quote:Op maandag 30 mei 2005 03:09 schreef miekd het volgende:
AAAAAAAAAN... mel.........ding?
19, 3 jaar fotografie waarvan 1,5 intensief. Nog weinig ervaring met modellenwerk, maar ik vind zelf dat ik wel een oog ervoor hebOmgeving Maastricht.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:52 schreef Icicle het volgende:
Is het dan ook mogelijk dat ik met jou gebruik mag maken van die studio? Je kunt me vast wel wat leren daar
Als ik met jou mee kan rijden, en als ik wel in dit plaatje pas wil ik wel graag mee!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te komen, ik woon in Zoetermeer maar heb een auto dus kan wel wat mensen meenemen dan uit omg. Rotterdam en Den Haag.
Oeh.. Jij.. en ik.. samen.. in een studio?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Re het volgende:
[..], ik had dezelfde vraag
, samen gaan? (wel een beetje ver weg maar goed)
Altijd goed, gezellig!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Als ik met jou mee kan rijden, en als ik wel in dit plaatje pas wil ik wel graag mee!
lijkt me erg leuk en interesant jahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Icicle het volgende:
[..]
Oeh.. Jij.. en ik.. samen.. in een studio?
Maareh, lijkt me best leuk hoor
laten we dat doenquote:Maar laten we even de concrete plannen van MiekD afwachten
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef miekd het volgende:
miek'd.. miek is eigelijk m'n nickname.. MAARJA.
Erm, we hebben een medium-sized studio hier bij mijn opleiding. Of ik die kan gebruiken, regel ik wel met een leraar. Het probleem is dat dit wel op de lange baan gezet wordt, gezien de zomervakantie er aan komt, en ik tot aan de zomervakantie volledig dicht zit.
Meer informatie komt zodra ik deze heb
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijken
had ik dat niet al gevraagd? ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijken
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
studio werk
dat lijkt me ook gaaf om eens te proberen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
studio werk
dat lijkt me ook gaaf om eens te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |