Out of this world.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek de naam van die serie met als Tune. Would you like to swing on a star.
Een serie waarin een meisje een buitenaardse oom heeft die in de vorm van een soort van dubbelzijdige piramide achtig kristal tegen haar aan liep te praten.
Volgens mij werd dit wel eens uitgezonden op rtl4 zo'n tien jaar terug
Ozquote:Op woensdag 27 april 2005 15:04 schreef Martuh het volgende:
Ik zoek ook een serie
Was over een gevangenis, met een neger in een roltstoel die Augustus heet. Vond ik wel tof. Iemand de titel?
Jaha! Dank uquote:
The Five Pennies?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef melismay het volgende:
Ok, vraagje. Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een muziekfilm, van jaaaaaaaaaaaaaaaren terug. Erg oud dusHet is een film waarin een man samen met straatjongens (kinderen) een soort van fanfare begint. Uiteindelijk heeft hij een band met 76 trombones. Waarschijnlijk is het een film met Danny Kaye We dachten eerst dat de film "76 trombones" heette. Maar die titel klopt waarschijnlijk niet....
Heeft iemand ideeen? Ik ga nog verder zoeken, maar tips zouden welkom zijnAls ik m nog ergens op kan duiken is het misschien een leuk verjaardagskadootje
![]()
Bedankt voor de hulp alvast
Bij Amazon.com. The music man Moet je wel een regiovrije dvdplayer hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef melismay het volgende:
Bedankt voor t zoeken mr_anonimous
Zelf had ik deze nog gevonden...
The music man http://www.imdb.com/title/tt0056262/
Geloof dat deze het is, nu nog zien hoe ik aan de dvd kan komen
Ja dat had ik al gezien, weet niet of die van ons regiosvrij is, kan het me haast niet voorstellenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij Amazon.com. The music man Moet je wel een regiovrije dvdplayer hebben.
Face/Off met John Travolta en Nicholas Cage denk ik. Travolta deed dat bij zijn kinderen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef RAILGUNNER het volgende:
Heb nu al een weekje een film in mijn hoofd, waar ik de titel niet van weet.
Er zit een gebaar in die film, van een persoon die zijn hand verticaal (van boven naar beneden) over het gezicht van iemand anders (vrouw/vriendin of kind, dunno) beweegt.
Waarbij de vingers ook verticaal zijn.
Beetje vage omschrijving, maar volgens mij is het wel uit een bekende film.
Iemand?
Prey?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zoek een serie. Het ging over supermensen, die een stap verder ontwikkeld zijn dan de gewone mens (Homo Sapiens).
Ze zijn sterker en slimmer. Volgens mij werden ze aangeduid met een nummer.
Dit fragment komt van Saturday Night Live.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef Talietje het volgende:
ooit in een grijs verleden heb ik een filmpje van deze gozers gezien.....
http://dickcream.com/h/04/0421/
dit is btw een zeer irri link, dit is dus een klein stukje ervan dat zich steeds weer herhaalt met een kut geluidje erbijmaar dan weet je iig waar k het over heb
ik weet niet meer hoe het heet... iets met night ofzo.... wie o wie weet het
Kung Fu Hustle!quote:Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef Bombie het volgende:
Ik zoek niet zozeer de titel van een specifieke film, maar meer van een bepaalde stroming (als daar in dit geval daadwerkelijk sprake van is). Ik heb namelijk in het verleden een paar kung fu-films gezien die absoluut absurd en hilarisch waren.
Het zijn films waarin acties voorkomen die ietwat versneld zijn opgenomen, of die simpelweg onmogelijk zijn, maar waarbij het onmogelijke er zó dik bovenop ligt, dat het enorm grappig is (een beetje Crouching Tiger, Hidden Dragon-style, maar dan grappig).
Specifieke titels zijn ook erg welkom.
Shaolin Soccerquote:Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef Bombie het volgende:
Ik zoek niet zozeer de titel van een specifieke film, maar meer van een bepaalde stroming (als daar in dit geval daadwerkelijk sprake van is). Ik heb namelijk in het verleden een paar kung fu-films gezien die absoluut absurd en hilarisch waren.
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:37 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit fragment komt van Saturday Night Live.
Maar de film heet: A Night at the Roxbury
The Black Cauldronquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek de engelse titel van Taran en de toverketel, zodat ik die kan downloaden![]()
weet iemand het?
She's all thatquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:14 schreef LyP0 het volgende:
ik zoek de naam van een film die laatst op yorin was, die dude uit the fast and the furious speelt er in en get gaat over een weddenschap dat die jonge een meisje prom queen kan laten worden oid
Inmiddels gevonden, het was Capital City.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef rooierooie het volgende:
Een vraag die mij op mijn werk gesteld werd (dus ik weet zelf geen andere details):
"Wat is de naam van de tv-serie uit de jaren tachtig?negentig?, die op Wall Street speelt? Een van de hoofdrollen was een paardestaartdragende jonge belegger, behoorlijk Zen, en de andere hoofdrollen waren allemaal strakke yups. Ik vermoed dat er een C en een A in de titel van de serie voorkomen, misschien zelfs het woord 'capital'."
A better tomorrow?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:58 schreef Price het volgende:
Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de held aangezien voor de misdadiger waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 20 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
Niemand die deze serie kent? of weet wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Eerder was er altijd op (vrijdagavond volgens mij) een maffia serie op een van de nederlandse zenders (ned1, 2 of 3). Er speelde ondermeer een wat dikkere man in met rood haar en uiteraard een italiaans accent.
Iemand een idee? Het is niet de soprano's.
Crime Story of Gangster Chronicles?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Niemand die deze serie kent? of weet wat ik bedoel?
stijl van de serie lijkt een beetje op third watch.
Vooral de wat dikkere man met rood rossige haar is erg kenmerkend voor de serie vond ik. Daarnaast is hij vaker in (maffia) films te zien.
Je bedoelt niet The Sopranos? Of was dat geen maffiaserie? Heb 't nooit echt gekeken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Niemand die deze serie kent? of weet wat ik bedoel?
stijl van de serie lijkt een beetje op third watch.
Vooral de wat dikkere man met rood rossige haar is erg kenmerkend voor de serie vond ik. Daarnaast is hij vaker in (maffia) films te zien.
The Silence of the Lambsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Limhes het volgende:
En maar direct de volgende vraag:
Hoe heet die (vrij zieke) film waarin een redelijk gestoorde gast een kind (meisje denk ik) opsluit in een put in zijn kelder en haar steeds aanspreekt met 'it'. Zinnen als "It has to put this and this in the basket" enzo... Die kerel had een hondje waar hij nogal gek op was en hij was ook nogal overduidelijk homo...
D'r was namelijk net een vrij wazige film op RTL5 (Joe Dirt) waarin een stukje voorkwam als parodie op die film...
Ik heb laatst een stukje van de sopranos zitten kijken, maar volgens mij bedoel ik een andere serie. Is denk ik een jaartje of 8-9 geleden dat ik die serie keek. Denk dat ie op vrijdagavond op ned1, 2 of 3 kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Limhes het volgende:
[..]
Je bedoelt niet The Sopranos? Of was dat geen maffiaserie? Heb 't nooit echt gekeken...
Ik denk dat je One Dark Night, of Mausoleum uit 1983 bedoelt: http://www.imdb.com/title/tt0086050quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zoek een hele oude horror film, denk zo rond 1980? ik had deze film ooit is op videoband, gekocht bij de kwantum![]()
Maar goed, het was opzich wel erg nep maar het was zo'n creepy film, het ging over een opa van een meisje dat dood ging, die opa had een bepaalde gave ofzo wat ik er nog van weet, volgens mij was hij telekenetisch ofzo, ah fijn die opa wordt begraven/bijgezet in zo'n muur waar natuurlijk nog veel meer kisten zitten ( net zoals in Terminator 3 de scene op 't kerkhof, zo'n soort gebouw ) anyway de'r is een groep tieners waarvan twee meiden volgens mij bij wilde horen maar die moesten dan eerst ontgroent worden door een nacht in dat mortuarium te overnachten, maar één van die meisjes is die kleindochter van die opa die daar begraven ligt, gaat natuurlijk helemaal mis die opa zorgt er voor dat al die kisten openbarsten snachts en dat ze zombie achtig eruit komen kruipen om die meiden te verjagen... ja was een behoorlijk gezellig filmpie zo op me'n 13e ofzo![]()
weet iemand welke film ik bedoel....? het waren twee films op 1 videoband, de andere film ging over een moord van schilder ofzo wat ik me er nog van herinner... iemand? :![]()
Ik heb de serie nooit gezien, maar er weleens over gelezen... doet hieraan denken: 'Misfits of science'.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:11 schreef beyond_cool het volgende:
Ik zoek de volgende serie:
Eind jaren 70 of jaren 80
Het gaat over een aantal kinderen met buitengewone krachten. Degene die me is bijgebleven is de stoere bikkel met leren jas en zonnebril die hij niet gewoon op zijn n'n neus of op z'n hoofd droeg maar wel met de beentjes in z'n oren terwijl de bril lekker onder zijn kin bungelde. Volgens mij is hij de kerel die elektrische krachten heeft ...
In een bepaalde aflevering sterft hij (bijna) en zegt hij 'tell Laurie I love her, een verwijzing naar een nummer uit de jaren 60.
Rebel Heart?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:09 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek de titel van een ierse serie die een aantal jaar geleden uitgezonden werd dacht ik op ned 3. Het ging over 2 vrienden, de een was erg dik en de ander een leuke vent, het had met de IRA te maken, geloof ik. Het waren maar een paar delen.
Ik weet alleen nog wat de hoofdrolspeler zei op het einde: "sometimes they shine my Belfast people" Hij stond daarbij op een dak en het beeld ging steeds verder weg.. over de stad Belfast
zeer mooie quote vandaar dat het me na al die jaren nog bij gebleven is.
Phantom of the opera?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:15 schreef R-Alph het volgende:
Ben naar de titel van een film opzoek die gaat over een man in een zwarte cape met een wit masker en heeft een rode roos in zijn mond. Het speelt zich af in italie in een tijd na de middeleeuwen.
Rare omschrijving maarja.
Ik word er helemaal gek van want ik kom er niet op
Nee, wel in die stijl.quote:
Met Sudderland of Chamberlaine ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef yvonne het volgende:
Casanova.
Nee het is niet Kastanovaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef yvonne het volgende:
Casanova.
Ik sloot hem nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee het is niet Kastanova![]()
Je deed mn topic net met tegenzin dicht he?![]()
Ik ben nu aan het twijfelen of het nu wel of niet casanova was. Ik kan ook geen plaatje vinden uit deze film.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik sloot hem niet
Van mij mag juist veel open blijven
Die is mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.smca.at/presse/images/Plakat._Casanova.jpg Deze.
Neuh, ik poste door het slotjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het twijfelen of het nu wel of niet casanova was. Ik kan ook geen plaatje vinden uit deze film.
Ik dacht dat jij m gesloten had omdat je als laatste poste. Maarja
Im Westen nichts neues, de echte uit '30 komt ene dezer dagen op TV Tong!quote:
Ik heb zo'n filmposter voor ogen van een man met zwarte hoed en wit venetiaans masker en een roos, en ik meende dat dat casanova wasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het twijfelen of het nu wel of niet casanova was. Ik kan ook geen plaatje vinden uit deze film.
Ik dacht dat jij m gesloten had omdat je als laatste poste. Maarja
Ok ik weet nog dat ze hem opnamenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Im Westen nichts neues, de echte uit '30 komt ene dezer dagen op TV Tong!
Village of the damned met Superman Christopher Reeve?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Miss__Monroe het volgende:
Ik zoek een film die ik ooit 8 jaar geleden ongeveer heb gezien. het ging over moordzuchtige baby's.. In een dorp viel iedereen plotseling flauw en vervolgens werden alle vrouwen zwanger. maar de baby's die werden geboren waren heel gemeen en hadden hele enge ogen. Ze vermoorden mensen o.a. door kokend water om te gooien en oogdruppels te verwisselen. Het lijkt misschien een comedy als je het zo leest maar het was bedoeld als horrorfilm..
Sorry helaas dat is em niet, niet die ik bedoel, hij is denk ik van ergens eind jaren 90 en speelt zich gewoon in het heden af.quote:
Je had ook nog de serie Harry's Game, ging ook over de IRA maar die is al wat ouder. Begin jaren 80.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Sorry helaas dat is em niet, niet die ik bedoel, hij is denk ik van ergens eind jaren 90 en speelt zich gewoon in het heden af.
maar thanks anyway!
JA LOL! dat is hem!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef watchers het volgende:
[..]
Ik denk dat je One Dark Night, of Mausoleum uit 1983 bedoelt: http://www.imdb.com/title/tt0086050
Inderdaad een vrij goedkoop maar creepy filmpje
A strange man named Karl Rhamarevich (Raymar) dies shortly after discovering a way to become even more powerful in death through telekinesis. On the night of his burial in a crypt, Julie (Meg Tilly) is to spend the night there as part of an initiation rite, supervised by 2 other girls. The crypt becomes a scene of horror as Raymar returns to life and deploys his horrifying telekinetic powers, with coffins sliding out and splintering open to release decaying bodies on Raymar's command. The bodies soon begin to menace the three girls trapped inside. Will they survive the horrific night in the crypt?
ik heb dan ook geen ideequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:08 schreef Dandilion het volgende:
er heeft nog niemand gereageerd op mijn champignonnegat film oproepje....
:-(
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Dandilion het volgende:
wie kan mij helpen met het volgende;
Ergens midden jaren 80 heb ik op TV een film gezien die ging over een meisje wat viel in een champignonnengat, op een kwekerij voor champignons ofziets.
Zover ik me kan herinneren ging het over dat meisje wat gered moest worden.
Mijn zus en ik hebben het nog wel eens over die film.
Maakte toendertijd veel indruk op ons.
De film, het kan zijn in delen, werd uitgezonden bij het programma villa achterwerk op de vpro. Maar weet ik niet zeker meer.
Wat ik dus niet meer weet of de film engels of scandinavisch of anders gesproken is.
Ik heb al op de imdb site gezocht, maar daar kom ik niet veel wijs uit.
Dus wie kan me helpen aan de titel, of de film op video danwel dvd uitgebracht is.
Is er uberhaupt iemand die weet welke film ik bedoel?
Stripesquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Gluttony het volgende:
Ik zoek ook een film, ik probeer het hier ff.
De film is uit begin of midden jaren tachtig, met Bill Murray. Het gaat over een man (Bill) die op 1 dag zijn baan, huis en vriendin kwijtraakt. Hij besluit daarom om samen met een vriend (1 of andere lange slungel met een bril) het leger in te gaan. Hij word ingedeeld bij een gigantisch vervelende officier, en ze maken elkaar dan het leven zuur. Erg grappige film, alleen ik weet de titel niet meer
was het niet zo'n waargebeurd verhaal iets over dat kind wat toen begin jaren 80 vast zat in een gat in de grond???quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Dandilion het volgende:
wie kan mij helpen met het volgende;
Ergens midden jaren 80 heb ik op TV een film gezien die ging over een meisje wat viel in een champignonnengat, op een kwekerij voor champignons ofziets.
Zover ik me kan herinneren ging het over dat meisje wat gered moest worden.
Mijn zus en ik hebben het nog wel eens over die film.
Maakte toendertijd veel indruk op ons.
De film, het kan zijn in delen, werd uitgezonden bij het programma villa achterwerk op de vpro. Maar weet ik niet zeker meer.
Wat ik dus niet meer weet of de film engels of scandinavisch of anders gesproken is.
Ik heb al op de imdb site gezocht, maar daar kom ik niet veel wijs uit.
Dus wie kan me helpen aan de titel, of de film op video danwel dvd uitgebracht is.
Is er uberhaupt iemand die weet welke film ik bedoel?
Idle Hands?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:35 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een horrorfilm die ik een jaartje of 8 geleden heb gezien. Het gaat over handen die een eigen leven gaan leiden, en elkaar van de mensen afhakken en zo de wereld zegmaar overnemenDe handjes wilen allemaal "free" zijn.
Op het eind lokt een man ze naar een dak, die zegt dat ze hem moeten volgen om "free" te zijn, hij springt van het dak af en alle handjes erachteraan, allemaal "freeeeeeeee" roepend. En zo eindigt de film ongeveer
nee het zijn de handen van een plastisch chirurg als ik me niet vergis! Wij hebben m op dvd, ik zal zo 's kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |