Zo'n kereltje met nog geen eens haar op z'n pieleke die zegt dat hij 'recht' op sex heeft als ze dat op MSN wel eens heeft gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is absoluut te erg wat voor figuren er tussen zitten jaOnbegrijpelijk.
Tuurlijk Skip Voogd, Leeft ie nog ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt Skip Voogd je nog iets? Dat is zijn partner. NOemden wij altijd skippy.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo'n kereltje met nog geen eens haar op z'n pieleke die zegt dat hij 'recht' op sex heeft als ze dat op MSN wel eens heeft gezegd.
Ik ga geen kinderen op de wereld zetten.
Hij schijnt ook z'n voogdij op te hebben gezegd.quote:
Je hebt ook gekekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
Zo'n kereltje met nog geen eens haar op z'n pieleke die zegt dat hij 'recht' op sex heeft als ze dat op MSN wel eens heeft gezegd.
Ik ga geen kinderen op de wereld zetten.
Die meisjes van MSN vond ik weinig beter.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
Zeker. Erg triest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Die meisjes van MSN vond ik weinig beter.
En dat taaltje dat ze spreken versta ik niet meer.
Haartjes gekamd? Lekker luchtje?quote:
Vermoeiend he, baaSCHje spelen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
Welterusten Hoolies, ik stort mijn neschtje in. Linksch.
Haartjes heb ik bijna niet, dat natuurlijk welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |