Kijk eens aan, je eerste post meteen in Hools!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef Yordeman het volgende:
* Yordeman geeft zich op voor weekend, bier en sex.
Mogguh Hools
Er paste niets meer opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef pfaf het volgende:
Hoe kun je nu een titel maken zonder verwijzing naar vanavond. [afbeelding]
Zoals Cruijff zou zeggen, dan moet je een hele grote zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je eerste post meteen in Hools!
Pfaf's boeren motten voetballen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef Suijk het volgende:
Wat is er vanavond? Of mis ik weer iets?
Heeej dat zijn geen boerenquote:
Sensatiequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef Suijk het volgende:
Wat is er vanavond? Of mis ik weer iets?
Sparta wint tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef pfaf het volgende:
Hoe kun je nu een titel maken zonder verwijzing naar vanavond. [afbeelding]
Ik kan toch nergens anders mee bezig zijn, dagje langer weekend genomen zodoende.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Sensatie. Maar goed, ik moest natuurlijk wel aan onze pinkpopganger denken in de titel.
Heeft iedereen trouwens als weekend ofzo, ik zit hier in mijn eentje in de computerzaal.
Ah ja, dat wist ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst in 20 jaar weer promotie voor sport club Heracles.
Dat wil ik wel eens zien.. jij met zo'n roze hoedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:57 schreef pascalheister het volgende:
Goede titel![]()
Ja Appelsientje, hoedje van vorig jaar ff opzoeken
quote:
Wacht maar tot Ajax volgend jaar in Almelo op bezoek komt.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah ja, dat wist ik wel.
Ik dacht dat het iets belangrijks was.
Op kunschtgraschquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wacht maar tot Ajax volgend jaar in Almelo op bezoek komt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |