abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26328762
Omdat deel 38 vol is, nu deel 39!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26328826
TVP
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26328876
Ow, twee topics. Allebei van 18.36.

Maar die van mij was tóch eerder. Puh.
pi_26328913
De topictitels ontlopen elkaar in elk geval niet veel.
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 18:49:10 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26329135
Deze is het dus.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26329165
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Deze is het dus.
Wat nou deze heeft een betere titel? Ik vind dat een zuigende, irritante opmerking UIO.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2005 18:50:50 ]
pi_26329212
Je was deel 39/#39 vergeten.
pi_26329273
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je was deel 39/#39 vergeten.
Futiliteit.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2005 18:54:55 ]
  FOK!fotograaf maandag 18 april 2005 @ 19:21:11 #10
73911 ultra_ivo
pi_26329934
het begint gelijk goed hier
pi_26329987
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Futiliteit.
Het leukste is zeiken om futiliteiten. Tenminste, dat vind ik altijd.
pi_26330335
Edit. Ach, laat ik dat ook maar niet doen.

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2005 19:43:28 ]
pi_26330964
Las net in een Peruaanse krant dat 10% van de Peruanen in het buitenland woont. Da's best veel eigenlijk.
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 20:17:12 #14
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26331297
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
Edit. Ach, laat ik dat ook maar niet doen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26331420
Wat een saai topic zo eigenlijk.

Ter verlevendiging:

pi_26331487
Overigens, iemand enig idee hoe lang het duurt om een voordeel-uren kaart te scoren op het station (mits ik bij de juiste balie sta)?!
Ik trein zo veel de laatste tijd, dat het misschien toch wel verstandig is! Al is het maar omdat het 5 euro scheelt op een retourtje Den Haag - Schiphol. Een retourtje dat ik nog regelmatig zal maken de komende weken/maanden!
pi_26331516
Die vissticks zijn niet aangebrand.

pi_26331718
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, iemand enig idee hoe lang het duurt om een voordeel-uren kaart te scoren op het station (mits ik bij de juiste balie sta)?!
Ik trein zo veel de laatste tijd, dat het misschien toch wel verstandig is! Al is het maar omdat het 5 euro scheelt op een retourtje Den Haag - Schiphol. Een retourtje dat ik nog regelmatig zal maken de komende weken/maanden!
Kan vrij snel geregeld zijn volgens mij. Je krijgt dan eerst een tijdelijke kaart mee en de 'echte' krijg je nagestuurd.
pi_26332310
Ah, dat is mooi!
Dan ga ik dat eens heel snel regelen.
  maandag 18 april 2005 @ 22:13:28 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26334351
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een saai topic zo eigenlijk.

Ter verlevendiging:
[afbeelding]

[afbeelding]
ter verlevendiging even wat erotische kunste..

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26334827
quote:
blabla... ... ... kwamen langs hele leuke dorpjes waar ik nog nooit van had gehoord en we hebben een terrasje gepakt in Zijtaart (of all places )

om bij te dragen aan het met plaatjes tvp'en

ja dit is echt een foto uit m'n eigen collectie, woonde een vriend van me, nooit gedacht dat ik ooit iemand ooit nog over deze plaats zou horen. Overigens is het ook bekend omdat het vroeger de laatste plaatsnaam was op de telefoonboeken; van Aa tot Zijtaart.
pi_26337172
Zijtaart, da's hier niet zo ver vandaag. Echt een gehucht. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
  dinsdag 19 april 2005 @ 07:28:53 #23
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_26340132
Je hebt ook:

Boerenhol!

[ Bericht 17% gewijzigd door UIO_AMS op 21-04-2005 10:00:00 (plaatje vervangen door url voor layout) ]
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:29:48 #24
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26340373
Heb je ook nog een foto van appeltaart Liejannuh. Die heb ik al te lang niet gegeten.

Zo'n kaartje halen gaat best snel, maar dan moet het loket wel open zijn. Hier is het bijna altijd gesloten, dus dat schiet niet op. Gelukkig hebben we wel al 4 kaartjes automaten (waarvan twee onbereikbaar zijn als het loket dicht is), maar we gaan vooruit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26341187
Ja Boerenhol Daar ben ik ook wel eens geweest, een vriend van mij woont daar in de buurt. Je hebt daar ook Nummer één toch? Ook al zo'n vreemde plaatsnaam. En in Twente heb je het dorpje Mariaparochie. Daar gaven mijn oma en opa altijd hun jaarlijkse feest

Ik heb btw al 2 weken geen trein meer gezien. Begin de vertragingen e.d. bijna te missen
pi_26341927
Volgens mij heb je in Zeeuws Vlaanderen Boerengat.
En ik heb wel eens gehoord dat alle vakantiekaartjes uit het buitenland die naar Philipine moeten eerst naar de Philipijnen gaan.
pi_26342178
Boerenhol is in Zeeuws Vlaanderen, Boerengat ook? Die ken ik niet eens Net als Retranchement, dat ligt daar ook. We kunnen hier wel een apart topic over openen.

Een hele domme vraag, maar moet ik voor Istanbul een adapter meenemen? En is het daar veilig om over de bazaar te slenteren? (overdag uiteraard, alle maatregelen in acht genomen). Ik hoor van iedereen dat men je daar zijn winkel binnentrekt en dat je soms echt onbeschoft moet doen om van ze af te komen. Dat ligt helemaal niet in mijn aard
pi_26342285
Het kan ook Boerenhol zijn geweest. Ben niet zo goed in namen.

Ik vond de Bazar in Istanbul wel goed te doen hoor. Geen gekke dingen meegemaakt iig, maar ik was toen wel met een man op stap, dus misschien dat het scheelt.
Maar gewoon normaal doen en met een grapje kom je overal wel vanaf. Je kunt beter geintjes maken met de verkopers dan heel bot doen is mijn ervaring. Dan vinden ze het een stuk minder erg.
pi_26343792
Ja dat deed ik ook altijd in Z Amerika. Kijken of het in Istanbul ook werkt.

Mijn collega is helemaal geflipt. Ik ben er zo van geschrokken dat k denk ik even een wandelingetje ga maken.
pi_26348071
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef Vogue het volgende:
Mijn collega is helemaal geflipt. Ik ben er zo van geschrokken dat k denk ik even een wandelingetje ga maken.
Wat heb je gedaan

Ik ga ook weer even verder met crisismanager spelen...
pi_26348378
Ik ben weer ´thuis´ na een reis van ongeveer 22 uur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26348426
Goede reis gehad?
pi_26348442
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef Vogue het volgende:
Ja dat deed ik ook altijd in Z Amerika. Kijken of het in Istanbul ook werkt.

In Zuid Amerika vind ik het wel meevallen met de irritante verkopers, in de Islamitische landen is het vele malen erger.
pi_26348555
Jojomen. Ik ben in de volgende plaatsen geweest die ik de moeite vind

San Carlos de Bariloche
Mendoza
Buenos Aires
Puerto Igazu
Puerto Montt
Santiago
Iquique
Punta Arenas
Montevideo
Punta del Este
Lima
Iquitos
Ariquipa
Tacna
Cuzco

Dus die plaatsen moet je in 8 weken bezoeken en dan heb je een geweldige vakantie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26348608
Puno lijkt me ook zeker de moeite waard, Huanuco ook.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:43:40 #36
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26356245
Nog een paar daagjes en ik mag ook weer op vakantie!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26359978
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:17 schreef Vogue het volgende:
Boerenhol is in Zeeuws Vlaanderen, Boerengat ook? Die ken ik niet eens Net als Retranchement, dat ligt daar ook. We kunnen hier wel een apart topic over openen.
Je moest 'ns weten hoeveel topics er al zijn over rare plaatsnamen.

Bij Wierden (Overijssel) liggen de plaatsjes Enter en Rectum.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2005 22:18:37 ]
  woensdag 20 april 2005 @ 11:10:17 #38
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26369854
Haai!

Gisteren training gegeven dus even een dagje niet online. Ik heb jojomen geantwoord in het andere topic.

Verder probeer ik steeds tussen de bedrijven door wat spullen bijeen te zoeken voor volgende week. Nog 8 nachtjes slapen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_26375930
Prettig weekend allemaal

het weer op mijn bestemming
donderdag half bewolkt 8 graden
vrijdag half bewolkt 18 graden
zaterdag zonnig 11 graden
pi_26380801
Is het normaal dat je 13 uur achter elkaar slaapt na een lange reis?

Wel een leuke droom gehad overigens, dus echt onplezierig was het niet
  woensdag 20 april 2005 @ 21:13:52 #41
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26385910
http://www.minbuza.nl/def(...)40F399D75X3X36546X76

voor Hik, wellicht toch eens wat informatie vragen? Dit lijkt me toch wel een bijzonder interessante baan met perspectieven in de door jou gewenste richting! \

Ik denk dat je vanuit zon baan ook een aardige springplank kan zijn naar zeer interessante internationale functies het is een veel betere springplank iig dan het CBR.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26395584
Bij Djoser zochten ze ook mensen, maar dat is weer totaal iets anders.

Gisteren heb ik de derde ronde van de sollicitatieprocedure gehad. Nu maar hopen dat ik snel hoor dat ik het geworden ben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26395701
Ik zal voor je duimen Yppy!
Is het een leuke functie??

Ik ga waarschijnlijk straks weer even naar schiphol toe om bij een vergadering te zitten die over het onderwerp ga waar ik onderzoek over doe. Alleen jammer dat ik het gister pas hoorde en de vergadering van haf 1 tot half 3 is.
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 08:42:13 #44
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26396130
Gisteren was ik ook nog op Schiphol. Was op bezoek bij een oud-collega van de Marechaussee. Even bijgepraat over de grensbewaking.

Kwam er toevallig langs, omdat ik in Aalsmeer moest zijn om huizen te tellen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26396155
Is dat een gemiddelde bezigheid voor een ambtenaar?

P.S. Dat is hopelijk toch wel een Melkert baan?
  donderdag 21 april 2005 @ 08:58:00 #46
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26396305
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
http://www.minbuza.nl/def(...)40F399D75X3X36546X76

voor Hik, wellicht toch eens wat informatie vragen? Dit lijkt me toch wel een bijzonder interessante baan met perspectieven in de door jou gewenste richting! \
Tnx!
Ik ken ze inderdaad. Ik ken de functie.Is niet helemaal wat ik zoek, maar wellicht waag ik dit najaar wel een poging...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_26396373
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wij zijn zo ontzettend nuttig bezig als ambtenaren!
Betaald trouwens niet verkeerd ook!
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 09:40:54 #48
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26396938
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Nope. Dat is een bezigheid voor zeer goed betaalde ambtenaren. Voor elk nieuw huis krijgt de gemeente namelijk een subsidie. Bij de aanvraag van de subsidie moet een accountantsverklaring. Voor ik een verklaring afgeef moet ik natuurlijk wel zeker weten dat er zoveel nieuwe huizen zijn.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 09:45:55 #49
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26397038
Deze zomer ga ik trouwens ook trams tellen op het Leidseplein. Het GVB claimt een bepaalde prestatie. Bijvoorbeeld dat een x-aantal trams per dag rijdt. En ook dat een bepaald percentage daarvan op tijd rijdt. Bij deze prestatieverklaring hoort natuurlijk ook een accountantsverklaring.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 21 april 2005 @ 09:51:57 #50
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26397139
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Deze zomer ga ik trouwens ook trams tellen op het Leidseplein.
...en dat tellen gebeurt vanaf een terrasje met tapas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')