Ik ga alleen naar de lastige wedstrijdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kunnen we jou komende zondag nog in het Oosterpark SCHpotten?
Pff dus wedstrijden waarvan je weet dat je ze verliest ga je niet heen? Wat een supporter...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de lastige wedstrijden![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
Pff dus wedstrijden waarvan je weet dat je ze verliest ga je niet heen? Wat een supporter...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zit die Noca ook op de tribune? Die SCHijnt zo'n lekker wijf te hebben"![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zit die Noca ook op de tribune? Die SCHijnt zo'n lekker wijf te hebben"![]()
Die heeft verstand van lelijke vrouwenquote:
Ik had jou graag even in elkaar geslagenquote:Ik had zo graag even naar je gezwaaid...![]()
eerst naar de kapper anders hangt je haar in mijn lulquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Je ziet waar ik hem hebben wil SCH
Ooit gepijpt door een meisje dat om de 20 seconden een haar uit haar mond moest halenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
eerst naar de kapper anders hangt je haar in mijn lul
Dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit gepijpt door een meisje dat om de 20 seconden een haar uit haar mond moest halen
Of is dit te intiem ?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heeft verstand van lelijke vrouwen
sch heeft een ziekte waarbij hij na iets aardigs altijd iets lelijks moet zeggen
[..]
Ik had jou graag even in elkaar geslagen![]()
Slaan ze je daar op je kont als koffie meisje zijnde ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij?![]()
Ik heb laatst de weddenschap op het werk om een dag lang niet over sex te praten al na 5 minuten verloren![]()
Geen flauw idee, ik zit de hele dag op foto's van Henk Mouwe te rukkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slaan ze je daar op je kont als koffie meisje zijnde ?
Die heeft niet leren pijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zit de hele dag op foto's van Henk Mouwe te rukken![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft niet leren pijpen.
Die heeft leren mouwe.
Arme henk.quote:
Net boven die generatie zitquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Suijk het volgende:
Wat erg, die MSN jeugd.
Je zou je dochter van 13 maar horen zeggen dat ze wel eens jongens pijpt om aandacht te krijgen.quote:
Het is absoluut te erg wat voor figuren er tussen zitten jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zou je dochter van 13 maar horen zeggen dat ze wel eens jongens pijpt om aandacht te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |