Dank je voor het compliment.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind het wel een mooie titel, in ieder geval de leukste die bij de suggesties zat! wanneer ging je ook al weer naar Peru weer CMT? , of heb je andere ideeen dit keer?
Het is een schandaal dat Diego hier is weggecensureerd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef flipsen het volgende:
Ah, zijn we hier gebleven. Jammer dat Diego er nog niet is, vooral omdat ik nu in BsAs zit en hij daar wel eea over weet...
Eigenlijk een verkapte tvp natuurlijk
Als je trouwens vragen hebt over BsAs, stel ze maar... dan geef ik ze wel door aan Diego en zet ik hier het antwoord wel neer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef flipsen het volgende:
Ah, zijn we hier gebleven. Jammer dat Diego er nog niet is, vooral omdat ik nu in BsAs zit en hij daar wel eea over weet...
Eigenlijk een verkapte tvp natuurlijk
Leuke foto's, een aantal wat overbelicht, maar dat kwam zeker door die kapotte belichtingsmeter?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo ik heb mijn fotos geplaatst in het reisverslag.
mn foto's /reisverslag al bekeken als je je toch verveelt !quote:Op maandag 23 mei 2005 19:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik was het hele topic kwijt
Niet dat ik verder wat te melden heb. De boer, hij zwoegde voort.
Ik zit te wachten tot de nieuwe China druk van LP er is
Wij zijn hier met 4 handdoekdragers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef DutchTrain het volgende:
o ja, Towel-day... hier op kantoor nog geen gesignaleerd
zie de link in mijn sigquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
towel day?? ik neem regelmatig een handdoek mee ivm het sporten, vandaag ook dus..krijg ik nu een prijs?
Ofwel.. die handdoek ga je nodig hebben de komende dagenquote:Donderdag
Licht bewolkt. Hoog 78° F / 26° C Wind ZzW 11 m/u / 18 km/u
Donderdagnacht
Helder. Laag 53° F / 12° C Wind NW 2 m/u / 3 km/u
Vrijdag
Helder. Hoog 78° F / 26° C Wind ZzO 6 m/u / 10 km/u
Vrijdagnacht
Licht bewolkt. Laag 66° F / 19° C Wind Zuid 8 m/u / 14 km/u
Zaterdag
Licht bewolkt. Hoog 80° F / 27° C Wind ZW 8 m/u / 14 km/u
en.. hebben ze je op moeten nemen in Pieterburen, of ben je weer helemaal gezond?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef Vogue het volgende:
Heerlijk he!! Eindelijk een beetje mooi weer
Ja, maar het kost me veel moeite. Zomaar afscheid nemen van m'n trouwe metgezel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:09 schreef DutchTrain het volgende:
Kan uio vandaag ook zonder handdoek naar z'n werk?
Oh ik dacht ditquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan Jeu de Boules? Nou dit!
Eerst een tapasmeet...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Frambozenmeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |