Aanvliegroutesquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef pea4fun het volgende:
Mededeling
Voor eventueel verdwaalde meeters, carpoolers en andere zaken wil ik wel een telefoonlijst maken.
Iedereen die een mailtje stuurt voor zaterdagmiddag 12 uur met zijn telefoonnr, krijgt een lijstje terug van de medemeeters die ook hun telefoonnr hebben opgestuurd. Voor mensen die hun nr niet op de lijst willen, maar wel eventueel met mij nummers uit wil wisselen even duidelijk aangeven.
Ja voor die moordreportage zekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef pea4fun het volgende:
@ flash...jij wordt fotograaf én modelmag je meebetalen, maar wel 2 stukken vlaai goed?
Misschien kan een van de modjes die er ff inplakken.....heb geen zin om allerlei moeilijke knip-en-plak-acties uit te voerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef pea4fun het volgende:
Dank je PdeHoogMisschien de verdere info er ook nog bij?
En ik wel zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien kan een van de modjes die er ff inplakken.....heb geen zin om allerlei moeilijke knip-en-plak-acties uit te voeren
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef pea4fun het volgende:
@ Anitra, ik had miniAnitra niet echt meegerekend eigenlijk.
Niet als het van haar zakgeld moetquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:07 schreef Anitra het volgende:
Dat bedoel ik
Zij gaat gewoon mee als fotograaf, dus dan lijkt het me redelijk dat ze ook betaald toch?
Moordreportage??? Koel!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor die moordreportage zekerHeb je al een complot bedacht?
2 stukken vlaai klinkt niet verkeerd
Da's erg jammer, miekdquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:26 schreef miekd het volgende:
En mijn niet zeker is nu omgeschakeld naar een niet. Jammer genoeg heb ik te veel opstaan dit weekend :-/ dammit.
ik vind niet dat fotografen van onder de 14 hoeven te betalen hoorquote:
Eensch. Waarmee ik overigens niet gesuggereerd wil hebben dat een jongere fotograaf mindere foto's schiet (in tegendeel zelfs), maar zo veel eten die gastjes nou ook weer niet, schat ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind niet dat fotografen van onder de 14 hoeven te betalen hoor
maar dat vind ik .....
Psst...tis een dame...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eensch. Waarmee ik overigens niet gesuggereerd wil hebben dat een jongere fotograaf mindere foto's schiet (in tegendeel zelfs), maar zo veel eten die gastjes nou ook weer niet, schat ik zo.
Ik maak geen onderscheid op fotografie vlak, tenzij voor de lensquote:
Jullie kunnen in gesloten topics nog postings editen en dus kopieren incl. opmaakquote:
Ik pik je wel op, en breng je weer terug. Je moet alleen wel de achterbank delen met Shreeverquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:45 schreef Weopj het volgende:
Ik wil ook mee!!! Kessel is bij mijn ouderlijk huis redelijk in de buurt en gezien mij de fotomeet bij lelystad toen goed bevallen is..
Sorry voor mijn late reactie, maar ik zie het nu pas
Ik wil mee als model!
Kan het nog? Mag het nog? Ik zorg zelf wel dat ik daar kom, eventueel terug nog mensen die richting Venlo gaan met de auto?
Foto gemaakt door OuweSok als ik het goed heb, van mij op een fotomeet..
[afbeelding]
Gefeliciteerd!quote:
Woeiquote:
*KUCH*quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie kunnen in gesloten topics nog postings editen en dus kopieren incl. opmaak. Ik niet meer
ben ik niet de enige met zo'n groot ding om me nekquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*KUCH*
[15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 2
ik wil (/was van plan) de mijne ook meenemen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ben ik niet de enige met zo'n groot ding om me nek![]()
![]()
![]()
het kan blijkbaar sinds replique ingevoerd is!quote:
Wat bied je?quote:
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's makenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik wil (/was van plan) de mijne ook meenemen...
[afbeelding]
ik ben alleen een beetje vergeten hoe de lichtmeter werkt...
Ikke niet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's maken
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's maken
Dat bedoelde ik dus ook. De C330 bezit zelf geen ingebouwde lichtmeter, en de losse die erbij komt is 'lastig'quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:56 schreef fr.oosje het volgende:
gebruik je toch een losse meter?
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenfotorolletjes niet echt. En zo'n digitaal ding werkt voor mij ipv dat ik moet werken voor een camera.
Probeer de routeplanner van http://www.anwb.nl eens. Kessel staat daar in, en die routeplanner werkt prima.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenfotorolletjes niet echt. En zo'n digitaal ding werkt voor mij ipv dat ik moet werken voor een camera.
voor de rest :
Kessel -> ik heb maar de keverberghof als richtpunt genomen. 167,5 Km -> 2 uurtjes rijden dus. valt me zat mee.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die van mij is een 3200-dpi scannerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef Shark.Bait het volgende:
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.
En de fotograaf?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. De C330 bezit zelf geen ingebouwde lichtmeter, en de losse die erbij komt is 'lastig'
[..]
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.
Kost mij wel meer tijd, maar daar kan geen enkele andere kamera aan tippen
en dan heb ik het nog niet gehad over die 6x6 negatieven
Pea, ik zou dat met alle liefde voor je willen doen, maar mijn posting is afgesloten door een modje. Ik kan dus niets meer wijzigenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef pea4fun het volgende:
PdeHoog, wil je weopje bij de modellen zetten? Ik begreep dat we er haar weer bij hebben
quote:
Dat zei je de vorige keer ookquote:Ik vind het zelf ook erg jammer, maar de volgende meet ben ik er weer gewoon bij!
Hm...Rewimooooooooquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pea, ik zou dat met alle liefde voor je willen doen, maar mijn posting is afgesloten door een modje. Ik kan dus niets meer wijzigen
@ your servicequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...Rewimoooooooo![]()
edit: of 1 van de andere modjes natuurlijk
Probeer www.map24.nl eens Hoe denk je trouwens dat ik precies weet dat het zoveel km is. Die keverberghof is een straat in Kesselquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Probeer de routeplanner van http://www.anwb.nl eens. Kessel staat daar in, en die routeplanner werkt prima.
Dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De vorige keer in Emmen was ik er toch bij?
Ik dacht een gehucht in de buurt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Probeer www.map24.nl eens Hoe denk je trouwens dat ik precies weet dat het zoveel km is. Die keverberghof is een straat in Kessel![]()
ik wist het ook niet hoor, maar ik typte keverberg en kessel in en de planner bracht me naar de keverberghof in kesselquote:
Je hebt natuurlijk niet alle topics terug gelezen, maar hier [15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 2 heb ik foto's van de omgeving staan, inclusief het pontjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik wist het ook niet hoor, maar ik typte keverberg en kessel in en de planner bracht me naar de keverberghof in kesselEr is trouwens ook een pontje in de buurt , levert ook mooie plaatjes op.
Daar kan ook geen enkel andere camera aan tippenquote:
En als je te lange benen hebt, gewoon iets door de knieën zakken zodat de rok wél op de grond valt!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef pea4fun het volgende:
Ow en nog iets voor de dames modellen....hoewel het misschien leuk is op de foto als je elegante schoentjes aanhebt is het misschien niet handig. Het loopt niet echt gelijk daar, en er zijn smalle hobbelige trapjes. Daar komt bij dat de schoenen als het goed is toch wegvallen onder de lange rokken.
Ik zou wel willen, maar krullen zakken zo verschrikkelijk snel uit mijn haar!quote:Verder denk ik dat het leuk is als je lang haar hebt, om daar krullen in te zetten, past wel bij die tijd. Maar dat is geheel jullie eigen keus natuurlijk.
Het is nu zondag, en ik baal nog steeds dat ik dit weekend weg moetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:40 schreef Ymke het volgende:
Peatje je bent er wel druk mee he?
Wanneer gaan jullie eigenlijk?
Ah bedankt .quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Het is nu zondag, en ik baal nog steeds dat ik dit weekend weg moet
Phoentje!! Lijkt me leuk je weer eens te zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
En als je te lange benen hebt, gewoon iets door de knieën zakken zodat de rok wél op de grond valt!
[..]
Ik zou wel willen, maar krullen zakken zo verschrikkelijk snel uit mijn haar!
Maar ik probeer wel iets te fröbelen...
Ja ik ben er best druk mee iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:40 schreef Ymke het volgende:
Peatje je bent er wel druk mee he?
Wanneer gaan jullie eigenlijk?
*PDA meeneemtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:02 schreef IJzercookie het volgende:
Tip: neem pen en papier/notitieblokje mee om namen en emailadressen te verzamelen van de modellen/visagistes/modellen waarmee je hebt samen gewerkt. Zodat je altijd weet met wie je gewerkt hebt en wie foto's van je heeft of foto's van je verwacht!
Jij bent een super organisatrice!! Je hebt al overal aan gedacht!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef pea4fun het volgende:
Ik leg een schrift neer bij de ingang waar iedereen zijn mailadres kwijt kan voor info en paswoord voor de beveiligde site. Voor degenen die ff wat op willen schrijven en geen papier bij zich hebben is er vast nog wel een blaadje over
Cool is ze he?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:21 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Jij bent een super organisatrice!! Je hebt al overal aan gedacht!!
Ik ben veels te verlegen om te meetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik ben er best druk mee iddIk was nu aan het brainstormen hier thuis over een moordcomplot
![]()
Het is zondag, je kan nog mee hoor![]()
we bijten nietquote:
Dat was eind januariquote:
Deze zuster moest werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was eind januariIn je aige stadsjie.
Woar waas je majd??
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:23 schreef pea4fun het volgende:
Je hebt natuurlijk niet alle topics terug gelezen, maar hier [15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 2 heb ik foto's van de omgeving staan, inclusief het pontje
.
Welke van de 2?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik ben er best druk mee iddIk was nu aan het brainstormen hier thuis over een moordcomplot
![]()
Het is zondag, je kan nog mee hoor![]()
@ dawg, mailtje gezien?
Waag het te verprutsen peaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:39 schreef pea4fun het volgende:
Wacht nou maar met complimentjes tot alles voorbij is...wie weet wat er allemaal niet klopt als het zover is....
Mooie plekquote:
Ik heb nu al nachtmerries...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waag het te verprutsen pea
dan gaan we niet meer vriendjes zijn hoor
Eigenlijk is een grote meeting makkelijker voor verlegen mensen. Je valt in een grote massa niet zo op, en je kan met foto's maken meeliften op de brutalere menschquote:
Dank je, maar morgen valt er vast ook nog wel wat te beppenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:50 schreef Ymke het volgende:
Ik wens jullie iig heel veel plezier en ik hoop wat fotos te mogen zien
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:24 schreef Offy het volgende:
Pea, het is nu definitief: ik moet een keertje overslaan helaas![]()
Snel een volgende meet plannen graag
Ja, dat gaf ik haar nog door. van dat schrift.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:21 schreef IJzercookie het volgende:
Jij bent een super organisatrice!! Je hebt al overal aan gedacht!!
graag? "gaat" bedoel je. Je weet waar het topic staat. prik een datum.. en gaan met die meet. Ik zie het wel bovenaan in MyAT verschijnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:24 schreef Offy het volgende:
Pea, het is nu definitief: ik moet een keertje overslaan helaas![]()
Snel een volgende meet plannen graag
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen brownies voor jou daneet ik dan wel lekker op
Waar en wanneer maakt me allemaal niets uit, als er maar pinguins zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
graag? "gaat" bedoel je. Je weet waar het topic staat. prik een datum.. en gaan met die meet. Ik zie het wel bovenaan in MyAT verschijnen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:39 schreef kwiebuske het volgende:
pea
da was wel een errug snelle reactie via de mail hoor
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO allemaal
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
* kwiebuske wenst vava dan veel plezier morgen op het werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:42 schreef Vava het volgende:
[..]
ik moet zaterdag nog werken
ben zaterdag pas om 20.30 uur thuis, als de trein geen vertraging heeft...
maar over die krullen, ik vrees dat dt niet gaat lukken, mijn haar is donker en stijl tot op mijn schouders. Ik zou niet weten hoe ik die krullen er in moet krijgen, hooguit een regenbui die krullen veroorzaakt maar dan ziet mijn haar er niet zo leuk meer uit![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske wenst vava dan veel plezier morgen op het werk![]()
![]()
en tot zondag
Ja dank je wel Phoenixxquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:32 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]
Van harte dan maar, PdeHoog!![]()
![]()
Werk ze morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:42 schreef Vava het volgende:
ik moet zaterdag nog werken
ben zaterdag pas om 20.30 uur thuis, als de trein geen vertraging heeft...
We hebben de mas daar.. en die is nat... en....quote:maar over die krullen, ik vrees dat dt niet gaat lukken, mijn haar is donker en stijl tot op mijn schouders. Ik zou niet weten hoe ik die krullen er in moet krijgen, hooguit een regenbui die krullen veroorzaakt maar dan ziet mijn haar er niet zo leuk meer uit![]()
Ja, dank je welquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:31 schreef Vava het volgende:
Gefeliciteerd PdeHoog![]()
Ik heb vandaag 30 bolussen bij de bakker besteld, mijn moeder gaat ze morgen voor me ophalen![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* kwiebuske houdt van zelfkastijding![]()
ben nl. aan het trachten te lijnen
![]()
![]()
![]()
grmpfl
wat zet je eropquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken
vlaai, brownies, bolussen
Een stuk browniequote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:46 schreef pea4fun het volgende:
Voor PdeHoog
[afbeelding]
Maak het niet te laat vanavond
Bijna 30 hé, je leert al een beetje nadenkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Feestje was vorige week almet morgen in gedachten......brownies bakken en feesten gaat niet samen
![]()
Ik ben niet bijna 30quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Bijna 30 hé, je leert al een beetje nadenken![]()
Ja dank je...en idd....geen browniepoint voor peaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:05 schreef Re het volgende:
wooohooo PdHfeli...
en pea scoort geen browniepoint
Lekker weer dusquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:25 schreef Re het volgende:
Weersverwachtingen Morgen
Kans op zon (%) 40
Kans op neerslag (%) 30
Minimum temperatuur (°C) 4
Maximum temperatuur (°C) 17
Windrichting en -kracht noordwest 2
Ik heb mailquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb het lijstje verstuurd, mocht iemand die mij wel zijn nummer heeft gestuurd gen mailtje hebben gehad, geef dan ff een gil.
Iemand hield me aan de praatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog klikt op refresh-knop Outlook
Nog geen mail hoor
Belachelijkquote:
jij bent belangrijker als de restquote:
De agenda zeg me dat er geen plekkie isquote:
begint de meet om 1300 uur en eindigt op 1700 uurquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mail is binnen. ohw ben ik stom , of heb ik een aanwezigheids tijd gemist ?
Geweldigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:18 schreef Phoenixx het volgende:
LD en ik hebben blikjes bier, cola, sinas, up en bubbeltjes water bij ons...
Hey...je komt me bekend voor...heb je een zus in Heibloem wonen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:27 schreef Klonk het volgende:
en voor de lol ff een foto plaatsen, dan schrikken jullie niet zo
[afbeelding]
Ik ben die dikke met een bos krullen
wat een onwijs slechte foto
voor zover ik weet nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...je komt me bekend voor...heb je een zus in Heibloem wonen?
Op de meet kan je misschien wel ff statieven van anderen proberen...Dan weet je wat je fijn vindt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:23 schreef Klonk het volgende:
ik kom vrees ik zeer bescheiden voor de dag, camera en statief(en nog een goedkoop statief ook, zou eigenlijk een nieuwe moeten hebben)
Dat is nou jammer...had je mooi kunnen proberen morgenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Net naar calumnet geweest. Maar nee, wat ik wilde hebben hadden ze niet...
[afbeelding]
Daarom ging ik ze halen.. anders had ik nog even met de aanschaf gewacht.. wat ik nu toch moet doen...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:55 schreef pea4fun het volgende:
Dat is nou jammer...had je mooi kunnen proberen morgen
Nogmaals gestuurd, nu naar je fok adres, hebbieum?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Pea, qltel en ik hebben geen van tweeën een lijstje gekregen met nummers. Overigens zou het handig zijn als onze meerijders ook even een mailtje met hun nummer sturen
Heerlijk expressieve fotoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:46 schreef Anitra het volgende:
ik ga de spullen ook klaar zetten, heb ze vanmorgen gebruikt voor het voetballen van Djen.
Oh en als Djen zo kijkt:
[afbeelding]
Dan is ze gewoon fanatiek bezig en betekend niet storen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef pea4fun het volgende:
Nogmaals gestuurd, nu naar je fok adres, hebbieum?
Beterschapquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
Ik ben net voor de 765e keer uit het ziekenhuis en heb ene overduidelijk veto gekregen over
morgen.
Voor degenen die niet weten hoe of wat,
ik zit al weken met een ontstoken voet die niet over wil gaan, diverse kuren, z'huisbezoeken, nou ja, lamaar,
ben al sinds pasen ofzo niet meer weg geweest en alleen maar gerust,
ik verheugde me eindelijk ZO op morgen :}
Maar goed, het is volledig opgevlamt en mag geen stap zetten
Mochten er kosten gemaakt zijn voor morgen die ik moet voldoen dan hoor ik het wel!
Het spijt me werkelijk meer dan ik kan zeggen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb ook vervelend nieuws.
Daar mijn opa Maandag een vrij ingrijpende en onverwachte operatie moet ondergaan, ga ik zondag voor de operatie nog langs op ziekenbezoek.
En aangezien ik mijn opa belangrijker vind dan een meet, moet ik dus helaas verstek laten gaan.
Sorry.....
Ik heb totaal geen probleem met een teveel aan vrouwelijke fotomodellen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:26 schreef pea4fun het volgende:
Heel begrijpelijk Sander, maar wel jammer...aangezien ik al tijden niks meer heb vernomen in dit topic van doemaardrie, ben ik bang dat we geen mannelijke modellen meer hebben. Misschien wat vrouwen omtoveren tot mannen, of fotografen die ook wel eens model willen zijn...
Ow...ik vergeet helemaal gutteguttegut...maar die was ook nog niet zeker
Geen probleem hierquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef pea4fun het volgende:
Is het heel erg onredelijk als ik iedereen (dus ook de modellen en visagistes)een eenmalige bijdrage van 2 euro ga vragen voor de koffie/thee en vlaai?
Mocht het zo zijn dat er opeens veel meer mensen op komen dagen dan nu lijkt, dan gebruik ik het geld wat ik "over" houd voor een aardigheidje voor de kledingdame en de kleedster die ik heb gevraagd.
* Vava doet ook een poging tot lijnen, houdt niet van zelfkastijding maar doet er in dit geval toch aanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* kwiebuske houdt van zelfkastijding![]()
ben nl. aan het trachten te lijnen
![]()
![]()
![]()
grmpfl
Bij de 1 of andere copy en paste aktie zijn de misschienmodellen verloren gegaan idd....jammer dat je niet meegaat. Mocht je nog de kans krijgen...je bent welkom.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:01 schreef longinus het volgende:
@ pea4fun
Ik zeg zeker af voor de Kesselmeet, zoals het nu is kan ik geen belofte doen om toch te komen.
Heel jammer, zeker nu het goed weer is.
Ik had al gezien dat mijn naam verwijderd was dus reageerde ik niet meer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:22 schreef pea4fun het volgende:
@ Pdehoog, als je het vanavond niet redt dan sta je morgen toch gewoon wat eerder op
Nee de kinderkleren heb ik niet, omdat er toch geen kinderen mee zouden gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:17 schreef Vava het volgende:
Gaan de kinderkleren overigens nog mee?
heel heel heeeeeeeeeel misschien wil mijn buurjongetje van 5 mee
Maar dat is dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg misschien
Ik neem niet? uhm...ja maar ik heb niet gerekend op eten meenemen...quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik neem niet? uhm...ja maar ik heb niet gerekend op eten meenemen...
WHZquote:
Okay, dan laat ik buurjongetje thuisquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee de kinderkleren heb ik niet, omdat er toch geen kinderen mee zouden gaan.
* kwiebuske vindt dat ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Wij vinden het geen probleem om wat meer te betalen Pea, dat hoef jij toch niet allemaal op je nek te nemen
Ja tot morgen!quote:Op zondag 15 mei 2005 00:40 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske wenst eenieder een goede nachtrust
tot morgen:D:D
* kwiebuske mompelt ietsquote:Op zondag 15 mei 2005 00:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja tot morgen!
Ik dacht al dat iedereen sliep behalve ik![]()
Ja ik moet nu ook gaan slapen anders mis ik de trein om kwart over 10 naar Roosendaal, slaap lekker allemaal en tot morgen!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 00:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske mompelt iets![]()
![]()
in de trend van niet denken op deze tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen, tas is al volgeproptquote:Op zondag 15 mei 2005 01:21 schreef Shark.Bait het volgende:
nou, dan zal ik ook maar eens gaan slapen.
ik denk dat ik teveel foto rommel mee ga nemen
niet eens F5? wattis F3?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:38 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Ik ben ook nog wakker. Moet nog een portie brownies bakken. Kwam er door de primeur van de allereerste F3-ban niet van
![]()
.
<Link>quote:
owww diequote:
Ik zou zeggen....doe niet eens een poging om het te begrijpenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:06 schreef Re het volgende:
[..]
owww die, ben lurker alldaar maar niet de afgelopen week dus begrijp ik het nog steeds niet
hmmm over 6 uurtjes gaat het beginnen
maf zequote:Op zondag 15 mei 2005 02:15 schreef PdeHoog het volgende:
De brownies zullen zo wel klaar zijn. Ik ga er vandoor. Slaap ze allemaal voor zover dat nog niet van toepassing
dat gaat wel lukken denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 07:01 schreef fotoloog het volgende:
Fijne dag iedereen !
Da's mooi Phoen...groetjes aan L_Dquote:Op zondag 15 mei 2005 08:02 schreef Phoenixx het volgende:
Dank je, Fotoloog!!
Maar ik denk dat dat wel gaat lukken!
Ik heb er iig hartstikke veel zin an!!
Hier ookquote:Op zondag 15 mei 2005 08:22 schreef Xilantof het volgende:
goedemorgen, zit nu aan het ontbijt, dan tas ff inpakken.
Komt wel, L_D....als ik ik uit de shit ben....quote:Op zondag 15 mei 2005 08:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Thx Fotoloog. Jammer dat je er niet bij bent. Had je graag weer eens terug gezien![]()
Ah jij gaat al net zo brak zijn als ikquote:Op zondag 15 mei 2005 02:32 schreef Xilantof het volgende:
tis bijna zo ver, na een korte nachtrust in de ochtend alles klaar zetten en ik vind het prima.
haha dat zal lekker gezellig zijn in de autoquote:Op zondag 15 mei 2005 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah jij gaat al net zo brak zijn als ik
Mogguh
Echt wel....quote:Op zondag 15 mei 2005 08:43 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
haha dat zal lekker gezellig zijn in de auto
Ik hoop het, maar ik zat net de lokale voorspellingen te bekijken en die waren ook niet echt spannendquote:Op zondag 15 mei 2005 08:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
We zijn nog niet in Limburg PdeHoogEn wie weet lukt het wederom met het weer.
Ah leuk...ben benieuwdquote:ohw ik speel zelf ook wel voor model als het moet vanwege de ontbrekende mannelijke modellen. fantasy-fair outfit gaat aan. is niet zo spectaculair
Ligt al in de autoquote:Op zondag 15 mei 2005 08:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Neem een paraplu mee, vaak blijft het dan droog
quote:Op zondag 15 mei 2005 09:26 schreef pea4fun het volgende:
Goedemorgen...Hoe krijg ik die spullen die nu mijn hele kamer vullen allemaal in de auto?
winzip?quote:Op zondag 15 mei 2005 09:26 schreef pea4fun het volgende:
Goedemorgen...Hoe krijg ik die spullen die nu mijn hele kamer vullen allemaal in de auto?
whehehequote:
Mijn Heldquote:Op zondag 15 mei 2005 01:38 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Ik ben ook nog wakker. Moet nog een portie brownies bakken. Kwam er door de primeur van de allereerste F3-ban niet van
![]()
.
Zo te lezen heb jij Meimaand Klusmaand bezocht?quote:Op zondag 15 mei 2005 08:55 schreef Phoenixx het volgende:
Plamuur-aktie is tot volle tevredenheid geslaagd.
Nu mijn haar nog...![]()
Je klinkt al als een professionele fotograafquote:Op zondag 15 mei 2005 09:35 schreef Weopj het volgende:
* Weopj is ook wakker en bijna klaar.. nu die lenzen nog infrutselen..
volgende keer meer gelukquote:
Scheelt dat ik model benquote:Op zondag 15 mei 2005 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je klinkt al als een professionele fotograaf![]()
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2005 09:48 schreef purplerose het volgende:
*geduldig wacht tot meneer de Hoog mijn huis gevonden heeft*
Ik ben niet echt zenuwachtig voor de shoot, maar meer voor de jurkquote:
Zippen... ik laat me niet zippen!quote:Op zondag 15 mei 2005 09:36 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een xsara...nou ja...luap moet maar met wat zooi op schoot, wat niet op de kofferbak gaat trekt ie maar aan
Zippen...hm....als dat zou kunnen...
Uiteraardquote:Op zondag 15 mei 2005 09:53 schreef IJzercookie het volgende:
Oja, Pea vang jij voor mij de visagistes op? Ik vermoed dat ze er eerder zijn dan ik
Ja joh...ik neem de opklaringen wel meequote:Op zondag 15 mei 2005 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik hoop dat de opklaringen deze kant uit komen want op dit moment is het hier gewoon nog takkeweer, het regent behoorlijk
eej, je lift staat voor de deur...quote:Op zondag 15 mei 2005 09:54 schreef luap het volgende:
[..]
Zippen... ik laat me niet zippen!
Of ik nog jurken aan moet zien we straks wel.
edit: bij voorkeur niet dat staat me meestal niet zo![]()
die zorroquote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef Klonk het volgende:
was idd een hoogtepunt
alleen jammer dat ik niet alle fok nicks heb meegekregen, bijvoorbeeld die van jou ArmaniMania, geen flauw idee wie je was/bent
Uh die met de gelige paarse/lila jurkquote:Op zondag 15 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
Ah, en wie was jij
ik heb alleen pea, flash, pdehoog, rewimo,ijzercookie, xilantof, LD,Re (volgens mij) bewust gehoord gezien, en verder niemand (denk ik)
bekend gezicht jahquote:Op zondag 15 mei 2005 18:35 schreef Klonk het volgende:
degene met die zwarte jas, en een bos vol krullen, ik had m'n vriendin bij me, klein van postuur met een lichtblauwe jas en een brilik sta bovenaan pagina 4 van dit topic.
mischien de volgende keer als er nieuwelingen bij zijn even een voorstelronde doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |