Misschien is dat jouw verbeelding?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ow, is dat waarom Diego zo kwaad werd toen ik vroeg hoe dat nou zat...?
Hij leek zich toch tamelijk betrapt te voelen...
Unbannen inderdaadquote:
Misschien wel, misschien niet. Het interesseert me geen hol wat je ervan denkt.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien is dat jouw verbeelding?
Van schrik durf ik bijna niet meer te postenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Hik het volgende:
Buenos Aires is een geweldige stad. Ik snap echt niet wat die gasten continu op FOK doen!![]()
Ben je dan niet al inmiddels particulier verzekerd? Daar staan ze altijd om te springen namelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Hik het volgende:
De zoektocht naar déze duurde al bijna 2 jaar. Probeer maar eens een tandarts in een studentenstad te vinden die nog nieuwe patiënten aanneemt...![]()
Typische oplossing zou dit zijn:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Typisch mannengedrag weer. Komen met 'oplossingen' terwijl het enige dat ze willen een beetje begrip is. Sorry.
Ik heb in Jemen geen pc aangeraakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iedereen zit op vakantie toch weleens achter de PC of laptop? Je kunt niet 24 uur per dag in de weer zijn en er moet ook weleens worden gemaild met het thuisfront natuurlijk.
Hoezo is dat sneu? Ik ga in juli met vrienden op vakantie naar Alanya, maar ik zal vast wel 1 keertje een internetcafé aanschieten om ff op msn aan een paar mensen te vertellen wat ik heb meegemaakt en dan kan ik gelijk ff fok aanslingeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb in Jemen geen pc aangeraakt.
Op andere bestemmingen is het me wel eens gebeurd dat ik mezelf terugvond in een internetcafé, maar eigenlijk is Fok!ken op vakantie tamelijk sneu.
je kan toch ook gewoon een tandarts in een andere stad nemen. Mijn tandarts en huisarts zijn 150 kilometer rijden, als je naar de dokter of tandarts moet is het lekker een dagje er tussenuit. (want je hoeft er bij ons geen vrij voor te nemen)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Hik het volgende:
De zoektocht naar déze duurde al bijna 2 jaar. Probeer maar eens een tandarts in een studentenstad te vinden die nog nieuwe patiënten aanneemt...![]()
Wat je hebt meegemaakt in Alanya... Nou, dat zullen me verhalen zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo is dat sneu? Ik ga in juli met vrienden op vakantie naar Alanya, maar ik zal vast wel 1 keertje een internetcafé aanschieten om ff op msn aan een paar mensen te vertellen wat ik heb meegemaakt en dan kan ik gelijk ff fok aanslingeren.
Neem een huisarts in Sydney....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon een tandarts in een andere stad nemen. Mijn tandarts en huisarts zijn 150 kilometer rijden, als je naar de dokter of tandarts moet is het lekker een dagje er tussenuit. (want je hoeft er bij ons geen vrij voor te nemen)
Ik maak altijd mooie dingen mee dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat je hebt meegemaakt in Alanya... Nou, dat zullen me verhalen zijn...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |