Everybody's Baby: The Rescue of Jessica McClure ?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:33 schreef Dandilion het volgende:
Jammer!!!! Ik ben echt desperate! Ik zoek al heel lang naar de titel of iets dergelijks. Was een hele spannende film hoor, dat kleine meisje in een soort put of gat.
:-(
Dat is Terry O'Quinn, zo te zien.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Everybody's Baby: The Rescue of Jessica McClure ?
Laserblastquote:Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo,
Ik zoek een film die ik ooit eens heb gezien 15 jaar geleden ofzo.. (nu ben ik 20). Toendertijd was de film op TV en na al die jaren ben ik er nog steeds niet achter hoe deze film heet.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
De dingen die ik me kan herinneren.
- Hoofdpersonage was een man. De man was niet echt menselijk, want hij miste 1 arm en hij had hier een wapen aan bevestigd (niet Evil Dead met de kettingzaag, want deze man had een soort van lasergun aan zijn schouder bevestigd :S).
- Ik kan me vaag 2 aliens herinneren. Reptielachtige buitenaardse wezens (ook met laserguns ofzoiets).
- Eén scene die ik me kan herinneren is: het hoofdpersonage zit in een auto en dan steekt hij zijn arm buitenboord en dan schiet hij iets aan flarden (reclamebord ofzo).
Alvast bedankt
Familie Sanders geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tekenfilm.
Kwam een jaar of 10 (of meer) vaak op Kindernet, wat toen nog bestond.
Het ging over een dakloze familie. Je zag ze in het beginfilmpje bergbeklimmen en in betonnen buizen slapen. De titel was iets met Familie Robinson ofzo, maar ik weet het niet precies meer.
In het liedje zat de zin 'als ze me missen, dan ben ik vissen'.
Mac and Mequote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef ProdigalSon het volgende:
Oke, ik zoek nog een titel van een film. Deze kan ik me beter herinneren.
Een soort van E.T. kloon.
Details:
- Er landt een NASA schip ofzo. op Mars en zuigt een familie buitenaardse wezens op.
- Wezens zijn gek op Cola.
- De hele familie komt door chaos vrij en de jongste alien wordt afgezonderd van de rest van de familie.
- Ouders belanden in een grot, waar het steeds slechter met ze gaat.
- Jongste telg van de familie probeert met fluiten in contact te komen met z'n familie.
Dat fluiten is me altijd nog het meest bijgebleven.
Hij doet zijn handen de lucht in, in de vorm van een W en begint te fluiten.
Alvast bedankt
Twilight Zone?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:28 schreef teroc het volgende:
Ik zoek een serie die al 8 tot 10 jaar geleden op tv kwam. Ging over een vleigtuig die naar boston ging en die in een paralel universum kwam door een gat in de lucht. Er bleven maar een aantal pasagiers over die overleefden. weet iemand welke serie dit is en of die ergens te koop is?
bvd
Battle Royalequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef dragonkiss het volgende:
ik zoek de titel van een japanse film. Gaat over een schoolklas in 2045 o.i.d. de wereld is overbevolkt, maar daar heeft de school wat op gevonden!ze sturen de klas naar een eiland geven ze allemaal een wapen, met de meededeling dat er maar 1 mee terug mag van het eiland, dat de rest dood moet zijn ofzo. Weet iemand hoe die film heet???
hij speelt in de film Stepfather. Waarin ie een psycho stiefvader speelt die, je raadt het al, op een gegeven moment iedereen gaat vermoorden.quote:
maar goed slecht heeft wel een onwijs entertaingehalte, geweldig gewoon!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Battle Royale
Meesterlijk slechte film trouwens![]()
Het is een hartstikke goede film.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Battle Royale
Meesterlijk slechte film trouwens![]()
The Final Countdownquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:44 schreef Elbert het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film (ik schat een jaar of 25 oud):
Verhaal gaat over een (toen) modern USA-vliegdekschip. Ze varen door een extreme storm of raar natuurverschijnsel, en dan blijken ze plotseling in 1940 te zijn beland. Ze varen in de buurt van Pearl Harbour. Omdat ze uit de toekomst komen, weten ze natuurlijk wat er gaat gebeuren en de vraag is wat te doen: ingrijpen, want het zijn tenslotte soldaten die hun land moeten verdedigen, of juist niets doen omdat je met het verleden niet mag fucken. Volgens mij besluiten ze toch in te grijpen en hakken die lullige 2e wereldoorlogvliegtuigjes van de Jappen helemaal in de pan met hun F14's.
Iemand een idee? bij voorbaat dank.
--edit--
Nu ik erover nadenk: volgens mij eindigt de film dat ze besluiten juist niet in te grijpen. Het vliegdekschip kan weer terug naar zijn eigen tijd door weer door zo'n natuurverschijnsel te varen. Echter blijven er twee straaljagers achter, en die gasten besluiten samen om dan maar met hun tweetjes de Jappen aan te vallen. Zoiets.
is er ook nog een vervolg dan???quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:37 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het is een hartstikke goede film.
Alleen is het vervolg erg slecht.
Was dat een TV-film? Zou het Possession kunnen zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef tbl1966 het volgende:
Ik zoek de titel van een oude zwart/wit film. Het gaat over een man die mensen vermoord en ze dan vervolgens begraaft in zijn kelder. Je ziet niets als hij de moorden pleegt, het enige dat je hoort is dat hij het nummer 'greensleeves' fluit. Op een dag vermoord hij een zigeunerin die hij ook begraaft in zijn kelder. Volgens mij wordt hij hierdoor ook verraden en opgepakt. Weet iemand de titel van deze film.
Klinkt een beetje als Poltergeist.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:49 schreef Riesj het volgende:
Hooooooooooi,
Ik heb me doodgezocht, doodnagedacht, mijn collega's ook en niemand die mij begrijpt.
Ik ben op zoek naar de titel van een film, waarvan ik me welgeteld 1 scene kan herinneren.
In die scene zat een groep mensen in een huis, waar een geest rondliep.
Kan me nog herinneren dat die geest met zn loopgedrag een ingezakt plafond veroorzaakte....
Weet iemand welke film dit is![]()
neej dat is hem niet.... wandelende geest met een onnoemlijke bass!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Poltergeist.
Daar moest ik ook meteen aan denken bij 'bad guy'quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Die kwal uit Alfred J. Kwak misschien? Lispel geloof ik.
Dat dacht ik ook, maar hij lijkt er helemaal niet opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken bij 'bad guy'
The Haunting?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:17 schreef Riesj het volgende:
[..]
neej dat is hem niet.... wandelende geest met een onnoemlijke bass!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |