Iemand die voor de juiste make-up zorgt! Dat lijkt me wel handig! Ik kan zelf ook wel wat op mijn gezicht smeren maar voor mooie foto's is een prof wel fijn denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we iets aan een styliste/visagiste?
Vergeet de vlaai en koffie van pea nietquote:
Vlaaien verkopen ze hier ookquote:Op maandag 21 maart 2005 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
Vergeet de vlaai en koffie van pea nieten de brownies
Eén van mijn modellen vroeg me eerder deze week of we er één hebben. Ik zal morgen als ze langskomt even vragen of "haar" visagiste zin heeft.quote:Op maandag 21 maart 2005 07:50 schreef IJzercookie het volgende:
Een visagiste lijkt me wel handig!
Zeker als alle dames (bij heren is dat vaak niet nodig) al de basis zelf doen (foundation, poeder, mascara) en dat de visagiste de ogen en lippen doet. Dat maakt het wel helemaal af!!!
Is er iemand die zich aanbied als visagiste dan???
Dat is mijn deal wel iig.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef IJzercookie het volgende:
Ik kan ook nog wel mijn best doen om een visagiste te regelen, maar op welke voorwaarden? TFP ook?
Wat bedoel je met "online"quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Zeg hoeveel mannelijke modellen hebben we nu eigenlijk in totaal, want ik neem iemand mee die daar misschien wel toe te verleiden is, mits foto's waar hij opstaat onder geen beding online komen te staan. (Of je daar wat op wint is de vraag maar goed)
Dat van die beveiligde site zou ik niet zomaar aannemen. Dat Borelius dat de vorige keer deed wil niet automatisch zeggen dat ie dat nu weer doet. Ik kan het hem wel vragen natuurlijk, maar zolang we daar geen toezegging van hebben zou ik daar niet vanuit gaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "online"Bedoel je dan FOK of in zijn geheel niet online? Er wordt nl. als het goed is weer een beveiligde site geregeld waar ieder zijn plaatjes kwijt kan en die alleen aan deelnemers van de meet bekend wordt gemaakt.
Van mij mag je ze ook posten als ik er schandalig opsta.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef Shreever het volgende:
Zijn er zo veel mensen die hun foto's niet online willen hebben dan? Ik bedoel, zolang ik er maar een beetje redelijk opsta is dat voor mij geen probleem....
Als er een of wellicht meerdere visagisten komen lijkt het me handig voor extra, dus ogen en lippen. Niet de complete foundation. En natuurlijk alleen voor degene die dat willen.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:35 schreef pea4fun het volgende:
Een visagiste lijkt me idd wel erg leuk, maar ik vraag me af of dat niet veel te veel tijd in beslag gaat nemen. We hebben de tijd maar van 1300 tot 1700 uur, en met koffie vooraf, een groepsfoto, omkleden, gaat al veel tijd verloren. Als daar ook nog eens 1 visagiste aan het werk is op ongeveer 15 modellen (hoewel...ik weet niet of de heren het wel nodig vinden) dan blijft er weinig tijd meer over voor foto's!
Inderdaad, ik vind het een leuk ideequote:Op maandag 21 maart 2005 20:17 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Als er een of wellicht meerdere visagisten komen lijkt het me handig voor extra, dus ogen en lippen. Niet de complete foundation. En natuurlijk alleen voor degene die dat willen.
Je kan ook eerst een paar shoots met je eigen make-up en daarna als de visagisten vrij zijn extra opmaken ofzo.. meestal lost dat zichzelf wel op.
En vaak weer een leuke kans voor een visagist om een portfolio op te bouwen!
Nou als ze willen...laat maar komen!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:17 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Als er een of wellicht meerdere visagisten komen lijkt het me handig voor extra, dus ogen en lippen. Niet de complete foundation. En natuurlijk alleen voor degene die dat willen.
Je kan ook eerst een paar shoots met je eigen make-up en daarna als de visagisten vrij zijn extra opmaken ofzo.. meestal lost dat zichzelf wel op.
En vaak weer een leuke kans voor een visagist om een portfolio op te bouwen!
Lijkt me ook logisch (niet dat je er schandalig op zal staanquote:Op maandag 21 maart 2005 20:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Van mij mag je ze ook posten als ik er schandalig opsta.
Anders blijven er zo weinig foto's over.
Ik vertoon schandalig veel neiging om het hiermee eens te zijn...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef huiz het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch (niet dat je er schandalig op zal staan) maar het is wel gek dat als je van een fotoforum een meeting hebt, dat er dan modellen komen die absoluut niet op internet willen komen. Willen ze dan wel op de foto? Weten ze van een afdruk wel waar dat ding heengaat en wie er een kopie van maakt en of ie niet volgend jaar in Japan op een billboard prijkt?
Het lijkt mij wel zinnig om zulke modellen dan maar te weigeren, dan moeten ze maar niet meegaan op een fotoforummeet
Het is nog voor te stellen dat je slechte foto's liever niet terug ziet maar helemaal niks publiceren is wel een beetje belachelijk. Straks lopen ze wel de hele tijd voor je camera, sta je daar wel mooi voor noppes te fotograferen...
Ik heb er geen probleem mee, zover gehoord niemand anders hier ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef Shreever het volgende:
Zijn er zo veel mensen die hun foto's niet online willen hebben dan? Ik bedoel, zolang ik er maar een beetje redelijk opsta is dat voor mij geen probleem....
Als je vriend geen foto's online wil hebben, kan hij zich denk ik beter niet als model aanbieden op deze meet. Dit is nu eenmaal een internetforumquote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Zeg hoeveel mannelijke modellen hebben we nu eigenlijk in totaal, want ik neem iemand mee die daar misschien wel toe te verleiden is, mits foto's waar hij opstaat onder geen beding online komen te staan. (Of je daar wat op wint is de vraag maar goed)
Maar dat is dan weer een ander verhaal vind ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:42 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee, zover gehoord niemand anders hier ook.
Alleen m'n vriend wil t niet hebben. Die staat ook verder nerregens online.
Hij is mijn chauffeur, dus mee gaat hij zowiezo, ik wil graag met hem op de foto in ieder geval als ik hem kan overhalen :|
Hij is niet aangemeld als model :|quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je vriend geen foto's online wil hebben, kan hij zich denk ik beter niet als model aanbieden op deze meet. Dit is nu eenmaal een internetforumEn als hij helemaal niet op foto's wil voorkomen zal hij zich buiten de 'vuurlinie' moeten opstellen. Er zijn daar straks tientallen camera's hoor. Dat zal nog niet meevallen, om buiten beeld te blijven.
Ik denk dat je lekker ff een van die fotografen (Shark of zo) apart moet trekken en dat gewoon moet regelen. Als je er afspraken over maakt, gaat dat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Hij is niet aangemeld als model :|
Hij is chauffeur.
Ik zou alleen graag met hem op de kliek, snappie?
Trek me daar maar aan mijn mouw. Alles sal regkomquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Hij is chauffeur.
Ik snap het nu jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Hij is chauffeur.
Snap jij het nu ook?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
oe oe oe, laat me radenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:54 schreef Xilantof het volgende:
ff een terug vind post
ik heb een leuk nieuw speeltje voor tijdens die meet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |