abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27612020
toch niet Meaning of Life?
Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:44:32 #102
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27615652
"Bring me a bucket!"
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 18:48:30 #103
47213 ArmaniMania
pi_27615760
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek deze film?

[afbeelding]
Dat is Big Trouble in Little China met Kurt Russell
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:36:34 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27618989
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:33 schreef Dandilion het volgende:
Jammer!!!! Ik ben echt desperate! Ik zoek al heel lang naar de titel of iets dergelijks. Was een hele spannende film hoor, dat kleine meisje in een soort put of gat.

:-(
Everybody's Baby: The Rescue of Jessica McClure ?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:02:35 #105
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27623317
Waar ken ik deze man van?

vrijdag 3 juni 2005 @ 23:22:59 #106
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_27623944
Lost?
The short weekend begins with longing...
pi_27629589
Ik weet niet of reclame's ook mogen in dit topic maar ik zoek een site waar ik de reclame met die op hol geslagen schoenen kan downloaden.

Edit: het merk is Asics.

Edit2: de naam van de reclame schijnt "Attack" te zijn. Kan alleen nog geen downloadplek vinden....

[ Bericht 19% gewijzigd door Eveli op 04-06-2005 11:51:42 ]
pi_27629623
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef -Angel- het volgende:

[afbeelding]
Dat is Terry O'Quinn, zo te zien.

Voor een lijst van zijn films en tv-optredens:

http://www.imdb.com/name/nm0642368
pi_27638270
Dank je wel, maar ik weet nou niet meer zeker of het wel die film is. want deze is engels. en ik weet niet meer of de film die ik bedoel wel engels gesproken was.
Ik zal es gaan spitten op internet om die te downloaden of in de videotheek gaan snuffelelen of de bieb.

dank je wel in ieder geval!!!
quote:
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_27652683
Hallo,

Ik zoek een film die ik ooit eens heb gezien 15 jaar geleden ofzo.. (nu ben ik 20). Toendertijd was de film op TV en na al die jaren ben ik er nog steeds niet achter hoe deze film heet.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

De dingen die ik me kan herinneren.
- Hoofdpersonage was een man. De man was niet echt menselijk, want hij miste 1 arm en hij had hier een wapen aan bevestigd (niet Evil Dead met de kettingzaag, want deze man had een soort van lasergun aan zijn schouder bevestigd :S).
- Ik kan me vaag 2 aliens herinneren. Reptielachtige buitenaardse wezens (ook met laserguns ofzoiets).
- Eén scene die ik me kan herinneren is: het hoofdpersonage zit in een auto en dan steekt hij zijn arm buitenboord en dan schiet hij iets aan flarden (reclamebord ofzo).

Alvast bedankt
  zondag 5 juni 2005 @ 19:49:23 #111
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27653315
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo,

Ik zoek een film die ik ooit eens heb gezien 15 jaar geleden ofzo.. (nu ben ik 20). Toendertijd was de film op TV en na al die jaren ben ik er nog steeds niet achter hoe deze film heet.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

De dingen die ik me kan herinneren.
- Hoofdpersonage was een man. De man was niet echt menselijk, want hij miste 1 arm en hij had hier een wapen aan bevestigd (niet Evil Dead met de kettingzaag, want deze man had een soort van lasergun aan zijn schouder bevestigd :S).
- Ik kan me vaag 2 aliens herinneren. Reptielachtige buitenaardse wezens (ook met laserguns ofzoiets).
- Eén scene die ik me kan herinneren is: het hoofdpersonage zit in een auto en dan steekt hij zijn arm buitenboord en dan schiet hij iets aan flarden (reclamebord ofzo).

Alvast bedankt
Laserblast

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_27653878

Dat lijkt er verdacht veel op! Ik ga er eens achteraan!

Alvast bedankt!!
pi_27658527
Een tekenfilm.

Kwam een jaar of 10 (of meer) vaak op Kindernet, wat toen nog bestond.
Het ging over een dakloze familie. Je zag ze in het beginfilmpje bergbeklimmen en in betonnen buizen slapen. De titel was iets met Familie Robinson ofzo, maar ik weet het niet precies meer.
In het liedje zat de zin 'als ze me missen, dan ben ik vissen'.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:23:50 #114
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27658593
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tekenfilm.

Kwam een jaar of 10 (of meer) vaak op Kindernet, wat toen nog bestond.
Het ging over een dakloze familie. Je zag ze in het beginfilmpje bergbeklimmen en in betonnen buizen slapen. De titel was iets met Familie Robinson ofzo, maar ik weet het niet precies meer.
In het liedje zat de zin 'als ze me missen, dan ben ik vissen'.
Familie Sanders geloof ik.
Er is dacht ik een topic over.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 5 juni 2005 @ 22:26:02 #115
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27658661
IMDb Vote History
pi_27658728
Jaaa, dat issie!

Bedankt!
pi_27677387
Oke, ik zoek nog een titel van een film. Deze kan ik me beter herinneren.

Een soort van E.T. kloon.
Details:
- Er landt een NASA schip ofzo. op Mars en zuigt een familie buitenaardse wezens op.
- Wezens zijn gek op Cola.
- De hele familie komt door chaos vrij en de jongste alien wordt afgezonderd van de rest van de familie.
- Ouders belanden in een grot, waar het steeds slechter met ze gaat.
- Jongste telg van de familie probeert met fluiten in contact te komen met z'n familie.

Dat fluiten is me altijd nog het meest bijgebleven.
Hij doet zijn handen de lucht in, in de vorm van een W en begint te fluiten.

Alvast bedankt
  maandag 6 juni 2005 @ 15:52:53 #118
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_27678394
Hoi allen. Dit is een hele moeilijke omdat ik slechts een vage quote in gedachte heb en verder geen benul heb uit welke film het komt.

Persoon A vraagt over de belangrijkste uitvinding of uitvinder aller tijden.
Persoon B antwoord met 'That's easy' en noemt dan een uitvinding van rond het jaar 1900 ten bate van het voorkomen van infecties of het verbeteren van sanitatie.

Heel vaag waarschijnlijk, maar misschien gaat er bij iemand een lichtje branden.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:49:56 #119
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27680537
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef ProdigalSon het volgende:
Oke, ik zoek nog een titel van een film. Deze kan ik me beter herinneren.

Een soort van E.T. kloon.
Details:
- Er landt een NASA schip ofzo. op Mars en zuigt een familie buitenaardse wezens op.
- Wezens zijn gek op Cola.
- De hele familie komt door chaos vrij en de jongste alien wordt afgezonderd van de rest van de familie.
- Ouders belanden in een grot, waar het steeds slechter met ze gaat.
- Jongste telg van de familie probeert met fluiten in contact te komen met z'n familie.

Dat fluiten is me altijd nog het meest bijgebleven.
Hij doet zijn handen de lucht in, in de vorm van een W en begint te fluiten.

Alvast bedankt
Mac and Me

#90 van IMDb bottom 100
IMDb Vote History
pi_27721316
Ik zoek een film:

De filmp speelt zich af op een vliegdekschip van de US Navy, hier wordt een piloot gevolgd in z'n verhaal. En op een gegeven moment doet hij z'n patch van z'n vliegeroverall op die van de bulldog (mascotte).
Het gaat hier niet om Top-Gun Ik gok dat de film van ongeveer 1993 ofzo is..
pi_27776547
Ik zoek een serie die al 8 tot 10 jaar geleden op tv kwam. Ging over een vleigtuig die naar boston ging en die in een paralel universum kwam door een gat in de lucht. Er bleven maar een aantal pasagiers over die overleefden. weet iemand welke serie dit is en of die ergens te koop is?

bvd
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:31:30 #122
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27776643
The Langoliers van Stephen King?

http://www.reel.com/movie.asp?MID=10179

A blind girl, a teacher, a machine worker, a musician, a stoner, a mystery writer, a businessman, a mysterious Englishman, and a raving psychopath in a business suit are on a flight to Boston. When the plane passes through a mysterious time warp, they find themselves utterly alone when the rest of the passengers and all of the crew vanish. Diverting the plane to Bangor, Maine, the survivors manage to land, where as they discover that time seems to stand still and that they seem to be the only people left on the planet. To complicate matters, mysterious creatures called Langoliers are in hot pursuit. The Langoliers' job is to erase moments in time that have already passed into history. The survivors still exist because they were asleep when the plane passed through the warp, and they determine that if they can all be asleep once again when the plane returns, they will survive. However, one passenger must remain awake, and doomed to die, to pilot the plane on its return through the warp.

[ Bericht 76% gewijzigd door Mark op 09-06-2005 16:21:54 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_27777616
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:28 schreef teroc het volgende:
Ik zoek een serie die al 8 tot 10 jaar geleden op tv kwam. Ging over een vleigtuig die naar boston ging en die in een paralel universum kwam door een gat in de lucht. Er bleven maar een aantal pasagiers over die overleefden. weet iemand welke serie dit is en of die ergens te koop is?

bvd
Twilight Zone?
pi_27781257
ik zoek de titel van een japanse film. Gaat over een schoolklas in 2045 o.i.d. de wereld is overbevolkt, maar daar heeft de school wat op gevonden!ze sturen de klas naar een eiland geven ze allemaal een wapen, met de meededeling dat er maar 1 mee terug mag van het eiland, dat de rest dood moet zijn ofzo. Weet iemand hoe die film heet???
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:18:55 #125
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_27781275
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef dragonkiss het volgende:
ik zoek de titel van een japanse film. Gaat over een schoolklas in 2045 o.i.d. de wereld is overbevolkt, maar daar heeft de school wat op gevonden!ze sturen de klas naar een eiland geven ze allemaal een wapen, met de meededeling dat er maar 1 mee terug mag van het eiland, dat de rest dood moet zijn ofzo. Weet iemand hoe die film heet???
Battle Royale

Meesterlijk slechte film trouwens
Ach...
Your uppance will come!
pi_27781323
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef -Angel- het volgende:

[afbeelding]
hij speelt in de film Stepfather. Waarin ie een psycho stiefvader speelt die, je raadt het al, op een gegeven moment iedereen gaat vermoorden.

ken ik m van tenminste....
pi_27781347
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Battle Royale

maar goed slecht heeft wel een onwijs entertaingehalte, geweldig gewoon!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:37:26 #128
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27794171
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Battle Royale

Het is een hartstikke goede film.
Alleen is het vervolg erg slecht.
IMDb Vote History
pi_27797382
Ik zoek de titel van een oude zwart/wit film. Het gaat over een man die mensen vermoord en ze dan vervolgens begraaft in zijn kelder. Je ziet niets als hij de moorden pleegt, het enige dat je hoort is dat hij het nummer 'greensleeves' fluit. Op een dag vermoord hij een zigeunerin die hij ook begraaft in zijn kelder. Volgens mij wordt hij hierdoor ook verraden en opgepakt. Weet iemand de titel van deze film.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_27802346
Ik ben op zoek naar de titel van een film (ik schat een jaar of 25 oud):
Verhaal gaat over een (toen) modern USA-vliegdekschip. Ze varen door een extreme storm of raar natuurverschijnsel, en dan blijken ze plotseling in 1940 te zijn beland. Ze varen in de buurt van Pearl Harbour. Omdat ze uit de toekomst komen, weten ze natuurlijk wat er gaat gebeuren en de vraag is wat te doen: ingrijpen, want het zijn tenslotte soldaten die hun land moeten verdedigen, of juist niets doen omdat je met het verleden niet mag fucken. Volgens mij besluiten ze toch in te grijpen en hakken die lullige 2e wereldoorlogvliegtuigjes van de Jappen helemaal in de pan met hun F14's.
Iemand een idee? bij voorbaat dank.

--edit--
Nu ik erover nadenk: volgens mij eindigt de film dat ze besluiten juist niet in te grijpen. Het vliegdekschip kan weer terug naar zijn eigen tijd door weer door zo'n natuurverschijnsel te varen. Echter blijven er twee straaljagers achter, en die gasten besluiten samen om dan maar met hun tweetjes de Jappen aan te vallen. Zoiets.

[ Bericht 20% gewijzigd door Elbert op 10-06-2005 12:59:01 ]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:03:21 #131
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27802910
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:44 schreef Elbert het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film (ik schat een jaar of 25 oud):
Verhaal gaat over een (toen) modern USA-vliegdekschip. Ze varen door een extreme storm of raar natuurverschijnsel, en dan blijken ze plotseling in 1940 te zijn beland. Ze varen in de buurt van Pearl Harbour. Omdat ze uit de toekomst komen, weten ze natuurlijk wat er gaat gebeuren en de vraag is wat te doen: ingrijpen, want het zijn tenslotte soldaten die hun land moeten verdedigen, of juist niets doen omdat je met het verleden niet mag fucken. Volgens mij besluiten ze toch in te grijpen en hakken die lullige 2e wereldoorlogvliegtuigjes van de Jappen helemaal in de pan met hun F14's.
Iemand een idee? bij voorbaat dank.

--edit--
Nu ik erover nadenk: volgens mij eindigt de film dat ze besluiten juist niet in te grijpen. Het vliegdekschip kan weer terug naar zijn eigen tijd door weer door zo'n natuurverschijnsel te varen. Echter blijven er twee straaljagers achter, en die gasten besluiten samen om dan maar met hun tweetjes de Jappen aan te vallen. Zoiets.
The Final Countdown
IMDb Vote History
pi_27803251
YES! dank victorinox. Nou hopen dat ik hem nog ergens kan vinden.
pi_27805561
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

Het is een hartstikke goede film.
Alleen is het vervolg erg slecht.
is er ook nog een vervolg dan???
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:29:50 #134
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_27805672
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:25 schreef dragonkiss het volgende:

[..]

is er ook nog een vervolg dan???

Batoru rowaiaru II: Rekuiemu
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_27806869
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef tbl1966 het volgende:
Ik zoek de titel van een oude zwart/wit film. Het gaat over een man die mensen vermoord en ze dan vervolgens begraaft in zijn kelder. Je ziet niets als hij de moorden pleegt, het enige dat je hoort is dat hij het nummer 'greensleeves' fluit. Op een dag vermoord hij een zigeunerin die hij ook begraaft in zijn kelder. Volgens mij wordt hij hierdoor ook verraden en opgepakt. Weet iemand de titel van deze film.
Was dat een TV-film? Zou het Possession kunnen zijn?
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_27806923
Die had ik ook al gevonden en ik moet zeggen dat het erop lijkt, maar deze is in kleur en ik herinner me een film in zwart/wit. Maar toch bedankt.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_27807315
Is al een oudje, misschien had je toen nog een zwart-wit tv?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:31:59 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_27807834
Ik ben vandaag naar de bios geweest. Voordat de film begon waren er een aantal reclames over andere films. Eentje daarvan was een film van Disney en hij ging over een groepje kinderen die bij een professor op bezoek gingen. Ze vonden daar een deur die toegang bood tot een andere (sprookjes)wereld.
Het leek mij wel een gave film, misschien een beetje LotR-achtig, maar toch wel erg gaaf. Weet iemand welke film dit is?

Btw, the film die ik in de bios gezien heb was House of Wax. Ik vond 'm niet echt heel eng ofzo, en heb me kapot gelachen om de dood van Paris.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_27808267
pi_27832442
Hooooooooooi,

Ik heb me doodgezocht, doodnagedacht, mijn collega's ook en niemand die mij begrijpt.

Ik ben op zoek naar de titel van een film, waarvan ik me welgeteld 1 scene kan herinneren.
In die scene zat een groep mensen in een huis, waar een geest rondliep.

Kan me nog herinneren dat die geest met zn loopgedrag een ingezakt plafond veroorzaakte....

Weet iemand welke film dit is
Red levens!!! www.mobilehero.nl
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:09:33 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_27834114
quote:
Thanks!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:23:58 #142
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_27834356
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:49 schreef Riesj het volgende:
Hooooooooooi,

Ik heb me doodgezocht, doodnagedacht, mijn collega's ook en niemand die mij begrijpt.

Ik ben op zoek naar de titel van een film, waarvan ik me welgeteld 1 scene kan herinneren.
In die scene zat een groep mensen in een huis, waar een geest rondliep.

Kan me nog herinneren dat die geest met zn loopgedrag een ingezakt plafond veroorzaakte....

Weet iemand welke film dit is
Klinkt een beetje als Poltergeist.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_27834977
Herinnert iemand zich dit nog? Ik herinner me vaag een of andere tekenfilm met een octopus (of inktvis, whatever) erin. Nu ben ik hevig op zoek naar de naam van die serie en de naam van dat beest, maar ik kan het maar niet vinden.

Iemand ideeën?

btw, het is niet die Oktoknopie
pi_27835253
Okkie van de Snorkels?

pi_27835402
Nee, helaas.

Het is volgens mij een beetje een 'bad guy'
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:17:33 #146
92644 mr_anonimous
pi_27835583
Die kwal uit Alfred J. Kwak misschien? Lispel geloof ik.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_27836959
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 15:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Poltergeist.
neej dat is hem niet.... wandelende geest met een onnoemlijke bass!
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_27836983
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Die kwal uit Alfred J. Kwak misschien? Lispel geloof ik.
Daar moest ik ook meteen aan denken bij 'bad guy'
pi_27837210
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:18 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Daar moest ik ook meteen aan denken bij 'bad guy'
Dat dacht ik ook, maar hij lijkt er helemaal niet op
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:50:00 #150
92644 mr_anonimous
pi_27837783
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:17 schreef Riesj het volgende:

[..]

neej dat is hem niet.... wandelende geest met een onnoemlijke bass!
The Haunting?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')