Graag gedaanquote:Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef k_man het volgende:
Nog bedankt voor die tip over de NS zomeraanbiedingen treintje.
Volgende maand een weekendje Keulen.
quote:
quote:Tropical Climate - All year-round of good tropical weather with inviting beaches for long dips.
Beaches - You will find beaches near the cities, with or without coconut palm trees and some almost deserted of people, but in all beaches the sand is white and the water clear, clean and warm.
Hospitality - 30 years of war has not changed this characteristic of the Angolan people
Gastronomy - Good fish, good meat, good shellfish, strong spices, many culinary specialities and competent chefs, results in one of the best gastronomes of Africa. Suggestion: Kakusso with beans cooked in palm oil. A must... Enter the Angolan cuisine page
Rivers and Waterfalls - Large rivers and beautiful waterfalls
Dance and Music - Sensual movements, hot african-caribbean rhythms, kizomba and kuduros, strong emotions along with what there is of best in the African Continent.
Crafts works - Souvenirs of ivory, wood ceramics and metal of great beauty and originality. Painting is very developed.
Variety of Experiences - The evolution of Angola is very specific that originates situations, behaviours and an atmosphere rather unusual.
quote:Military manpower—availability: males age 15-49: 2,544,203
Military manpower - fit for military service: males age 15-49: 1,280,377
O gód! En jij drinkt niet!quote:Op zondag 12 juni 2005 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Even een update over de komende tapasmeeting: Duende kunnen we wegstrepen van ons lijstje van mogelijke kandidaten. Hier de reden.
Sorry.
Ik kon m'n lol niet op.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:06 schreef Hik het volgende:
O gód! En jij drinkt niet!![]()
Dus je hebt het bewúst meegemaakt!![]()
Dat is heel netjes van je.quote:Duende is wel een leuke tent toch? Heb er wel eens wat gedronken (maar heb toen de zoutvaatjes gewoon laten staan...![]()
Ah, Hik weer met haar sigaren.quote:Bij gebrek aan mooi weer waren de Mooi Weer spelen gisteren geen enorm succes. We hebben vooral zitten kleumen op een terrasje. Maar donderdag is de eerste bbq van het jaar!Met als toetje Cubaanse rum en sigaren...
Samen met de BOB zijn voor een bestelbus vol stomdronken gasten die allemaal béter weten hoe jij naar huis moet rijden moeten dit de grote voordelen zijn van het niet-drinken...quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:33 schreef k_man het volgende:
Wat is er te zien in Montenegro?
Hé dat heb ik gisteren ook gegeten, zat ergens tussen de tapas... maar ik kan mij niet herinneren dat jij daar bij was (alhoewel je hier op FOK! natuurlijk nooit weet wie iemand echt is)quote:Op maandag 13 juni 2005 19:06 schreef Vogue het volgende:
Het is wel een beetje dood hier! Compleet oftopic, maar ik heb zooo lekker gegeten: Spaanse gehaktballetjes met véél knoflook en champignons in een wijn-tomatensaus! jammmm
niet dat ik weet.quote:Nu we het toch over Spaans eten hebben, is er al een dag geprikt voor de meet?
ja, daarom staat er ook niet 30 juliquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:50 schreef Hik het volgende:
Ja Dutch, die 30e kan ik dus ook niet hè, maar ik dacht dat dat duidelijk was!![]()
WTF is "Racing Rotterdam" trouwens?
dat hebben we al gehad in tapas en aangebrande vissticks.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Iets met tapas?
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hé dat heb ik gisteren ook gegeten, zat ergens tussen de tapas... maar ik kan mij niet herinneren dat jij daar bij was (alhoewel je hier op FOK! natuurlijk nooit weet wie iemand echt is)
[..]
www.festivalmundial.nlquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Oké, wat is festival Mundial precies voor festival?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |