Hey...je komt me bekend voor...heb je een zus in Heibloem wonen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:27 schreef Klonk het volgende:
en voor de lol ff een foto plaatsen, dan schrikken jullie niet zo
[afbeelding]
Ik ben die dikke met een bos krullen
wat een onwijs slechte foto
voor zover ik weet nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...je komt me bekend voor...heb je een zus in Heibloem wonen?
Op de meet kan je misschien wel ff statieven van anderen proberen...Dan weet je wat je fijn vindt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:23 schreef Klonk het volgende:
ik kom vrees ik zeer bescheiden voor de dag, camera en statief(en nog een goedkoop statief ook, zou eigenlijk een nieuwe moeten hebben)
Dat is nou jammer...had je mooi kunnen proberen morgenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Net naar calumnet geweest. Maar nee, wat ik wilde hebben hadden ze niet...
[afbeelding]
Daarom ging ik ze halen.. anders had ik nog even met de aanschaf gewacht.. wat ik nu toch moet doen...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:55 schreef pea4fun het volgende:
Dat is nou jammer...had je mooi kunnen proberen morgen
Nogmaals gestuurd, nu naar je fok adres, hebbieum?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Pea, qltel en ik hebben geen van tweeën een lijstje gekregen met nummers. Overigens zou het handig zijn als onze meerijders ook even een mailtje met hun nummer sturen
Heerlijk expressieve fotoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:46 schreef Anitra het volgende:
ik ga de spullen ook klaar zetten, heb ze vanmorgen gebruikt voor het voetballen van Djen.
Oh en als Djen zo kijkt:
[afbeelding]
Dan is ze gewoon fanatiek bezig en betekend niet storen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef pea4fun het volgende:
Nogmaals gestuurd, nu naar je fok adres, hebbieum?
Beterschapquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
Ik ben net voor de 765e keer uit het ziekenhuis en heb ene overduidelijk veto gekregen over
morgen.
Voor degenen die niet weten hoe of wat,
ik zit al weken met een ontstoken voet die niet over wil gaan, diverse kuren, z'huisbezoeken, nou ja, lamaar,
ben al sinds pasen ofzo niet meer weg geweest en alleen maar gerust,
ik verheugde me eindelijk ZO op morgen :}
Maar goed, het is volledig opgevlamt en mag geen stap zetten
Mochten er kosten gemaakt zijn voor morgen die ik moet voldoen dan hoor ik het wel!
Het spijt me werkelijk meer dan ik kan zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |