Wij niet, Diego welquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef k_man het volgende:
Morgen nog een dagje werken. Vrijdag vliegen.
Alvast wat spulletjes ingepakt. Missen jullie me al een beetje?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wanneer mag Diego weer terug?
quote:Lucille (Forum Admin) - maandag 25 april 2005 @ 23:03
DiegoArmandoMaradona is 2 maanden weg wegens trollenen en bewust mensen irriteren.
Ben ik alweer terug in NLquote:
Nog eentje...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:15 schreef flipsen het volgende:
Nog 2 nachtes slapen...
Je bent je er van bewust dat K_man naar Jemen gaat??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prettige reis en veel plezier met de chica's daar.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat K_man naar Jemen gaat??
nou ja zeg....quote:Op maandag 16 mei 2005 07:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet vandaag allemaal nuttige dingen doen van mezelf.
En dat begon met vroeg mn bed uitkomen.
Alles voor de studiepunten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het weekend maar met wat Franse studenten rondgefietst, gelopen en gefeest in Amsterdam (IJburg, Noord, Bijlmer enzo) in plaats van met Duitsers bier drinken in Duitsland...![]()
Nee!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef DutchTrain het volgende:
Ow en had ik al verteld dat ik binnenkort 4 dagen naarDublin
ga
welja, wrijf het er maar in: wij gaan de koude winter in en jij hebt het over vakantie !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:30 schreef DutchTrain het volgende:
.
Ik denk dat dat er maar 1 kan zijn:
HTL #40 Wegens vakantie geopend
Tja, das nou jammer op het zuidelijk halfrond, dat de Kerstvakantie in de zomer valtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:51 schreef qwerty_x het volgende:
welja, wrijf het er maar in: wij gaan de koude winter in en jij hebt het over vakantie !
nee dank u, dat was de mobilisatie dag hiero: moeders hou uw dochters binnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:55 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, dat was jij toch niet qwerty, die Romeo rondleidde in Sao Paulo?
Ik zou ook hard weggerend zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
nee dank u, dat was de mobilisatie dag hiero: moeders hou uw dochters binnen
(en hou de rest van je familie er trouwens ook maar)
Dat kan heel verstandig zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:31 schreef qwerty_x het volgende:
nee, ik blijf verre van alle nederlanders hier
inclusief die Martijn
ja dat lijkt me wel wat! Is ie geband??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
#40 - Wachten op Diego...
Die dan maar?
Die had ik er bijna bijgezetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
#40 - Wachten op Diego...
Die dan maar?
Ja, begin juni mag hij weer terugkomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ja dat lijkt me wel wat! Is ie geband??
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, begin juni mag hij weer terugkomen.
quote:
als het tegenzit is het soms maar 20 graden, stel je voor !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat kan heel verstandig zijn!
Hoe koud wordt het nu in de winter bij jou??
Net zoiets als een mooie zomerdag hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |