lijkt me primaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:39 schreef ElsCapone het volgende:
Ik kan wel eens heel voorzichtig bij mijn fotocursusleraar peilen of hij zichzelf en zijn studio een dagje wil verhuren....... ???
Goed, ik zal even informerenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me primaer waren hier ook nog een paar anderen die eventueel zoiets konden regelen, ik ga zelf ook even op zoek
Denk je ook nog even aan mij dan??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me erg leuk en interesant jah![]()
[..]
laten we dat doenmaar als iemand anders een suggestie heeft voor huren/lenen van studio?
ik ook , als t tenminste kanquote:Op zondag 5 juni 2005 14:06 schreef Subhuman het volgende:
Als er ergens een studiomeet georganiseerd gaat worden ben ik ook erg geïnteresseerd!
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eerst maar ff horen of ik wel geschikt ben ergens voor , en anders leuk ja
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.
er zullen in de nabije toekomst dus al aardig wat studio meets opgezet gaan worden, ik kan helaas pas vanaf augustus ergens maar kan wel al diverse meets opzetten.. belangstelling genoeg en waarschijnlijk ook wel thema'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ook , als t tenminste kan enzo
weet niet of ik geschikt ben en waar t is enzo , maar lijkt me wel leuk![]()
You've got that right!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.
Bij deze danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |