Kutzooiquote:Helaas kan Versatel op jouw locatie geen Live Eredivisievoetbal in combinatie met 20 Mb ADSL leveren. Wij zijn daarom bezig met andere oplossingen om Eredivisievoetbal alsnog te kunnen aanbieden.
Das vervelend...quote:
Tja daar doe je niks aan Vaduz, maar het is niet voor niks Vrijdag de 13e...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Grrrr. Kwam ik vanmorgen op een kwart van de treinreis naar school erachter dat ik m'n portemonnaie, ov en identiteitspapieren vergeten was. Om verdere problemen te voorkomen ben ik maar snel weer naar huis gegaan. Gelukkig niet gecontroleerd. Naar school gaan heeft nu geen zin meer. Net maar even een mailtje gestuurd naar de docent. Ik baal wel enorm maar wat doe je eraan.
Dat ze gaan samenwerken met Yeahronimo ervoor anders...quote:
Daar dacht ik ook net aan, gaat die onzin voor mij nog op ook vandaag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja daar doe je niks aan Vaduz, maar het is niet voor niks Vrijdag de 13e...
Nog 2 uurtjes "werken" en dan lekker lang weekend!![]()
![]()
dan drink ik het bier zelf wel opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
voorspelbaarheid +10![]()
Nee, vandaag niet![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef PyTh het volgende:
![]()
aan de andere kant je hoeft niet naar school, of dat nu zo slecht isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan, gaat die onzin voor mij nog op ook vandaag.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga die de mol eens bellen, eerst mij een lekker zitten maken en nu dit [afbeelding]
BOYCOTTEN die troep!!!
ik heb al weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja daar doe je niks aan Vaduz, maar het is niet voor niks Vrijdag de 13e...
![]()
Zegt de man die iedere avond gaat zuipen (met of zonder Bananenman)quote:
feli Suijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Zo, net beoordelingsgesprek gehad. Op vrijdag de 13e nog wel.
Ik mag ook baasje spelen vanaf augustus.
Heeeeerlijk leven. Ja zuipen met bananenmanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zegt de man die iedere avond gaat zuipen (met of zonder Bananenman)
Jij woont nog lekker thuis, je studeert nog, wat een leven!![]()
Het zal me een topfestival worden met maar 16000 van de 60000 kaarten verkochtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb al weekend![]()
vanavond richting nijmegen, daar slapen en dan morgenvroeg richting Landgraaf
Serieus???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zal me een topfestival worden met maar 16000 van de 60000 kaarten verkocht![]()
Tja je moet je rekening ook op tijd betalen JaWi!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heeeeerlijk leven. Ja zuipen met bananenman. Moet hij wel ff een keer bellen want mijn telefoon is weer afgesloten
![]()
.
30.000 kaarten waren er maar beschikbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zal me een topfestival worden met maar 16000 van de 60000 kaarten verkocht![]()
Een extra rondje kan er nu wel vanaf.quote:
Nee, die rukkers van KPN. En ik sta nog wel op automatische incasso omdat ik altijd vergat te betalenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja je moet je rekening ook op tijd betalen JaWi!(T-Mobile zeker aangezien je nog wel gebelt kunt worden?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |