abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:59:55 #1
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25441592
Omdat er nog veel info zal volgen, en om modellen en fotografen alvast een beetje met elkaar kennis te laten maken dit nieuwe topic

Nog even de info voor de fotografen tot nog toe:

Ik heb even geīnformeerd naar de mogelijkheden om te fotograferen op het kasteel van kessel

Het Kasteel kan voor een dagdeel worden afgehuurd. Er zijn toiletten en er is een ruimte binnen, waar men zelf kan zorgen
voor verse koffie (en vlaai ) om de gasten te verwelkomen. In en om het kasteel zijn hele mooie lokaties om modellen op
de foto te zetten, maar ook de omgeving is goed voor mooie plaatjes.

Wat betreft de modellen...
Zoals ik al eerder liet weten heb ik een collega die het kledingbeheer van de plaatselijke toneelvereniging doet.
Zij heeft verschillende kostuums met een middeleeuws tintje in verschillende maten. Ik mag er van haar een aantal gebruiken
voor een dagje fotograferen. Zij heeft kostuums voor dames en heren in de maten 36/38 t/m 56. Dus er zal altijd wel wat
leuks tussen zitten. Eventueel is ze zelfs bereid om een nieuw kostuum te maken als het niet in de juiste maat voorradig is,
omdat ze die ook weer kan verhuren.

Wat kost dit alles?
Het afhuren van het kasteel voor een dagdeel kost ¤ 150,- Dus....hoe meer deelnemers hoe lager de prijs. Ik ben bereid om
dit bedrag voor te schieten. Ik heb inmiddels een goed vertrouwen in de opkomst van de FOT-ers. De dag van de meet wordt dan
gewoon een soort entree gevraagd. Als ik ook nog ga zorgen voor koffie en vlaai tel ik dat bedrag er gewoon bij op. Aangezien
we vorige modellenmeet met ongeveer 20 mensen waren, denk ik dat het te doen moet zijn.

Waar halen we modellen vandaan?
Inmiddels heb ik op GC een topic geopend Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... Waar best veel leuke reacties op komen en ook
al een heel aantal modellen.

Dan rest nog de datum.
Na een eerste inventarisatie bleken veel mensen met interessen als fotograaf en als model te kunnen op 15 mei Die datum
is het dan ook geworden. Omdat veel mensen er nogal een stuk voor moeten reizen, begint de meet om 1300 uur en eindigt op 1700 uur.

Als jullie net zo enthousiast zijn als ik, moet het goed komen
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:04:51 #2
52657 pea4fun
pi_25441653
Info tot nog toe voor de modellen:

Waar?
Bij de ruīne van het kasteeltje van kessel

Wie fotograferen?
Een aantal enthousiaste hobbyfotografen van het subforum fotografie van fok!

Wanneer?
15 mei (eerste pinksterdag)

Wat voor modellen hebben we nodig?
Iedereen die enthousiast is, en het zou leuk zijn als je je eventueel in middeleeuwse kostuums zou willen hijsen (maar dat
is geen vereiste) Mits op tijd, kan ik voor kostuums zorgen in alle mogelijke maten.

Ik hoef toch niet bloot he?
Absoluut niet! Er worden foto's gemaakt die je met een gerust hart aan je familie kan tonen.

Komt mijn hoofd dan op fok!
Omdat wij het leuk vinden na een meet de foto's met elkaar te bespreken zou het leuk zijn als jouw foto's getoond mogen
worden op fok! Heb je daar echter bezwaar tegen, dan komt je foto niet op fok!, afspraken daarover worden vooraf gemaakt.

Krijg ik de foto's dan ook?
Bij de vorige portretmeet hebben alle modellen de foto's van alle fotografen op de 1 of andere manier gekregen. Je hebt dan
meteen een aantal hele mooie (en een aantal minder mooie) foto's van jezelf om kado te doen aan moeders, oma's of geliefden
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:08:52 #3
52657 pea4fun
pi_25441703
Wie gaan er mee?

fotografen
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
PdeHoog inclusief zijn befaamde brownies
Robertje
Ouwesok
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer

Wie weten het nog niet zeker?
Subhuman
Borelius
RonaldV (plus collectie modellen)
Dawg
Het_gele_teken (90%zeker)

Modellen
Yvonne (jazeker DE Yvonne )
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel

misschien
longinus
Shreever (indien vervoer vanuit veenendaal)
Troel

Wie o wie komt op de weg naar Kessel langs Veenendaal en heeft nog een plekje over?

[ Bericht 2% gewijzigd door pea4fun op 09-03-2005 14:46:35 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:26:11 #4
52657 pea4fun
pi_25441892
Citygirl heeft nog ruimte in de auto vanaf Plasmolen (tussen nijmegen en boxmeer)
pi_25441934
Misschien een leuk idee om een kleine selectie te tonen van de foto's van de vorige meet (mits modellen het ermee eens zijn)

Dan weet men waar we mee op de proppen komen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25441979
@ Rio ik denk dat je wel met mij kan meerijden. Ik kom overigens ook langs Veenendaal. Zou vanaf Plasmolen komen maar dat gaat niet door.

Mijn vriend vroeg zich af of hij zich nog kon aanmelden als fotograaf maar hij heeft geen Fok id is dat een probleem?
pi_25441989
Nog nooit was een #fot meet zo dichtbij, maar 201km (volgens map24). Kan je mij bij de 'weten het nog niet zeker' zetten, hoewel ik 90% zeker ben dat ik deze keer langs kom.
in het vervolg eens vaker in de meet topics kijken
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:46:44 #8
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25442117
Als ik iemand moet oppikken dan hoor ik het graag. PdeHoog en brownies
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:50:47 #9
52657 pea4fun
pi_25442170
@ PdeHoog, als jij het de modellen even vraagt delegeren heet dat geloof ik

@citygirl, fijn dat je nog een plekje hebt, denk dat shreever dat iig heel erg fijn gaat vinden. Je vriend mag mee als fotograaf hoor, houdt er rekening mee dat fotografen meebetalen aan de huur van het pand.

@ hetgeleteken, Je staat erbij hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 maart 2005 @ 16:14:25 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25442509
*topic gevonden heeft*

Pea, complimentje voor jou! Je bent echt hartstikke goed bezig

Geweldig dat er zoveel mensen enthousiast zijn om te poseren, het wordt vast hartstikke leuk

*overweegt aanschaf extra geheugen*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 maart 2005 @ 16:33:45 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25442545
O, nog een vraagje Pea: kunnen we daar beschikken over elektriciteit? Zodat we eventueel accu's/batterijen kunnen opladen? In dat geval is het tevens zinnig om wat snoeren met meerdere stopcontacten te regelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:55:55 #12
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25442691
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:33 schreef Rewimo het volgende:
O, nog een vraagje Pea: kunnen we daar beschikken over elektriciteit? Zodat we eventueel accu's/batterijen kunnen opladen? In dat geval is het tevens zinnig om wat snoeren met meerdere stopcontacten te regelen
En lampen...Of overdrijf ik nu?
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:09:59 #13
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25442843
hmm.. een kennismakingstopic.

Hoi, ik ben ijzercookie en ik heb me ook opgegeven. Wil je zien of ik wel pas op een foto? Kijk dan ff op mijn site.
That's the way the cookie crumbles
pi_25443056
* Aelalcallorgan kletst gezellig
kep er zin in Echt geweldig idee.

Wat betreft jurk endezo.
Ik heb eig niet echt een goed idee met betrekking tot de taille/lengte maten van zo'n jurk, maar mormale zooi is 38, ben alleen wel 1.81m dus das eff kijken. Moet wel goedkomen schat ik. Ook met eventueel onderling delen/wisselen van jurken toch?
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_25443245
* Bowiefan meld

je kan me op de voorlopiglijst zetten waar mag je zelf weten
Kan het niet een weekje eerder? dan zit ik toch al in zuidlimburg

Mooie foto's op je site ijzerkoekje hoop maar dat we niet te amateuristisch overkomen voor je
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:47:09 #16
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25443247
1 of 2 mannelijke modellen zou toch ook wel geinig zijn-om het plaatje compleet te maken (en dan is pea ook weer tevree denk ik )....vooral als ze een harnas aan zouden hebben
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:50:00 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_25443286
tvptje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_25443357
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef Shark.Bait het volgende:
1 of 2 mannelijke modellen zou toch ook wel geinig zijn-om het plaatje compleet te maken (en dan is pea ook weer tevree denk ik )....vooral als ze een harnas aan zouden hebben
haha ik kan mijn vriend eventjes een flinke por geven natuurlijk
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:28:34 #19
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_25443780
ow das wel romantisch natuurlijk, kasteeldame met ridder op de fotow

ik heb er zin in

*owja, we moesten onze maten doorgeven nog he ben dus niet 1 van de dunste enzow.
ik ben nu nog een 44 , maar ik hoop tegen die tijd dan een 42 te zijn.

[ Bericht 41% gewijzigd door purplerose op 09-03-2005 18:34:48 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_25444193
Ik heb er echt zin in
zal gelijk even mijn maten doorgeven, ik ben 1.67 en kledingmaat ongeveer 38 denk ik, ik heb liever iets te ruime kleren dus misschien is 40 ook goed Is schoenmaat ook belangrijk? Dat is 36.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:10:46 #21
52657 pea4fun
pi_25444425
@ rewimo, wacht nog maar even met complimentjes tot het over is hoor...Ik heb vantevoren met zoiets altijd nachtmerries....Maar er is stroom! en een extra verdeeldoos voor meer stopcontacten is helemaal zo'n slecht idee nog niet...

@ robertje,nou...daar zeg je wat...het zaaltje wat er bij is is erg donker geloof ik.

@ Aelalcallorgan dus ik kan je op de lijst zetten? Ennuh...als je voor een mannelijk model kunt zorgen zou dat erg leuk zijn

@Bowiefan, ik zal je toch maar bij de fotografen zetten...model wordt je vanzelf wel

@ Sharkbait...Heb je niet een leuke broer ofzo?

@ purplerose, heb nog een model met die maten komt goed uit. Ow en jij nam ook jouw eigen jurk mee he?

Ga ik nu even het lijstje updaten.
  FOK!fotograaf woensdag 9 maart 2005 @ 19:13:13 #22
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25444459
tvp
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:38:42 #23
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_25444776
klopt pea!

en owja, ik ben 1.58 :S
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:40:34 #24
52657 pea4fun
pi_25444797
Wie gaan er mee?

fotografen
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
PdeHoog inclusief zijn befaamde brownies
Robertje
Ouwesok
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer
Armanimania
Subhuman
RonaldV (plus collectie modellen)

Wie weten het nog niet zeker?
Borelius
Dawg
Het_Gele_Teken (90% zeker)
Bowiefan

Modellen
Yvonne (jazeker DE Yvonne )
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel
_evenstar_
Aelalcalorgan
1 tot 3 modellen van ronaldv
Sandertje (m)

misschien
longinus
Shreever (indien vervoer vanuit veenendaal)
Troel

Sta je onterecht op het lijstje, of sta je er niet op en wil je er wel op...geef dan even een gil

Voor de vaste mensen van FOT die uit het hoge noorden komen, zoals subhuman, beertje en hayk, als de afstand de drempel is ben ik bereid mijn zolder ter beschikking te stellen voor een overnachting Je moet dan geen last hebben van je rug (matrasje op de grond) of van allergie voor huisstofmijt (ik ben geen beste huisvrouw) Maar het aanbod staat

[ Bericht 1% gewijzigd door pea4fun op 09-03-2005 22:14:24 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:50:04 #25
52657 pea4fun
pi_25444930
Morgen ga ik kijken wat mijn kledingbron heeft Ik zal wel foto's maken zodat ik het kan laten zien. Waarschijnlijk zullen dat geen 10 jurken zijn, maar mensen met dezelfde maten kunnen natuurlijk eens wisselen. En ook foto's met je eigen kleren kunnen leuk zijn. Vanalles wat lijkt me het leukst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')