Dank je voor het compliment.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind het wel een mooie titel, in ieder geval de leukste die bij de suggesties zat! wanneer ging je ook al weer naar Peru weer CMT? , of heb je andere ideeen dit keer?
Het is een schandaal dat Diego hier is weggecensureerd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef flipsen het volgende:
Ah, zijn we hier gebleven. Jammer dat Diego er nog niet is, vooral omdat ik nu in BsAs zit en hij daar wel eea over weet...
Eigenlijk een verkapte tvp natuurlijk
Als je trouwens vragen hebt over BsAs, stel ze maar... dan geef ik ze wel door aan Diego en zet ik hier het antwoord wel neer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef flipsen het volgende:
Ah, zijn we hier gebleven. Jammer dat Diego er nog niet is, vooral omdat ik nu in BsAs zit en hij daar wel eea over weet...
Eigenlijk een verkapte tvp natuurlijk
Leuke foto's, een aantal wat overbelicht, maar dat kwam zeker door die kapotte belichtingsmeter?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo ik heb mijn fotos geplaatst in het reisverslag.
mn foto's /reisverslag al bekeken als je je toch verveelt !quote:Op maandag 23 mei 2005 19:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik was het hele topic kwijt
Niet dat ik verder wat te melden heb. De boer, hij zwoegde voort.
Ik zit te wachten tot de nieuwe China druk van LP er is
Wij zijn hier met 4 handdoekdragers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef DutchTrain het volgende:
o ja, Towel-day... hier op kantoor nog geen gesignaleerd
zie de link in mijn sigquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
towel day?? ik neem regelmatig een handdoek mee ivm het sporten, vandaag ook dus..krijg ik nu een prijs?
Ofwel.. die handdoek ga je nodig hebben de komende dagenquote:Donderdag
Licht bewolkt. Hoog 78° F / 26° C Wind ZzW 11 m/u / 18 km/u
Donderdagnacht
Helder. Laag 53° F / 12° C Wind NW 2 m/u / 3 km/u
Vrijdag
Helder. Hoog 78° F / 26° C Wind ZzO 6 m/u / 10 km/u
Vrijdagnacht
Licht bewolkt. Laag 66° F / 19° C Wind Zuid 8 m/u / 14 km/u
Zaterdag
Licht bewolkt. Hoog 80° F / 27° C Wind ZW 8 m/u / 14 km/u
en.. hebben ze je op moeten nemen in Pieterburen, of ben je weer helemaal gezond?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef Vogue het volgende:
Heerlijk he!! Eindelijk een beetje mooi weer
Ja, maar het kost me veel moeite. Zomaar afscheid nemen van m'n trouwe metgezel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:09 schreef DutchTrain het volgende:
Kan uio vandaag ook zonder handdoek naar z'n werk?
Oh ik dacht ditquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan Jeu de Boules? Nou dit!
Eerst een tapasmeet...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Frambozenmeet?
Ja vertel... hoe zat dat met die vrouwen daarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:51 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie me gemist?
"Ow, was je weg dan?"
Haast geen vrouw gezien daar.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja vertel... hoe zat dat met die vrouwen daar![]()
Niet geneukt dus?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Haast geen vrouw gezien daar.
Wel veel van top tot teen door zwarte doeken bedekte voortschuifelende gedaantes...
Dan kun je je lekker gaan bezatten...quote:
Yahquote:
De dag dat mijn eeuwige jeugd zich tegen mij gaat keren is dan eindelijk aangebroken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:10 schreef Hik het volgende:
Nu komt het eindelijk uit: je bent gewoon te jong voor mij! Ik val alleen op 70+-ers!
Hi !quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:04 schreef YPPY het volgende:
Wat een vakanties allemaal weer! Het is leuk de verslagen te lezen, maar ook jaloersmakend.
Vandaag heb ik mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan en meteen kom ik op tv.Wel op de achtergrond, maar toch, ik zag mezelf voorbij komen.
Ik ben halverwege dag 2....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar blijft jouw reisverslag k-man?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hi !Ik heb je helemaal niet gezien!
bevalt je nieuwe werk een beetje?? leuke collegae??
Goed waargenomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:48 schreef k_man het volgende:
Vrijdag
Kopspijkers te kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Diego zit nu trouwens in Argentinië.
Ja of een ander leuk Nederlands programma?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kopspijkers?
en jij denkt dat ik die niet zou willenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hik, voor het geval UIO_AMS niet goed oplet: we willen wel foto's van hupplende Hik in carnavalspakje
Hey! Als Diego in Argentinië zit (in BsAs toevallig??) dan wil ik wel een Argentinië meet! Ik ben er nog een week (in BsAs dus). Weet iemand hoe ik hem het beste kan bereiken? Of, Diego, als je dit leest, mail me dan even op spemadresje@hotmail.com dan kunnen we misschien iets afspreken?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar wat is er met Kopspijkers dan?
Diego is nu echt in Buenos Aires, dat weet ik heel zeker.
Diego zit op dit moment in Argentinië, in BsAs zelfs. Hij is d'r nog wel eventjes, dus ik kan hem wel ff aanschieten voor die meet als je wilt.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hey! Als Diego in Argentinië zit (in BsAs toevallig??) dan wil ik wel een Argentinië meet! Ik ben er nog een week (in BsAs dus). Weet iemand hoe ik hem het beste kan bereiken? Of, Diego, als je dit leest, mail me dan even op spemadresje@hotmail.com dan kunnen we misschien iets afspreken?
Chau!
Hostal/hotel heb ik ook over nagedacht, maar uiteindelijk besloten eerst maar eens echt goed op zoek te gaan naar een baan daar. Een hostal kan altijd nog, al is het niks voor mij volgens mij. Een discotheek of een kroeg lijkt me ook wel wat. De Tequila Rock is ook gebouwd op een beetje (zwart) geld en als je ziet wat het nu is...die gasten zijn echt wel binnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef flipsen het volgende:
Mja, voor mezelf beginnen (samen met mi novia por supuesto) lijkt me wel wat, een grafisch ontwerpbureau zou dan het meest logisch zijn, maar een hostal/hotel beginnen lijkt me ook wel leuk. Maar een beetje startkapitaal is dan wel handig natuurlijk. En das het probleem nu
Hoezo? Is Diego een kloon van je?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar wat is er met Kopspijkers dan?
Diego is nu echt in Buenos Aires, dat weet ik heel zeker.
Either way: hij liegt aantoonbaar. En niet voor het eerst.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij zit nu echt wel in BsAs, de vorige keer ook, want iemand die ik ken heeft hem daar toen gezien, dus dat lijkt me allemaal wel waar. Het lijkt me dan eerder zo dat hij die uitzending van Kopspijkers niet heeft gezien.
Krijg jij dat gevoel niet dan???quote:
Jawel, en ik vond de zin 'of lijkt dat alleen maar zo?' grappig. In het onderhavige geval is het volgens mij dus goed mogelijk dat het alleen maar zo lijkt.quote:
wat wil je: het zit er vol met Argentijnenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:59 schreef Liejannuh het volgende:
Goh, wat is dat toch met Buenos Aires?? Is dat nou echt zo'n verschrikkelijke saaie kutstad dat iedereen die daar zit de halve dag op Fok zit te posten?
Of lijkt het alleen maar zo??
Ow, is dat waarom Diego zo kwaad werd toen ik vroeg hoe dat nou zat...?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:47 schreef qwerty_x het volgende:
en K-man: Kopspijkers is via internet te bekijken
http://variatee.vara.nl/k(...)listtype=terugkijken
Dat, of hij was jouw gezuig zat. Hoedanook, ik heb nu wel genoeg gelezen over dit specifieke onderwerp.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:13 schreef k_man het volgende:
Hij leek zich toch tamelijk betrapt te voelen...
Klussen is leuk! (als alles goed gaat tenminste). Is het mooi geworden of ben je nog bezig?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef Lucille het volgende:
Mijn weekend bestond voornamelijk uit klussen, de verbouwing van de badkamer.:)
Speciaal voor de niet-zelf-klussers.quote:
Eten op de Zeedijk. Dat moet haast wel Oosters geweest zijn.quote:Ik heb dit weekend: gewinkeld in Amsterdam, uit eten geweest op de Zeedijk (), uit eten geweest in Delft, Cuba-foto's gekeken met een vriendin, lekker gekookt voor een vriendin, Motorcycle diaries gekocht op DVD en geconstateerd dat de fotoboeken die ik gekocht heb voor mijn Cuba-fotos, te klein zijn...
![]()
Dat bedoel ik! Ik laat zelfs mijn fietsband plakken bij de fietsenmaken!quote:
Thais/Japansquote:Eten op de Zeedijk. Dat moet haast wel Oosters geweest zijn.
Mooi. Was al even bang dat je een tapasbar had bezocht zonder mijn medeweten. Dat zou natuurlijk niet kunnen. Ik ga zaterdag naar een tapasbar met yvonne en nog wat anderen.quote:
Dat méén je nietquote:Op maandag 6 juni 2005 10:46 schreef Hik het volgende:
Dat bedoel ik! Ik laat zelfs mijn fietsband plakken bij de fietsenmaken!![]()
Ja, als je er meer over wilt weten: Buenos Airesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef Ciurlizza het volgende:
Maar is Buenos Aires nu leuk of niet?
Ja, wel een leuke week + weekend gehad, en nee, nog niet geacclimatiseerd, 't is hier maar 16 graden en das heeel koud als je de afgelopen dagen 30 gewend bentquote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef Vogue het volgende:
Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Zijn de thuiskomers allemaal alweer een beetje geacclimatiseerd?
Precies, ik plak zelf ook geen banden hoor. En klussen? Bah.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef Hik het volgende:
Decadent met 6 euro, wat wil een mens nog meer!![]()
Ik ben de komende weken nog wel even bezig.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:47 schreef Vogue het volgende:
[..]
Klussen is leuk! (als alles goed gaat tenminste). Is het mooi geworden of ben je nog bezig?
Misschien is dat jouw verbeelding?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ow, is dat waarom Diego zo kwaad werd toen ik vroeg hoe dat nou zat...?
Hij leek zich toch tamelijk betrapt te voelen...
Unbannen inderdaadquote:
Misschien wel, misschien niet. Het interesseert me geen hol wat je ervan denkt.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien is dat jouw verbeelding?
Van schrik durf ik bijna niet meer te postenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Hik het volgende:
Buenos Aires is een geweldige stad. Ik snap echt niet wat die gasten continu op FOK doen!![]()
Ben je dan niet al inmiddels particulier verzekerd? Daar staan ze altijd om te springen namelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Hik het volgende:
De zoektocht naar déze duurde al bijna 2 jaar. Probeer maar eens een tandarts in een studentenstad te vinden die nog nieuwe patiënten aanneemt...![]()
Typische oplossing zou dit zijn:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Typisch mannengedrag weer. Komen met 'oplossingen' terwijl het enige dat ze willen een beetje begrip is. Sorry.
Ik heb in Jemen geen pc aangeraakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iedereen zit op vakantie toch weleens achter de PC of laptop? Je kunt niet 24 uur per dag in de weer zijn en er moet ook weleens worden gemaild met het thuisfront natuurlijk.
Hoezo is dat sneu? Ik ga in juli met vrienden op vakantie naar Alanya, maar ik zal vast wel 1 keertje een internetcafé aanschieten om ff op msn aan een paar mensen te vertellen wat ik heb meegemaakt en dan kan ik gelijk ff fok aanslingeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb in Jemen geen pc aangeraakt.
Op andere bestemmingen is het me wel eens gebeurd dat ik mezelf terugvond in een internetcafé, maar eigenlijk is Fok!ken op vakantie tamelijk sneu.
je kan toch ook gewoon een tandarts in een andere stad nemen. Mijn tandarts en huisarts zijn 150 kilometer rijden, als je naar de dokter of tandarts moet is het lekker een dagje er tussenuit. (want je hoeft er bij ons geen vrij voor te nemen)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Hik het volgende:
De zoektocht naar déze duurde al bijna 2 jaar. Probeer maar eens een tandarts in een studentenstad te vinden die nog nieuwe patiënten aanneemt...![]()
Wat je hebt meegemaakt in Alanya... Nou, dat zullen me verhalen zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo is dat sneu? Ik ga in juli met vrienden op vakantie naar Alanya, maar ik zal vast wel 1 keertje een internetcafé aanschieten om ff op msn aan een paar mensen te vertellen wat ik heb meegemaakt en dan kan ik gelijk ff fok aanslingeren.
Neem een huisarts in Sydney....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon een tandarts in een andere stad nemen. Mijn tandarts en huisarts zijn 150 kilometer rijden, als je naar de dokter of tandarts moet is het lekker een dagje er tussenuit. (want je hoeft er bij ons geen vrij voor te nemen)
Ik maak altijd mooie dingen mee dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat je hebt meegemaakt in Alanya... Nou, dat zullen me verhalen zijn...![]()
Kan toch best leuk zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat je hebt meegemaakt in Alanya... Nou, dat zullen me verhalen zijn...![]()
Hou eens op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Was er nog wat te zien in NK?
Met vrienden.quote:
had in een ander topic gemoetenquote:
Ja maar, in Parijs hebben ze een democratiequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:51 schreef k_man het volgende:
Ow, dit maakt het wel heel interessant weer eens naar Parijs te gaan. Maar eigenlijk mag ik pas volgend jaar weer. Als ik vol blijf houden om elke twee jaar ff te gaan
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar, in Parijs hebben ze een democratie![]()
Waarom?quote:
dat zijn redelijke prijzen, ze moeten ook wel aangezien vliegen in europa helemaal goedkoop is. Vliegen op Berlijn is retour gemiddeld 30 euro (wel excl taxen) Hoe lang doet de trein er eigenlijk over naar Belijk van ,laten we zeggen Utrecht?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef DutchTrain het volgende:
Nog altijd geen appeltaart gezien![]()
voor de liefhebbers van reizen per trein: nu tijdelijk goedkoop reizen naar een aantal steden via de site van NS internationaal.
Van elk station in NL retour naar bijvoorbeeld Berlijn voor 59 euro, naar Frankfurt 78 euro of Parijs voor 50 euro...
Doe er je voordeel mee, maar wacht even met boeken totdat ik dat gedaan heb
Jij bent toch een Jozef/Mao/Kim-adept?quote:
Nou ja, ik weet het nog niet zo goed. Het werk op zich is wel leuk denk ik, al is het wat anders dan wat tijdens het gesprek naar voren kwam. Alleen ben ik al meerdere malen gewaarschuwd voor de werkelijke reden dat mijn voorgangster is vertrokken. Een gewaarschuwd mens telt voor twee moet ik maar denken.quote:
Het vergelijkend warenonderzoek is in een vergevorderd stadium. Binnenkort nog even de puntjes op de welbekende i zetten en dan komt het topic vanzelf.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef DutchTrain het volgende:
Oh, en what about the tapas-travel-meet? Is het al tijd om een topic daarover te openen of is er nog niet genoeg vergelijkend onderzoek gedaan?
Brrr, hier was het gisteren 29 grados (maar humedo), vandaag slechts 14. Enne, je gaat vanavond toch wel kijken hoe Brazilie wordt ingemaakt door Argentinie he?!? Nog 2,5 uur!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:30 schreef qwerty_x het volgende:
zo, mijn dagje werken in Rio met uitzicht op de paő de açucar zit er weer op
nog even een chopp op het strand en dan weer terug naar Santos Dumont
en het is trouwens 30+ graden.
ik wilde jullie deze belangrijke info toch echt niet onthouden ....
ha, je hebt gevoel voor humor !!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Brrr, hier was het gisteren 29 grados (maar humedo), vandaag slechts 14. Enne, je gaat vanavond toch wel kijken hoe Brazilie wordt ingemaakt door Argentinie he?!? Nog 2,5 uur!![]()
In Lima is het nu 17 of 18 graden. In deze maanden is het daar sowieso niet echt warm. In Spanje gaat de zomer nu echt beginnen, in Peru en zo niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef DutchTrain het volgende:
voor die temperaturen hoef je niet helemaal naar Zuid Amerika... dit was afgelopen zondag in Valencia:
[afbeelding]
wij gaan hard richting winterquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef DutchTrain het volgende:
voor die temperaturen hoef je niet helemaal naar Zuid Amerika... dit was afgelopen zondag in Valencia:
[afbeelding]
Let even op:quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ha, je hebt gevoel voor humor !!!!!
ik verheug me nu al op treurende gauchos !
hier niet ....quote:Op donderdag 9 juni 2005 04:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Let even op:
GOOOOOOOOOOOoooooooooooooool!
Oh, nog een keer... GOOOOOOOOOOoooooooooooool! En verdomd, NOG een keer! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooollllllllllllll!!!!!
3-1, partytime hier!![]()
Zometeen lunchen met een Porteńo vriend, vanavond uitgenodigd door andere Porteńovrienden. Niet verstandig, want morgenochtend vertrek ik weer richting NL. Maar ja, het is wel verleidelijk...quote:
ik vlieg je maandag achternaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zometeen lunchen met een Porteńo vriend, vanavond uitgenodigd door andere Porteńovrienden. Niet verstandig, want morgenochtend vertrek ik weer richting NL. Maar ja, het is wel verleidelijk...
Rest van het weekend: in vliegtuigen![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef k_man het volgende:
Nog bedankt voor die tip over de NS zomeraanbiedingen treintje.
Volgende maand een weekendje Keulen.
quote:
quote:Tropical Climate - All year-round of good tropical weather with inviting beaches for long dips.
Beaches - You will find beaches near the cities, with or without coconut palm trees and some almost deserted of people, but in all beaches the sand is white and the water clear, clean and warm.
Hospitality - 30 years of war has not changed this characteristic of the Angolan people
Gastronomy - Good fish, good meat, good shellfish, strong spices, many culinary specialities and competent chefs, results in one of the best gastronomes of Africa. Suggestion: Kakusso with beans cooked in palm oil. A must... Enter the Angolan cuisine page
Rivers and Waterfalls - Large rivers and beautiful waterfalls
Dance and Music - Sensual movements, hot african-caribbean rhythms, kizomba and kuduros, strong emotions along with what there is of best in the African Continent.
Crafts works - Souvenirs of ivory, wood ceramics and metal of great beauty and originality. Painting is very developed.
Variety of Experiences - The evolution of Angola is very specific that originates situations, behaviours and an atmosphere rather unusual.
quote:Military manpower—availability: males age 15-49: 2,544,203
Military manpower - fit for military service: males age 15-49: 1,280,377
O gód! En jij drinkt niet!quote:Op zondag 12 juni 2005 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Even een update over de komende tapasmeeting: Duende kunnen we wegstrepen van ons lijstje van mogelijke kandidaten. Hier de reden.
Sorry.
Ik kon m'n lol niet op.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:06 schreef Hik het volgende:
O gód! En jij drinkt niet!![]()
Dus je hebt het bewúst meegemaakt!![]()
Dat is heel netjes van je.quote:Duende is wel een leuke tent toch? Heb er wel eens wat gedronken (maar heb toen de zoutvaatjes gewoon laten staan...![]()
Ah, Hik weer met haar sigaren.quote:Bij gebrek aan mooi weer waren de Mooi Weer spelen gisteren geen enorm succes. We hebben vooral zitten kleumen op een terrasje. Maar donderdag is de eerste bbq van het jaar!Met als toetje Cubaanse rum en sigaren...
Samen met de BOB zijn voor een bestelbus vol stomdronken gasten die allemaal béter weten hoe jij naar huis moet rijden moeten dit de grote voordelen zijn van het niet-drinken...quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:33 schreef k_man het volgende:
Wat is er te zien in Montenegro?
Hé dat heb ik gisteren ook gegeten, zat ergens tussen de tapas... maar ik kan mij niet herinneren dat jij daar bij was (alhoewel je hier op FOK! natuurlijk nooit weet wie iemand echt is)quote:Op maandag 13 juni 2005 19:06 schreef Vogue het volgende:
Het is wel een beetje dood hier! Compleet oftopic, maar ik heb zooo lekker gegeten: Spaanse gehaktballetjes met véél knoflook en champignons in een wijn-tomatensaus! jammmm
niet dat ik weet.quote:Nu we het toch over Spaans eten hebben, is er al een dag geprikt voor de meet?
ja, daarom staat er ook niet 30 juliquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:50 schreef Hik het volgende:
Ja Dutch, die 30e kan ik dus ook niet hč, maar ik dacht dat dat duidelijk was!![]()
WTF is "Racing Rotterdam" trouwens?
dat hebben we al gehad in tapas en aangebrande vissticks.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Iets met tapas?
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hé dat heb ik gisteren ook gegeten, zat ergens tussen de tapas... maar ik kan mij niet herinneren dat jij daar bij was (alhoewel je hier op FOK! natuurlijk nooit weet wie iemand echt is)
[..]
www.festivalmundial.nlquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Oké, wat is festival Mundial precies voor festival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |