abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26545018
G-SaS G-SaS - woensdag 27 april 2005 @ 11:26

ik zoek eigelijk de naam van een drankmerk , maar die had een bepaalde reclame dus dan zit ik in t goede topic Het gaat om die reclame van een drankmerk zoals baileys, ook van dat witte spul, en dat werd ergens overheen gegoten en toen verscheen daarin een vrouw...
hoe heet dit drankmerk ook alweer ?? :S

Volgens mij Tia maria cream.

Ik zoek de naam van die serie met als Tune. Would you like to swing on a star.

Een serie waarin een meisje een buitenaardse oom heeft die in de vorm van een soort van dubbelzijdige piramide achtig kristal tegen haar aan liep te praten.

Volgens mij werd dit wel eens uitgezonden op rtl4 zo'n tien jaar terug
  woensdag 27 april 2005 @ 14:33:11 #2
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_26545071
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef outcast_within het volgende:

Ik zoek de naam van die serie met als Tune. Would you like to swing on a star.

Een serie waarin een meisje een buitenaardse oom heeft die in de vorm van een soort van dubbelzijdige piramide achtig kristal tegen haar aan liep te praten.

Volgens mij werd dit wel eens uitgezonden op rtl4 zo'n tien jaar terug
Out of this world.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_26545238
wat een sof las net de episode guide en kwam erachter dat ze de show stopzette midden in een cliffhanger
pi_26545448
gek he, als niemand kijkt?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 27 april 2005 @ 15:04:13 #5
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_26545897
Ik zoek ook een serie

Was over een gevangenis, met een neger in een roltstoel die Augustus heet. Vond ik wel tof. Iemand de titel?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  woensdag 27 april 2005 @ 15:50:20 #6
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26546113
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:04 schreef Martuh het volgende:
Ik zoek ook een serie

Was over een gevangenis, met een neger in een roltstoel die Augustus heet. Vond ik wel tof. Iemand de titel?
Oz
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_26564243
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef victorinox het volgende:

[..]

Oz
Jaha! Dank u
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  donderdag 28 april 2005 @ 12:50:20 #8
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26567617
Ok, vraagje. Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een muziekfilm, van jaaaaaaaaaaaaaaaren terug. Erg oud dus Het is een film waarin een man samen met straatjongens (kinderen) een soort van fanfare begint. Uiteindelijk heeft hij een band met 76 trombones. Waarschijnlijk is het een film met Danny Kaye We dachten eerst dat de film "76 trombones" heette. Maar die titel klopt waarschijnlijk niet....

Heeft iemand ideeen? Ik ga nog verder zoeken, maar tips zouden welkom zijn Als ik m nog ergens op kan duiken is het misschien een leuk verjaardagskadootje

Bedankt voor de hulp alvast
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  donderdag 28 april 2005 @ 12:55:12 #9
92644 mr_anonimous
pi_26567744
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef melismay het volgende:
Ok, vraagje. Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een muziekfilm, van jaaaaaaaaaaaaaaaren terug. Erg oud dus Het is een film waarin een man samen met straatjongens (kinderen) een soort van fanfare begint. Uiteindelijk heeft hij een band met 76 trombones. Waarschijnlijk is het een film met Danny Kaye We dachten eerst dat de film "76 trombones" heette. Maar die titel klopt waarschijnlijk niet....

Heeft iemand ideeen? Ik ga nog verder zoeken, maar tips zouden welkom zijn Als ik m nog ergens op kan duiken is het misschien een leuk verjaardagskadootje

Bedankt voor de hulp alvast
The Five Pennies?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:14:54 #10
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26568223
Bedankt voor t zoeken mr_anonimous

Zelf had ik deze nog gevonden...
The music man http://www.imdb.com/title/tt0056262/

Geloof dat deze het is, nu nog zien hoe ik aan de dvd kan komen
-
  donderdag 28 april 2005 @ 13:21:51 #11
92644 mr_anonimous
pi_26568450
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef melismay het volgende:
Bedankt voor t zoeken mr_anonimous

Zelf had ik deze nog gevonden...
The music man http://www.imdb.com/title/tt0056262/

Geloof dat deze het is, nu nog zien hoe ik aan de dvd kan komen
Bij Amazon.com. The music man Moet je wel een regiovrije dvdplayer hebben.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:23:32 #12
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26568490
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Bij Amazon.com. The music man Moet je wel een regiovrije dvdplayer hebben.
Ja dat had ik al gezien, weet niet of die van ons regiosvrij is, kan het me haast niet voorstellen
-
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:27:07 #13
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_26586085
Heb nu al een weekje een film in mijn hoofd, waar ik de titel niet van weet.

Er zit een gebaar in die film, van een persoon die zijn hand verticaal (van boven naar beneden) over het gezicht van iemand anders (vrouw/vriendin of kind, dunno) beweegt.
Waarbij de vingers ook verticaal zijn.

Beetje vage omschrijving, maar volgens mij is het wel uit een bekende film.

Iemand?
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:36:48 #14
92644 mr_anonimous
pi_26589847
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef RAILGUNNER het volgende:
Heb nu al een weekje een film in mijn hoofd, waar ik de titel niet van weet.

Er zit een gebaar in die film, van een persoon die zijn hand verticaal (van boven naar beneden) over het gezicht van iemand anders (vrouw/vriendin of kind, dunno) beweegt.
Waarbij de vingers ook verticaal zijn.

Beetje vage omschrijving, maar volgens mij is het wel uit een bekende film.

Iemand?
Face/Off met John Travolta en Nicholas Cage denk ik. Travolta deed dat bij zijn kinderen.
pi_26596017
ooit in een grijs verleden heb ik een filmpje van deze gozers gezien.....

http://dickcream.com/h/04/0421/

dit is btw een zeer irri link, dit is dus een klein stukje ervan dat zich steeds weer herhaalt met een kut geluidje erbij maar dan weet je iig waar k het over heb
ik weet niet meer hoe het heet... iets met night ofzo.... wie o wie weet het
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  Donald Duck held vrijdag 29 april 2005 @ 13:41:19 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26596068
Ik zoek een serie. Het ging over supermensen, die een stap verder ontwikkeld zijn dan de gewone mens (Homo Sapiens).
Ze zijn sterker en slimmer. Volgens mij werden ze aangeduid met een nummer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:42:42 #17
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_26600869
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zoek een serie. Het ging over supermensen, die een stap verder ontwikkeld zijn dan de gewone mens (Homo Sapiens).
Ze zijn sterker en slimmer. Volgens mij werden ze aangeduid met een nummer.
Prey?
  Donald Duck held vrijdag 29 april 2005 @ 17:29:17 #18
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26602098
dat is hem. bedankt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_26609997
Eerder was er altijd op (vrijdagavond volgens mij) een maffia serie op een van de nederlandse zenders (ned1, 2 of 3). Er speelde ondermeer een wat dikkere man in met rood haar en uiteraard een italiaans accent.

Iemand een idee? Het is niet de soprano's.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:37:17 #20
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26611870
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef Talietje het volgende:
ooit in een grijs verleden heb ik een filmpje van deze gozers gezien.....

http://dickcream.com/h/04/0421/

dit is btw een zeer irri link, dit is dus een klein stukje ervan dat zich steeds weer herhaalt met een kut geluidje erbij maar dan weet je iig waar k het over heb
ik weet niet meer hoe het heet... iets met night ofzo.... wie o wie weet het
Dit fragment komt van Saturday Night Live.
Maar de film heet: A Night at the Roxbury
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_26633617
Ik zoek niet zozeer de titel van een specifieke film, maar meer van een bepaalde stroming (als daar in dit geval daadwerkelijk sprake van is). Ik heb namelijk in het verleden een paar kung fu-films gezien die absoluut absurd en hilarisch waren.

Het zijn films waarin acties voorkomen die ietwat versneld zijn opgenomen, of die simpelweg onmogelijk zijn, maar waarbij het onmogelijke er zó dik bovenop ligt, dat het enorm grappig is (een beetje Crouching Tiger, Hidden Dragon-style, maar dan grappig).

Specifieke titels zijn ook erg welkom.
  zondag 1 mei 2005 @ 01:15:05 #22
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_26633640
quote:
Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef Bombie het volgende:
Ik zoek niet zozeer de titel van een specifieke film, maar meer van een bepaalde stroming (als daar in dit geval daadwerkelijk sprake van is). Ik heb namelijk in het verleden een paar kung fu-films gezien die absoluut absurd en hilarisch waren.

Het zijn films waarin acties voorkomen die ietwat versneld zijn opgenomen, of die simpelweg onmogelijk zijn, maar waarbij het onmogelijke er zó dik bovenop ligt, dat het enorm grappig is (een beetje Crouching Tiger, Hidden Dragon-style, maar dan grappig).

Kung Fu Hustle!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26633697
quote:
Op zondag 1 mei 2005 01:15 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Kung Fu Hustle!
Dank je... ik ga er achteraan.
  zondag 1 mei 2005 @ 08:57:33 #24
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26635044
quote:
Shaolin Soccer
IMDb Vote History
pi_26658755
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 00:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dit fragment komt van Saturday Night Live.
Maar de film heet: A Night at the Roxbury
mijn dank is groot
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:17:42 #26
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_26695955
Ik zoek de engelse titel van Taran en de toverketel, zodat ik die kan downloaden
weet iemand het?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:19:15 #27
92644 mr_anonimous
pi_26696000
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek de engelse titel van Taran en de toverketel, zodat ik die kan downloaden
weet iemand het?
The Black Cauldron
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:07:16 #28
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_26712684
Ik zoek de titel van een oorlogsfilm die zich afspeelt in het Italië van WW2.
Een stel Britten moeten vluchten voor de oprukkende Italianen. Zij laten één knul achter omdat hij gewond is. Later blijkt dat iedereen opgepakt is, behalve die knul. Hij verschuilt zich bij een familie op een boerderij en wordt zo van de ene naar de andere plek geloodsd door mensen die niks op hebben met Mussolini's mannen. Ondertussen maken de Britten in het gevangenkamp het leven van hun bewakers zuur en als eenmaal de Duitsers komen, zetten de Italianen bij het weg gaan de poorten ook open en laten de Britten er vandoor gaan, tot groot ongenoegen van de Duitse troepen die later komen hehe.
Ook ontstaat er (uiteraard) een liefde tussen de vrije Brit en een Italiaans meisje.

Kent iemand deze film? Ik zag hem vorig jaar op Canvas en de sfeer in de film was geweldig. Hij was erg komisch voor een oorlogsfilm. Ik denk dat het een Britse productie is en hij is van de jaren '90 of later zelfs.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:14:34 #29
120106 LyP0
don't screw a screwdriver
pi_26716364
ik zoek de naam van een film die laatst op yorin was, die dude uit the fast and the furious speelt er in en get gaat over een weddenschap dat die jonge een meisje prom queen kan laten worden oid
pi_26716384
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 01:14 schreef LyP0 het volgende:
ik zoek de naam van een film die laatst op yorin was, die dude uit the fast and the furious speelt er in en get gaat over een weddenschap dat die jonge een meisje prom queen kan laten worden oid
She's all that
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:37:20 #31
120106 LyP0
don't screw a screwdriver
pi_26716791
thank you
pi_26727281
Een vraag die mij op mijn werk gesteld werd (dus ik weet zelf geen andere details):

"Wat is de naam van de tv-serie uit de jaren tachtig?negentig?, die op Wall Street speelt? Een van de hoofdrollen was een paardestaartdragende jonge belegger, behoorlijk Zen, en de andere hoofdrollen waren allemaal strakke yups. Ik vermoed dat er een C en een A in de titel van de serie voorkomen, misschien zelfs het woord 'capital'."
pi_26743080
Hallo, ik zoek de titel van een film die ik recentelijk op CineNova of Canal+ zag, maar met behulp van beide sites kom ik er nog steeds niet achter.
Het blijft een beetje wazig als ik probeer te bedenken hoe de namen van de mensen in de film waren. Het was een domme (romantische) komedie over een jongen en een meisje die gaan trouwen. Ze willen een bepaalde persoon eigenlijk niet uitnodigen maar hij nodigt zichzelf als het ware uit.
Verder gaan ze op pad voor een bruidsjurk en komen terecht in een gaybar waar die persoon die ze eigenlijk niet zo mogen er voor zorgt dat ze de benodigde persoon zo ver krijgen om die jurk te gaan maken.
Dan nodigen ze een 'zuster' en 'politie-agente' uit op het vrijgezellenfeestje, terwijl de bruidegom net thuis komt met zn aanstaande schoonouders.
Ook de zus van de bruid komt en twee vrienden van de bruidegom gaan daar achteraan, waaronder die persoon die niet zo gewaardeerd wordt. Die uiteindelijk 'wint' van de ander.
Deze blijkt later te rotzooien met de moeder van de persoon die niet zo gewaardeerd wordt.
Ook zorgt de persoon die niet zo gewaardeerd ervoor dat alle bloemen voor het feest naar de kl*te gaan, maar gaat er wel weer voor zorgen dat ze alsnog bloemen hebben.
Ja het was een kut film, tis puur dat ik me er vreselijk aan erger dat ik de titel niet meer weet en weet hoe de namen van de personen waren.
Snappen jullie het nog? Ik hoop dat iemand me de titel kan vertellen of namen van personen die erin spelen.

BVD
pi_26743155
American Pie: The Wedding
pi_26743244
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef Beach het volgende:
American Pie: The Wedding

Dank u!
pi_26743580
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Dank u!
Graag gedaan
pi_26748748
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef rooierooie het volgende:
Een vraag die mij op mijn werk gesteld werd (dus ik weet zelf geen andere details):

"Wat is de naam van de tv-serie uit de jaren tachtig?negentig?, die op Wall Street speelt? Een van de hoofdrollen was een paardestaartdragende jonge belegger, behoorlijk Zen, en de andere hoofdrollen waren allemaal strakke yups. Ik vermoed dat er een C en een A in de titel van de serie voorkomen, misschien zelfs het woord 'capital'."
Inmiddels gevonden, het was Capital City.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 02:58:10 #38
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_26770693
Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de held aangezien voor de misdadiger waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 20 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:24:14 #39
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_26772495
Hm, ik kom blijkbaar echt met een film aan waar nog nooooit iemand van gehoord heeft.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:48:03 #40
92644 mr_anonimous
pi_26772974
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 02:58 schreef Price het volgende:
Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de held aangezien voor de misdadiger waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 20 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
A better tomorrow?
  zondag 8 mei 2005 @ 02:11:11 #41
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_26816889
Ik zoek de volgende serie:

Eind jaren 70 of jaren 80
Het gaat over een aantal kinderen met buitengewone krachten. Degene die me is bijgebleven is de stoere bikkel met leren jas en zonnebril die hij niet gewoon op zijn n'n neus of op z'n hoofd droeg maar wel met de beentjes in z'n oren terwijl de bril lekker onder zijn kin bungelde. Volgens mij is hij de kerel die elektrische krachten heeft ...

In een bepaalde aflevering sterft hij (bijna) en zegt hij 'tell Laurie I love her, een verwijzing naar een nummer uit de jaren 60.
pi_26837532
Ik ben op zoek naar een programma. Het zal wel goed kunnen zijn dat het een serie is. Ik heb het of afgelopen donderdag of vrijdag geloof ik gezien. Het was op een Nederlands kanaal. Het was een soort reisprogramma. Er waren drie groepjes, die naar Berlijn gingen. Een stel om hun zoon daar te bezoeken, een net verloofd stel en twe vriendinnen samen. Van iedereen lieten ze dus zien waar ze logeerden, hoeveel het hen kostte, de activiteiten, die ze daar deden enzovoorts. Ik heb dat programma om iets tussen acht en negen uur s'ochtends gezien. Kan iemand me helpen wat het zou kunnen zijn geweest. Dank jullie al van tevoren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 9 mei 2005 @ 10:27:05 #43
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_26846161
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

A better tomorrow?
Dat is ´m volgens mij niet.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_26858253
Ik heb hem gisteren heel toevallig weer op tv gezien. Het is een nieuw reisprogramma van rtl 4. Het heet Boarding now. Tot nu toe hebben zij Nice, Berlijn, Stockholm en Kapstadt gehad of zo. Het is vrij leuk. Maar bedankt hoor.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_26873967
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Eerder was er altijd op (vrijdagavond volgens mij) een maffia serie op een van de nederlandse zenders (ned1, 2 of 3). Er speelde ondermeer een wat dikkere man in met rood haar en uiteraard een italiaans accent.

Iemand een idee? Het is niet de soprano's.
Niemand die deze serie kent? of weet wat ik bedoel?

stijl van de serie lijkt een beetje op third watch.

Vooral de wat dikkere man met rood rossige haar is erg kenmerkend voor de serie vond ik. Daarnaast is hij vaker in (maffia) films te zien.
Fiets
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:56:17 #46
92644 mr_anonimous
pi_26876935
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Vooral de wat dikkere man met rood rossige haar is erg kenmerkend voor de serie vond ik. Daarnaast is hij vaker in (maffia) films te zien.
Crime Story of Gangster Chronicles?
pi_26896796
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je bedoelt niet The Sopranos? Of was dat geen maffiaserie? Heb 't nooit echt gekeken...

En maar direct de volgende vraag:
Hoe heet die (vrij zieke) film waarin een redelijk gestoorde gast een kind (meisje denk ik) opsluit in een put in zijn kelder en haar steeds aanspreekt met 'it'. Zinnen als "It has to put this and this in the basket" enzo... Die kerel had een hondje waar hij nogal gek op was en hij was ook nogal overduidelijk homo...
D'r was namelijk net een vrij wazige film op RTL5 (Joe Dirt) waarin een stukje voorkwam als parodie op die film...
...when logic and proportion have fallen sloppy dead.
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:29:35 #48
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26901115
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Limhes het volgende:
En maar direct de volgende vraag:
Hoe heet die (vrij zieke) film waarin een redelijk gestoorde gast een kind (meisje denk ik) opsluit in een put in zijn kelder en haar steeds aanspreekt met 'it'. Zinnen als "It has to put this and this in the basket" enzo... Die kerel had een hondje waar hij nogal gek op was en hij was ook nogal overduidelijk homo...
D'r was namelijk net een vrij wazige film op RTL5 (Joe Dirt) waarin een stukje voorkwam als parodie op die film...
The Silence of the Lambs
IMDb Vote History
pi_26904366
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Limhes het volgende:

[..]

Je bedoelt niet The Sopranos? Of was dat geen maffiaserie? Heb 't nooit echt gekeken...
Ik heb laatst een stukje van de sopranos zitten kijken, maar volgens mij bedoel ik een andere serie. Is denk ik een jaartje of 8-9 geleden dat ik die serie keek. Denk dat ie op vrijdagavond op ned1, 2 of 3 kwam.

Vooral die man met dat rooie rossige haar (een roodharige italiaan?) kan ik mij herinneren. En de naam Frankie zegt mij iets.
Fiets
pi_26931815
Ik zoek de titel van een ierse serie die een aantal jaar geleden uitgezonden werd dacht ik op ned 3. Het ging over 2 vrienden, de een was erg dik en de ander een leuke vent, het had met de IRA te maken, geloof ik. Het waren maar een paar delen.

Ik weet alleen nog wat de hoofdrolspeler zei op het einde: "sometimes they shine my Belfast people" Hij stond daarbij op een dak en het beeld ging steeds verder weg.. over de stad Belfast

zeer mooie quote vandaar dat het me na al die jaren nog bij gebleven is.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_26942944
Ik zoek een hele oude horror film, denk zo rond 1980? ik had deze film ooit is op videoband, gekocht bij de kwantum

Maar goed, het was opzich wel erg nep maar het was zo'n creepy film, het ging over een opa van een meisje dat dood ging, die opa had een bepaalde gave ofzo wat ik er nog van weet, volgens mij was hij telekenetisch ofzo, ah fijn die opa wordt begraven/bijgezet in zo'n muur waar natuurlijk nog veel meer kisten zitten ( net zoals in Terminator 3 de scene op 't kerkhof, zo'n soort gebouw ) anyway de'r is een groep tieners waarvan twee meiden volgens mij bij wilde horen maar die moesten dan eerst ontgroent worden door een nacht in dat mortuarium te overnachten, maar één van die meisjes is die kleindochter van die opa die daar begraven ligt, gaat natuurlijk helemaal mis die opa zorgt er voor dat al die kisten openbarsten snachts en dat ze zombie achtig eruit komen kruipen om die meiden te verjagen... ja was een behoorlijk gezellig filmpie zo op me'n 13e ofzo

weet iemand welke film ik bedoel....? het waren twee films op 1 videoband, de andere film ging over een moord van schilder ofzo wat ik me er nog van herinner... iemand? :
pi_26945692
Ik ben op zoek naar een jeugdfilm uit ik denk de jaren 80. Ik heb deze film lang geleden weleens gezien op ik geloof belgie 1 die toen zondagmiddags allerlei van die films vertoonden.

Het verhaal gaat over een groep jongeren die in een kasteel verblijven omdat 1 van hen geloof ik familie is van de eigenaar en hier gaan ze op zoek naar een schat van een roofridder die vroeger in dat kasteel woonde. Ik kan me alleen herinneren dat er een schilderij was van die ridder en daar vonden ze dan op het laatst een aanwijzing dat de schat in een grot lag, ook waren er flashback scene's van die ridder die in een open plek in het bos aan zijn eind kwam toen hij werd achtervolgd door een groep. Ook was er geloof ik een scene dat ze 's nachts in de kapel aan het zoeken waren.
De film kwam geloof ik uit een Oost Europees land.

Meer weet ik niet van deze film en ik ben toch wel benieuwd welke het geweest is
man van weinig woorden
pi_26972977
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zoek een hele oude horror film, denk zo rond 1980? ik had deze film ooit is op videoband, gekocht bij de kwantum

Maar goed, het was opzich wel erg nep maar het was zo'n creepy film, het ging over een opa van een meisje dat dood ging, die opa had een bepaalde gave ofzo wat ik er nog van weet, volgens mij was hij telekenetisch ofzo, ah fijn die opa wordt begraven/bijgezet in zo'n muur waar natuurlijk nog veel meer kisten zitten ( net zoals in Terminator 3 de scene op 't kerkhof, zo'n soort gebouw ) anyway de'r is een groep tieners waarvan twee meiden volgens mij bij wilde horen maar die moesten dan eerst ontgroent worden door een nacht in dat mortuarium te overnachten, maar één van die meisjes is die kleindochter van die opa die daar begraven ligt, gaat natuurlijk helemaal mis die opa zorgt er voor dat al die kisten openbarsten snachts en dat ze zombie achtig eruit komen kruipen om die meiden te verjagen... ja was een behoorlijk gezellig filmpie zo op me'n 13e ofzo

weet iemand welke film ik bedoel....? het waren twee films op 1 videoband, de andere film ging over een moord van schilder ofzo wat ik me er nog van herinner... iemand? :
Ik denk dat je One Dark Night, of Mausoleum uit 1983 bedoelt: http://www.imdb.com/title/tt0086050

Inderdaad een vrij goedkoop maar creepy filmpje

A strange man named Karl Rhamarevich (Raymar) dies shortly after discovering a way to become even more powerful in death through telekinesis. On the night of his burial in a crypt, Julie (Meg Tilly) is to spend the night there as part of an initiation rite, supervised by 2 other girls. The crypt becomes a scene of horror as Raymar returns to life and deploys his horrifying telekinetic powers, with coffins sliding out and splintering open to release decaying bodies on Raymar's command. The bodies soon begin to menace the three girls trapped inside. Will they survive the horrific night in the crypt?
pi_26973203
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:11 schreef beyond_cool het volgende:
Ik zoek de volgende serie:

Eind jaren 70 of jaren 80
Het gaat over een aantal kinderen met buitengewone krachten. Degene die me is bijgebleven is de stoere bikkel met leren jas en zonnebril die hij niet gewoon op zijn n'n neus of op z'n hoofd droeg maar wel met de beentjes in z'n oren terwijl de bril lekker onder zijn kin bungelde. Volgens mij is hij de kerel die elektrische krachten heeft ...

In een bepaalde aflevering sterft hij (bijna) en zegt hij 'tell Laurie I love her, een verwijzing naar een nummer uit de jaren 60.
Ik heb de serie nooit gezien, maar er weleens over gelezen... doet hieraan denken: 'Misfits of science'.

http://www.imdb.com/title/tt0089602

Drs. Hayes and Lincoln are researchers in biological oddities for the Humanidyne company. When they find a man still alive after being frozen for 50 years, their greedy boss fires them and takes the Iceman to use for military experiments. Left without jobs, Hayes and Lincoln decide to get a group of "freaks" (including a telekinetic 17-year-old and a rock guitarist who shoots lightning from his hands) together to rescue the Iceman and stop their boss' reckless experiments.
pi_26973339
quote:
Op zondag 1 mei 2005 01:15 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Kung Fu Hustle!
Inderdaad... de ultieme hilarische kung-fu-film
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:24:41 #56
103563 Amethyst
zie ook mijn web-log
pi_26974045
ik ben opzoek naar de begintune van een kinderserie van kindernet, volgens mij runaway bay. weet iemand waar ik die kan vinden? ik heb al heel wat afgezocht
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:20:05 #57
92644 mr_anonimous
pi_26976074
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 00:09 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek de titel van een ierse serie die een aantal jaar geleden uitgezonden werd dacht ik op ned 3. Het ging over 2 vrienden, de een was erg dik en de ander een leuke vent, het had met de IRA te maken, geloof ik. Het waren maar een paar delen.

Ik weet alleen nog wat de hoofdrolspeler zei op het einde: "sometimes they shine my Belfast people" Hij stond daarbij op een dak en het beeld ging steeds verder weg.. over de stad Belfast

zeer mooie quote vandaar dat het me na al die jaren nog bij gebleven is.
Rebel Heart?
pi_27011868
Ben naar de titel van een film opzoek die gaat over een man in een zwarte cape met een wit masker en heeft een rode roos in zijn mond. Het speelt zich af in italie in een tijd na de middeleeuwen.

Rare omschrijving maarja.

Ik word er helemaal gek van want ik kom er niet op
Holler
pi_27011910
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:15 schreef R-Alph het volgende:
Ben naar de titel van een film opzoek die gaat over een man in een zwarte cape met een wit masker en heeft een rode roos in zijn mond. Het speelt zich af in italie in een tijd na de middeleeuwen.

Rare omschrijving maarja.

Ik word er helemaal gek van want ik kom er niet op
Phantom of the opera?
pi_27011936
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:17 schreef Parvus het volgende:

[..]

Phantom of the opera?
Nee, wel in die stijl.

In spanje noemen ze zo'n persoon een don guan. In italie is dat de naam van deze film.

Damn wordt er gek van
Holler
  Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:19:48 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27011968
Casanova.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27011996
Don Juan Demarco?
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 mei 2005 @ 21:21:39 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_27012019
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef yvonne het volgende:
Casanova.
Met Sudderland of Chamberlaine ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27012031
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef yvonne het volgende:
Casanova.
Nee het is niet Kastanova

Je deed mn topic net met tegenzin dicht he?
Holler
  Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:26:50 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012186
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:22 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Nee het is niet Kastanova

Je deed mn topic net met tegenzin dicht he?
Ik sloot hem niet
Van mij mag juist veel open blijven
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:28:12 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012229
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Met Sudderland of Chamberlaine ?

http://www.smca.at/presse/images/Plakat._Casanova.jpg Deze.

pi_27012244
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik sloot hem niet
Van mij mag juist veel open blijven
Ik ben nu aan het twijfelen of het nu wel of niet casanova was. Ik kan ook geen plaatje vinden uit deze film.

Ik dacht dat jij m gesloten had omdat je als laatste poste. Maarja
Holler
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 mei 2005 @ 21:29:14 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_27012255
quote:
Die is mooi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:50:11 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012832
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Ik ben nu aan het twijfelen of het nu wel of niet casanova was. Ik kan ook geen plaatje vinden uit deze film.

Neuh, ik poste door het slotje

Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:50:56 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012851
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die is mooi

Im Westen nichts neues, de echte uit '30 komt ene dezer dagen op TV Tong!

Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:51:55 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012882
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Ik heb zo'n filmposter voor ogen van een man met zwarte hoed en wit venetiaans masker en een roos, en ik meende dat dat casanova was

Trouwste user 2022 zaterdag 14 mei 2005 @ 21:52:30 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_27012892
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Im Westen nichts neues, de echte uit '30 komt ene dezer dagen op TV Tong!
Ok ik weet nog dat ze hem opnamen

pi_27022605
Hoe heet die man ook alweer
Of welke film was dit

Die Franse acteur met die baard
De film gaat over een slim klein meisje..
  zondag 15 mei 2005 @ 12:38:46 #74
6536 dwerg
chagrijn
pi_27022706
Ja, dat zei ik. Jean Reno in Leon. Met Natalie Portman.
I intend to live forever, or die trying.
pi_27022745
Ah ja, Leon
Senks !
  zondag 15 mei 2005 @ 12:43:31 #76
6536 dwerg
chagrijn
pi_27022807
Graag gedaan. Goeie film ook.
pi_27086436
Ik zoek een film die ik ooit 8 jaar geleden ongeveer heb gezien. het ging over moordzuchtige baby's.. In een dorp viel iedereen plotseling flauw en vervolgens werden alle vrouwen zwanger. maar de baby's die werden geboren waren heel gemeen en hadden hele enge ogen. Ze vermoorden mensen o.a. door kokend water om te gooien en oogdruppels te verwisselen. Het lijkt misschien een comedy als je het zo leest maar het was bedoeld als horrorfilm..

Verder nog een vrij oude film die ik ooit 12/13 jaar geleden een stukje heb gezien. Ik kan me een stukje herinneren over een meisje die in het drijfzand terechtkwam en langzaam naar beneden zakte. Ze werd achtervolgd door grote gevaarlijke wezens (een soort spinnen) Weet iemand wet ik bedoel???
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:06:36 #78
92644 mr_anonimous
pi_27086503
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Miss__Monroe het volgende:
Ik zoek een film die ik ooit 8 jaar geleden ongeveer heb gezien. het ging over moordzuchtige baby's.. In een dorp viel iedereen plotseling flauw en vervolgens werden alle vrouwen zwanger. maar de baby's die werden geboren waren heel gemeen en hadden hele enge ogen. Ze vermoorden mensen o.a. door kokend water om te gooien en oogdruppels te verwisselen. Het lijkt misschien een comedy als je het zo leest maar het was bedoeld als horrorfilm..
Village of the damned met Superman Christopher Reeve?
pi_27086849
Village of the damned met Superman Christopher Reeve?
[/quote]

jaa klopt! dankjewel! ik heb wel weer es zin om die film nog een ste bekijken namelijk.. Vroeger vond ik hem heel eng maar nu lijkt ie me wel grappig
pi_27089983
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Rebel Heart?
Sorry helaas dat is em niet, niet die ik bedoel, hij is denk ik van ergens eind jaren 90 en speelt zich gewoon in het heden af.

maar thanks anyway!
You can make it ?
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:01:47 #81
92644 mr_anonimous
pi_27113974
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Dandilion het volgende:

[..]

Sorry helaas dat is em niet, niet die ik bedoel, hij is denk ik van ergens eind jaren 90 en speelt zich gewoon in het heden af.

maar thanks anyway!
Je had ook nog de serie Harry's Game, ging ook over de IRA maar die is al wat ouder. Begin jaren 80.
  donderdag 19 mei 2005 @ 01:03:32 #82
81237 releaze
best of both worlds
pi_27137373
grote kans dat niemand weet waar ik het over ga hebben, maar ik ga het toch proberen

zo'n 15 jaar geleden lieten ze op de publieke zenders een miniserie zien voor kinderen (3 afleveringen ofzo?) over ik geloof, een jongen, die in een bos was, met z'n hondje, en dat hondje dat ging dood. maar toen werd ie in een bootje gelokt door een meisje ofzo en met dat bootje gingen ze onder een bruggetje door, en eenmaal onder die brug, zaten ze in een heel andere wereld of tijdperk, waar veel kinderen in een soort van 19e eeuwse speeltuin aan het spelen waren. En z'n hondje leefde ook weer.

dat zijn de enige flarden die me bijgebleven zijn, ik heb geen flauw idee waar het verhaal nou eigenlijk over ging. de serie is meerdere malen uitgezonden, want ik heb het minstens twee keer gezien.

titel van de serie is niet perse belangrijk, maar ik vroeg me af of er mensen waren die deze scenes herkennen en me misschien kunnen vertellen waar de serie nou eigenlijk over ging!
pi_27155854
Ik ben achter de titel van de serie die ik zoek, ik had namelijk ook een oproepje op een ander forum gezet en daar wist iemand het.
de serie heette "Eureka Street"
You can make it ?
pi_27156663
wie kan mij helpen met het volgende;

Ergens midden jaren 80 heb ik op TV een film gezien die ging over een meisje wat viel in een champignonnengat, op een kwekerij voor champignons ofziets.
Zover ik me kan herinneren ging het over dat meisje wat gered moest worden.

Mijn zus en ik hebben het nog wel eens over die film.
Maakte toendertijd veel indruk op ons.

De film, het kan zijn in delen, werd uitgezonden bij het programma villa achterwerk op de vpro. Maar weet ik niet zeker meer.
Wat ik dus niet meer weet of de film engels of scandinavisch of anders gesproken is.

Ik heb al op de imdb site gezocht, maar daar kom ik niet veel wijs uit.

Dus wie kan me helpen aan de titel, of de film op video danwel dvd uitgebracht is.

Is er uberhaupt iemand die weet welke film ik bedoel?
You can make it ?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:35:26 #85
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_27217149
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef watchers het volgende:

[..]

Ik denk dat je One Dark Night, of Mausoleum uit 1983 bedoelt: http://www.imdb.com/title/tt0086050

Inderdaad een vrij goedkoop maar creepy filmpje

A strange man named Karl Rhamarevich (Raymar) dies shortly after discovering a way to become even more powerful in death through telekinesis. On the night of his burial in a crypt, Julie (Meg Tilly) is to spend the night there as part of an initiation rite, supervised by 2 other girls. The crypt becomes a scene of horror as Raymar returns to life and deploys his horrifying telekinetic powers, with coffins sliding out and splintering open to release decaying bodies on Raymar's command. The bodies soon begin to menace the three girls trapped inside. Will they survive the horrific night in the crypt?
JA LOL! dat is hem!
bedankt he!
pi_27217938
er heeft nog niemand gereageerd op mijn champignonnegat film oproepje....

:-(
You can make it ?
  zondag 22 mei 2005 @ 09:14:10 #87
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_27237827
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 16:08 schreef Dandilion het volgende:
er heeft nog niemand gereageerd op mijn champignonnegat film oproepje....

ik heb dan ook geen idee
pi_27239606
Jammer!!!! Ik ben echt desperate! Ik zoek al heel lang naar de titel of iets dergelijks. Was een hele spannende film hoor, dat kleine meisje in een soort put of gat.

You can make it ?
pi_27240601
Waarom stuur je niet even een mailtje naar de VPRO, Dandilion?
pi_27304513
Zou het Alice in Wonderland kunnen zijn?

"A little girl falls down a rabbit hole and discovers a world of nonsensical and amusing characters."
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Dandilion het volgende:

Ergens midden jaren 80 heb ik op TV een film gezien die ging over een meisje wat viel in een champignonnengat, op een kwekerij voor champignons ofziets.

De film, het kan zijn in delen, werd uitgezonden bij het programma villa achterwerk op de vpro. Maar weet ik niet zeker meer.
Wat ik dus niet meer weet of de film engels of scandinavisch of anders gesproken is.

Dus wie kan me helpen aan de titel, of de film op video danwel dvd uitgebracht is.

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:21:22 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27329761
tvp
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_27355989
NEEEEEEEEEEE geen alice in wonderland, het meisje zat vast in dat gat en moest gered worden, het was heel erg realistisch!

arrgghhh!
You can make it ?
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:33:19 #93
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_27368847
Ik zoek ook een film, ik probeer het hier ff.

De film is uit begin of midden jaren tachtig, met Bill Murray. Het gaat over een man (Bill) die op 1 dag zijn baan, huis en vriendin kwijtraakt. Hij besluit daarom om samen met een vriend (1 of andere lange slungel met een bril) het leger in te gaan. Hij word ingedeeld bij een gigantisch vervelende officier, en ze maken elkaar dan het leven zuur. Erg grappige film, alleen ik weet de titel niet meer
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:34:50 #94
92644 mr_anonimous
pi_27368918
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Gluttony het volgende:
Ik zoek ook een film, ik probeer het hier ff.

De film is uit begin of midden jaren tachtig, met Bill Murray. Het gaat over een man (Bill) die op 1 dag zijn baan, huis en vriendin kwijtraakt. Hij besluit daarom om samen met een vriend (1 of andere lange slungel met een bril) het leger in te gaan. Hij word ingedeeld bij een gigantisch vervelende officier, en ze maken elkaar dan het leven zuur. Erg grappige film, alleen ik weet de titel niet meer
Stripes
pi_27394484
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Dandilion het volgende:

was het niet zo'n waargebeurd verhaal iets over dat kind wat toen begin jaren 80 vast zat in een gat in de grond???
pi_27396761
Ik zoek een horrorfilm die ik een jaartje of 8 geleden heb gezien. Het gaat over handen die een eigen leven gaan leiden, en elkaar van de mensen afhakken en zo de wereld zegmaar overnemen De handjes wilen allemaal "free" zijn.

Op het eind lokt een man ze naar een dak, die zegt dat ze hem moeten volgen om "free" te zijn, hij springt van het dak af en alle handjes erachteraan, allemaal "freeeeeeeee" roepend. En zo eindigt de film ongeveer
pi_27400091
Ik zoek een jeugd serie die enkele jaren geleden op kindernet?? is geweest. Het gaat over een groepje jongeren, die op een kostschool zitten, volgens mij waren de ouders van een van de jongens op safari, en kan me ook herinneren dat er een blond super verwend meisje in zat.... Verder weet ik niets meer... Hoop dat iemand me kan helpen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:42:22 #98
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_27515662
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:35 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een horrorfilm die ik een jaartje of 8 geleden heb gezien. Het gaat over handen die een eigen leven gaan leiden, en elkaar van de mensen afhakken en zo de wereld zegmaar overnemen De handjes wilen allemaal "free" zijn.

Op het eind lokt een man ze naar een dak, die zegt dat ze hem moeten volgen om "free" te zijn, hij springt van het dak af en alle handjes erachteraan, allemaal "freeeeeeeee" roepend. En zo eindigt de film ongeveer
Idle Hands?
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_27524331
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:42 schreef Zartos het volgende:

[..]

Idle Hands?
nee het zijn de handen van een plastisch chirurg als ik me niet vergis! Wij hebben m op dvd, ik zal zo 's kijken.

Het is een stukje uit Quicksilver Highway

[ Bericht 8% gewijzigd door Lotte. op 31-05-2005 20:47:45 ]
pi_27611765
Ik zoek deze film?

Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
pi_27612020
toch niet Meaning of Life?
Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:44:32 #102
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27615652
"Bring me a bucket!"
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 18:48:30 #103
47213 ArmaniMania
pi_27615760
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek deze film?

[afbeelding]
Dat is Big Trouble in Little China met Kurt Russell
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:36:34 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27618989
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:33 schreef Dandilion het volgende:
Jammer!!!! Ik ben echt desperate! Ik zoek al heel lang naar de titel of iets dergelijks. Was een hele spannende film hoor, dat kleine meisje in een soort put of gat.

Everybody's Baby: The Rescue of Jessica McClure ?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:02:35 #105
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27623317
Waar ken ik deze man van?

vrijdag 3 juni 2005 @ 23:22:59 #106
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_27623944
Lost?
The short weekend begins with longing...
pi_27629589
Ik weet niet of reclame's ook mogen in dit topic maar ik zoek een site waar ik de reclame met die op hol geslagen schoenen kan downloaden.

Edit: het merk is Asics.

Edit2: de naam van de reclame schijnt "Attack" te zijn. Kan alleen nog geen downloadplek vinden....

[ Bericht 19% gewijzigd door Eveli op 04-06-2005 11:51:42 ]
pi_27629623
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef -Angel- het volgende:

[afbeelding]
Dat is Terry O'Quinn, zo te zien.

Voor een lijst van zijn films en tv-optredens:

http://www.imdb.com/name/nm0642368
pi_27638270
Dank je wel, maar ik weet nou niet meer zeker of het wel die film is. want deze is engels. en ik weet niet meer of de film die ik bedoel wel engels gesproken was.
Ik zal es gaan spitten op internet om die te downloaden of in de videotheek gaan snuffelelen of de bieb.

dank je wel in ieder geval!!!
quote:
You can make it ?
pi_27652683
Hallo,

Ik zoek een film die ik ooit eens heb gezien 15 jaar geleden ofzo.. (nu ben ik 20). Toendertijd was de film op TV en na al die jaren ben ik er nog steeds niet achter hoe deze film heet.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

De dingen die ik me kan herinneren.
- Hoofdpersonage was een man. De man was niet echt menselijk, want hij miste 1 arm en hij had hier een wapen aan bevestigd (niet Evil Dead met de kettingzaag, want deze man had een soort van lasergun aan zijn schouder bevestigd :S).
- Ik kan me vaag 2 aliens herinneren. Reptielachtige buitenaardse wezens (ook met laserguns ofzoiets).
- Eén scene die ik me kan herinneren is: het hoofdpersonage zit in een auto en dan steekt hij zijn arm buitenboord en dan schiet hij iets aan flarden (reclamebord ofzo).

Alvast bedankt
  zondag 5 juni 2005 @ 19:49:23 #111
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27653315
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo,

Ik zoek een film die ik ooit eens heb gezien 15 jaar geleden ofzo.. (nu ben ik 20). Toendertijd was de film op TV en na al die jaren ben ik er nog steeds niet achter hoe deze film heet.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

De dingen die ik me kan herinneren.
- Hoofdpersonage was een man. De man was niet echt menselijk, want hij miste 1 arm en hij had hier een wapen aan bevestigd (niet Evil Dead met de kettingzaag, want deze man had een soort van lasergun aan zijn schouder bevestigd :S).
- Ik kan me vaag 2 aliens herinneren. Reptielachtige buitenaardse wezens (ook met laserguns ofzoiets).
- Eén scene die ik me kan herinneren is: het hoofdpersonage zit in een auto en dan steekt hij zijn arm buitenboord en dan schiet hij iets aan flarden (reclamebord ofzo).

Alvast bedankt
Laserblast

IMDb Vote History
pi_27653878

Dat lijkt er verdacht veel op! Ik ga er eens achteraan!

Alvast bedankt!!
pi_27658527
Een tekenfilm.

Kwam een jaar of 10 (of meer) vaak op Kindernet, wat toen nog bestond.
Het ging over een dakloze familie. Je zag ze in het beginfilmpje bergbeklimmen en in betonnen buizen slapen. De titel was iets met Familie Robinson ofzo, maar ik weet het niet precies meer.
In het liedje zat de zin 'als ze me missen, dan ben ik vissen'.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:23:50 #114
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27658593
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tekenfilm.

Kwam een jaar of 10 (of meer) vaak op Kindernet, wat toen nog bestond.
Het ging over een dakloze familie. Je zag ze in het beginfilmpje bergbeklimmen en in betonnen buizen slapen. De titel was iets met Familie Robinson ofzo, maar ik weet het niet precies meer.
In het liedje zat de zin 'als ze me missen, dan ben ik vissen'.
Familie Sanders geloof ik.
Er is dacht ik een topic over.
IMDb Vote History
  zondag 5 juni 2005 @ 22:26:02 #115
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27658661
IMDb Vote History
pi_27658728
Jaaa, dat issie!

Bedankt!
pi_27677387
Oke, ik zoek nog een titel van een film. Deze kan ik me beter herinneren.

Een soort van E.T. kloon.
Details:
- Er landt een NASA schip ofzo. op Mars en zuigt een familie buitenaardse wezens op.
- Wezens zijn gek op Cola.
- De hele familie komt door chaos vrij en de jongste alien wordt afgezonderd van de rest van de familie.
- Ouders belanden in een grot, waar het steeds slechter met ze gaat.
- Jongste telg van de familie probeert met fluiten in contact te komen met z'n familie.

Dat fluiten is me altijd nog het meest bijgebleven.
Hij doet zijn handen de lucht in, in de vorm van een W en begint te fluiten.

Alvast bedankt
  maandag 6 juni 2005 @ 15:52:53 #118
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_27678394
Hoi allen. Dit is een hele moeilijke omdat ik slechts een vage quote in gedachte heb en verder geen benul heb uit welke film het komt.

Persoon A vraagt over de belangrijkste uitvinding of uitvinder aller tijden.
Persoon B antwoord met 'That's easy' en noemt dan een uitvinding van rond het jaar 1900 ten bate van het voorkomen van infecties of het verbeteren van sanitatie.

Heel vaag waarschijnlijk, maar misschien gaat er bij iemand een lichtje branden.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:49:56 #119
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27680537
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef ProdigalSon het volgende:
Oke, ik zoek nog een titel van een film. Deze kan ik me beter herinneren.

Een soort van E.T. kloon.
Details:
- Er landt een NASA schip ofzo. op Mars en zuigt een familie buitenaardse wezens op.
- Wezens zijn gek op Cola.
- De hele familie komt door chaos vrij en de jongste alien wordt afgezonderd van de rest van de familie.
- Ouders belanden in een grot, waar het steeds slechter met ze gaat.
- Jongste telg van de familie probeert met fluiten in contact te komen met z'n familie.

Dat fluiten is me altijd nog het meest bijgebleven.
Hij doet zijn handen de lucht in, in de vorm van een W en begint te fluiten.

Alvast bedankt
Mac and Me

#90 van IMDb bottom 100
IMDb Vote History
pi_27721316
Ik zoek een film:

De filmp speelt zich af op een vliegdekschip van de US Navy, hier wordt een piloot gevolgd in z'n verhaal. En op een gegeven moment doet hij z'n patch van z'n vliegeroverall op die van de bulldog (mascotte).
Het gaat hier niet om Top-Gun Ik gok dat de film van ongeveer 1993 ofzo is..
pi_27776547
Ik zoek een serie die al 8 tot 10 jaar geleden op tv kwam. Ging over een vleigtuig die naar boston ging en die in een paralel universum kwam door een gat in de lucht. Er bleven maar een aantal pasagiers over die overleefden. weet iemand welke serie dit is en of die ergens te koop is?

bvd
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:31:30 #122
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27776643
The Langoliers van Stephen King?

http://www.reel.com/movie.asp?MID=10179

A blind girl, a teacher, a machine worker, a musician, a stoner, a mystery writer, a businessman, a mysterious Englishman, and a raving psychopath in a business suit are on a flight to Boston. When the plane passes through a mysterious time warp, they find themselves utterly alone when the rest of the passengers and all of the crew vanish. Diverting the plane to Bangor, Maine, the survivors manage to land, where as they discover that time seems to stand still and that they seem to be the only people left on the planet. To complicate matters, mysterious creatures called Langoliers are in hot pursuit. The Langoliers' job is to erase moments in time that have already passed into history. The survivors still exist because they were asleep when the plane passed through the warp, and they determine that if they can all be asleep once again when the plane returns, they will survive. However, one passenger must remain awake, and doomed to die, to pilot the plane on its return through the warp.

[ Bericht 76% gewijzigd door Mark op 09-06-2005 16:21:54 ]
Dommage arachide-fromage
pi_27777616
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:28 schreef teroc het volgende:
Ik zoek een serie die al 8 tot 10 jaar geleden op tv kwam. Ging over een vleigtuig die naar boston ging en die in een paralel universum kwam door een gat in de lucht. Er bleven maar een aantal pasagiers over die overleefden. weet iemand welke serie dit is en of die ergens te koop is?

bvd
Twilight Zone?
pi_27781257
ik zoek de titel van een japanse film. Gaat over een schoolklas in 2045 o.i.d. de wereld is overbevolkt, maar daar heeft de school wat op gevonden!ze sturen de klas naar een eiland geven ze allemaal een wapen, met de meededeling dat er maar 1 mee terug mag van het eiland, dat de rest dood moet zijn ofzo. Weet iemand hoe die film heet???
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:18:55 #125
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_27781275
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef dragonkiss het volgende:
ik zoek de titel van een japanse film. Gaat over een schoolklas in 2045 o.i.d. de wereld is overbevolkt, maar daar heeft de school wat op gevonden!ze sturen de klas naar een eiland geven ze allemaal een wapen, met de meededeling dat er maar 1 mee terug mag van het eiland, dat de rest dood moet zijn ofzo. Weet iemand hoe die film heet???
Battle Royale

Meesterlijk slechte film trouwens
Ach...
Your uppance will come!
pi_27781323
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef -Angel- het volgende:

[afbeelding]
hij speelt in de film Stepfather. Waarin ie een psycho stiefvader speelt die, je raadt het al, op een gegeven moment iedereen gaat vermoorden.

ken ik m van tenminste....
pi_27781347
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Battle Royale

maar goed slecht heeft wel een onwijs entertaingehalte, geweldig gewoon!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:37:26 #128
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27794171
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Battle Royale

Het is een hartstikke goede film.
Alleen is het vervolg erg slecht.
IMDb Vote History
pi_27797382
Ik zoek de titel van een oude zwart/wit film. Het gaat over een man die mensen vermoord en ze dan vervolgens begraaft in zijn kelder. Je ziet niets als hij de moorden pleegt, het enige dat je hoort is dat hij het nummer 'greensleeves' fluit. Op een dag vermoord hij een zigeunerin die hij ook begraaft in zijn kelder. Volgens mij wordt hij hierdoor ook verraden en opgepakt. Weet iemand de titel van deze film.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_27802346
Ik ben op zoek naar de titel van een film (ik schat een jaar of 25 oud):
Verhaal gaat over een (toen) modern USA-vliegdekschip. Ze varen door een extreme storm of raar natuurverschijnsel, en dan blijken ze plotseling in 1940 te zijn beland. Ze varen in de buurt van Pearl Harbour. Omdat ze uit de toekomst komen, weten ze natuurlijk wat er gaat gebeuren en de vraag is wat te doen: ingrijpen, want het zijn tenslotte soldaten die hun land moeten verdedigen, of juist niets doen omdat je met het verleden niet mag fucken. Volgens mij besluiten ze toch in te grijpen en hakken die lullige 2e wereldoorlogvliegtuigjes van de Jappen helemaal in de pan met hun F14's.
Iemand een idee? bij voorbaat dank.

--edit--
Nu ik erover nadenk: volgens mij eindigt de film dat ze besluiten juist niet in te grijpen. Het vliegdekschip kan weer terug naar zijn eigen tijd door weer door zo'n natuurverschijnsel te varen. Echter blijven er twee straaljagers achter, en die gasten besluiten samen om dan maar met hun tweetjes de Jappen aan te vallen. Zoiets.

[ Bericht 20% gewijzigd door Elbert op 10-06-2005 12:59:01 ]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:03:21 #131
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27802910
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:44 schreef Elbert het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film (ik schat een jaar of 25 oud):
Verhaal gaat over een (toen) modern USA-vliegdekschip. Ze varen door een extreme storm of raar natuurverschijnsel, en dan blijken ze plotseling in 1940 te zijn beland. Ze varen in de buurt van Pearl Harbour. Omdat ze uit de toekomst komen, weten ze natuurlijk wat er gaat gebeuren en de vraag is wat te doen: ingrijpen, want het zijn tenslotte soldaten die hun land moeten verdedigen, of juist niets doen omdat je met het verleden niet mag fucken. Volgens mij besluiten ze toch in te grijpen en hakken die lullige 2e wereldoorlogvliegtuigjes van de Jappen helemaal in de pan met hun F14's.
Iemand een idee? bij voorbaat dank.

--edit--
Nu ik erover nadenk: volgens mij eindigt de film dat ze besluiten juist niet in te grijpen. Het vliegdekschip kan weer terug naar zijn eigen tijd door weer door zo'n natuurverschijnsel te varen. Echter blijven er twee straaljagers achter, en die gasten besluiten samen om dan maar met hun tweetjes de Jappen aan te vallen. Zoiets.
The Final Countdown
IMDb Vote History
pi_27803251
YES! dank victorinox. Nou hopen dat ik hem nog ergens kan vinden.
pi_27805561
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

Het is een hartstikke goede film.
Alleen is het vervolg erg slecht.
is er ook nog een vervolg dan???
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:29:50 #134
92644 mr_anonimous
pi_27805672
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:25 schreef dragonkiss het volgende:

[..]

is er ook nog een vervolg dan???

Batoru rowaiaru II: Rekuiemu
pi_27806869
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef tbl1966 het volgende:
Ik zoek de titel van een oude zwart/wit film. Het gaat over een man die mensen vermoord en ze dan vervolgens begraaft in zijn kelder. Je ziet niets als hij de moorden pleegt, het enige dat je hoort is dat hij het nummer 'greensleeves' fluit. Op een dag vermoord hij een zigeunerin die hij ook begraaft in zijn kelder. Volgens mij wordt hij hierdoor ook verraden en opgepakt. Weet iemand de titel van deze film.
Was dat een TV-film? Zou het Possession kunnen zijn?
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_27806923
Die had ik ook al gevonden en ik moet zeggen dat het erop lijkt, maar deze is in kleur en ik herinner me een film in zwart/wit. Maar toch bedankt.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_27807315
Is al een oudje, misschien had je toen nog een zwart-wit tv?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:31:59 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_27807834
Ik ben vandaag naar de bios geweest. Voordat de film begon waren er een aantal reclames over andere films. Eentje daarvan was een film van Disney en hij ging over een groepje kinderen die bij een professor op bezoek gingen. Ze vonden daar een deur die toegang bood tot een andere (sprookjes)wereld.
Het leek mij wel een gave film, misschien een beetje LotR-achtig, maar toch wel erg gaaf. Weet iemand welke film dit is?

Btw, the film die ik in de bios gezien heb was House of Wax. Ik vond 'm niet echt heel eng ofzo, en heb me kapot gelachen om de dood van Paris.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_27808267
pi_27832442
Hooooooooooi,

Ik heb me doodgezocht, doodnagedacht, mijn collega's ook en niemand die mij begrijpt.

Ik ben op zoek naar de titel van een film, waarvan ik me welgeteld 1 scene kan herinneren.
In die scene zat een groep mensen in een huis, waar een geest rondliep.

Kan me nog herinneren dat die geest met zn loopgedrag een ingezakt plafond veroorzaakte....

Weet iemand welke film dit is
Red levens!!! www.mobilehero.nl
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:09:33 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_27834114
quote:
Thanks!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:23:58 #142
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_27834356
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:49 schreef Riesj het volgende:
Hooooooooooi,

Ik heb me doodgezocht, doodnagedacht, mijn collega's ook en niemand die mij begrijpt.

Ik ben op zoek naar de titel van een film, waarvan ik me welgeteld 1 scene kan herinneren.
In die scene zat een groep mensen in een huis, waar een geest rondliep.

Kan me nog herinneren dat die geest met zn loopgedrag een ingezakt plafond veroorzaakte....

Weet iemand welke film dit is
Klinkt een beetje als Poltergeist.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_27834977
Herinnert iemand zich dit nog? Ik herinner me vaag een of andere tekenfilm met een octopus (of inktvis, whatever) erin. Nu ben ik hevig op zoek naar de naam van die serie en de naam van dat beest, maar ik kan het maar niet vinden.

Iemand ideeën?

btw, het is niet die Oktoknopie
pi_27835253
Okkie van de Snorkels?

pi_27835402
Nee, helaas.

Het is volgens mij een beetje een 'bad guy'
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:17:33 #146
92644 mr_anonimous
pi_27835583
Die kwal uit Alfred J. Kwak misschien? Lispel geloof ik.
pi_27836959
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 15:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Poltergeist.
neej dat is hem niet.... wandelende geest met een onnoemlijke bass!
pi_27836983
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Die kwal uit Alfred J. Kwak misschien? Lispel geloof ik.
Daar moest ik ook meteen aan denken bij 'bad guy'
pi_27837210
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:18 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Daar moest ik ook meteen aan denken bij 'bad guy'
Dat dacht ik ook, maar hij lijkt er helemaal niet op
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:50:00 #150
92644 mr_anonimous
pi_27837783
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:17 schreef Riesj het volgende:

[..]

neej dat is hem niet.... wandelende geest met een onnoemlijke bass!
The Haunting?
pi_27841478
Hoe heet die superbekende Bollywood-opa? De Sean Connery van India bedoel ik... Met dat grijze sikkie.
pi_27841845
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Hoe heet die superbekende Bollywood-opa? De Sean Connery van India bedoel ik... Met dat grijze sikkie.
http://www.imdb.com/name/nm0000821/

.
pi_27861761
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:50 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

The Haunting?
je bent mijn redder!

pi_27863520
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Het leek mij wel een gave film, misschien een beetje LotR-achtig
Deze film is gebaseerd op een serie kinderboeken van C.S. Lewis en hij en Tolkien waren erg goed bevriend met elkaar.
pi_27879354
hoi filmkenners, alles goed?

ik ben opzoek naar een bepaalde film. die was een half jaar geleden ofzo op tv (geloof op veronica). gaat over een jongen die helemaal pokerverslaafd is, na een tijdje is hij gestopt met pokeren. maar dan komt een vriend van hem weer vrij uit de gevangenis en worden ze samen weer poker verslaafd. ondertussen raakt die jongen ook zijn vriendin kwijt omdat ze er niet tegenkan dat hij pokerverslaafd is.

weet iemand over welke film ik het heb? want wil 'm graag op dvd hebben en dan is het wel zo handig als ik weet hoe die heet

hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt!
  maandag 13 juni 2005 @ 10:41:21 #156
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27879379
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:40 schreef Cardinoz het volgende:
hoi filmkenners, alles goed?

ik ben opzoek naar een bepaalde film. die was een half jaar geleden ofzo op tv (geloof op veronica). gaat over een jongen die helemaal pokerverslaafd is, na een tijdje is hij gestopt met pokeren. maar dan komt een vriend van hem weer vrij uit de gevangenis en worden ze samen weer poker verslaafd. ondertussen raakt die jongen ook zijn vriendin kwijt omdat ze er niet tegenkan dat hij pokerverslaafd is.

weet iemand over welke film ik het heb? want wil 'm graag op dvd hebben en dan is het wel zo handig als ik weet hoe die heet

hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt!
Rounders
IMDb Vote History
pi_27879482
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:41 schreef victorinox het volgende:

[..]

Rounders
wow echt snelle reactie. dat is 'm inderdaad

thanks
pi_27886964
ik zoek een filmpje van ski schansspringen, waarop alleen maar valpartijen zijn te zien. Ik geef een presentatie over deze sport en bij het kader veiligheid wil ik een filmpje laten zien waarop dus deze valpartijen zijn te zien. ik weet dat ze bestaan maar google, emule, bitlord helpen mij niet echt verder
pi_27887079
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:18 schreef Thrilled het volgende:
ik zoek een filmpje van ski schansspringen, waarop alleen maar valpartijen zijn te zien. Ik geef een presentatie over deze sport en bij het kader veiligheid wil ik een filmpje laten zien waarop dus deze valpartijen zijn te zien. ik weet dat ze bestaan maar google, emule, bitlord helpen mij niet echt verder
Je topic loopt nog, schat Ik zoek...

Overigens krijg je op een topic zonder duidelijke titel natuurlijk weinig reacties. Als iemand ziet wát je zoekt, is hij meer geneigd te klikken. Nu loop je mensen die het wel weten mis.
pi_27887248
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:21 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Je topic loopt nog, schat Ik zoek...

Overigens krijg je op een topic zonder duidelijke titel natuurlijk weinig reacties. Als iemand ziet wát je zoekt, is hij meer geneigd te klikken. Nu loop je mensen die het wel weten mis.
ik kan hem toch niet zelf sluiten, en werd meerdere keren naar hier verwezen, aan de TT dacht ik te laat aan, je hebt gelijk, maar ook die kan ik niet aanpassen
pi_27887591
Maar goed, hooguit wat fotootjes die ik dus zo voor je heb
pi_27887706
ja alles behalve die in dat topic al staan zijn welkom
pi_27887917
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:37 schreef Thrilled het volgende:
ja alles behalve die in dat topic al staan zijn welkom
Zoals ik al zei, de afgelopen vijf jaar zijn er weinig ongelukken gebeurd. Misschien kan een modje je topic naar Sport verplaatsen? Daar zitten meer skispringfreaks

Kun je gelijk ook je presentatie uit de doeken doen. Kan ik kijken of het klopt
pi_27888183
ja ok, maar je zei toch dat je al wat foto's had?
pi_27888386
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:50 schreef Thrilled het volgende:
ja ok, maar je zei toch dat je al wat foto's had?
Ja, die heb ik in dat topic geplaatst Maar met Google kun je nog wel wat andere leuke vinden, denk ik.
pi_27892797
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef boyv het volgende:
Herinnert iemand zich dit nog? Ik herinner me vaag een of andere tekenfilm met een octopus (of inktvis, whatever) erin. Nu ben ik hevig op zoek naar de naam van die serie en de naam van dat beest, maar ik kan het maar niet vinden.

Iemand ideeën?

btw, het is niet die Oktoknopie
Inky de Inktvis? Vroeger op woensdagmiddag. Woonde in een rond badje in SeaWorld.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 07:54:23 #167
71115 Rnej
I walk the line
pi_27908988
er was een jaar of 6/7 (misschien langer) geleden een animatieserie op mtv, kwam vooral na 12 uur (voor of na beavis en butthead geloof ik) , soort van japans anime-achtig iets, een misdaadbestrijdster in een of ander leren pakje.. t had een beetje oversexte neigingen af en toe.
Wat ik me nog kan herinneren is dat ze in een stad woonde waar een soort van muur was net als de berlijnse muur, waar je dus niet langs mocht, anders werd je meteen neergeschoten...
echt geen idee hoe het heet...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:44:48 #168
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27911847
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 07:54 schreef Rnej het volgende:
er was een jaar of 6/7 (misschien langer) geleden een animatieserie op mtv, kwam vooral na 12 uur (voor of na beavis en butthead geloof ik) , soort van japans anime-achtig iets, een misdaadbestrijdster in een of ander leren pakje.. t had een beetje oversexte neigingen af en toe.
Wat ik me nog kan herinneren is dat ze in een stad woonde waar een soort van muur was net als de berlijnse muur, waar je dus niet langs mocht, anders werd je meteen neergeschoten...
echt geen idee hoe het heet...
Aeon Flux?

IMDb Vote History
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:47:51 #169
71115 Rnej
I walk the line
pi_27917363
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef victorinox het volgende:

[..]

Aeon Flux?

[afbeelding]
bingo!
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:18:35 #170
71115 Rnej
I walk the line
pi_27981449
quote:
Hoi!!

Ik zou zo graag ook een berichtje willen posten op het fok forum maar het lukt me niet om in te loggen. Zou jij a.u.b. namens mij een berichtje willen posten, zodat als iemand het antwoord weet ik het toch kan lezen.

Ik zou nl de titel van een kinderserie dat een een jaar of 15 geleden op kindernet werd uitgezonden. Het ging over een jongetje die een magische ketting bezat. Elke keer als hij deze ketting omdeed kwam hij in een andere wereld vol met vage, enge en gevaarlijke wezens. Er was 1 goedaardig wezen bij (nog wel een vaag beest) die hem hielp. Meer herinner ik me niet. Ik zoek gewoon de titel zodat ik dan meer te weten kan komen en zo herinneringen naar boven komen

Kun jij me a.u.b. helpen????

Groetjes
Linda
nou, bij deze
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:46:24 #171
122057 Jeugdcrimineel
Jongen met een opvoedprobleem
pi_28003554
Goeienacht fokkers!

Ik zoek al een tijd de filmtitel van deze film.
De film is een beetje geript van de matrix serie, maar het gaat dus over een hacker die heel gevaarlijk is{weet niet hoe ik het anders moet zeggen, die film was 4 jaar geleden op tv ofzo}, en dan was er een gozer en een wijf die hem dan moesten stoppen. De gozer had een plug-gat, om z'n riem op te laden{ofzo}, en in de film laad hij zich ook op een moment op dat hij achterna word gezeten door 3 meiden met micro-uzi's en alles. Dan komt hij met een ander wijf ergens waar dat wijf die man op de vloer laat zitten en dan een groot draad inplugt zodat hij oplaad om weer energie te krijgen. Ook zijn er vele feesten in de film, en op het einde gaan ze zegmaar met z'n 2en het internet "in", waar de "gevaarlijke hacker" dus kan doen wat hij wil, en dara zit ook een stuk tussen dat hij op eenofandere pornosite tussen een stel meiden zit. Ook is er een stuk dat er een club is, en er is een computer geprogrammeerd scherm met het hoofd van een gozer, en toen stond de pliesie op het punt om in te vallen, en toen moesten ze het wachtwoord zeggen, maar dat wisten ze niet. Toen zei de politie iets, of deed, en toen mochten ze erin. Wat weet ik niet... Weet iemand heel mischien hoe deze film heet? Ik weet dat het nogal vaag is, maar het was ook een tijd terug. Maar wie weet hoe hij heet, ben ik EEUWIG DANKBAAR!

[ Bericht 12% gewijzigd door Jeugdcrimineel op 17-06-2005 01:47:58 ]
Lach hier 2 josti's uit
1 van de josti's leest zelfs mee!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:32:55 #172
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_28015404
Als ie 4 jaar geleden op tv was kan het geen Matrix-imitatie zijn lijkt me.
Was het misschien EXISTENZ?
Mens sana in corpore sano
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:09:52 #173
122057 Jeugdcrimineel
pi_28020923
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:32 schreef Muzzie het volgende:
Als ie 4 jaar geleden op tv was kan het geen Matrix-imitatie zijn lijkt me.
Was het misschien EXISTENZ?
Nope, de hoofdrolspeler was zowiso een man, en het ging niet over een computerspellenmaker.
Lach hier 2 josti's uit
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:10:49 #174
92644 mr_anonimous
pi_28020953
Misschien Johnny Mnemonic met Keanu Reeves?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 18:01:15 #175
122057 Jeugdcrimineel
pi_28024072
Jammergenoeg ook niet, en bedankt voor alle reacties!
Lach hier 2 josti's uit
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:35:53 #176
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_28042438
Ik ben op zoek naar de naam van een serie die een jaar of 3 4 geleden(schat ik) hier op tv kwam, ik denk op net5. Het was een typische amerikaanse highschool serie, het enige dat ik er verder van weet is dat 1 van de hoofdrolspelers en meisje was (jaar of 18 schat ik) met een mond zo breed als ie maar zijn kon. Iemand enig idee welke serie ik bedoel? (als iemand de actrice weet ook goed.)
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_28058866
Popular?
  zondag 19 juni 2005 @ 12:38:35 #178
19456 bolk
Tweaker :P
pi_28060911
Dat is em idd, David_Aames is je dankbaar zegt ie
pi_28061052
Haha, graag gedaan
  zondag 19 juni 2005 @ 12:48:29 #180
92644 mr_anonimous
pi_28061141
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:46 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Goeienacht fokkers!

De film is een beetje geript van de matrix serie, maar het gaat dus over een hacker die heel gevaarlijk is{weet niet hoe ik het anders moet zeggen, die film was 4 jaar geleden op tv ofzo}, en dan was er een gozer en een wijf die hem dan moesten stoppen. De gozer had een plug-gat, om z'n riem op te laden{ofzo}, en in de film laad hij zich ook op een moment op dat hij achterna word gezeten door 3 meiden met micro-uzi's en alles. Dan komt hij met een ander wijf ergens waar dat wijf die man op de vloer laat zitten en dan een groot draad inplugt zodat hij oplaad om weer energie te krijgen. Ook zijn er vele feesten in de film, en op het einde gaan ze zegmaar met z'n 2en het internet "in", waar de "gevaarlijke hacker" dus kan doen wat hij wil, en dara zit ook een stuk tussen dat hij op eenofandere pornosite tussen een stel meiden zit. Ook is er een stuk dat er een club is, en er is een computer geprogrammeerd scherm met het hoofd van een gozer, en toen stond de pliesie op het punt om in te vallen, en toen moesten ze het wachtwoord zeggen, maar dat wisten ze niet. Toen zei de politie iets, of deed, en toen mochten ze erin. Wat weet ik niet... Weet iemand heel mischien hoe deze film heet? Ik weet dat het nogal vaag is, maar het was ook een tijd terug. Maar wie weet hoe hij heet, ben ik EEUWIG DANKBAAR!
Strange Days?
pi_28066481
Ik zoek de titel van een (volgens mij Britse) misdaad/comedy serie, ik weet niet op welke dag de serie op tv is, en ik weet ook niet op welke zender.
het gaat over een groepje oplichters (waaronder een lange neger[35] en zo'n klein mannetje[50-60], die laatste is een bekende acteur, al weet ik zou niet waar hij nog meer in speelt) , die met het grootste gemak een bank beroven en vervolgens zonder op te vallen in het restaurant aan de overkant het toilet uitstappen alsof ze daar al de hele avond staan.
ik weet ff geen goeie omschrijving te bedenken
pi_28068489
quote:
Op zondag 19 juni 2005 17:33 schreef garreth82 het volgende:
Ik zoek de titel van een (volgens mij Britse) misdaad/comedy serie, ik weet niet op welke dag de serie op tv is, en ik weet ook niet op welke zender.
het gaat over een groepje oplichters (waaronder een lange neger[35] en zo'n klein mannetje[50-60], die laatste is een bekende acteur, al weet ik zou niet waar hij nog meer in speelt) , die met het grootste gemak een bank beroven en vervolgens zonder op te vallen in het restaurant aan de overkant het toilet uitstappen alsof ze daar al de hele avond staan.
ik weet ff geen goeie omschrijving te bedenken
Dat groepje klinkt als Hustle http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/
pi_28074253
Ik zoek de serieu waarin vroeg mensen VUUR/WaTER/STORM waren..het lijkt een beetje op die nieuwe film die uitkomt genaamd FOUR
pi_28074357
Captain Planet
pi_28074437
Juist....hahahah tnx
  maandag 20 juni 2005 @ 12:46:42 #186
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28086086
Hallo, ik had een vraagje

Ik zocht de volgende tekenfilm, ik ben daarvan de naam kwijt.
Het was een tekenfilm uit 1997 of 1998 dat op zondag ochtend op RTL4 gedraaid werd. het was geloo fik een Romeense tekenfilm over een princes, met kort bruin haar die te maken had met 2 jeksen die haar vriend beheksden en het speelde zich af in het bos met levende paddenstoelen.

Weet iemand daar de naam nog van? Alvast bedankt!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_28111485
Ik zoek een flashfilmpje:

het gaat om zo'n filmpje (je hebt er een stuk of 4 geloof ik) dat je zo'n gastje ziet die allemaal andere gastjes ombrengt met behulp van pistolen, geweren, kruisbogen etc. Op een gegeven moment komt Jezus zelf eens een kijkje brengen en die maakt die dan ook van kant. zeer grof allemaal, maar ik weet mijn god niet meer hoe deze filmpjes heten...

Iemand?
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:56:03 #188
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28146010
Twee gabbers in een aussiwinkel krijgen een onzichtbaar aussipak aangesmeerd. Iemand een idee ? Het was van de VPRO en niet Rembo en Rembo
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:16:03 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28146691
Mijn zusje komt met de volgende kenmerken op de proppen:

Film:
- recent (2004 / 2005)
- overleden vrouw wordt na behoorlijk aantal jaren weer gespot
- based-on-true-story

Het zegt mij in elk geval niets.....
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:32:03 #190
30408 California
pi_28147310
Spotten is een rekbaar begrip; White Noise?
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:48:54 #191
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28147887
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef California het volgende:
Spotten is een rekbaar begrip; White Noise?
De omschrijving van zusjelief klopt niet echt maar... White Noise it is!
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:25:34 #192
30408 California
pi_28149101
.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:31:57 #193
67640 SaintOfKillers
pi_28149319
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:25 schreef California het volgende:
.
Feels good, don't it?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:35:46 #194
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28149465
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:25 schreef California het volgende:
.
Mijn vraag staat nog open hoor
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:36:49 #195
30408 California
pi_28149514
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Feels good, don't it?
Wmb wordt dit de nieuwe FMT .
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:37:14 #196
30408 California
pi_28149533
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef detulp050 het volgende:
Mijn vraag staat nog open hoor
Jiskefet of zo? .
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:46:24 #197
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28149797
Nee, het is met de man die de 'NU EVEN NIET' reclame speelt
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:47:59 #198
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28149838
Hij speelt de Gabber, net als in Hakkûhbar, maar volgens mij is de scene daar niet uit afkomstig
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:52:06 #199
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28149956
Ruben van der Meer dus, dan is de kans groot dat de ander Horace Cohen is. Misschien iets uit Froland?
Dommage arachide-fromage
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:52:22 #200
30408 California
pi_28149963
Ruben van der Meer en Horace Cohen .
Frøland?
Of Live Opgenomen, was dat ook een programma van hen?
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:01:05 #201
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28150175
Ik ben erg wazig, ik begrijp het
Het is volgens mij te oud voor Froland of Live opgenomen. De andere acteur is namelijk niet Horace. De scene stamt echt uit de gabbertijd, dus mijn vermoeden is dat het eenmalige act is als televisieoptreden van hakkuhbar
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 00:03:04 #202
47213 ArmaniMania
pi_28150238
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:46 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Goeienacht fokkers!

deze http://www.imdb.com/title/tt0116839/#comment
of deze http://www.imdb.com/title/tt0104692/

Maar wat jij beschrijft klinkt in ieder geval naar The Lawnmower Man en ik denk dat het 1 van die delen is wat jij bedoelt.
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:08:00 #203
30408 California
pi_28150390
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben erg wazig, ik begrijp het
Het is volgens mij te oud voor Froland of Live opgenomen. De andere acteur is namelijk niet Horace. De scene stamt echt uit de gabbertijd, dus mijn vermoeden is dat het eenmalige act is als televisieoptreden van hakkuhbar
Gabbertje heeft nog een "film" gemaakt die ook een paar keer op tv is uitgezonden, Vet Heftig.
Die misschien?
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:09:28 #204
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28150424
Nee
Het is een korte sketch van een minuut of 10, er wordt nog gesproken over guldens. Ik wou dat ik het wist, maar ik vrees dat het een eenmalig iets is geweest voor Villa Achterwerk o.i.d.
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:10:05 #205
30408 California
pi_28150448
Mail ze .
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:13:09 #206
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28166936
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik zoek de serieu waarin vroeg mensen VUUR/WaTER/STORM waren..het lijkt een beetje op die nieuwe film die uitkomt genaamd FOUR
Saphire & Steel?
pi_28171858
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:52 schreef dmace het volgende:

Saphire & Steel?
Let je op? Het antwoord (Captain Planet) is al gegeven
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:54:58 #209
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28173489
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:

Het was een tekenfilm uit 1997 of 1998 dat op zondag ochtend op RTL4 gedraaid werd. het was geloo fik een Romeense tekenfilm over een princes, met kort bruin haar die te maken had met 2 jeksen die haar vriend beheksden en het speelde zich af in het bos met levende paddenstoelen.

pi_28190920
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef NRH het volgende:
Hoi allen. Dit is een hele moeilijke omdat ik slechts een vage quote in gedachte heb en verder geen benul heb uit welke film het komt.

Persoon B antwoord met 'That's easy' en noemt dan een uitvinding van rond het jaar 1900 ten bate van het voorkomen van infecties of het verbeteren van sanitatie.

Heel vaag waarschijnlijk, maar misschien gaat er bij iemand een lichtje branden.
Het komt me erg bekend voor, maar ik weet helaas ook niet uit welke film het komt.
Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig. Is er echt niemand die het weet?
pi_28191235
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Het komt me erg bekend voor, maar ik weet helaas ook niet uit welke film het komt.
Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig. Is er echt niemand die het weet?
is het niet clerks?
daar hebben ze ook van dat soort gesprekken.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:04:56 #212
30203 sefer
Larrios
pi_28206497
OMG HELP

ik heb laatst een hele leuke film gezien maar nu ben ik de titel vergeten en ben ik bang dat ik het langzaam zal vergeten.

Het gaat over een jongen die terug kan gaan in de tijd. Hij wordt verliefd op zijn buurmeisje, maar zij wordt misbruikt door haar buurman en heeft een heel gemeen broertje. Elke keer dat de hoofdrolspeler in zijn dagboek leest, gaat hij terug naar dat moment en is hij zich er bewust van waartoe het heeft geleidt. Hierdoor pakt hij het anders aan (hij spreekt bijvoorbeeld de vieze buurman op zijn daden aan), maar omdat hij dit doet, verandert de toekomst ook.

Iemand enig idee ??
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:19:35 #213
67640 SaintOfKillers
pi_28206909
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 22:04 schreef sefer het volgende:
OMG HELP

ik heb laatst een hele leuke film gezien maar nu ben ik de titel vergeten en ben ik bang dat ik het langzaam zal vergeten.

Het gaat over een jongen die terug kan gaan in de tijd. Hij wordt verliefd op zijn buurmeisje, maar zij wordt misbruikt door haar buurman en heeft een heel gemeen broertje. Elke keer dat de hoofdrolspeler in zijn dagboek leest, gaat hij terug naar dat moment en is hij zich er bewust van waartoe het heeft geleidt. Hierdoor pakt hij het anders aan (hij spreekt bijvoorbeeld de vieze buurman op zijn daden aan), maar omdat hij dit doet, verandert de toekomst ook.

Iemand enig idee ??
The Butterfly Effect
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:22:29 #214
30203 sefer
Larrios
pi_28206997
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

The Butterfly Effect
je bent een engel
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:09:19 #215
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_28219762
Waar komt dat ene zinnetje ook al weer uit?

"Laten we lekker ruig gaan doen"
-
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:10:01 #216
92644 mr_anonimous
pi_28219779
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:09 schreef melismay het volgende:

Darkwing duck geloof ik.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:10:35 #217
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_28219798
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Darkwing duck geloof ik.
Ik dacht al zoiets Thanx!
-
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:12:05 #218
92644 mr_anonimous
pi_28219840
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef melismay het volgende:

[..]

Ik dacht al zoiets Thanx!
Graag gedaan.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 14:16:11 #219
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28221757
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:09 schreef melismay het volgende:

Was dat niet "Laten we lekker link gaan doen"?
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 25 juni 2005 @ 14:16:59 #220
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_28221788
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:16 schreef Mark het volgende:

[..]

Was dat niet "Laten we lekker link gaan doen"?
Ja daar kwam ik dus ook net achter
-
pi_28232545
Ik zoek de naam van een film die ik een aantal jaren geleden gezien heb, het ging over een meisje die goed kon zingen en dan had er zeg maar 1 of ander bedrijf een geheel virtuele wereld gecreeerd (net zoals de matrix zeg maar) waarin zij dan kon optreden. Maar in die virtuele wereld zat een man, volgens mij een computervirus, dat mensen ging vermoorden en haar ook dood wou maken. Zoiets was het . Ik wil de naam van deze film weten omdat ik me nog kan herinneren dat ik het liedje wat zij steeds zong erg mooi vond.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  maandag 27 juni 2005 @ 16:08:52 #222
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28275786
Ik zoek een film uit de jaren 50/60 (zoiets) waarin een man wakker wordt in een ziekenhuis en te horen krijgt dat de Tweede Wereldoorlog al laaaang voorbij is en hij jaren in coma heeft gelegen. Er worden dan allerlei gesprekken met hem aangeknoopt over wat hij in de oorlog gedaan heeft en hoe de invasies van Frankrijk verliepen e.d. Op een moment vindt hij dat men wel érg graag dit alles horen wil, maar hij ziet kranten van de datum waarop hij zou leven en hoort radioprogramma's en ontmoet medepatienten, maar hij blijft het niet vertrouwen en dan komt hij erachter dat hij nog gewoon midden in de oorlog zit in een heel speciaal Duits kamp waarze de invasieplannen proberen te ontfutselen aan hem.

De Star Trek TNG-aflevering "Future Imperfect" (4x08) is er op gebaseerd.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:10:49 #223
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28275843
Ken ik, nu twijfel ik alleen of ik de film of ST gezien heb.... FF zoeken
Dommage arachide-fromage
  maandag 27 juni 2005 @ 16:33:58 #224
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_28276607
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef NRH het volgende:

Klinkt als Donnie Darko.
quote:
Gretchen Ross: Look, I should go. For physics, Monnitoff is having me write this essay. Greatest invention ever to benefit mankind.

Donnie Darko: It’s Monnitoff. But that’s easy. Antiseptics. Like the whole sanitation thing. Joseph Lister, 1895. Before antiseptics, there was no sanitation, especially in medicine.

Gretchen Ross: You mean soap?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_28296226
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zoek een film uit de jaren 50/60 (zoiets) waarin een man wakker wordt in een ziekenhuis en te horen krijgt dat de Tweede Wereldoorlog al laaaang voorbij is en hij jaren in coma heeft gelegen. Er worden dan allerlei gesprekken met hem aangeknoopt over wat hij in de oorlog gedaan heeft en hoe de invasies van Frankrijk verliepen e.d. Op een moment vindt hij dat men wel érg graag dit alles horen wil, maar hij ziet kranten van de datum waarop hij zou leven en hoort radioprogramma's en ontmoet medepatienten, maar hij blijft het niet vertrouwen en dan komt hij erachter dat hij nog gewoon midden in de oorlog zit in een heel speciaal Duits kamp waarze de invasieplannen proberen te ontfutselen aan hem.

De Star Trek TNG-aflevering "Future Imperfect" (4x08) is er op gebaseerd.
Er zijn twee films met dit thema:

36 hours (1965) met James Garner en geschreven door Roald Dahl: http://www.imdb.com/title/tt0057809

En de remake Breaking point uit 1989: http://www.imdb.com/title/tt0096977
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:03:31 #226
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28296280
Aha, ik had dus Breaking Point gezien
Dommage arachide-fromage
pi_28297033
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:03 schreef Mark het volgende:
Aha, ik had dus Breaking Point gezien
Ik ook ooit. Ik vond het een leuke film -wist de titel niet meer- maar herinnerde me nog Corbin (LA Law) Bernsen daarin, en van het één kwam het ander
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:21:38 #228
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28302913
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:

Niemand?
pi_28376741
Ik heb hier een hele moeilijke, laatst op tv gezien in het duits nagesynchroniseerd op ZDF. Het begint met een vent met een skimasker op die door de bossen meisjes achterna zit met een kettingzaag, deze man is ook kannibaal. Dus als hij de meisjes doormidden zaagt eet hij ze daarna ook op, totdat er een vliegende schotel land waar een grote man in een zwart pak met zwart masker luidt heigend naar buiten komt gelopen en met een tractorbeam de kettingzaag afpakt. Op dat moment kom er een cowboy door de struiken die met zijn jachtgeweer de linker oogbal van de gemaskerde man eruit schiet. De gemaskerde man wordt uren later wakker om erachter te komen dat zijn lichaam vol met tatoeages staat, hij zich niks meer kan herinneren en ziet er zo'n 100 kleine kabouters hem vastgepint hebben op de grond met touwen.

Toen ben ik dus helaas in slaap gevallen en ik wil hem nog wel afkijken.

Iemand
pi_28382956
Het klinkt als een geweldige film

Maarre, wanneer was de film op tv? Als het binnen nu en twee weken geleden was kun je het toch ff nazoeken in de gids ofzo?
pi_28387707
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:52 schreef Kamigot het volgende:
en ik wil hem nog wel afkijken.
Ik heb slechts één vraag: why??
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:19:58 #232
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28395322
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:01 schreef watchers het volgende:

[..]

Er zijn twee films met dit thema:

36 hours (1965) met James Garner en geschreven door Roald Dahl: http://www.imdb.com/title/tt0057809

En de remake Breaking point uit 1989: http://www.imdb.com/title/tt0096977
Gaaf! Bedankt! Ik heb dus "36 hours" gezien.
pi_28401929
Hallo, ik zoek al heel lang de titel van deze film/serie:

Jaren geleden kwam ie op tv. ik keek er vaak naar. ik kan het me moeilijk herinneren, maar het ging gedeeltelijk hier over: het ging over een jongen met een glazen bol en met die bol kon je iets speciaals. er was ook een keer iemand die die bol vast hield en m bijna niet meer los kreeg. het is een science fiction geloof ik. heet ie niet iets van "the finder" of zoiets?

alvast bedankt.

fanste.

[ Bericht 1% gewijzigd door fanste op 01-07-2005 23:43:26 ]
pi_28408136
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:21 schreef Dizer het volgende:

Niemand?
Nee... De enige tekenfilm die ik ken over een prinses die vrij recent is, is Sissi. Maar die was Oostenrijks en het werd op Fox Kids uitgezonden.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:47:47 #235
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28477080
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:38 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nee... De enige tekenfilm die ik ken over een prinses die vrij recent is, is Sissi. Maar die was Oostenrijks en het werd op Fox Kids uitgezonden.
Ik zal het in ieder geval doorgeven, maar ik denk het niet
Bedankt
pi_28496279
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een serie/documentaire.

Zondag was er een aflevering van "In de vuurlinie", de beelden kwamen me bekend voor en ik denk dat ze van een andere serie afkomstig zijn oid.
De omschrijving volgens tvgids.nl is:
"Een kijkje in de wereld van prestigieuze wapens uit de Tweede Wereldoorlog. In deze aflevering staan de V1 en de V2 centraal; twee van de krachtigste wapens uit Hitlers bezit."

Ik kan verder echt helemaal niks vinden over deze serie of dat ik hem ergens kan kopen op dvd. Misschien dat iemand hier het herkend en er meer over weet (kleine kans ik weet het , maar dacht ik probeer het toch ).
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 14:50:22 #237
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_28512384
ik zoek een film met (volgens mij) bill murray en nog 3 of 4 mensen die vroeger in een sci fi serie speelde. en nu oud en gepensioneerd nog steeds handtekeningen moeten zetten voor de hardcore fans. totdat er aliens komen die die denken dat die serie echt was en hun ruimteschip hebben nagebouwt zodat de acteurs kunnen helpen om slechterikken te verslaan.

ik heb hem lang geleden gezien en ik weet die titel niet meer
:')
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 14:54:39 #238
pi_28512573
ik zoek er nóg een, een makkelijke

een spel dat word gevonden door 2 kinderen in een oud huis, ze beginnen het spel en dan gebeurt na elke beurt iets zieks (1 keer komt er een overstroming, er komen super veel giga spinnen etc.) maar ze moeten het spel afmaken en alleen zo worden al die dingen verdwenen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:55:04 #239
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28512588
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zoek een film met (volgens mij) bill murray en nog 3 of 4 mensen die vroeger in een sci fi serie speelde. en nu oud en gepensioneerd nog steeds handtekeningen moeten zetten voor de hardcore fans. totdat er aliens komen die die denken dat die serie echt was en hun ruimteschip hebben nagebouwt zodat de acteurs kunnen helpen om slechterikken te verslaan.

ik heb hem lang geleden gezien en ik weet die titel niet meer
Galaxy Quest: http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:181269
Dommage arachide-fromage
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 14:55:49 #240
pi_28512614
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Mark het volgende:

[..]

Galaxy Quest: http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:181269
bedankt, dat was hem idd
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:56:13 #241
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28512637
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

een spel dat word gevonden door 2 kinderen in een oud huis, ze beginnen het spel en dan gebeurt na elke beurt iets zieks (1 keer komt er een overstroming, er komen super veel giga spinnen etc.) maar ze moeten het spel afmaken en alleen zo worden al die dingen verdwenen.
Jumanji http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:135482
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:57:05 #242
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28512672
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:41 schreef matthijsm het volgende:
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een serie/documentaire.

Zondag was er een aflevering van "In de vuurlinie", de beelden kwamen me bekend voor en ik denk dat ze van een andere serie afkomstig zijn oid.
De omschrijving volgens tvgids.nl is:
"Een kijkje in de wereld van prestigieuze wapens uit de Tweede Wereldoorlog. In deze aflevering staan de V1 en de V2 centraal; twee van de krachtigste wapens uit Hitlers bezit."

Ik kan verder echt helemaal niks vinden over deze serie of dat ik hem ergens kan kopen op dvd. Misschien dat iemand hier het herkend en er meer over weet (kleine kans ik weet het , maar dacht ik probeer het toch ).
op discovery channel?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28512693
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

jumanji....
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 14:59:01 #244
pi_28512744
jumanji was het inderdaad, bedankt.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 16:07:22 #245
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_28515312
In de jaren 80/begin jaren 90 heeft de VPRO een half uur lang Marco van Basten alleen op een veld trucjes laten doen met een bal.... Hieronder hadden ze klassieke muziek gezet.....
Weet iemand de naam van dit programma nog?
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_28518185
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

op discovery channel?
Sorry vergeten te vermelden, het was op rtl5. Het zou goed kunnen dat dezelfde beelden op discovery channel zijn uitgezonden. (Ze hadden wel een Discovery channel feel/sfeer )
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:46:22 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28525067
ik zoek die film waar een groep soldaten de bossen van ik meende mississippi intrekken voor een oefening maar waar ze het aan de stok krijgen met de orginele bewoners van deze gebieden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:38:58 #248
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_28527010
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef Dos37 het volgende:
ik zoek die film waar een groep soldaten de bossen van ik meende mississippi intrekken voor een oefening maar waar ze het aan de stok krijgen met de orginele bewoners van deze gebieden.
joa zeg he
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:53:27 #249
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28527627
bedankt voor de kick
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:06:01 #250
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_28528155
geen dank
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:36:40 #251
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28529521
Je zoek naar Deliverance of Southern Comfort
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:24:32 #252
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28534418
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Je zoek naar Deliverance of Southern Comfort
die laatste is het idd

thx
pi_28554550
quote:
Hallo, ik zoek al heel lang de titel van deze film/serie:

Jaren geleden kwam ie op tv. ik keek er vaak naar. ik kan het me moeilijk herinneren, maar het ging gedeeltelijk hier over: het ging over een jongen met een glazen bol en met die bol kon je iets speciaals. er was ook een keer iemand die die bol vast hield en m bijna niet meer los kreeg. het is een science fiction geloof ik. heet ie niet iets van "the finder" of zoiets?

alvast bedankt.

fanste.
iemand?
  Moderator woensdag 6 juli 2005 @ 22:17:58 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_28567633
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:02:52 #255
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_28580049
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
Ik heb de serie nooit gekeken, maar zulke dingen kun je eenvoudig vinden door te Googlen op highlander episode guide.
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:46:03 #256
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28581077
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:02 schreef Zartos het volgende:

[..]

Ik heb de serie nooit gekeken, maar zulke dingen kun je eenvoudig vinden door te Googlen op highlander episode guide.
www.tv.com
Daar heb je de complete episode listing + omschrijving.
Ik heb al geprobeerd te zoeken maar ik kan niet echt in een ebschrijving vinden welke aflevering het is.
  Moderator donderdag 7 juli 2005 @ 13:23:32 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_28586676
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:46 schreef Dizer het volgende:

[..]

www.tv.com
Daar heb je de complete episode listing + omschrijving.
Ik heb al geprobeerd te zoeken maar ik kan niet echt in een ebschrijving vinden welke aflevering het is.
Ik had idd ook al in die episodes guides gekeken, maar nog niet gevonden, ik dacht: misschien weet iemand toevallig uit zijn hoofd hoe die aflevering heet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:41:09 #258
92644 mr_anonimous
pi_28621947
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:17 schreef Karina het volgende:
Volgens epguides.com deed Richie mee van aflevering 1 t/m 106 en daarna nog een gastoptreden in 119. Een van die twee lijkt me dus.
  zondag 10 juli 2005 @ 13:02:07 #259
32575 Lacrimosa
ZOAB Fundamentalist
pi_28678503
Ik ben op zoek naar de titel (en liefst meer gegevens) van een kansloze horrorfilm die ik lang geleden gezien heb... Een film met een kansloos verhaal eigenlijk... een vrouw die alleen woont in het bos, krijgt ergens panne met haar auto. Uiteindelijk krijgt ze hulp van een heel vriendelijke erg nette man. Terug in het bos duikt die ineens weer op, en word en er diverse psychologische spelletjes gespeeld... ze doet nog even alsof ze een man heeft...
Uiteindelijk wordt het meer een slecht SF-verhaal, waarbij ze probeert te ontsnappen en die man meer een soort robot blijkt te zijn...

Er is ook nog ergens een scene in de bergen waar ze hem op de foto probeert te zetten. Als die foto's ontwikkeld zijn staat hij er niet op. Dat lijdt tot argwaan, etc...
Mensen leren eerst lopen en praten... later stilzitten en hun mond houden :X
pi_28686386
quote:

Ongbak met Tommy Jaa is geweldig. Volgens mij komt de volgende er ook aan, nl. Tom yung goo of iets dergelijks.
pi_28695828
Ik zoek een horror? film over een vrouw die op het laatst van het verhaal erachter komt dat ze zelf in het gesticht zit. Ik weet niet precies meer hoe de film ging maar het had iig iets met een gesticht te maken. De vrouw was zuster of dokter ofzo en op het laatst kwam ze erachter dat ze zelf patiente was.

Het kan zijn dat het Session 9 is geweest. Deze heb ik pas 4 keer gezien ofzo ( aanrader ) maar nu weet ik niet meer of het die ook was
  maandag 11 juli 2005 @ 00:11:42 #262
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28695970
Gothika met Halle Berry
Dommage arachide-fromage
pi_28696185
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:11 schreef Mark het volgende:
Gothika met Halle Berry
Owgod, die kutfilm

I do remember now, het was idd absoluut niet te voorspellen dat zij in dat gesticht zat ja.

Matig

Toch bedankt! dan slaap ik weer rustig vanavond

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2005 00:20:49 ]
pi_28696269
Van dat nummer van limp bizkit- behind blue eyes
pi_28696565
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:23 schreef Beach het volgende:
Van dat nummer van limp bizkit- behind blue eyes
Ja, wat een matig nummer ook ( cover btw )
  maandag 11 juli 2005 @ 00:48:28 #266
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28696741
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Owgod, die kutfilm

I do remember now, het was idd absoluut niet te voorspellen dat zij in dat gesticht zat ja.

Matig
Ik heb hem eerlijk gezegd zelf niet eens gezien
Dommage arachide-fromage
pi_28696971
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:48 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik heb hem eerlijk gezegd zelf niet eens gezien
Hoe weet je t dan
  maandag 11 juli 2005 @ 01:08:02 #268
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28697044
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:02 schreef Lacrimosa het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel (en liefst meer gegevens) van een kansloze horrorfilm die ik lang geleden gezien heb... Een film met een kansloos verhaal eigenlijk... een vrouw die alleen woont in het bos, krijgt ergens panne met haar auto. Uiteindelijk krijgt ze hulp van een heel vriendelijke erg nette man. Terug in het bos duikt die ineens weer op, en word en er diverse psychologische spelletjes gespeeld... ze doet nog even alsof ze een man heeft...
Uiteindelijk wordt het meer een slecht SF-verhaal, waarbij ze probeert te ontsnappen en die man meer een soort robot blijkt te zijn...

Er is ook nog ergens een scene in de bergen waar ze hem op de foto probeert te zetten. Als die foto's ontwikkeld zijn staat hij er niet op. Dat lijdt tot argwaan, etc...
Volgens mij bedoel je The Caller met Malcolm MacDowell.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 juli 2005 @ 14:56:48 #269
32575 Lacrimosa
ZOAB Fundamentalist
pi_28707255
quote:
Op maandag 11 juli 2005 01:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je The Caller met Malcolm MacDowell.
Zou het zomaar kunnen zijn...
Ik zat al te zoeken in de sfeer van 'the Stranger' etc, maar ik kon het niet vinden...

Thanks
Mensen leren eerst lopen en praten... later stilzitten en hun mond houden :X
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:00:44 #270
52090 nemesis_
I'm your enemy!!
pi_28742368
Er is een komische film van vrij kort geleden over japanners of chinezen.
In de trailer ervan zie je ze in een klooster vechten en vliegen ze echt alle kanten op (wat natuurlijk niet kan, duh)
Op het laatst zie je iemand ergens vanaf donderen tijdens meditatie ofzo.

Iemand een idee hoe deze film heet?
Ook een cookie?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:02:33 #271
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_28747463
Ik zoek de titel van een film die ik nooit gezien heb, maar wel ooit voorstukjes. De film gaat over de relatie tussen Brian Epstein (manager van de Beatles) en John Lennon. Hij is in zwart-wit. Uit de jaren tachtig of negentig.( Ik wil 'm graag een keer zien)
A spoonful of sugar...
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:47:51 #272
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_28756896
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:00 schreef nemesis_ het volgende:
Er is een komische film van vrij kort geleden over japanners of chinezen.
In de trailer ervan zie je ze in een klooster vechten en vliegen ze echt alle kanten op (wat natuurlijk niet kan, duh)
Op het laatst zie je iemand ergens vanaf donderen tijdens meditatie ofzo.

Iemand een idee hoe deze film heet?
Kung Fu Hustle
IMDb Vote History
pi_28763579
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef Sasandra het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik nooit gezien heb, maar wel ooit voorstukjes. De film gaat over de relatie tussen Brian Epstein (manager van de Beatles) en John Lennon. Hij is in zwart-wit. Uit de jaren tachtig of negentig.( Ik wil 'm graag een keer zien)
Is het wellicht 'The Brian Epstein Story'?

http://www.imdb.com/title/tt0200503
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:21:20 #274
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_28777671
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:35 schreef watchers het volgende:

[..]

Is het wellicht 'The Brian Epstein Story'?

http://www.imdb.com/title/tt0200503
Nee, die is het niet. Het is wel echt een speelfilm, geen documentaire, maar toch bedankt.
A spoonful of sugar...
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:24:48 #275
92644 mr_anonimous
pi_28777778
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef Sasandra het volgende:
Hours and Times?
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:56:05 #276
52090 nemesis_
I'm your enemy!!
pi_28778890
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:47 schreef victorinox het volgende:

[..]

Kung Fu Hustle
yep, that's the one!
thx
Ook een cookie?
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:45:36 #277
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_28797284
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hours and Times?
Ja, dat moet hem zijn. Bedankt Ik zie nu trouwens ook dat Ian Hart John Lennon speelt. Ian Hart belooft altijd veel goeds.
A spoonful of sugar...
  zondag 17 juli 2005 @ 08:54:13 #278
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28876400
Vorige week zaterdag was er een documentaire volgens mij op Ned3 over de "String Theory". Ik heb hem helaas deels moeten missen, weet niet onder welke noemer dit werd gespresenteerd en kan dan ook zoiezo niks vinden op Uitzendinggemist.nl (als ie er al staat). Kan iemand helpen?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 17 juli 2005 @ 08:58:00 #279
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28876411
Ik zoek de titel van een TV serie, hij was een jaar of tien geleden op de Nederlandse publieke TV (Ned2 meen ik).
Ging over een paar kinderen die avonturen beleefden met hun vader die iets met dieren deed (oppasser ofzo misschien?) meestal waren het waterdieren zoals bevers etc.
Het was een Amerikaanse of Canadese serie.
Misschien was de titel iets met "Bay" maar dat weet ik niet zeker!

Iemand enig idee?
  zondag 17 juli 2005 @ 09:33:54 #280
6536 dwerg
chagrijn
pi_28876560
  zondag 17 juli 2005 @ 09:42:26 #281
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28876593
Dat was hem, dank
pi_28917768
Hallo allemaal,

Ik ben zelf ook op zoek naar een filmtitel.
Ik heb als kind zijnde (ongeveer in 1981) een film gezien over een meisje in een weeshuis. Ze droeg een zwarte jurk en viel een beetje uit de boot. Het weeshuis/kostschool was (uiteraard) streng gelovig en zij ging daar nogal eens dwars tegenin. Ik herriner me verder vaag dat ze ze als straf in de kerk of kast of iets werd opgesloten, om haar van de kerk en jezus te overtuigen. Hierop bonsde ze op de deur en riep: "In de kerk woont alleen een zwarte kraai" Na een tijdje werd ze ziek. Heel erg ziek en kwam in bed te liggen. Of ze nu geen zin meer had om te leven of dat ze echt ziek werd weet ik niet meer.
Er waren mensen in de woonkamervan het weeshuis waar ze met haar laatste krachten naartoe liep en inelkaar zakte. Ik weet niet of ze het bewustzijn verloor of overleed.
Ik was toen zelf ongeveer 5 jaar. De film had ontzettend veel indruk op mij gemaakt en ik wil hem graag nog eens terugzien.

Alvast bedankt!
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:03:28 #283
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_28972715
een (kinder)film waarin een groep kinderen zien dat de buurman ofzo een morrd pleegt...heel lang geleden wanneer ik die heb gezien...ze gaan proberen de moord op te lossen ofzo

wie weet hoe dezefilm heet?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:05:39 #284
92644 mr_anonimous
pi_28972797
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:03 schreef satecl het volgende:
een (kinder)film waarin een groep kinderen zien dat de buurman ofzo een morrd pleegt...heel lang geleden wanneer ik die heb gezien...ze gaan proberen de moord op te lossen ofzo

wie weet hoe dezefilm heet?
Briefgeheim? Was een tv-serie geloof ik.
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:06:39 #285
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_28972824
een film van heel vroeger(voor mijn tijd)
gaat over een boot die zinkt(lijkt dus op de titanic)...en dan moet een groep mensen zien te overleven(ontsnappen)...ze zijn met ze 8en ofzo...er zit ook een man bij met rood haar weet ik nog...en kan me ook nog herrineren dat ze omstebeurt ergens overheen moeten springen...weet iemand hoe deze film heet...?
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:07:57 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_28972852
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Briefgeheim? Was een tv-serie geloof ik.
het was engels...ik had hem op de basisschool gekeken...ik dacht dat het een film was hoor...op het einde krijgen ze heeel veel geld omdat ze het hebben opgelost ofzo...
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:09:10 #287
92644 mr_anonimous
pi_28972883
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:06 schreef satecl het volgende:
een film van heel vroeger(voor mijn tijd)
gaat over een boot die zinkt(lijkt dus op de titanic)...en dan moet een groep mensen zien te overleven(ontsnappen)...ze zijn met ze 8en ofzo...er zit ook een man bij met rood haar weet ik nog...en kan me ook nog herrineren dat ze omstebeurt ergens overheen moeten springen...weet iemand hoe deze film heet...?
Poseidon Adventure of
Beyond the Poseidon Adventure
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:16:26 #288
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_28973128
quote:
ik denk dat Beyond the Poseidon Adventure hem is...thnx:)
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:33:32 #289
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_28973743
haha laatst een film gekeken(soort kinder komedie) over een jongen die een week voor zijn verhuizing lekker gaat 'kloten' op school...totdat hij te horen krijgt dat de verhuizing niet doorgaat... een vriend van hem is een truk die altijd met een badjas loopt...wie weet hij deze film heet?????
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:35:20 #290
92644 mr_anonimous
pi_28973814
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:33 schreef satecl het volgende:
haha laatst een film gekeken(soort kinder komedie) over een jongen die een week voor zijn verhuizing lekker gaat 'kloten' op school...totdat hij te horen krijgt dat de verhuizing niet doorgaat... een vriend van hem is een truk die altijd met een badjas loopt...wie weet hij deze film heet?????
Max Keeble's Big Move
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:48:57 #291
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_28974290
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Max Keeble's Big Move
hahaha klopt thnx!!!
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:50:06 #292
92644 mr_anonimous
pi_28974340
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:48 schreef satecl het volgende:

[..]

hahaha klopt thnx!!!
Je houdt me wel bezig vandaag.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:40:54 #293
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_28979996
Ik zoek de titel van een serie die erg lang geleden op t.v. kwam. Het was een Amerikaanse Comedy/drama serie over een alleenstaande moeder met haar dochter. Volgens mij woonden ze in het zuiden, want ze hadden zo´n "Southern Accent." De dochter sprak (meestal aan het eind van de serie, met "the man in the moon" die ze als een soort dagboek gebruikte. Ik dacht dat het iets met Thornberry o.i.d. was, maar dat is vaag.... Weet iemand welke serie dit was.
Rescuer of the distressed damsel
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:42:26 #294
92644 mr_anonimous
pi_28980040
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:40 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ik zoek de titel van een serie die erg lang geleden op t.v. kwam. Het was een Amerikaanse Comedy/drama serie over een alleenstaande moeder met haar dochter. Volgens mij woonden ze in het zuiden, want ze hadden zo´n "Southern Accent." De dochter sprak (meestal aan het eind van de serie, met "the man in the moon" die ze als een soort dagboek gebruikte. Ik dacht dat het iets met Thornberry o.i.d. was, maar dat is vaag.... Weet iemand welke serie dit was.
The Torkelsons
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:43:16 #295
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_28980069
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

The Torkelsons
ON-GE-LOOF-LIJK. Hoe weet je dat zo snel? Ik pijnig mijn hersenen er al zo lang over.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:45:20 #296
92644 mr_anonimous
pi_28980120
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:43 schreef Dungeonmaster het volgende:

[..]

ON-GE-LOOF-LIJK. Hoe weet je dat zo snel? Ik pijnig mijn hersenen er al zo lang over.
De serie was pas ergens op fok! ter sprake gekomen, lag nog vers in het geheugen dus.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:46:50 #297
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_28980162
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

De serie was pas ergens op fok! ter sprake gekomen, lag nog vers in het geheugen dus.
Nou, ik heb net even teruggelezen in dit topic, maar... waar haal je het allemaal vandaan? IMDB is er niks bij.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:49:11 #298
92644 mr_anonimous
pi_28980219
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:46 schreef Dungeonmaster het volgende:

[..]

Nou, ik heb net even teruggelezen in dit topic, maar... waar haal je het allemaal vandaan? IMDB is er niks bij.
Was in FMT of RJP geloof ik. Dat lelijke broertje was gepost vandaar. Als de hintjes bij mij een belletje doen rinkelen is het makkelijk zoeken.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:56:50 #299
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_28980435
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Was in FMT of RJP geloof ik. Dat lelijke broertje was gepost vandaar. Als de hintjes bij mij een belletje doen rinkelen is het makkelijk zoeken.
Dat bedoel ik dus met "waar haal je het vandaan?" Je moet het allemaal maar onthouden. Hulde!
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:58:05 #300
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_28980473
Had het even nodig voor ander topic:
Kindsterren van vroeger en hun hedendaagse uiterlijk
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:59:00 #301
92644 mr_anonimous
pi_28980494
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:56 schreef Dungeonmaster het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met "waar haal je het vandaan?" Je moet het allemaal maar onthouden. Hulde!
Dank je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')