Ja tot morgen!quote:Op zondag 15 mei 2005 00:40 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske wenst eenieder een goede nachtrust
tot morgen:D:D
* kwiebuske mompelt ietsquote:Op zondag 15 mei 2005 00:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja tot morgen!
Ik dacht al dat iedereen sliep behalve ik![]()
Ja ik moet nu ook gaan slapen anders mis ik de trein om kwart over 10 naar Roosendaal, slaap lekker allemaal en tot morgen!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 00:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske mompelt iets![]()
![]()
in de trend van niet denken op deze tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen, tas is al volgeproptquote:Op zondag 15 mei 2005 01:21 schreef Shark.Bait het volgende:
nou, dan zal ik ook maar eens gaan slapen.
ik denk dat ik teveel foto rommel mee ga nemen
niet eens F5? wattis F3?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:38 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Ik ben ook nog wakker. Moet nog een portie brownies bakken. Kwam er door de primeur van de allereerste F3-ban niet van
![]()
.
<Link>quote:
owww diequote:
Ik zou zeggen....doe niet eens een poging om het te begrijpenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:06 schreef Re het volgende:
[..]
owww die, ben lurker alldaar maar niet de afgelopen week dus begrijp ik het nog steeds niet
hmmm over 6 uurtjes gaat het beginnen
maf zequote:Op zondag 15 mei 2005 02:15 schreef PdeHoog het volgende:
De brownies zullen zo wel klaar zijn. Ik ga er vandoor. Slaap ze allemaal voor zover dat nog niet van toepassing
dat gaat wel lukken denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 07:01 schreef fotoloog het volgende:
Fijne dag iedereen !
Da's mooi Phoen...groetjes aan L_Dquote:Op zondag 15 mei 2005 08:02 schreef Phoenixx het volgende:
Dank je, Fotoloog!!
Maar ik denk dat dat wel gaat lukken!
Ik heb er iig hartstikke veel zin an!!
Hier ookquote:Op zondag 15 mei 2005 08:22 schreef Xilantof het volgende:
goedemorgen, zit nu aan het ontbijt, dan tas ff inpakken.
Komt wel, L_D....als ik ik uit de shit ben....quote:Op zondag 15 mei 2005 08:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Thx Fotoloog. Jammer dat je er niet bij bent. Had je graag weer eens terug gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |