abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25623469
Vervolg van: Kesselmeet, voorpret & info

Ik sloot het vorige topic dus bij deze een nieuwe. Mijn laatste post:
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we iets aan een styliste/visagiste?
Iemand die voor de juiste make-up zorgt! Dat lijkt me wel handig! Ik kan zelf ook wel wat op mijn gezicht smeren maar voor mooie foto's is een prof wel fijn denk ik

[ Bericht 12% gewijzigd door Rewimo op 21-03-2005 08:22:46 (Linkje naar vorige topic erbij) ]
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_25623742
Misschien zou Pea het lijstje met deelnemers en verdere info nog willen vermelden? Ik hou dat allemaal niet zo bij

Ik hou me bezig met Zeeuwse bolussen

Let's plant a tree
  zondag 20 maart 2005 @ 23:33:10 #3
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25623777
Ik zal eens kijken of ik een styliste kan meelokken
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_25624262
Na de voorstel-post van Anitra bedacht ik me dat ik me ook niet echt heb voorgestel, dus bij deze:

Ik ben dus Vava, al een jaar of 3 actief op Fok! In het echt heet ik Jetske. Juist ja, een Friese naam maar ik woon in het leukste stadje van Zeeland, Goes! Ik woon in een schattig huisje midden in het centrum samen met mijn 2 lapjeskatten Mielo en Hermelientje. Mijn werk is ver weg, in Breda, waar ik 4 dagen werk op de klantenservice van een bekende mobieletelefonie aanbieder.
Waar hou ik me in mijn vrije tijd mee bezig: natuurlijk met Fok!, fotografie, kunst, muziek, films kijken en nog van alles.
En natuurlijk de Zeeuwse bolussen
Let's plant a tree
pi_25625009
Ja, ik heb ook nog een poes! Forgot to mention her earlier, ze heet Spoon
Zwart wit eigenwijs mutsje, die volgens mij 'weer' zwanger is

Maareh dit was een verkapte tvp. Kan ik t topic ook weer makkelijk volgen
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_25626024
Ook wel handig: -> Kesselmeet, voorpret & info
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 21 maart 2005 @ 07:50:00 #7
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25627735
Een visagiste lijkt me wel handig!
Zeker als alle dames (bij heren is dat vaak niet nodig) al de basis zelf doen (foundation, poeder, mascara) en dat de visagiste de ogen en lippen doet. Dat maakt het wel helemaal af!!!

Is er iemand die zich aanbied als visagiste dan???
That's the way the cookie crumbles
  maandag 21 maart 2005 @ 08:45:20 #8
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25628055
Tvptje
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 maart 2005 @ 08:48:58 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25628089
Hier het laatst bekende lijstje:

Wie gaan er mee?

fotografen
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
PdeHoog inclusief zijn befaamde brownies
Robertje
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer
Offy
Dawg
RonaldV (plus collectie modellen)
Subhuman
Armanimania
Kwiebuske
Luap

Wie weten het nog niet zeker?
Borelius
Het_Gele_Teken (90% zeker)
Bowiefan
Klonk
Anitra

Modellen
Yvonne (jazeker DE Yvonne )
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel
_evenstar_
Aelalcalorgan
1 tot 3 modellen van RonaldV
Sandertje
Doemaardrie

misschien
longinus
Shreever (indien vervoer vanuit veenendaal)
Troel
Gutteguttegut
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 21 maart 2005 @ 09:06:43 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25628251
Hoi.
*post*
Zin heeft in bolussen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25628580
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi.
*post*
Zin heeft in bolussen
Vergeet de vlaai en koffie van pea niet en de brownies
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25628917
Gooooooooooooooooooooooooooooooooood morning!
  maandag 21 maart 2005 @ 10:14:57 #13
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25629280
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
Vergeet de vlaai en koffie van pea niet en de brownies
Vlaaien verkopen ze hier ook

En koffie blief ik niet

Maar die zeeuwse drollen, die heb je hier niet
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 21 maart 2005 @ 10:16:43 #14
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25629318
quote:
Op maandag 21 maart 2005 07:50 schreef IJzercookie het volgende:
Een visagiste lijkt me wel handig!
Zeker als alle dames (bij heren is dat vaak niet nodig) al de basis zelf doen (foundation, poeder, mascara) en dat de visagiste de ogen en lippen doet. Dat maakt het wel helemaal af!!!

Is er iemand die zich aanbied als visagiste dan???
Eén van mijn modellen vroeg me eerder deze week of we er één hebben. Ik zal morgen als ze langskomt even vragen of "haar" visagiste zin heeft.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_25630135
Even geleegd op verzoek

[ Bericht 86% gewijzigd door Rewimo op 21-03-2005 11:08:20 ]
  maandag 21 maart 2005 @ 10:55:08 #16
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_25630189
Jeetje, krijg wel honger van al dat lezen over vlaaien en bolussen en brownies
Ik mag er wel voor zorgen dat ik nix gegeten heb van te voren

Een visagiste zou helemaal top zijn, ik kan zelf ook wel wat smeren maar hun weten het iets beter hoe ze je het mooiste uit kunnen laten komen.

Ik heb er zin an!!!

Ik zal me ook even kort voorstellen nog, jullie hebben alleen mijn maten gelezen
Ik ben corina oo het forum bekend als purplerose en op irc als dingie
Ik ben 30 jaar en woon samen met mijn 3 katten in het saaie maassluis

edit: kan een iemand even de post hierboven van papa_eend leeg kunnen maken, ik vergeet die te wissen voor ik de foute uitlogde en mezelf inlogde. kan het zelf nu niet meer weghalen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 21 maart 2005 @ 11:26:53 #17
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25630956
Ik kan ook nog wel mijn best doen om een visagiste te regelen, maar op welke voorwaarden? TFP ook?
  maandag 21 maart 2005 @ 13:11:57 #18
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25633337
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef IJzercookie het volgende:
Ik kan ook nog wel mijn best doen om een visagiste te regelen, maar op welke voorwaarden? TFP ook?
Dat is mijn deal wel iig.
- Privacy Matters
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 13:13:19 #19
47213 ArmaniMania
pi_25633373
oeh ik sta nog i het lijstje, dan is het goed
  maandag 21 maart 2005 @ 13:33:27 #20
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25633872
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:11 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat is mijn deal wel iig.
Ik heb een limburgse visagist gemaild, ik ben benieuwd!
pi_25637316
Zeg hoeveel mannelijke modellen hebben we nu eigenlijk in totaal, want ik neem iemand mee die daar misschien wel toe te verleiden is, mits foto's waar hij opstaat onder geen beding online komen te staan. (Of je daar wat op wint is de vraag maar goed )
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_25638087
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Zeg hoeveel mannelijke modellen hebben we nu eigenlijk in totaal, want ik neem iemand mee die daar misschien wel toe te verleiden is, mits foto's waar hij opstaat onder geen beding online komen te staan. (Of je daar wat op wint is de vraag maar goed )
Wat bedoel je met "online" Bedoel je dan FOK of in zijn geheel niet online? Er wordt nl. als het goed is weer een beveiligde site geregeld waar ieder zijn plaatjes kwijt kan en die alleen aan deelnemers van de meet bekend wordt gemaakt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 21 maart 2005 @ 16:50:00 #23
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25638279
Ik denk dat het probleem zit in het publiek worden van foto's en gezichten. De afgeschermde site van vorig jaar werkte imho heel erg goed. Ik denk alleen wel dat we er niet aan ontkomen om hier wat impressies te posten, om de nieuwsgierigen tevreden te stellen, en vooral om aan de volgende modelmeets te kunnen laten zien hoe leuk het is.
- Privacy Matters
pi_25638363
Hij wil ze onder geen beding uberhaubt ergens online hebben.
  maandag 21 maart 2005 @ 19:35:50 #25
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25642470
Goedenavond,

Rewimo bedankt voor het herplaatsen van het lijstje

Een visagiste lijkt me idd wel erg leuk, maar ik vraag me af of dat niet veel te veel tijd in beslag gaat nemen. We hebben de tijd maar van 1300 tot 1700 uur, en met koffie vooraf, een groepsfoto, omkleden, gaat al veel tijd verloren. Als daar ook nog eens 1 visagiste aan het werk is op ongeveer 15 modellen (hoewel...ik weet niet of de heren het wel nodig vinden) dan blijft er weinig tijd meer over voor foto's!
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')