Gefeliciteerd!quote:
Woeiquote:
*KUCH*quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie kunnen in gesloten topics nog postings editen en dus kopieren incl. opmaak. Ik niet meer
ben ik niet de enige met zo'n groot ding om me nekquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*KUCH*
[15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 2
ik wil (/was van plan) de mijne ook meenemen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ben ik niet de enige met zo'n groot ding om me nek![]()
![]()
![]()
het kan blijkbaar sinds replique ingevoerd is!quote:
Wat bied je?quote:
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's makenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik wil (/was van plan) de mijne ook meenemen...
[afbeelding]
ik ben alleen een beetje vergeten hoe de lichtmeter werkt...
Ikke niet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's maken
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's maken
Dat bedoelde ik dus ook. De C330 bezit zelf geen ingebouwde lichtmeter, en de losse die erbij komt is 'lastig'quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:56 schreef fr.oosje het volgende:
gebruik je toch een losse meter?
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenfotorolletjes niet echt. En zo'n digitaal ding werkt voor mij ipv dat ik moet werken voor een camera.
Probeer de routeplanner van http://www.anwb.nl eens. Kessel staat daar in, en die routeplanner werkt prima.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenfotorolletjes niet echt. En zo'n digitaal ding werkt voor mij ipv dat ik moet werken voor een camera.
voor de rest :
Kessel -> ik heb maar de keverberghof als richtpunt genomen. 167,5 Km -> 2 uurtjes rijden dus. valt me zat mee.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die van mij is een 3200-dpi scannerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef Shark.Bait het volgende:
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.
En de fotograaf?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. De C330 bezit zelf geen ingebouwde lichtmeter, en de losse die erbij komt is 'lastig'
[..]
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.
Kost mij wel meer tijd, maar daar kan geen enkele andere kamera aan tippen
en dan heb ik het nog niet gehad over die 6x6 negatieven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |