Ik denk echter dat ik met dit gezicht wel wat kanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Diebitch het volgende:
Ik heb geen protfolio.....wel een foto hoor. Deze heb ik vorige week gemaakt in New York op de Empire State Building.....
[afbeelding]
over dat harde in foto's will ik het wel eens hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoe
Ik hoop niet dat ik je beledig wanneer ik zeg dat je niet het gezicht hebt dat ik in gedachten heb. je hebt een erg mooi gezicht maar ik zoek iets anders. Ik wil vrij 'harde' foto's maken en jouw gezicht past daar mijns inziens niet bij.
Kijk, dat schiet opquote:
Het is meer gebasseerd op een idee wat mijn zus een paar jaar geleden bij mij heeft gedaan. Heel sterk contrast, zwart wit, het liefst in een industriele omgeving, met bijv 1 bouwlamp als belichting. Daar heb ik een bepaald gezicht voor nodig. 1tje met 'harde' kenmerken, spitse neus, duidelijk zichtbare jukbeenderen zoiets. Omdat dan het contrast sterker wordt dan wanneer je een voller gezicht hebt. Ik heb wel een voorbeeld van de foto's van mijn zus, maar die heb ik al eens geplaatst.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Re het volgende:
[..]
over dat harde in foto's will ik het wel eens hebben
Geen probleem hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoe
Ik hoop niet dat ik je beledig wanneer ik zeg dat je niet het gezicht hebt dat ik in gedachten heb. je hebt een erg mooi gezicht maar ik zoek iets anders. Ik wil vrij 'harde' foto's maken en jouw gezicht past daar mijns inziens niet bij.
je kan het als een compliment opvattenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Geen probleem hoor![]()
Ik had ook geen idee wat je zocht natuurlijk!
Jeps, ik kom uit breda. Voeg me anders maar ff toe op msn ofzo, kijk maar op mijn pro....quote:Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk echter dat ik met dit gezicht wel wat kan
Breda zat je he?
Uh.. ik weet niet of het een compliment voor mij is... door dat ik een "te lief" gezicht heb komen de verschillen gezichtsuitdrukkingen (die je toch nodig hebt als model) toch wat in het gedrang. Het blijft nl vaak lief. Maar aan de andere kant is het ook wel mijn handelsmerk.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je kan het als een compliment opvattenik vind je namelijk een 'te lief' gezicht hebben
GMTA?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, ik woon omgeving Leiden.
Ik wil iets doen met zwart wit film, stoere looks, make up, zelfverzekerde type, geen glimlach ofzo (en dat is des te lastiger met mijn opmerkingen)
Mijn boze blik is dodelijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, ik woon omgeving Leiden.
Ik wil iets doen met zwart wit film, stoere looks, make up, zelfverzekerde type, geen glimlach ofzo (en dat is des te lastiger met mijn opmerkingen)
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Hebben de modellen ook trendy stoere zonnebrillen? (voor de variatie)
Geen ogen zien maakt em stoerderquote:Op maandag 23 mei 2005 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Die zwarte!!Ik voel een stoere meet opkomen
Moet kunnen, me dunkt.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben de dames bezwaar tegen een klein beetje sexy/uitdagend?
Hoe sexy?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben de dames bezwaar tegen een klein beetje sexy/uitdagend?
Da's cool.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
zelfs nog niet zo bloot denk ik. Ik denk meer aan een open bloes, net niet een tepel zichtbaar, dat soort dingetjes. je moet het spannend houden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |