Wat nou deze heeft een betere titel? Ik vind dat een zuigende, irritante opmerking UIO.quote:Op maandag 18 april 2005 18:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Deze is het dus.
Het leukste is zeiken om futiliteiten. Tenminste, dat vind ik altijd.quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
Edit. Ach, laat ik dat ook maar niet doen.
Kan vrij snel geregeld zijn volgens mij. Je krijgt dan eerst een tijdelijke kaart mee en de 'echte' krijg je nagestuurd.quote:Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, iemand enig idee hoe lang het duurt om een voordeel-uren kaart te scoren op het station (mits ik bij de juiste balie sta)?!
Ik trein zo veel de laatste tijd, dat het misschien toch wel verstandig is!Al is het maar omdat het 5 euro scheelt op een retourtje Den Haag - Schiphol. Een retourtje dat ik nog regelmatig zal maken de komende weken/maanden!
ter verlevendiging even wat erotische kunste..quote:Op maandag 18 april 2005 20:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een saai topic zo eigenlijk.
Ter verlevendiging:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:blabla... ... ... kwamen langs hele leuke dorpjes waar ik nog nooit van had gehoord en we hebben een terrasje gepakt in Zijtaart (of all places )
Wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef Vogue het volgende:
Mijn collega is helemaal geflipt. Ik ben er zo van geschrokken dat k denk ik even een wandelingetje ga maken.
In Zuid Amerika vind ik het wel meevallen met de irritante verkopers, in de Islamitische landen is het vele malen erger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef Vogue het volgende:
Ja dat deed ik ook altijd in Z Amerika. Kijken of het in Istanbul ook werkt.
Mijn collega is helemaal geflipt. Ik ben er zo van geschrokken dat k denk ik even een wandelingetje ga maken.
Je moest 'ns weten hoeveel topics er al zijn over rare plaatsnamen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:17 schreef Vogue het volgende:
Boerenhol is in Zeeuws Vlaanderen, Boerengat ook? Die ken ik niet eensNet als Retranchement, dat ligt daar ook. We kunnen hier wel een apart topic over openen.
Tnx!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
http://www.minbuza.nl/def(...)40F399D75X3X36546X76
voor Hik, wellicht toch eens wat informatie vragen? Dit lijkt me toch wel een bijzonder interessante baan met perspectieven in de door jou gewenste richting! \
Wij zijn zo ontzettend nuttig bezig als ambtenaren!quote:Op donderdag 21 april 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat een gemiddelde bezigheid voor een ambtenaar?
P.S. Dat is hopelijk toch wel een Melkert baan?
Nope. Dat is een bezigheid voor zeer goed betaalde ambtenaren. Voor elk nieuw huis krijgt de gemeente namelijk een subsidie. Bij de aanvraag van de subsidie moet een accountantsverklaring. Voor ik een verklaring afgeef moet ik natuurlijk wel zeker weten dat er zoveel nieuwe huizen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat een gemiddelde bezigheid voor een ambtenaar?
P.S. Dat is hopelijk toch wel een Melkert baan?
...en dat tellen gebeurt vanaf een terrasje met tapas?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Deze zomer ga ik trouwens ook trams tellen op het Leidseplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |