Iemand die voor de juiste make-up zorgt! Dat lijkt me wel handig! Ik kan zelf ook wel wat op mijn gezicht smeren maar voor mooie foto's is een prof wel fijn denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we iets aan een styliste/visagiste?
Vergeet de vlaai en koffie van pea nietquote:
Vlaaien verkopen ze hier ookquote:Op maandag 21 maart 2005 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
Vergeet de vlaai en koffie van pea nieten de brownies
Eén van mijn modellen vroeg me eerder deze week of we er één hebben. Ik zal morgen als ze langskomt even vragen of "haar" visagiste zin heeft.quote:Op maandag 21 maart 2005 07:50 schreef IJzercookie het volgende:
Een visagiste lijkt me wel handig!
Zeker als alle dames (bij heren is dat vaak niet nodig) al de basis zelf doen (foundation, poeder, mascara) en dat de visagiste de ogen en lippen doet. Dat maakt het wel helemaal af!!!
Is er iemand die zich aanbied als visagiste dan???
Dat is mijn deal wel iig.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef IJzercookie het volgende:
Ik kan ook nog wel mijn best doen om een visagiste te regelen, maar op welke voorwaarden? TFP ook?
Wat bedoel je met "online"quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Zeg hoeveel mannelijke modellen hebben we nu eigenlijk in totaal, want ik neem iemand mee die daar misschien wel toe te verleiden is, mits foto's waar hij opstaat onder geen beding online komen te staan. (Of je daar wat op wint is de vraag maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |