quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijken
had ik dat niet al gevraagd? ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijken
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
studio werk
dat lijkt me ook gaaf om eens te proberen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
studio werk
dat lijkt me ook gaaf om eens te proberen
dat zijn 2 lekkere? dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef vroem_nl het volgende:
Wie wil op de foto met dit ding?
[[url=http://img75.echo.cx/img75/6473/dscf00028rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
volgens mij niet, kan je hem nog een keer sturen dan gaan we wat verder afsprekenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Merel het volgende:
Re, heb jij mijn mailtje terug ooit nog gehad? De mail hier doet vreemd dus ik weet niet of m'n reply wel ooit is verzonden.
Als ik naar de desbetreffende meet mee kan, en ik heb een auto.. dan kan je uiteraard mee rijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef PeRi het volgende:
Studio meld ik me ook aan, wil ik ook wel proberen.Xil, ik kan vast meerijden
dat lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:02 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil graag een keer mee de studio in, maar niet met een massale meet, zodat ik er ook nog wat van leer. Een kleiner groepje lijkt me daarbij fijner.
Op het internet wordt wel geadverteerd met studio's die te huur zijn hoor. Had ik al eens op gekeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook ja.
er is nu wel veel animo voor zo'n meet, maar de ruimte vinden is lastig. (hoewel er een paar users zijn die de ruimte wel tot hun beschikking hebben)
dat klopt ja, dat wordt zelf vrij veel gedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Op het internet wordt wel geadverteerd met studio's die te huur zijn hoor. Had ik al eens op gekeken.
Daarom wil ik ook mee met iemand die er meer verstand van heeft...of een paar iemanden, maar niet een hele grote groep.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat klopt ja, dat wordt zelf vrij veel gedaan.
maar alleen huren werkt niet, je moet ook iemand hebben die er wat van weet. en je weet niet of de persoon die hem verhuurt er bij zal/wilt zijn om te assisteren..
klopt, en dat beaam ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook mee met iemand die er meer verstand van heeft...of een paar iemanden, maar niet een hele grote groep.
gekregenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Merel het volgende:
Re, heb jij mijn mailtje terug ooit nog gehad? De mail hier doet vreemd dus ik weet niet of m'n reply wel ooit is verzonden.
Mee eensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef Re het volgende:
maar zoals Pea zegt ik denk dat het niet te massaal moet zijn (of meerdere sessies).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |