Aanvliegroutesquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef pea4fun het volgende:
Mededeling
Voor eventueel verdwaalde meeters, carpoolers en andere zaken wil ik wel een telefoonlijst maken.
Iedereen die een mailtje stuurt voor zaterdagmiddag 12 uur met zijn telefoonnr, krijgt een lijstje terug van de medemeeters die ook hun telefoonnr hebben opgestuurd. Voor mensen die hun nr niet op de lijst willen, maar wel eventueel met mij nummers uit wil wisselen even duidelijk aangeven.
Ja voor die moordreportage zekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef pea4fun het volgende:
@ flash...jij wordt fotograaf én modelmag je meebetalen, maar wel 2 stukken vlaai goed?
Misschien kan een van de modjes die er ff inplakken.....heb geen zin om allerlei moeilijke knip-en-plak-acties uit te voerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef pea4fun het volgende:
Dank je PdeHoogMisschien de verdere info er ook nog bij?
En ik wel zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien kan een van de modjes die er ff inplakken.....heb geen zin om allerlei moeilijke knip-en-plak-acties uit te voeren
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef pea4fun het volgende:
@ Anitra, ik had miniAnitra niet echt meegerekend eigenlijk.
Niet als het van haar zakgeld moetquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:07 schreef Anitra het volgende:
Dat bedoel ik
Zij gaat gewoon mee als fotograaf, dus dan lijkt het me redelijk dat ze ook betaald toch?
Moordreportage??? Koel!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor die moordreportage zekerHeb je al een complot bedacht?
2 stukken vlaai klinkt niet verkeerd
Da's erg jammer, miekdquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:26 schreef miekd het volgende:
En mijn niet zeker is nu omgeschakeld naar een niet. Jammer genoeg heb ik te veel opstaan dit weekend :-/ dammit.
ik vind niet dat fotografen van onder de 14 hoeven te betalen hoorquote:
Eensch. Waarmee ik overigens niet gesuggereerd wil hebben dat een jongere fotograaf mindere foto's schiet (in tegendeel zelfs), maar zo veel eten die gastjes nou ook weer niet, schat ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind niet dat fotografen van onder de 14 hoeven te betalen hoor
maar dat vind ik .....
Psst...tis een dame...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eensch. Waarmee ik overigens niet gesuggereerd wil hebben dat een jongere fotograaf mindere foto's schiet (in tegendeel zelfs), maar zo veel eten die gastjes nou ook weer niet, schat ik zo.
Ik maak geen onderscheid op fotografie vlak, tenzij voor de lensquote:
Jullie kunnen in gesloten topics nog postings editen en dus kopieren incl. opmaakquote:
Ik pik je wel op, en breng je weer terug. Je moet alleen wel de achterbank delen met Shreeverquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:45 schreef Weopj het volgende:
Ik wil ook mee!!! Kessel is bij mijn ouderlijk huis redelijk in de buurt en gezien mij de fotomeet bij lelystad toen goed bevallen is..
Sorry voor mijn late reactie, maar ik zie het nu pas
Ik wil mee als model!
Kan het nog? Mag het nog? Ik zorg zelf wel dat ik daar kom, eventueel terug nog mensen die richting Venlo gaan met de auto?
Foto gemaakt door OuweSok als ik het goed heb, van mij op een fotomeet..
[afbeelding]
Gefeliciteerd!quote:
Woeiquote:
*KUCH*quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie kunnen in gesloten topics nog postings editen en dus kopieren incl. opmaak. Ik niet meer
ben ik niet de enige met zo'n groot ding om me nekquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*KUCH*
[15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 2
ik wil (/was van plan) de mijne ook meenemen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ben ik niet de enige met zo'n groot ding om me nek![]()
![]()
![]()
het kan blijkbaar sinds replique ingevoerd is!quote:
Wat bied je?quote:
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's makenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik wil (/was van plan) de mijne ook meenemen...
[afbeelding]
ik ben alleen een beetje vergeten hoe de lichtmeter werkt...
Ikke niet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's maken
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
En ik maar zeggen tegen de visagistes: de meeste zullen wel digitaal foto's maken
Dat bedoelde ik dus ook. De C330 bezit zelf geen ingebouwde lichtmeter, en de losse die erbij komt is 'lastig'quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:56 schreef fr.oosje het volgende:
gebruik je toch een losse meter?
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenfotorolletjes niet echt. En zo'n digitaal ding werkt voor mij ipv dat ik moet werken voor een camera.
Probeer de routeplanner van http://www.anwb.nl eens. Kessel staat daar in, en die routeplanner werkt prima.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Digitaal kunnen we bewerkenfotorolletjes niet echt. En zo'n digitaal ding werkt voor mij ipv dat ik moet werken voor een camera.
voor de rest :
Kessel -> ik heb maar de keverberghof als richtpunt genomen. 167,5 Km -> 2 uurtjes rijden dus. valt me zat mee.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die van mij is een 3200-dpi scannerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef Shark.Bait het volgende:
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.
En de fotograaf?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. De C330 bezit zelf geen ingebouwde lichtmeter, en de losse die erbij komt is 'lastig'
[..]
PdeHoog en ik zijn allebei in bezit van een digitale scanner. Ik weet niet wat PdeHoog zijn scanner allemaal kan, maar mijn scanner maakt van een 35 mm negatief een een 23,5 MegPixel bestand.
Kost mij wel meer tijd, maar daar kan geen enkele andere kamera aan tippen
en dan heb ik het nog niet gehad over die 6x6 negatieven
Pea, ik zou dat met alle liefde voor je willen doen, maar mijn posting is afgesloten door een modje. Ik kan dus niets meer wijzigenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef pea4fun het volgende:
PdeHoog, wil je weopje bij de modellen zetten? Ik begreep dat we er haar weer bij hebben
quote:
Dat zei je de vorige keer ookquote:Ik vind het zelf ook erg jammer, maar de volgende meet ben ik er weer gewoon bij!
Hm...Rewimooooooooquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pea, ik zou dat met alle liefde voor je willen doen, maar mijn posting is afgesloten door een modje. Ik kan dus niets meer wijzigen
@ your servicequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...Rewimoooooooo![]()
edit: of 1 van de andere modjes natuurlijk
Probeer www.map24.nl eens Hoe denk je trouwens dat ik precies weet dat het zoveel km is. Die keverberghof is een straat in Kesselquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Probeer de routeplanner van http://www.anwb.nl eens. Kessel staat daar in, en die routeplanner werkt prima.
Dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De vorige keer in Emmen was ik er toch bij?
Ik dacht een gehucht in de buurt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Probeer www.map24.nl eens Hoe denk je trouwens dat ik precies weet dat het zoveel km is. Die keverberghof is een straat in Kessel![]()
ik wist het ook niet hoor, maar ik typte keverberg en kessel in en de planner bracht me naar de keverberghof in kesselquote:
Je hebt natuurlijk niet alle topics terug gelezen, maar hier [15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 2 heb ik foto's van de omgeving staan, inclusief het pontjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik wist het ook niet hoor, maar ik typte keverberg en kessel in en de planner bracht me naar de keverberghof in kesselEr is trouwens ook een pontje in de buurt , levert ook mooie plaatjes op.
Daar kan ook geen enkel andere camera aan tippenquote:
En als je te lange benen hebt, gewoon iets door de knieën zakken zodat de rok wél op de grond valt!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef pea4fun het volgende:
Ow en nog iets voor de dames modellen....hoewel het misschien leuk is op de foto als je elegante schoentjes aanhebt is het misschien niet handig. Het loopt niet echt gelijk daar, en er zijn smalle hobbelige trapjes. Daar komt bij dat de schoenen als het goed is toch wegvallen onder de lange rokken.
Ik zou wel willen, maar krullen zakken zo verschrikkelijk snel uit mijn haar!quote:Verder denk ik dat het leuk is als je lang haar hebt, om daar krullen in te zetten, past wel bij die tijd. Maar dat is geheel jullie eigen keus natuurlijk.
Het is nu zondag, en ik baal nog steeds dat ik dit weekend weg moetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:40 schreef Ymke het volgende:
Peatje je bent er wel druk mee he?
Wanneer gaan jullie eigenlijk?
Ah bedankt .quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Het is nu zondag, en ik baal nog steeds dat ik dit weekend weg moet
Phoentje!! Lijkt me leuk je weer eens te zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
En als je te lange benen hebt, gewoon iets door de knieën zakken zodat de rok wél op de grond valt!
[..]
Ik zou wel willen, maar krullen zakken zo verschrikkelijk snel uit mijn haar!
Maar ik probeer wel iets te fröbelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |