quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
En genieten van Hugo Borst in B&vD
Ehm nee, maar wel een keer popcorn laten poppen tot as aan toequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
M'n huisje ruikt nu alsof er een brand is geweest.
Meer mensen die plastic in hun magnetron hebben laten koken ?
Kun je plastic bakjes eten ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Eet je wel gezond, mijn jongen?
Ben ook gebeld, heb het gedaan. Kreeg ook een twee kaartjes voor een thuiswedstrijd gratis...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:38 schreef zjroentje het volgende:
Ik werd hier net gebeld door mensen van de Sponsorloterij. Kan je loten kopen en dan gaat een gedeelte naar een sportclub. En ze belden voor ...... de jeugdafdeling van PSV. Was dus voor mijn broertje.
Wat een kneuzen.
Tong zijn versie van gezond eten is opstaan om 5 uur 's middags met liters koffie, ontbijten met een loempia rond 23 uur en vervolgens een bak nasi of boerenkool rond 3 uur 's morgens naar binnen schuiven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Eet je wel gezond, mijn jongen?
Zaterdags, verders klopt het.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong zijn versie van gezond eten is opstaan om 5 uur 's middags met liters koffie, ontbijten met een loempia rond 23 uur en vervolgens een bak nasi of boerenkool rond 3 uur 's morgens naar binnen schuiven.
Het geheel gelardeerd met wat cola's, al dan niet met bacardi.
Buitenlucht is voor mietjes en vitamines groeien er voldoende op zondag als ie langs de lijn staat bij Nivo Sparta.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong zijn versie van gezond eten is opstaan om 5 uur 's middags met liters koffie, ontbijten met een loempia rond 23 uur en vervolgens een bak nasi of boerenkool rond 3 uur 's morgens naar binnen schuiven.
Het geheel gelardeerd met wat cola's, al dan niet met bacardi.
Buitenlucht is voor mietjes en vitamines groeien er voldoende op zondag als ie langs de lijn staat bij Nivo Sparta.
quote:
Ik heb vanavond een braadworst laten ontploffen in de braadpanquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
M'n huisje ruikt nu alsof er een brand is geweest.
Meer mensen die plastic in hun magnetron hebben laten koken ?
Ja ik ligquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lig je al?
Ik ben blij dat ik geen lappigtopje heb, zou niet best zijn voor de (toch al te weinige) nachtrusss
gezellig in de tentquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt dan wel mooi wat vierkante meters voor jezelf Pascal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |