Je klinkt al als een professionele fotograafquote:Op zondag 15 mei 2005 09:35 schreef Weopj het volgende:
* Weopj is ook wakker en bijna klaar.. nu die lenzen nog infrutselen..
volgende keer meer gelukquote:
Scheelt dat ik model benquote:Op zondag 15 mei 2005 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je klinkt al als een professionele fotograaf![]()
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2005 09:48 schreef purplerose het volgende:
*geduldig wacht tot meneer de Hoog mijn huis gevonden heeft*
Ik ben niet echt zenuwachtig voor de shoot, maar meer voor de jurkquote:
Zippen... ik laat me niet zippen!quote:Op zondag 15 mei 2005 09:36 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een xsara...nou ja...luap moet maar met wat zooi op schoot, wat niet op de kofferbak gaat trekt ie maar aan
Zippen...hm....als dat zou kunnen...
Uiteraardquote:Op zondag 15 mei 2005 09:53 schreef IJzercookie het volgende:
Oja, Pea vang jij voor mij de visagistes op? Ik vermoed dat ze er eerder zijn dan ik
Ja joh...ik neem de opklaringen wel meequote:Op zondag 15 mei 2005 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik hoop dat de opklaringen deze kant uit komen want op dit moment is het hier gewoon nog takkeweer, het regent behoorlijk
eej, je lift staat voor de deur...quote:Op zondag 15 mei 2005 09:54 schreef luap het volgende:
[..]
Zippen... ik laat me niet zippen!
Of ik nog jurken aan moet zien we straks wel.
edit: bij voorkeur niet dat staat me meestal niet zo![]()
die zorroquote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef Klonk het volgende:
was idd een hoogtepunt
alleen jammer dat ik niet alle fok nicks heb meegekregen, bijvoorbeeld die van jou ArmaniMania, geen flauw idee wie je was/bent
Uh die met de gelige paarse/lila jurkquote:Op zondag 15 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
Ah, en wie was jij
ik heb alleen pea, flash, pdehoog, rewimo,ijzercookie, xilantof, LD,Re (volgens mij) bewust gehoord gezien, en verder niemand (denk ik)
bekend gezicht jahquote:Op zondag 15 mei 2005 18:35 schreef Klonk het volgende:
degene met die zwarte jas, en een bos vol krullen, ik had m'n vriendin bij me, klein van postuur met een lichtblauwe jas en een brilik sta bovenaan pagina 4 van dit topic.
mischien de volgende keer als er nieuwelingen bij zijn even een voorstelronde doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |