Ik ben halverwege dag 2....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar blijft jouw reisverslag k-man?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hi !Ik heb je helemaal niet gezien!
bevalt je nieuwe werk een beetje?? leuke collegae??
Goed waargenomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:48 schreef k_man het volgende:
Vrijdag
Kopspijkers te kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Diego zit nu trouwens in Argentinië.
Ja of een ander leuk Nederlands programma?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kopspijkers?
en jij denkt dat ik die niet zou willenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hik, voor het geval UIO_AMS niet goed oplet: we willen wel foto's van hupplende Hik in carnavalspakje
Hey! Als Diego in Argentinië zit (in BsAs toevallig??) dan wil ik wel een Argentinië meet! Ik ben er nog een week (in BsAs dus). Weet iemand hoe ik hem het beste kan bereiken? Of, Diego, als je dit leest, mail me dan even op spemadresje@hotmail.com dan kunnen we misschien iets afspreken?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar wat is er met Kopspijkers dan?
Diego is nu echt in Buenos Aires, dat weet ik heel zeker.
Diego zit op dit moment in Argentinië, in BsAs zelfs. Hij is d'r nog wel eventjes, dus ik kan hem wel ff aanschieten voor die meet als je wilt.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hey! Als Diego in Argentinië zit (in BsAs toevallig??) dan wil ik wel een Argentinië meet! Ik ben er nog een week (in BsAs dus). Weet iemand hoe ik hem het beste kan bereiken? Of, Diego, als je dit leest, mail me dan even op spemadresje@hotmail.com dan kunnen we misschien iets afspreken?
Chau!
Hostal/hotel heb ik ook over nagedacht, maar uiteindelijk besloten eerst maar eens echt goed op zoek te gaan naar een baan daar. Een hostal kan altijd nog, al is het niks voor mij volgens mij. Een discotheek of een kroeg lijkt me ook wel wat. De Tequila Rock is ook gebouwd op een beetje (zwart) geld en als je ziet wat het nu is...die gasten zijn echt wel binnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef flipsen het volgende:
Mja, voor mezelf beginnen (samen met mi novia por supuesto) lijkt me wel wat, een grafisch ontwerpbureau zou dan het meest logisch zijn, maar een hostal/hotel beginnen lijkt me ook wel leuk. Maar een beetje startkapitaal is dan wel handig natuurlijk. En das het probleem nu
Hoezo? Is Diego een kloon van je?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar wat is er met Kopspijkers dan?
Diego is nu echt in Buenos Aires, dat weet ik heel zeker.
Either way: hij liegt aantoonbaar. En niet voor het eerst.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij zit nu echt wel in BsAs, de vorige keer ook, want iemand die ik ken heeft hem daar toen gezien, dus dat lijkt me allemaal wel waar. Het lijkt me dan eerder zo dat hij die uitzending van Kopspijkers niet heeft gezien.
Krijg jij dat gevoel niet dan???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |