Nou ja, ik weet het nog niet zo goed. Het werk op zich is wel leuk denk ik, al is het wat anders dan wat tijdens het gesprek naar voren kwam. Alleen ben ik al meerdere malen gewaarschuwd voor de werkelijke reden dat mijn voorgangster is vertrokken. Een gewaarschuwd mens telt voor twee moet ik maar denken.quote:
Het vergelijkend warenonderzoek is in een vergevorderd stadium. Binnenkort nog even de puntjes op de welbekende i zetten en dan komt het topic vanzelf.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef DutchTrain het volgende:
Oh, en what about the tapas-travel-meet? Is het al tijd om een topic daarover te openen of is er nog niet genoeg vergelijkend onderzoek gedaan?
Brrr, hier was het gisteren 29 grados (maar humedo), vandaag slechts 14. Enne, je gaat vanavond toch wel kijken hoe Brazilie wordt ingemaakt door Argentinie he?!? Nog 2,5 uur!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:30 schreef qwerty_x het volgende:
zo, mijn dagje werken in Rio met uitzicht op de paõ de açucar zit er weer op
nog even een chopp op het strand en dan weer terug naar Santos Dumont
en het is trouwens 30+ graden.
ik wilde jullie deze belangrijke info toch echt niet onthouden ....
ha, je hebt gevoel voor humor !!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Brrr, hier was het gisteren 29 grados (maar humedo), vandaag slechts 14. Enne, je gaat vanavond toch wel kijken hoe Brazilie wordt ingemaakt door Argentinie he?!? Nog 2,5 uur!![]()
In Lima is het nu 17 of 18 graden. In deze maanden is het daar sowieso niet echt warm. In Spanje gaat de zomer nu echt beginnen, in Peru en zo niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef DutchTrain het volgende:
voor die temperaturen hoef je niet helemaal naar Zuid Amerika... dit was afgelopen zondag in Valencia:
[afbeelding]
wij gaan hard richting winterquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef DutchTrain het volgende:
voor die temperaturen hoef je niet helemaal naar Zuid Amerika... dit was afgelopen zondag in Valencia:
[afbeelding]
Let even op:quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ha, je hebt gevoel voor humor !!!!!
ik verheug me nu al op treurende gauchos !
hier niet ....quote:Op donderdag 9 juni 2005 04:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Let even op:
GOOOOOOOOOOOoooooooooooooool!
Oh, nog een keer... GOOOOOOOOOOoooooooooooool! En verdomd, NOG een keer! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooollllllllllllll!!!!!
3-1, partytime hier!![]()
Zometeen lunchen met een Porteño vriend, vanavond uitgenodigd door andere Porteñovrienden. Niet verstandig, want morgenochtend vertrek ik weer richting NL. Maar ja, het is wel verleidelijk...quote:
ik vlieg je maandag achternaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zometeen lunchen met een Porteño vriend, vanavond uitgenodigd door andere Porteñovrienden. Niet verstandig, want morgenochtend vertrek ik weer richting NL. Maar ja, het is wel verleidelijk...
Rest van het weekend: in vliegtuigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |