Omdat er nog veel info zal volgen, en om modellen en fotografen alvast een beetje met elkaar kennis te laten maken dit nieuwe topic
![]()
Nog even de info voor de fotografen tot nog toe:
Ik heb even geīnformeerd naar de mogelijkheden om te fotograferen op het kasteel van
kessel Het Kasteel kan voor een dagdeel worden afgehuurd. Er zijn toiletten en er is een ruimte binnen, waar men zelf kan zorgen
voor verse koffie (en vlaai ) om de gasten te verwelkomen. In en om het kasteel zijn hele mooie lokaties om modellen op
de foto te zetten, maar ook de omgeving is goed voor mooie plaatjes.
Wat betreft de modellen...Zoals ik al eerder liet weten heb ik een collega die het kledingbeheer van de plaatselijke toneelvereniging doet.
Zij heeft verschillende kostuums met een middeleeuws tintje in verschillende maten. Ik mag er van haar een aantal gebruiken
voor een dagje fotograferen. Zij heeft kostuums voor dames en heren in de maten 36/38 t/m 56. Dus er zal altijd wel wat
leuks tussen zitten. Eventueel is ze zelfs bereid om een nieuw kostuum te maken als het niet in de juiste maat voorradig is,
omdat ze die ook weer kan verhuren.
Wat kost dit alles?Het afhuren van het kasteel voor een dagdeel kost ¤ 150,- Dus....hoe meer deelnemers hoe lager de prijs. Ik ben bereid om
dit bedrag voor te schieten. Ik heb inmiddels een goed vertrouwen in de opkomst van de FOT-ers. De dag van de meet wordt dan
gewoon een soort entree gevraagd. Als ik ook nog ga zorgen voor koffie en vlaai tel ik dat bedrag er gewoon bij op. Aangezien
we vorige modellenmeet met ongeveer 20 mensen waren, denk ik dat het te doen moet zijn.
Waar halen we modellen vandaan?Inmiddels heb ik op GC een topic geopend
Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... Waar best veel leuke reacties op komen en ook
al een heel aantal modellen.
Dan rest nog de datum. Na een eerste inventarisatie bleken veel mensen met interessen als fotograaf en als model te kunnen op
15 mei Die datum
is het dan ook geworden. Omdat veel mensen er nogal een stuk voor moeten reizen, begint de meet om 1300 uur en eindigt op 1700 uur.
Als jullie net zo enthousiast zijn als ik, moet het goed komen