Hoewel er in het plannenlijstje de belangrijkste dingen wel instaan, is hier mijn oorspronkelijke post te vinden, met oa ook info over de kosten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
misschien kun je de kasteelmeet-info nog even hier kopiėren, erwtje? Desnoods middels een linkje naar betreffende post?
Een soort van rellen zonder forumquote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk
Dat zeker. Daarom ga ik naar Houten. Je ziet er ook veel spul uit de 80-er jaren, precies wat je nodig hebt voor je *istDsquote:Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef MacroTough het volgende:
Ik heb even gezocht op het Internet naar informatie over die beurs, maar ik heb er nog een vraag over. Is dit nou een beurs voor alleen het echte antieke spul of kan ik hier ook makkelijk op zoek naar iets oudere Pentax K objectieven voor m'n *Ist Ds?
Het lijkt me inderdaad niet meer dan billijk om degenen die specifiek voor het poseerwerk meegaan niet te laten betalen. Anders wordt het wanneer je primair meegaat om te fotograferen en niet te beroerd bent om zo her en der jezelf een keer adhoc te laten vereeuwigen.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef pea4fun het volgende:
Leuk dat er al best veel animo is voor de portretmeet. Bij 10 "zekers" ga ik regelen, dat ivm de kosten. Meer als 15 euro per persoon vind ik overdreven. Ik ga er trouwens vanuit dat we de modellen niet mee laten betalen? Of denken jullie daar anders over?
Ik heb hier Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... alvast een oproepje geplaatst voor modellen.
Lijkt me een heel fotogenieke gebeurtenis!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
*Meldt*
Voor Kessel...
Wel grappig, 22 en 23 mei is er een middeleeuws tournament te Utrecht, waar ik dit jaar weer heen wil gaan. Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk
Ridders van de Haar
[afbeelding]
Ik denk dat ik het dichtste bij woon. Indien ik nog ruimte heb (en dat ziet er wel naar uit) kan ik wel iemand meenemen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
Update voor Kessel
Daarmee dus ook meteen de vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Maassluis? De andere woonplaats moet ik nog even uitvinden.
Mag ik de dame uit maassluis je msn geven voor verdere afspraken?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dichtste bij woon. Indien ik nog ruimte heb (en dat ziet er wel naar uit) kan ik wel iemand meenemen hoor
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mag ik de dame uit maassluis je msn geven voor verdere afspraken?
Hoe meer hoe beter, de hoeveelheid die we vorige keer hadden was zo ongeveer het werkbaar minimum.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:03 schreef Xilantof het volgende:
het gaat al goed met de modellen!
vraag me af hoeveel we "er nodig hebben" ?
[b]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers[/b].
@Pea : Zijn er daar ook indoormogelijkheden voor het geval dat de weergoden een dagje down zijnje kan maar op het ergste voorbereid zijn
Er is een klein zaaltje dat ik me zo herinner, maar ik ga voor die tijd nog een keer kijken, dan weet ik meer te vertellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter, de hoeveelheid die we vorige keer hadden was zo ongeveer het werkbaar minimum.
Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers.
@Pea : Zijn er daar ook indoormogelijkheden voor het geval dat de weergoden een dagje down zijnje kan maar op het ergste voorbereid zijn
Ik laat vava jou wel even mailen is dat goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wij misschien (Roosendaal). Moet ik even met qltel opnemen maar zal denk ik geen probleem zijn
die praatgroep is hooguit achteraf nodigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
[b]
Slachtoffer
Is er al een praatgroep, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
Leuk initiatief en steengoed zoals jullie het forum gebruiken,
OOK daar is FOK! voor, voor dit soort oproepen!
Nee joh...yvonne reageerde op het gebruik van het woord slachtofferquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:54 schreef Bowiefan het volgende:
Ik denk dat Yvonne graag wil weten of er een plek is waar de meeters alvast met elkaar kennis kunnen maken. Misschien is het, een goed idee om een apparte topique(reeks) te openen voor de desbetreffende portretmeet.
Ik kan helaas nog niet zeggen of ik mee kan, het is helemaal afhankelijk van de uiteindelijke datum, heb in die periode al meer afspraken tijdens werktijd staan (boel vrijnemen dus)
Is goed, lift is okee trouwensquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
Ik laat vava jou wel even mailen is dat goed?
Jaquote:
Ja, we hebben dat forumpie nou eenmaal, waarom dan niet gebruikenbruiken.quote:, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
Leuk initiatief en steengoed zoals jullie het forum gebruiken,
OOK daar is FOK! voor, voor dit soort oproepen!
Dat hadden we toch al geregeldquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
Daarmee dus ook meteen de nieuwe vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Vlaardingen?
Merelquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:24 schreef Merel het volgende:
Kessel klinkt leuk! Dus ik zou wel weer op de foto willen dan... zeker als ik met Shark.Bait mee zou kunnen rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |