Morgen meter bier. Wel ff training afzeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:46 schreef Bananenman het volgende:
Hier, ik kan me helemaal vinden in deze TT
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:46 schreef Bananenman het volgende:
Hier, ik kan me helemaal vinden in deze TT
ja 1 secquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:49 schreef JaWi het volgende:
[HOOLS] Het VBL-café #684 - Het weekend staat voor de deur.
was eerder dan
[HOOLS] Het VBL-café #684-Lang leve Europa........
Scheelt een topic.
Maar toch.
Misschien dat we ze alle 3 wel vol krijgenquote:
een nobel, edoch moeilijk te verwezenlijken strevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien dat we ze alle 3 wel vol krijgen
quote:
Ik eet over 15 minuutjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Maar ben nu weer klaar met m'n happie.
Zo noemen ze me al 8 jaar, ik weet niet beterquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
JaWi, heet je in het echt ook jawi
Now we are talking.quote:
Tong reed toen op een Tomos met hoog stuur. Zwart leren jackie, en de Clash geverfd op z'n helm. De naast ons gelegen LTS snapte daar niks van. Die hadden een Zundap en een zwarte glimhelmquote:
mooi, tegenwoordig heeft niemand een brommer meer. Of alleen zo'n felle scooter.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong reed toen op een Tomos met hoog stuur. Zwart leren jackie, en de Clash geverfd op z'n helm. De naast ons gelegen LTS snapte daar niks van. Die hadden een Zundap en een zwarte glimhelm
Ok, gezellig! Spreek ik je morgenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
Geen idee wat die smiley betekent maar hij is wel okay.
Niemand heeft meer lang haar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
mooi, tegenwoordig heeft niemand een brommer meer. Of alleen zo'n felle scooter.
maar nou ga ik echt weg
Dat is de pufsmiley uit OUD voor mutsen die op werpen staan en weeën hebben en moeten persen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef Bananenman het volgende:
![]()
Geen idee wat die smiley betekent maar hij is wel okay.
Ah. Tof zegquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de pufsmiley uit OUD voor mutsen die op werpen staan en weeën hebben en moeten persen.
Past dus prima bij je.
* Bluezz brengt suijk even een handdoekjequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:05 schreef Suijk het volgende:
Even douchen.
Vind hem maar matig, had toch minstens verwacht dat de toren in de friese kleuren geschilderd zou worden zoals bij de viaduct rond SurhuiSCHterveen die in Groningen kleuren werd geschilderdquote:
Owhhhhhh wat fijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
De lasagne was lekker.
Hij is binnen Suijk!
Kunnen we jou komende zondag nog in het Oosterpark SCHpotten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Heul verhaal
Ik ga alleen naar de lastige wedstrijdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kunnen we jou komende zondag nog in het Oosterpark SCHpotten?
Pff dus wedstrijden waarvan je weet dat je ze verliest ga je niet heen? Wat een supporter...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de lastige wedstrijden![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
Pff dus wedstrijden waarvan je weet dat je ze verliest ga je niet heen? Wat een supporter...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zit die Noca ook op de tribune? Die SCHijnt zo'n lekker wijf te hebben"![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zit die Noca ook op de tribune? Die SCHijnt zo'n lekker wijf te hebben"![]()
Die heeft verstand van lelijke vrouwenquote:
Ik had jou graag even in elkaar geslagenquote:Ik had zo graag even naar je gezwaaid...![]()
eerst naar de kapper anders hangt je haar in mijn lulquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Je ziet waar ik hem hebben wil SCH
Ooit gepijpt door een meisje dat om de 20 seconden een haar uit haar mond moest halenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
eerst naar de kapper anders hangt je haar in mijn lul
Dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit gepijpt door een meisje dat om de 20 seconden een haar uit haar mond moest halen
Of is dit te intiem ?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heeft verstand van lelijke vrouwen
sch heeft een ziekte waarbij hij na iets aardigs altijd iets lelijks moet zeggen
[..]
Ik had jou graag even in elkaar geslagen![]()
Slaan ze je daar op je kont als koffie meisje zijnde ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij?![]()
Ik heb laatst de weddenschap op het werk om een dag lang niet over sex te praten al na 5 minuten verloren![]()
Geen flauw idee, ik zit de hele dag op foto's van Henk Mouwe te rukkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slaan ze je daar op je kont als koffie meisje zijnde ?
Die heeft niet leren pijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zit de hele dag op foto's van Henk Mouwe te rukken![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft niet leren pijpen.
Die heeft leren mouwe.
Arme henk.quote:
Net boven die generatie zitquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Suijk het volgende:
Wat erg, die MSN jeugd.
Je zou je dochter van 13 maar horen zeggen dat ze wel eens jongens pijpt om aandacht te krijgen.quote:
Het is absoluut te erg wat voor figuren er tussen zitten jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zou je dochter van 13 maar horen zeggen dat ze wel eens jongens pijpt om aandacht te krijgen.
Zo'n kereltje met nog geen eens haar op z'n pieleke die zegt dat hij 'recht' op sex heeft als ze dat op MSN wel eens heeft gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is absoluut te erg wat voor figuren er tussen zitten jaOnbegrijpelijk.
Tuurlijk Skip Voogd, Leeft ie nog ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt Skip Voogd je nog iets? Dat is zijn partner. NOemden wij altijd skippy.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo'n kereltje met nog geen eens haar op z'n pieleke die zegt dat hij 'recht' op sex heeft als ze dat op MSN wel eens heeft gezegd.
Ik ga geen kinderen op de wereld zetten.
Hij schijnt ook z'n voogdij op te hebben gezegd.quote:
Je hebt ook gekekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
Zo'n kereltje met nog geen eens haar op z'n pieleke die zegt dat hij 'recht' op sex heeft als ze dat op MSN wel eens heeft gezegd.
Ik ga geen kinderen op de wereld zetten.
Die meisjes van MSN vond ik weinig beter.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
Zeker. Erg triest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Die meisjes van MSN vond ik weinig beter.
En dat taaltje dat ze spreken versta ik niet meer.
Haartjes gekamd? Lekker luchtje?quote:
Vermoeiend he, baaSCHje spelen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
Welterusten Hoolies, ik stort mijn neschtje in. Linksch.
Haartjes heb ik bijna niet, dat natuurlijk welquote:
Prima, wat mij betreft.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfert even zonder MSN.
Ajax tournamentje mee pakken ?
nog steeds geen telefoontje, jij weet meer dan ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima, wat mij betreft.
Ik kan als CC-kaarthouder vanaf 4-6 kaarten kopen zie ik op http://www.amsterdamtournament.nl/tickets.php
En laat nou eindelijk weer eens MSN installeren.
Had mij afgelopen nacht ook wat edits gescheeld.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
nog steeds geen telefoontje, jij weet meer dan ik
Volgens mij doen ze ook aan sokken, dameskleding en meer verwante zaken. Maar volgens mij staat dat bedrijf erg slecht bekendquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens op mijn werk-telefoon een of andere marketeer aan de telefoon die gratis boxershorts weg gaf! Vervolgens kon je lid worden en kreeg je er elke maand eentje thuis gestuurd.
Ik dacht dat ik in de zeik werd genomen, maar het bedrijf bestaat echt!
Ja, dat kan ik begrijpen. Hij begreep maar niet dat ik geen onderbroeken wilde over de post.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze ook aan sokken, dameskleding en meer verwante zaken. Maar volgens mij staat dat bedrijf erg slecht bekend
Onderquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
Welterusten Hoolies, ik stort mijn neschtje in. Linksch.
Tis wel een spannende wedstrijd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:27 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi,van Barneveld is het aan het weggeven
Hugo Borst bij BvD toch vanavond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onder
Ik wil nog BvD en Manchild kijken, maar of ik het red![]()
Ik trek je over de streep.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onder
Ik wil nog BvD en Manchild kijken, maar of ik het red![]()
Yups.quote:
Wie nog meer?quote:
Nog interessanter.quote:
Herman den Blijkerquote:
Wat heerlijk, zo'n wijf die zelf naar de voetbal zapt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
van Barneveld is net op tijd klaarBorst bij BvD kijken.
Uitzending over tienerseks ook bekeken?quote:
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat heerlijk, zo'n wijf die zelf naar de voetbal zapt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
En genieten van Hugo Borst in B&vD
Ehm nee, maar wel een keer popcorn laten poppen tot as aan toequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
M'n huisje ruikt nu alsof er een brand is geweest.
Meer mensen die plastic in hun magnetron hebben laten koken ?
Kun je plastic bakjes eten ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Eet je wel gezond, mijn jongen?
Ben ook gebeld, heb het gedaan. Kreeg ook een twee kaartjes voor een thuiswedstrijd gratis...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:38 schreef zjroentje het volgende:
Ik werd hier net gebeld door mensen van de Sponsorloterij. Kan je loten kopen en dan gaat een gedeelte naar een sportclub. En ze belden voor ...... de jeugdafdeling van PSV. Was dus voor mijn broertje.
Wat een kneuzen.
Tong zijn versie van gezond eten is opstaan om 5 uur 's middags met liters koffie, ontbijten met een loempia rond 23 uur en vervolgens een bak nasi of boerenkool rond 3 uur 's morgens naar binnen schuiven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Eet je wel gezond, mijn jongen?
Zaterdags, verders klopt het.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong zijn versie van gezond eten is opstaan om 5 uur 's middags met liters koffie, ontbijten met een loempia rond 23 uur en vervolgens een bak nasi of boerenkool rond 3 uur 's morgens naar binnen schuiven.
Het geheel gelardeerd met wat cola's, al dan niet met bacardi.
Buitenlucht is voor mietjes en vitamines groeien er voldoende op zondag als ie langs de lijn staat bij Nivo Sparta.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong zijn versie van gezond eten is opstaan om 5 uur 's middags met liters koffie, ontbijten met een loempia rond 23 uur en vervolgens een bak nasi of boerenkool rond 3 uur 's morgens naar binnen schuiven.
Het geheel gelardeerd met wat cola's, al dan niet met bacardi.
Buitenlucht is voor mietjes en vitamines groeien er voldoende op zondag als ie langs de lijn staat bij Nivo Sparta.
quote:
Ik heb vanavond een braadworst laten ontploffen in de braadpanquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
M'n huisje ruikt nu alsof er een brand is geweest.
Meer mensen die plastic in hun magnetron hebben laten koken ?
Ja ik ligquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lig je al?
Ik ben blij dat ik geen lappigtopje heb, zou niet best zijn voor de (toch al te weinige) nachtrusss
gezellig in de tentquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt dan wel mooi wat vierkante meters voor jezelf Pascal.
Neuhquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Net de lotto gekeken. Was 1 7 23 20 21 10 36 41
Ik had 11 12 37 28 18 12 40
Nou zat ik er niet ver naast.
Of wel ?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Net de lotto gekeken. Was 1 7 23 20 21 10 36 41
Ik had 11 12 37 28 18 12 40
Nou zat ik er niet ver naast.
Of wel ?
De Toto met Frits van Turenhout.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel jij soms ook nog mee met de echte toto, je weet wel met die kruisjes zetten op die doordrukformulieren?
Nulll-Nulll.quote:
Die GiNG ZuiPeMquote:
6 uur pas? Man,dat is uitslapen voor mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:26 schreef Mindlight het volgende:
Ja ik sta perplex.
Nu echt tijd om te gaan slapen, 6 uur moet ik er uit helaas.
Nee, die heeft een clubcard. Het arme schaap.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit je broertje in de jeugd van PSV Zjeroen?
Maar je moet 'm wel nageven dat hij meer verstand van voetballen heeft dan jijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, die heeft een clubcard. Het arme schaap.
En vroeger was hij dus voor Ajax. Serieus!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar je moet 'm wel nageven dat hij meer verstand van voetballen heeft dan jij![]()
![]()
Die cd heb ik nu bij mijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:52 schreef Lionheaad het volgende:
Zooo, ik heb m'n fotoboek maar eens geupdated...
Fotoboek van Lionheaad
he's going all the way upquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En vroeger was hij dus voor Ajax. Serieus!
Where did it all go wrong?
Iedereen maakt fouten, dit is niet erg, als je er maar van leert.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En vroeger was hij dus voor Ajax. Serieus!
*kijkt in het grote cliche boekje*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:04 schreef zjroentje het volgende:
Hebben we nou alle cliché's gehad mensen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef just me het volgende:
goeiemorgen!!
![]()
gisterenavond gesprek met trainer van het 2e gehad.. hij wil me heel graag als leider..
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Noca het volgende:
Mogguh!!
Dus je gaat je carriere misschien wel voortzetten JM?
Goede bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het niet
Heel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het niet
Goed idee ik neem nogquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef just me het volgende:
website doet het nog steeds!!
nu ff douchen om wakker te worden!!
Zeg maar dat je hele hoolsteam erachter staat hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg maar dat je hele hoolsteam erachter staat hoor
Kutzooiquote:Helaas kan Versatel op jouw locatie geen Live Eredivisievoetbal in combinatie met 20 Mb ADSL leveren. Wij zijn daarom bezig met andere oplossingen om Eredivisievoetbal alsnog te kunnen aanbieden.
Das vervelend...quote:
Tja daar doe je niks aan Vaduz, maar het is niet voor niks Vrijdag de 13e...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Grrrr. Kwam ik vanmorgen op een kwart van de treinreis naar school erachter dat ik m'n portemonnaie, ov en identiteitspapieren vergeten was. Om verdere problemen te voorkomen ben ik maar snel weer naar huis gegaan. Gelukkig niet gecontroleerd. Naar school gaan heeft nu geen zin meer. Net maar even een mailtje gestuurd naar de docent. Ik baal wel enorm maar wat doe je eraan.
Dat ze gaan samenwerken met Yeahronimo ervoor anders...quote:
Daar dacht ik ook net aan, gaat die onzin voor mij nog op ook vandaag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja daar doe je niks aan Vaduz, maar het is niet voor niks Vrijdag de 13e...
Nog 2 uurtjes "werken" en dan lekker lang weekend!![]()
![]()
dan drink ik het bier zelf wel opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
voorspelbaarheid +10![]()
Nee, vandaag niet![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef PyTh het volgende:
![]()
aan de andere kant je hoeft niet naar school, of dat nu zo slecht isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan, gaat die onzin voor mij nog op ook vandaag.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga die de mol eens bellen, eerst mij een lekker zitten maken en nu dit [afbeelding]
BOYCOTTEN die troep!!!
ik heb al weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja daar doe je niks aan Vaduz, maar het is niet voor niks Vrijdag de 13e...
![]()
Zegt de man die iedere avond gaat zuipen (met of zonder Bananenman)quote:
feli Suijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Zo, net beoordelingsgesprek gehad. Op vrijdag de 13e nog wel.
Ik mag ook baasje spelen vanaf augustus.
Heeeeerlijk leven. Ja zuipen met bananenmanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zegt de man die iedere avond gaat zuipen (met of zonder Bananenman)
Jij woont nog lekker thuis, je studeert nog, wat een leven!![]()
Het zal me een topfestival worden met maar 16000 van de 60000 kaarten verkochtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb al weekend![]()
vanavond richting nijmegen, daar slapen en dan morgenvroeg richting Landgraaf
Serieus???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zal me een topfestival worden met maar 16000 van de 60000 kaarten verkocht![]()
Tja je moet je rekening ook op tijd betalen JaWi!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heeeeerlijk leven. Ja zuipen met bananenman. Moet hij wel ff een keer bellen want mijn telefoon is weer afgesloten
![]()
.
30.000 kaarten waren er maar beschikbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zal me een topfestival worden met maar 16000 van de 60000 kaarten verkocht![]()
Een extra rondje kan er nu wel vanaf.quote:
Nee, die rukkers van KPN. En ik sta nog wel op automatische incasso omdat ik altijd vergat te betalenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja je moet je rekening ook op tijd betalen JaWi!(T-Mobile zeker aangezien je nog wel gebelt kunt worden?)
2 dagen terug waren er nog maar 15000 kaarten verkocht ja.quote:
ik denk.. ik denk.. en ik denkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef Suijk het volgende:
En dank je jm! En zou je zelf ook graag leider van het tweede willen worden?
20.000 zal het wel worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
2 dagen terug waren er nog maar 15000 kaarten verkocht ja.
Of het moet heeeeeeeeeel hard gegaan zijn de afgelopen 2 dagen maar dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
Dat zag ik altijd als voordeel, eerder de kantine inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Grinz.. een nadeel is wel dat het 2e altijd vroeg moet spelen![]()
Daar ga ik niet naar toe man, not my kind of musicquote:
Terrein is ingekrimpt, omdat ze al rekening hielden met minder bezoekers.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef PyTh het volgende:
Als er maar 30000 kaarten beschikbaar waren dan is het nog zeer matig maar op 538 hadden ze het toch echt over 60000 beschikbare kaarten voor PinkPop. (was andere jaren toch ook waarom dit jaar dan niet?)
sex??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:43 schreef JaWi het volgende:
Stond inderdaad een heel stuk in de krant over een paar dagen terug. Was het vroeger nog goed voor een afgeladen 60.000, nu viel de belangstelling tegen.
Grote concurent was fields of rock, zei de organisatie. Ook zou het meespelen dat de 'exclusiviteit' er wat af was van bepaalde bands. Ze stonden op meerdere festivals.
Maar goed, je hebt een tent, bier, vrouwen en muziek. Wat wil je nog meer.
boeiend, ik vermaak me welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:43 schreef JaWi het volgende:
Stond inderdaad een heel stuk in de krant over een paar dagen terug. Was het vroeger nog goed voor een afgeladen 60.000, nu viel de belangstelling tegen.
nog eerder aan het bierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat zag ik altijd als voordeel, eerder de kantine in![]()
Wat is daar positief aan danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Maar volgend jaar valt het weer samen met Rock am Ring, dat is dan weer positief.
en dan luister jij 538 ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar ga ik niet naar toe man, not my kind of music
Als er maar 30000 kaarten beschikbaar waren dan is het nog zeer matig maar op 538 hadden ze het toch echt over 60000 beschikbare kaarten voor PinkPop. (was andere jaren toch ook waarom dit jaar dan niet?)
Bands komen niet alleen voor Pinkpop vanuit Amerika en noem maar op. Voor 2 festivals in 1 weekend zijn ze natuurlijk meer te porren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat is daar positief aan dan. Bezoekers zullen toch moeten kiezen.
Oe, mét een SCHweepje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Zo, net beoordelingsgesprek gehad. Op vrijdag de 13e nog wel.
Ik mag ook baasje spelen vanaf augustus.
Dat is waar. Toch moet het publiek een keuze maken. En de exclusiviteit van de bands neemt toch wat afquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bands komen niet alleen voor Pinkpop vanuit Amerika en noem maar op. Voor 2 festivals in 1 weekend zijn ze natuurlijk meer te porren.
dan kun je combineren met bands, de ene dag op pinkpop de andere dag Rock Am Ring, Bands die zo vroeg in het jaar al spelen zijn moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat is daar positief aan dan. Bezoekers zullen toch moeten kiezen.
Tja, dat is dan een mank voor het festivalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kun je combineren met bands, de ene dag op pinkpop de andere dag Rock Am Ring, Bands die zo vroeg in het jaar al spelen zijn moeilijk te vinden.![]()
Dat heb ik 's morgens altijd opstaan als ik naar mijn werk toe rij jaquote:
Als dezelfde bands op Pinkpop en RAR staan, is de keuze toch gemakkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch moet het publiek een keuze maken. En de exclusiviteit van de bands neemt toch wat af.
Toen viel het ook samen met RAR.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tja, dat is dan een mank voor het festival. Vroeger was het toch ook vol?
Hopen dat het drukker gaat worden dan. Is toch een mooi festivalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toen viel het ook samen met RAR.
De afgelopen 2 jaren niet, met dank aan Ecclestone.
hahah jij wilt de eerste zijn hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |