Volgens mij doen ze ook aan sokken, dameskleding en meer verwante zaken. Maar volgens mij staat dat bedrijf erg slecht bekendquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens op mijn werk-telefoon een of andere marketeer aan de telefoon die gratis boxershorts weg gaf! Vervolgens kon je lid worden en kreeg je er elke maand eentje thuis gestuurd.
Ik dacht dat ik in de zeik werd genomen, maar het bedrijf bestaat echt!
Ja, dat kan ik begrijpen. Hij begreep maar niet dat ik geen onderbroeken wilde over de post.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze ook aan sokken, dameskleding en meer verwante zaken. Maar volgens mij staat dat bedrijf erg slecht bekend
Onderquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
Welterusten Hoolies, ik stort mijn neschtje in. Linksch.
Tis wel een spannende wedstrijd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:27 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi,van Barneveld is het aan het weggeven
Hugo Borst bij BvD toch vanavond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onder
Ik wil nog BvD en Manchild kijken, maar of ik het red![]()
Ik trek je over de streep.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onder
Ik wil nog BvD en Manchild kijken, maar of ik het red![]()
Yups.quote:
Wie nog meer?quote:
Nog interessanter.quote:
Herman den Blijkerquote:
Wat heerlijk, zo'n wijf die zelf naar de voetbal zapt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
van Barneveld is net op tijd klaarBorst bij BvD kijken.
Uitzending over tienerseks ook bekeken?quote:
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat heerlijk, zo'n wijf die zelf naar de voetbal zapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |