Gaaf idee!!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GMTA?![]()
wanneer Re, jij en ik (zei de gek) die richting uit denken, valt er dan niet iets te organiseren zodat we samen dit kunnen proberen? Misschien zijn er meer fotografen die met dit idee willen stoeien?
Ik heb alleen wel zelf als voorwaarde dat ik niet te ver wil reizen. Dus gaat mijn voorkeur uit naar Noord Brabant. Maar jullie zijn toch zo reislustig dat dat geen probleem zal zijn he?![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GMTA?![]()
wanneer Re, jij en ik (zei de gek) die richting uit denken, valt er dan niet iets te organiseren zodat we samen dit kunnen proberen? Misschien zijn er meer fotografen die met dit idee willen stoeien?
Ik heb alleen wel zelf als voorwaarde dat ik niet te ver wil reizen. Dus gaat mijn voorkeur uit naar Noord Brabant. Maar jullie zijn toch zo reislustig dat dat geen probleem zal zijn he?![]()
dat kun je doen, kan je ook even een mailtje sturen naar die in mijn profielquote:Op maandag 23 mei 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
zal ik een apart topic openen hiervoor?
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Merel het volgende:
Nou, ik meld me hier dan ook maar schoorvoetend aan als model
De eerste modellenmeet vond ik erg leuk, maar ik denk wel dat ik het een beetje onwennig zou vinden om iets 1 op 1 met iemand te doen. Maargoed, dat geldt misschien voor beide partijen.
Ik beschouw mezelf niet als enorm fotogeniek, maar soms wil ik per ongeluk nog wel eens leuk op de foto terecht komenStoer en sexy kijken kan ik niet, dus die meeting sla ik maar over
Mocht iemand nou contact met me willen opnemen of een foto willen zien, doe dat dan maar via het fotoboek. Voel er weinig voor m'n e-mail-adres hier neer te zetten, maar als er in het fotoboek gereageerd wordt krijg ik daar een berichtje van en dan mail ik zelf wel terug
Jij kan best wel stoer kijken hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Merel het volgende:
Nou, ik meld me hier dan ook maar schoorvoetend aan als model
De eerste modellenmeet vond ik erg leuk, maar ik denk wel dat ik het een beetje onwennig zou vinden om iets 1 op 1 met iemand te doen. Maargoed, dat geldt misschien voor beide partijen.
Ik beschouw mezelf niet als enorm fotogeniek, maar soms wil ik per ongeluk nog wel eens leuk op de foto terecht komenStoer en sexy kijken kan ik niet, dus die meeting sla ik maar over
Mocht iemand nou contact met me willen opnemen of een foto willen zien, doe dat dan maar via het fotoboek. Voel er weinig voor m'n e-mail-adres hier neer te zetten, maar als er in het fotoboek gereageerd wordt krijg ik daar een berichtje van en dan mail ik zelf wel terug
Dat lijkt me een leuke locatie.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:19 schreef Diebitch het volgende:
In noord-brabant heb je de Galderse Meren...is ook een super mooie lokatie, mooi helder blauw water.. en als je een goed tijdstip uitkiest helemaal niet druk...
[afbeelding]
copy paste ?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:35 schreef Re het volgende:
leuke copy pastemaar ik denk niet dat de meeste die afkortingen kennen of al zo professioneel met modellen werk bezig zijn
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:56 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben zo brutaal geweest je toe te voegen op msn...
Gezellig! Ben in het weekend nauwelijks online geweest.. Maareh, welkom in mijn msnquote:Op zondag 22 mei 2005 16:50 schreef Diebitch het volgende:
Ik heb je ook ff toegevoegd op msn, laurabeest!
hey Icicle wil je dan een keer foto's komen maken?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebbenEr zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
Zo herkenbaar..quote:Op maandag 23 mei 2005 21:33 schreef whitebully het volgende:
[..]
...
(met zelfontspanner kan dan wel maar is toch stukken lastiger)
heb nu een ab. scheeld wel een hoop rennen. maar alsnog geen idee wat je fotografeerd. en das zo jammer. kun je 95% wegsmijten omdat het stukken beter kanquote:
Ik heb dan weer het voordeel van zo'n klap schermpje, kun je jezelf tenminste nog zien...maarja...binnen 10 seconden...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef whitebully het volgende:
[..]
heb nu een ab. scheeld wel een hoop rennen. maar alsnog geen idee wat je fotografeerd. en das zo jammer. kun je 95% wegsmijten omdat het stukken beter kan
Met 2 tegelijk nog wel!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:33 schreef whitebully het volgende:
[..]
hey Icicle wil je dan een keer foto's komen maken?
kan ik weer eens een paar mooie platen met mij en prupke samen, toevoegen aan mijn beschijden collectie.
(met zelfontspanner kan dan wel maar is toch stukken lastiger)
Ultra_ivo is een fotograaf en af en toe een model dacht'k (ik heb'm iig al eens op foto gezien)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef Zunneke het volgende:
Hey Ultra_ivo van Maastricht ben jij een model of een fotograaf?
Euh, geen idee, vast welquote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef Re het volgende:
, ik ga je wel mailen (ik heb foto's genoeg van je
), vind je in een studio omgeving leuk?
verrassingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh, geen idee, vast wel
en in het algemeen:
Het lijkt me trouwens ook leuk om een keer een aantal mooie foto's van mij & m'n vriend samen te hebben. Alleen weet hij dat nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |