Slim bekeken flesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Speciaal voor iedereen die heel graag mee wil naar de Kesselmeeten die nog geen vervoer heeft, of juist plaatsjes over in de auto. Vermeld ook even waar je vandaan komt als je vervoer zoekt, dat werkt wat handiger allemaal
TS trapt af
Ik woon in Utrecht. Wie heeft er een plekje over en komt langs Utrecht?
Het is te doen...maar meerijden is makkelijker/leuker/goedkoper...en ach..anders een stukje wandelen, we hebben maandag toch vrij...quote:Op zondag 8 mei 2005 02:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is niet echt doenlijk met het OV daarheen geloof ik
Re zou kijken of er nog een plekkie voor je is toch? En anders kan je met de OV makkelijk naar mij toe komen. Ik heb wel al de kleedster (mijn moeder) en luap in de auto, en Offy heeft nog niks gezegd over meerijden. Maar dan nog rijdt dawg achter me aan met een lege auto...quote:Op zondag 8 mei 2005 02:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is niet echt doenlijk met het OV daarheen geloof ik
Dat zou cool zijn Re-boyquote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef Re het volgende:
Hey Flash-boy, We kunnen je wel ophalen in Utrecht of ergens![]()
Hoelaat bij jou ookweer? 11.00u toch?quote:Op zondag 8 mei 2005 10:35 schreef pea4fun het volgende:
Voor gutteguttegut zou dat dan omgekeerd gelden, als iemand hem naar een station kan brengen op de terugweg....
fleske, mooi geregeldquote:Op zondag 8 mei 2005 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn Re-boyDan reserveer ik vast een pletske in jouw scheurijzer bij deze
we mailen nog wel ff over waar en hoe laat en zo
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn Re-boyDan reserveer ik vast een pletske in jouw scheurijzer bij deze
we mailen nog wel ff over waar en hoe laat en zo
Jawel, ik woon aan de rand van de stad, vlak bij de snelwegquote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef Re het volgende:
[..]is goed dude
, (misschien is het te voorkomen om Utrecht in te moeten maar daar hebben we het dan nog wel over)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |