Dat zag ik altijd als voordeel, eerder de kantine inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Grinz.. een nadeel is wel dat het 2e altijd vroeg moet spelen![]()
Daar ga ik niet naar toe man, not my kind of musicquote:
Terrein is ingekrimpt, omdat ze al rekening hielden met minder bezoekers.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef PyTh het volgende:
Als er maar 30000 kaarten beschikbaar waren dan is het nog zeer matig maar op 538 hadden ze het toch echt over 60000 beschikbare kaarten voor PinkPop. (was andere jaren toch ook waarom dit jaar dan niet?)
sex??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:43 schreef JaWi het volgende:
Stond inderdaad een heel stuk in de krant over een paar dagen terug. Was het vroeger nog goed voor een afgeladen 60.000, nu viel de belangstelling tegen.
Grote concurent was fields of rock, zei de organisatie. Ook zou het meespelen dat de 'exclusiviteit' er wat af was van bepaalde bands. Ze stonden op meerdere festivals.
Maar goed, je hebt een tent, bier, vrouwen en muziek. Wat wil je nog meer.
boeiend, ik vermaak me welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zal me een topfestival worden met maar 16000 van de 60000 kaarten verkocht![]()
Dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:43 schreef JaWi het volgende:
Stond inderdaad een heel stuk in de krant over een paar dagen terug. Was het vroeger nog goed voor een afgeladen 60.000, nu viel de belangstelling tegen.
nog eerder aan het bierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat zag ik altijd als voordeel, eerder de kantine in![]()
Wat is daar positief aan danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Maar volgend jaar valt het weer samen met Rock am Ring, dat is dan weer positief.
en dan luister jij 538 ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar ga ik niet naar toe man, not my kind of music
Als er maar 30000 kaarten beschikbaar waren dan is het nog zeer matig maar op 538 hadden ze het toch echt over 60000 beschikbare kaarten voor PinkPop. (was andere jaren toch ook waarom dit jaar dan niet?)
Bands komen niet alleen voor Pinkpop vanuit Amerika en noem maar op. Voor 2 festivals in 1 weekend zijn ze natuurlijk meer te porren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat is daar positief aan dan. Bezoekers zullen toch moeten kiezen.
Oe, mét een SCHweepje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Zo, net beoordelingsgesprek gehad. Op vrijdag de 13e nog wel.
Ik mag ook baasje spelen vanaf augustus.
Dat is waar. Toch moet het publiek een keuze maken. En de exclusiviteit van de bands neemt toch wat afquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bands komen niet alleen voor Pinkpop vanuit Amerika en noem maar op. Voor 2 festivals in 1 weekend zijn ze natuurlijk meer te porren.
dan kun je combineren met bands, de ene dag op pinkpop de andere dag Rock Am Ring, Bands die zo vroeg in het jaar al spelen zijn moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat is daar positief aan dan. Bezoekers zullen toch moeten kiezen.
Tja, dat is dan een mank voor het festivalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kun je combineren met bands, de ene dag op pinkpop de andere dag Rock Am Ring, Bands die zo vroeg in het jaar al spelen zijn moeilijk te vinden.![]()
Dat heb ik 's morgens altijd opstaan als ik naar mijn werk toe rij jaquote:
Als dezelfde bands op Pinkpop en RAR staan, is de keuze toch gemakkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch moet het publiek een keuze maken. En de exclusiviteit van de bands neemt toch wat af.
Toen viel het ook samen met RAR.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tja, dat is dan een mank voor het festival. Vroeger was het toch ook vol?
Hopen dat het drukker gaat worden dan. Is toch een mooi festivalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toen viel het ook samen met RAR.
De afgelopen 2 jaren niet, met dank aan Ecclestone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |