niet eens F5? wattis F3?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:38 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Ik ben ook nog wakker. Moet nog een portie brownies bakken. Kwam er door de primeur van de allereerste F3-ban niet van
![]()
.
<Link>quote:
owww diequote:
Ik zou zeggen....doe niet eens een poging om het te begrijpenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:06 schreef Re het volgende:
[..]
owww die, ben lurker alldaar maar niet de afgelopen week dus begrijp ik het nog steeds niet
hmmm over 6 uurtjes gaat het beginnen
maf zequote:Op zondag 15 mei 2005 02:15 schreef PdeHoog het volgende:
De brownies zullen zo wel klaar zijn. Ik ga er vandoor. Slaap ze allemaal voor zover dat nog niet van toepassing
dat gaat wel lukken denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 07:01 schreef fotoloog het volgende:
Fijne dag iedereen !
Da's mooi Phoen...groetjes aan L_Dquote:Op zondag 15 mei 2005 08:02 schreef Phoenixx het volgende:
Dank je, Fotoloog!!
Maar ik denk dat dat wel gaat lukken!
Ik heb er iig hartstikke veel zin an!!
Hier ookquote:Op zondag 15 mei 2005 08:22 schreef Xilantof het volgende:
goedemorgen, zit nu aan het ontbijt, dan tas ff inpakken.
Komt wel, L_D....als ik ik uit de shit ben....quote:Op zondag 15 mei 2005 08:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Thx Fotoloog. Jammer dat je er niet bij bent. Had je graag weer eens terug gezien![]()
Ah jij gaat al net zo brak zijn als ikquote:Op zondag 15 mei 2005 02:32 schreef Xilantof het volgende:
tis bijna zo ver, na een korte nachtrust in de ochtend alles klaar zetten en ik vind het prima.
haha dat zal lekker gezellig zijn in de autoquote:Op zondag 15 mei 2005 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah jij gaat al net zo brak zijn als ik
Mogguh
Echt wel....quote:Op zondag 15 mei 2005 08:43 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
haha dat zal lekker gezellig zijn in de auto
Ik hoop het, maar ik zat net de lokale voorspellingen te bekijken en die waren ook niet echt spannendquote:Op zondag 15 mei 2005 08:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
We zijn nog niet in Limburg PdeHoogEn wie weet lukt het wederom met het weer.
Ah leuk...ben benieuwdquote:ohw ik speel zelf ook wel voor model als het moet vanwege de ontbrekende mannelijke modellen. fantasy-fair outfit gaat aan. is niet zo spectaculair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |