* Bluezz brengt suijk even een handdoekjequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:05 schreef Suijk het volgende:
Even douchen.
Vind hem maar matig, had toch minstens verwacht dat de toren in de friese kleuren geschilderd zou worden zoals bij de viaduct rond SurhuiSCHterveen die in Groningen kleuren werd geschilderdquote:
Owhhhhhh wat fijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
De lasagne was lekker.
Hij is binnen Suijk!
Kunnen we jou komende zondag nog in het Oosterpark SCHpotten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Heul verhaal
Ik ga alleen naar de lastige wedstrijdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kunnen we jou komende zondag nog in het Oosterpark SCHpotten?
Pff dus wedstrijden waarvan je weet dat je ze verliest ga je niet heen? Wat een supporter...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de lastige wedstrijden![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
Pff dus wedstrijden waarvan je weet dat je ze verliest ga je niet heen? Wat een supporter...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zit die Noca ook op de tribune? Die SCHijnt zo'n lekker wijf te hebben"![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zit die Noca ook op de tribune? Die SCHijnt zo'n lekker wijf te hebben"![]()
Die heeft verstand van lelijke vrouwenquote:
Ik had jou graag even in elkaar geslagenquote:Ik had zo graag even naar je gezwaaid...![]()
eerst naar de kapper anders hangt je haar in mijn lulquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Je ziet waar ik hem hebben wil SCH
Ooit gepijpt door een meisje dat om de 20 seconden een haar uit haar mond moest halenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
eerst naar de kapper anders hangt je haar in mijn lul
Dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit gepijpt door een meisje dat om de 20 seconden een haar uit haar mond moest halen
Of is dit te intiem ?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heeft verstand van lelijke vrouwen
sch heeft een ziekte waarbij hij na iets aardigs altijd iets lelijks moet zeggen
[..]
Ik had jou graag even in elkaar geslagen![]()
Slaan ze je daar op je kont als koffie meisje zijnde ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij?![]()
Ik heb laatst de weddenschap op het werk om een dag lang niet over sex te praten al na 5 minuten verloren![]()
Geen flauw idee, ik zit de hele dag op foto's van Henk Mouwe te rukkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slaan ze je daar op je kont als koffie meisje zijnde ?
Die heeft niet leren pijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zit de hele dag op foto's van Henk Mouwe te rukken![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft niet leren pijpen.
Die heeft leren mouwe.
Arme henk.quote:
Net boven die generatie zitquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Suijk het volgende:
Wat erg, die MSN jeugd.
Je zou je dochter van 13 maar horen zeggen dat ze wel eens jongens pijpt om aandacht te krijgen.quote:
Het is absoluut te erg wat voor figuren er tussen zitten jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zou je dochter van 13 maar horen zeggen dat ze wel eens jongens pijpt om aandacht te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |