Nee, die heeft een clubcard. Het arme schaap.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit je broertje in de jeugd van PSV Zjeroen?
Maar je moet 'm wel nageven dat hij meer verstand van voetballen heeft dan jijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, die heeft een clubcard. Het arme schaap.
En vroeger was hij dus voor Ajax. Serieus!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar je moet 'm wel nageven dat hij meer verstand van voetballen heeft dan jij![]()
![]()
Die cd heb ik nu bij mijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:52 schreef Lionheaad het volgende:
Zooo, ik heb m'n fotoboek maar eens geupdated...
Fotoboek van Lionheaad
he's going all the way upquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En vroeger was hij dus voor Ajax. Serieus!
Where did it all go wrong?
Iedereen maakt fouten, dit is niet erg, als je er maar van leert.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En vroeger was hij dus voor Ajax. Serieus!
*kijkt in het grote cliche boekje*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:04 schreef zjroentje het volgende:
Hebben we nou alle cliché's gehad mensen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef just me het volgende:
goeiemorgen!!
![]()
gisterenavond gesprek met trainer van het 2e gehad.. hij wil me heel graag als leider..
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Noca het volgende:
Mogguh!!
Dus je gaat je carriere misschien wel voortzetten JM?
Goede bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het niet
Heel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tegen de trainer gezegd dat ik het alleen wil doen als het hele team er achter staat, zo niet doe ik het niet
Goed idee ik neem nogquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef just me het volgende:
website doet het nog steeds!!
nu ff douchen om wakker te worden!!
Zeg maar dat je hele hoolsteam erachter staat hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:22 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg maar dat je hele hoolsteam erachter staat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |