Maat 36/38 t/m maat 56, en als het daar niet tussen zit kan het nog gemaakt worden ook...en middeleeuws kostuum is geen vereiste, das een leuke extra zeg maar...quote:Op maandag 7 maart 2005 19:24 schreef Troel het volgende:
Mwah, op zich leuk idee, maar ik pass maar denk ik... Mijn maat wordt wel erg moeilijk
alleen maar hele slanke mensen is ook saaiquote:Op maandag 7 maart 2005 20:46 schreef Troel het volgende:
Ja, maar dan krijg je zo'n rubensportret met kleren aan, dat is niet wat
Dat is dan voor de fotografen een uitdagingquote:En ik sta nooit leuk op foto;s![]()
Ach dat is maar 206 km...en misschien kan je wel met iemand meerijdenquote:En ik weet niet waar het is(ja, in Limburg, maar dan nog
isse ver weg!)
speel je zelf ook voor model? hmz, dan kom ik wel ff kijken!quote:Op maandag 7 maart 2005 17:06 schreef pea4fun het volgende:
...een dagje model te spelen.
Daar gaat mijn cameraquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:18 schreef yvonne het volgende:
Als jullie een oud wijf als model willen meld ik me aan
Dat is 70 km. Landgraaf ligt een stuk dieper weg. Je zou eens moeten kijken wat het zondagmiddag programma is op pinkpop danquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:49 schreef petre86 het volgende:
hoever is landgraaf er vandaan? ( zit dan op pinkpop ... als het niet echt heeel ver weg is èn ik vervoer zou hebben èn ik geen echt onoverkoombaar leuke act mis.........)
Daar wordt voor gezorgd. Ik schrijf je op de lijstquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:12 schreef citygirl het volgende:
Super, Ik meld me hierbij aanik heb alleen geen middeleeuwse kleding
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:18 schreef yvonne het volgende:
Als jullie een oud wijf als model willen meld ik me aan
We gaan hier gewoon slowchatten johquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:27 schreef pea4fun het volgende:
Misschien leuk voor alle mensen die mee willen als model om alvast de fotografen een beetje te leren kennen kan je mee gaan babbelen op de slowchat van fotografie.
En dat is niet gelogen. Hij is ooit 126 km omgereden om iemand op te halenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan hier gewoon slowchatten joh
Hoi
Ik kom uit Delft. Eventueel kunnen er mensen uit de omgeving (en dat begrip is zeer ruim bij mij)meerijden met mij als vervoer een probleem mocht zijn
Leuk...ik ga meteen lobbyen voor een lift voor jequote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:20 schreef Vava het volgende:
Whaha lijkt me best grappig! Ik zou misschien wel kunnen, ligt aan de uiteindelijke datum, maar dan moet ik wel mee kunnen rijden. Ik woon zelf in Goes, nou vind ik het geen probleem om naar Bergen op Zoom of Roosendaal te komen met de trein, maar vanaf daar wil ik wel graag meerijden.
Je mag me op de 'misschien' lijst zetten
Dat was overigens wel enkele reisquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[...] 126 km omgereden om iemand op te halen [...]
Coolquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk...ik ga meteen lobbyen voor een lift voor je
Tegen de tijd dat we genoeg modellen hebben ga ik inventariseren hoeveel kostuums m/v ik nodig heb en welke maten. Voor de mensen die hier hun maat niet neer willen zetten kan dat via mailquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik wil dan ook wel van die middeleeuwse kleding aan hoor!
Je plaatsje vanaf Roosendaal kan waarschijnlijk geregeld worden. Mail even naar rewimo@fok.nl Zij boodt een plekje aanquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik wil dan ook wel van die middeleeuwse kleding aan hoor!
hahaha...als we er zover in doorgaan moet ik dalijk ook nog voor visagisten gaan zorgenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:27 schreef longinus het volgende:
Lijkt me wel leuk, ik stop alvast met tanden poetsen.
Ik zie mezelf al als dikke oude monnik
Als ik het zeker weet laat ik het je wel weten.
Gemaild!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je plaatsje vanaf Roosendaal kan waarschijnlijk geregeld worden. Mail even naar rewimo@fok.nl Zij boodt een plekje aan
Dat is ongeveer 70 km. Als je zondags teruggaat kan je natuurlijk ook ná de meet teruggaanquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:55 schreef Troel het volgende:
Overigens...
Ik bedenk me net dat 15 mei in mijn vakantie valt. Ik zit die vakantie in Luyksgestel (onder Eindhoven). Ik weet alleen niet in hoeverre we zondags teruggaan of op een andere dag. Maar vanuit Eindhoven is het natuurlijk al beter te doen!
Slag om de arm enzo.
Overigens is Bad Bentheim ook erg mooi, misschien voor een volgende keer
Troel, ga gezellig mee meid!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:55 schreef Troel het volgende:
Overigens...
Ik bedenk me net dat 15 mei in mijn vakantie valt. Ik zit die vakantie in Luyksgestel (onder Eindhoven). Ik weet alleen niet in hoeverre we zondags teruggaan of op een andere dag. Maar vanuit Eindhoven is het natuurlijk al beter te doen!
Slag om de arm enzo.
Ik woon in Vlaardingenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan hier gewoon slowchatten joh
Hoi
Ik kom uit Delft. Eventueel kunnen er mensen uit de omgeving (en dat begrip is zeer ruim bij mij)meerijden met mij als vervoer een probleem mocht zijn
En geregeldquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |