quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef just me het volgende:
goeiemorgen!!
![]()
gisterenavond gesprek met trainer van het 2e gehad.. hij wil me heel graag als leider..
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Noca het volgende:
Mogguh!!
Dus je gaat je carriere misschien wel voortzetten JM?
Goede bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het niet
Heel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het niet
Goed idee ik neem nogquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef just me het volgende:
website doet het nog steeds!!
nu ff douchen om wakker te worden!!
Zeg maar dat je hele hoolsteam erachter staat hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg maar dat je hele hoolsteam erachter staat hoor
Kutzooiquote:Helaas kan Versatel op jouw locatie geen Live Eredivisievoetbal in combinatie met 20 Mb ADSL leveren. Wij zijn daarom bezig met andere oplossingen om Eredivisievoetbal alsnog te kunnen aanbieden.
Das vervelend...quote:
Tja daar doe je niks aan Vaduz, maar het is niet voor niks Vrijdag de 13e...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Grrrr. Kwam ik vanmorgen op een kwart van de treinreis naar school erachter dat ik m'n portemonnaie, ov en identiteitspapieren vergeten was. Om verdere problemen te voorkomen ben ik maar snel weer naar huis gegaan. Gelukkig niet gecontroleerd. Naar school gaan heeft nu geen zin meer. Net maar even een mailtje gestuurd naar de docent. Ik baal wel enorm maar wat doe je eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |