*PDA meeneemtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:02 schreef IJzercookie het volgende:
Tip: neem pen en papier/notitieblokje mee om namen en emailadressen te verzamelen van de modellen/visagistes/modellen waarmee je hebt samen gewerkt. Zodat je altijd weet met wie je gewerkt hebt en wie foto's van je heeft of foto's van je verwacht!
Jij bent een super organisatrice!! Je hebt al overal aan gedacht!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef pea4fun het volgende:
Ik leg een schrift neer bij de ingang waar iedereen zijn mailadres kwijt kan voor info en paswoord voor de beveiligde site. Voor degenen die ff wat op willen schrijven en geen papier bij zich hebben is er vast nog wel een blaadje over
Cool is ze he?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:21 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Jij bent een super organisatrice!! Je hebt al overal aan gedacht!!
Ik ben veels te verlegen om te meetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik ben er best druk mee iddIk was nu aan het brainstormen hier thuis over een moordcomplot
![]()
Het is zondag, je kan nog mee hoor![]()
we bijten nietquote:
Dat was eind januariquote:
Deze zuster moest werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was eind januariIn je aige stadsjie.
Woar waas je majd??
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:23 schreef pea4fun het volgende:
Je hebt natuurlijk niet alle topics terug gelezen, maar hier [15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 2 heb ik foto's van de omgeving staan, inclusief het pontje
.
Welke van de 2?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik ben er best druk mee iddIk was nu aan het brainstormen hier thuis over een moordcomplot
![]()
Het is zondag, je kan nog mee hoor![]()
@ dawg, mailtje gezien?
Waag het te verprutsen peaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:39 schreef pea4fun het volgende:
Wacht nou maar met complimentjes tot alles voorbij is...wie weet wat er allemaal niet klopt als het zover is....
Mooie plekquote:
Ik heb nu al nachtmerries...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waag het te verprutsen pea
dan gaan we niet meer vriendjes zijn hoor
Eigenlijk is een grote meeting makkelijker voor verlegen mensen. Je valt in een grote massa niet zo op, en je kan met foto's maken meeliften op de brutalere menschquote:
Dank je, maar morgen valt er vast ook nog wel wat te beppenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:50 schreef Ymke het volgende:
Ik wens jullie iig heel veel plezier en ik hoop wat fotos te mogen zien
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:24 schreef Offy het volgende:
Pea, het is nu definitief: ik moet een keertje overslaan helaas![]()
Snel een volgende meet plannen graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |