Uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mag ik de dame uit maassluis je msn geven voor verdere afspraken?
Hoe meer hoe beter, de hoeveelheid die we vorige keer hadden was zo ongeveer het werkbaar minimum.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:03 schreef Xilantof het volgende:
het gaat al goed met de modellen!
vraag me af hoeveel we "er nodig hebben" ?
[b]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers[/b].
@Pea : Zijn er daar ook indoormogelijkheden voor het geval dat de weergoden een dagje down zijnje kan maar op het ergste voorbereid zijn
Er is een klein zaaltje dat ik me zo herinner, maar ik ga voor die tijd nog een keer kijken, dan weet ik meer te vertellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter, de hoeveelheid die we vorige keer hadden was zo ongeveer het werkbaar minimum.
Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers.
@Pea : Zijn er daar ook indoormogelijkheden voor het geval dat de weergoden een dagje down zijnje kan maar op het ergste voorbereid zijn
Ik laat vava jou wel even mailen is dat goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wij misschien (Roosendaal). Moet ik even met qltel opnemen maar zal denk ik geen probleem zijn
die praatgroep is hooguit achteraf nodigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
[b]
Slachtoffer
Is er al een praatgroep, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
Leuk initiatief en steengoed zoals jullie het forum gebruiken,
OOK daar is FOK! voor, voor dit soort oproepen!
Nee joh...yvonne reageerde op het gebruik van het woord slachtofferquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:54 schreef Bowiefan het volgende:
Ik denk dat Yvonne graag wil weten of er een plek is waar de meeters alvast met elkaar kennis kunnen maken. Misschien is het, een goed idee om een apparte topique(reeks) te openen voor de desbetreffende portretmeet.
Ik kan helaas nog niet zeggen of ik mee kan, het is helemaal afhankelijk van de uiteindelijke datum, heb in die periode al meer afspraken tijdens werktijd staan (boel vrijnemen dus)
Is goed, lift is okee trouwensquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
Ik laat vava jou wel even mailen is dat goed?
Jaquote:
Ja, we hebben dat forumpie nou eenmaal, waarom dan niet gebruikenbruiken.quote:, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
Leuk initiatief en steengoed zoals jullie het forum gebruiken,
OOK daar is FOK! voor, voor dit soort oproepen!
Dat hadden we toch al geregeldquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
Daarmee dus ook meteen de nieuwe vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Vlaardingen?
Merelquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:24 schreef Merel het volgende:
Kessel klinkt leuk! Dus ik zou wel weer op de foto willen dan... zeker als ik met Shark.Bait mee zou kunnen rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |