wat wil je: het zit er vol met Argentijnenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:59 schreef Liejannuh het volgende:
Goh, wat is dat toch met Buenos Aires?? Is dat nou echt zo'n verschrikkelijke saaie kutstad dat iedereen die daar zit de halve dag op Fok zit te posten?
Of lijkt het alleen maar zo??
Ow, is dat waarom Diego zo kwaad werd toen ik vroeg hoe dat nou zat...?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:47 schreef qwerty_x het volgende:
en K-man: Kopspijkers is via internet te bekijken
http://variatee.vara.nl/k(...)listtype=terugkijken
Dat, of hij was jouw gezuig zat. Hoedanook, ik heb nu wel genoeg gelezen over dit specifieke onderwerp.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:13 schreef k_man het volgende:
Hij leek zich toch tamelijk betrapt te voelen...
Klussen is leuk! (als alles goed gaat tenminste). Is het mooi geworden of ben je nog bezig?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef Lucille het volgende:
Mijn weekend bestond voornamelijk uit klussen, de verbouwing van de badkamer.:)
Speciaal voor de niet-zelf-klussers.quote:
Eten op de Zeedijk. Dat moet haast wel Oosters geweest zijn.quote:Ik heb dit weekend: gewinkeld in Amsterdam, uit eten geweest op de Zeedijk (), uit eten geweest in Delft, Cuba-foto's gekeken met een vriendin, lekker gekookt voor een vriendin, Motorcycle diaries gekocht op DVD en geconstateerd dat de fotoboeken die ik gekocht heb voor mijn Cuba-fotos, te klein zijn...
![]()
Dat bedoel ik! Ik laat zelfs mijn fietsband plakken bij de fietsenmaken!quote:
Thais/Japansquote:Eten op de Zeedijk. Dat moet haast wel Oosters geweest zijn.
Mooi. Was al even bang dat je een tapasbar had bezocht zonder mijn medeweten. Dat zou natuurlijk niet kunnen. Ik ga zaterdag naar een tapasbar met yvonne en nog wat anderen.quote:
Dat méén je nietquote:Op maandag 6 juni 2005 10:46 schreef Hik het volgende:
Dat bedoel ik! Ik laat zelfs mijn fietsband plakken bij de fietsenmaken!![]()
Ja, als je er meer over wilt weten: Buenos Airesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef Ciurlizza het volgende:
Maar is Buenos Aires nu leuk of niet?
Ja, wel een leuke week + weekend gehad, en nee, nog niet geacclimatiseerd, 't is hier maar 16 graden en das heeel koud als je de afgelopen dagen 30 gewend bentquote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef Vogue het volgende:
Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Zijn de thuiskomers allemaal alweer een beetje geacclimatiseerd?
Precies, ik plak zelf ook geen banden hoor. En klussen? Bah.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef Hik het volgende:
Decadent met 6 euro, wat wil een mens nog meer!![]()
Ik ben de komende weken nog wel even bezig.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:47 schreef Vogue het volgende:
[..]
Klussen is leuk! (als alles goed gaat tenminste). Is het mooi geworden of ben je nog bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |