Hey...je komt me bekend voor...heb je een zus in Heibloem wonen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:27 schreef Klonk het volgende:
en voor de lol ff een foto plaatsen, dan schrikken jullie niet zo
[afbeelding]
Ik ben die dikke met een bos krullen
wat een onwijs slechte foto
voor zover ik weet nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...je komt me bekend voor...heb je een zus in Heibloem wonen?
Op de meet kan je misschien wel ff statieven van anderen proberen...Dan weet je wat je fijn vindt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:23 schreef Klonk het volgende:
ik kom vrees ik zeer bescheiden voor de dag, camera en statief(en nog een goedkoop statief ook, zou eigenlijk een nieuwe moeten hebben)
Dat is nou jammer...had je mooi kunnen proberen morgenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Net naar calumnet geweest. Maar nee, wat ik wilde hebben hadden ze niet...
[afbeelding]
Daarom ging ik ze halen.. anders had ik nog even met de aanschaf gewacht.. wat ik nu toch moet doen...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:55 schreef pea4fun het volgende:
Dat is nou jammer...had je mooi kunnen proberen morgen
Nogmaals gestuurd, nu naar je fok adres, hebbieum?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Pea, qltel en ik hebben geen van tweeën een lijstje gekregen met nummers. Overigens zou het handig zijn als onze meerijders ook even een mailtje met hun nummer sturen
Heerlijk expressieve fotoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:46 schreef Anitra het volgende:
ik ga de spullen ook klaar zetten, heb ze vanmorgen gebruikt voor het voetballen van Djen.
Oh en als Djen zo kijkt:
[afbeelding]
Dan is ze gewoon fanatiek bezig en betekend niet storen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef pea4fun het volgende:
Nogmaals gestuurd, nu naar je fok adres, hebbieum?
Beterschapquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:
Ik ben net voor de 765e keer uit het ziekenhuis en heb ene overduidelijk veto gekregen over
morgen.
Voor degenen die niet weten hoe of wat,
ik zit al weken met een ontstoken voet die niet over wil gaan, diverse kuren, z'huisbezoeken, nou ja, lamaar,
ben al sinds pasen ofzo niet meer weg geweest en alleen maar gerust,
ik verheugde me eindelijk ZO op morgen :}
Maar goed, het is volledig opgevlamt en mag geen stap zetten
Mochten er kosten gemaakt zijn voor morgen die ik moet voldoen dan hoor ik het wel!
Het spijt me werkelijk meer dan ik kan zeggen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb ook vervelend nieuws.
Daar mijn opa Maandag een vrij ingrijpende en onverwachte operatie moet ondergaan, ga ik zondag voor de operatie nog langs op ziekenbezoek.
En aangezien ik mijn opa belangrijker vind dan een meet, moet ik dus helaas verstek laten gaan.
Sorry.....
Ik heb totaal geen probleem met een teveel aan vrouwelijke fotomodellen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:26 schreef pea4fun het volgende:
Heel begrijpelijk Sander, maar wel jammer...aangezien ik al tijden niks meer heb vernomen in dit topic van doemaardrie, ben ik bang dat we geen mannelijke modellen meer hebben. Misschien wat vrouwen omtoveren tot mannen, of fotografen die ook wel eens model willen zijn...
Ow...ik vergeet helemaal gutteguttegut...maar die was ook nog niet zeker
Geen probleem hierquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef pea4fun het volgende:
Is het heel erg onredelijk als ik iedereen (dus ook de modellen en visagistes)een eenmalige bijdrage van 2 euro ga vragen voor de koffie/thee en vlaai?
Mocht het zo zijn dat er opeens veel meer mensen op komen dagen dan nu lijkt, dan gebruik ik het geld wat ik "over" houd voor een aardigheidje voor de kledingdame en de kleedster die ik heb gevraagd.
* Vava doet ook een poging tot lijnen, houdt niet van zelfkastijding maar doet er in dit geval toch aanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* kwiebuske houdt van zelfkastijding![]()
ben nl. aan het trachten te lijnen
![]()
![]()
![]()
grmpfl
Bij de 1 of andere copy en paste aktie zijn de misschienmodellen verloren gegaan idd....jammer dat je niet meegaat. Mocht je nog de kans krijgen...je bent welkom.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:01 schreef longinus het volgende:
@ pea4fun
Ik zeg zeker af voor de Kesselmeet, zoals het nu is kan ik geen belofte doen om toch te komen.
Heel jammer, zeker nu het goed weer is.
Ik had al gezien dat mijn naam verwijderd was dus reageerde ik niet meer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:22 schreef pea4fun het volgende:
@ Pdehoog, als je het vanavond niet redt dan sta je morgen toch gewoon wat eerder op
Nee de kinderkleren heb ik niet, omdat er toch geen kinderen mee zouden gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:17 schreef Vava het volgende:
Gaan de kinderkleren overigens nog mee?
heel heel heeeeeeeeeel misschien wil mijn buurjongetje van 5 mee
Maar dat is dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg misschien
Ik neem niet? uhm...ja maar ik heb niet gerekend op eten meenemen...quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik neem niet? uhm...ja maar ik heb niet gerekend op eten meenemen...
WHZquote:
Okay, dan laat ik buurjongetje thuisquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee de kinderkleren heb ik niet, omdat er toch geen kinderen mee zouden gaan.
* kwiebuske vindt dat ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Wij vinden het geen probleem om wat meer te betalen Pea, dat hoef jij toch niet allemaal op je nek te nemen
Ja tot morgen!quote:Op zondag 15 mei 2005 00:40 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske wenst eenieder een goede nachtrust
tot morgen:D:D
* kwiebuske mompelt ietsquote:Op zondag 15 mei 2005 00:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja tot morgen!
Ik dacht al dat iedereen sliep behalve ik![]()
Ja ik moet nu ook gaan slapen anders mis ik de trein om kwart over 10 naar Roosendaal, slaap lekker allemaal en tot morgen!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 00:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske mompelt iets![]()
![]()
in de trend van niet denken op deze tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen, tas is al volgeproptquote:Op zondag 15 mei 2005 01:21 schreef Shark.Bait het volgende:
nou, dan zal ik ook maar eens gaan slapen.
ik denk dat ik teveel foto rommel mee ga nemen
niet eens F5? wattis F3?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:38 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Ik ben ook nog wakker. Moet nog een portie brownies bakken. Kwam er door de primeur van de allereerste F3-ban niet van
![]()
.
<Link>quote:
owww diequote:
Ik zou zeggen....doe niet eens een poging om het te begrijpenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:06 schreef Re het volgende:
[..]
owww die, ben lurker alldaar maar niet de afgelopen week dus begrijp ik het nog steeds niet
hmmm over 6 uurtjes gaat het beginnen
maf zequote:Op zondag 15 mei 2005 02:15 schreef PdeHoog het volgende:
De brownies zullen zo wel klaar zijn. Ik ga er vandoor. Slaap ze allemaal voor zover dat nog niet van toepassing
dat gaat wel lukken denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 07:01 schreef fotoloog het volgende:
Fijne dag iedereen !
Da's mooi Phoen...groetjes aan L_Dquote:Op zondag 15 mei 2005 08:02 schreef Phoenixx het volgende:
Dank je, Fotoloog!!
Maar ik denk dat dat wel gaat lukken!
Ik heb er iig hartstikke veel zin an!!
Hier ookquote:Op zondag 15 mei 2005 08:22 schreef Xilantof het volgende:
goedemorgen, zit nu aan het ontbijt, dan tas ff inpakken.
Komt wel, L_D....als ik ik uit de shit ben....quote:Op zondag 15 mei 2005 08:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Thx Fotoloog. Jammer dat je er niet bij bent. Had je graag weer eens terug gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |