quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb ook vervelend nieuws.
Daar mijn opa Maandag een vrij ingrijpende en onverwachte operatie moet ondergaan, ga ik zondag voor de operatie nog langs op ziekenbezoek.
En aangezien ik mijn opa belangrijker vind dan een meet, moet ik dus helaas verstek laten gaan.
Sorry.....
Ik heb totaal geen probleem met een teveel aan vrouwelijke fotomodellen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:26 schreef pea4fun het volgende:
Heel begrijpelijk Sander, maar wel jammer...aangezien ik al tijden niks meer heb vernomen in dit topic van doemaardrie, ben ik bang dat we geen mannelijke modellen meer hebben. Misschien wat vrouwen omtoveren tot mannen, of fotografen die ook wel eens model willen zijn...
Ow...ik vergeet helemaal gutteguttegut...maar die was ook nog niet zeker
Geen probleem hierquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef pea4fun het volgende:
Is het heel erg onredelijk als ik iedereen (dus ook de modellen en visagistes)een eenmalige bijdrage van 2 euro ga vragen voor de koffie/thee en vlaai?
Mocht het zo zijn dat er opeens veel meer mensen op komen dagen dan nu lijkt, dan gebruik ik het geld wat ik "over" houd voor een aardigheidje voor de kledingdame en de kleedster die ik heb gevraagd.
* Vava doet ook een poging tot lijnen, houdt niet van zelfkastijding maar doet er in dit geval toch aanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* kwiebuske houdt van zelfkastijding![]()
ben nl. aan het trachten te lijnen
![]()
![]()
![]()
grmpfl
Bij de 1 of andere copy en paste aktie zijn de misschienmodellen verloren gegaan idd....jammer dat je niet meegaat. Mocht je nog de kans krijgen...je bent welkom.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:01 schreef longinus het volgende:
@ pea4fun
Ik zeg zeker af voor de Kesselmeet, zoals het nu is kan ik geen belofte doen om toch te komen.
Heel jammer, zeker nu het goed weer is.
Ik had al gezien dat mijn naam verwijderd was dus reageerde ik niet meer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:22 schreef pea4fun het volgende:
@ Pdehoog, als je het vanavond niet redt dan sta je morgen toch gewoon wat eerder op
Nee de kinderkleren heb ik niet, omdat er toch geen kinderen mee zouden gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:17 schreef Vava het volgende:
Gaan de kinderkleren overigens nog mee?
heel heel heeeeeeeeeel misschien wil mijn buurjongetje van 5 mee
Maar dat is dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg misschien
Ik neem niet? uhm...ja maar ik heb niet gerekend op eten meenemen...quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik neem niet? uhm...ja maar ik heb niet gerekend op eten meenemen...
WHZquote:
Okay, dan laat ik buurjongetje thuisquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee de kinderkleren heb ik niet, omdat er toch geen kinderen mee zouden gaan.
* kwiebuske vindt dat ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Wij vinden het geen probleem om wat meer te betalen Pea, dat hoef jij toch niet allemaal op je nek te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |