Morgen meter bier. Wel ff training afzeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:46 schreef Bananenman het volgende:
Hier, ik kan me helemaal vinden in deze TT
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:46 schreef Bananenman het volgende:
Hier, ik kan me helemaal vinden in deze TT
ja 1 secquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:49 schreef JaWi het volgende:
[HOOLS] Het VBL-café #684 - Het weekend staat voor de deur.
was eerder dan
[HOOLS] Het VBL-café #684-Lang leve Europa........
Scheelt een topic.
Maar toch.
Misschien dat we ze alle 3 wel vol krijgenquote:
een nobel, edoch moeilijk te verwezenlijken strevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien dat we ze alle 3 wel vol krijgen
quote:
Ik eet over 15 minuutjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Maar ben nu weer klaar met m'n happie.
Zo noemen ze me al 8 jaar, ik weet niet beterquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
JaWi, heet je in het echt ook jawi
Now we are talking.quote:
Tong reed toen op een Tomos met hoog stuur. Zwart leren jackie, en de Clash geverfd op z'n helm. De naast ons gelegen LTS snapte daar niks van. Die hadden een Zundap en een zwarte glimhelmquote:
mooi, tegenwoordig heeft niemand een brommer meer. Of alleen zo'n felle scooter.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong reed toen op een Tomos met hoog stuur. Zwart leren jackie, en de Clash geverfd op z'n helm. De naast ons gelegen LTS snapte daar niks van. Die hadden een Zundap en een zwarte glimhelm
Ok, gezellig! Spreek ik je morgenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
Geen idee wat die smiley betekent maar hij is wel okay.
Niemand heeft meer lang haar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
mooi, tegenwoordig heeft niemand een brommer meer. Of alleen zo'n felle scooter.
maar nou ga ik echt weg
Dat is de pufsmiley uit OUD voor mutsen die op werpen staan en weeën hebben en moeten persen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef Bananenman het volgende:
![]()
Geen idee wat die smiley betekent maar hij is wel okay.
Ah. Tof zegquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de pufsmiley uit OUD voor mutsen die op werpen staan en weeën hebben en moeten persen.
Past dus prima bij je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |