abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26545018
G-SaS G-SaS - woensdag 27 april 2005 @ 11:26

ik zoek eigelijk de naam van een drankmerk , maar die had een bepaalde reclame dus dan zit ik in t goede topic Het gaat om die reclame van een drankmerk zoals baileys, ook van dat witte spul, en dat werd ergens overheen gegoten en toen verscheen daarin een vrouw...
hoe heet dit drankmerk ook alweer ?? :S

Volgens mij Tia maria cream.

Ik zoek de naam van die serie met als Tune. Would you like to swing on a star.

Een serie waarin een meisje een buitenaardse oom heeft die in de vorm van een soort van dubbelzijdige piramide achtig kristal tegen haar aan liep te praten.

Volgens mij werd dit wel eens uitgezonden op rtl4 zo'n tien jaar terug
  woensdag 27 april 2005 @ 14:33:11 #2
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_26545071
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef outcast_within het volgende:

Ik zoek de naam van die serie met als Tune. Would you like to swing on a star.

Een serie waarin een meisje een buitenaardse oom heeft die in de vorm van een soort van dubbelzijdige piramide achtig kristal tegen haar aan liep te praten.

Volgens mij werd dit wel eens uitgezonden op rtl4 zo'n tien jaar terug
Out of this world.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_26545238
wat een sof las net de episode guide en kwam erachter dat ze de show stopzette midden in een cliffhanger
pi_26545448
gek he, als niemand kijkt?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 27 april 2005 @ 15:04:13 #5
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_26545897
Ik zoek ook een serie

Was over een gevangenis, met een neger in een roltstoel die Augustus heet. Vond ik wel tof. Iemand de titel?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  woensdag 27 april 2005 @ 15:50:20 #6
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26546113
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:04 schreef Martuh het volgende:
Ik zoek ook een serie

Was over een gevangenis, met een neger in een roltstoel die Augustus heet. Vond ik wel tof. Iemand de titel?
Oz
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_26564243
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef victorinox het volgende:

[..]

Oz
Jaha! Dank u
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  donderdag 28 april 2005 @ 12:50:20 #8
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26567617
Ok, vraagje. Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een muziekfilm, van jaaaaaaaaaaaaaaaren terug. Erg oud dus Het is een film waarin een man samen met straatjongens (kinderen) een soort van fanfare begint. Uiteindelijk heeft hij een band met 76 trombones. Waarschijnlijk is het een film met Danny Kaye We dachten eerst dat de film "76 trombones" heette. Maar die titel klopt waarschijnlijk niet....

Heeft iemand ideeen? Ik ga nog verder zoeken, maar tips zouden welkom zijn Als ik m nog ergens op kan duiken is het misschien een leuk verjaardagskadootje

Bedankt voor de hulp alvast
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  donderdag 28 april 2005 @ 12:55:12 #9
92644 mr_anonimous
pi_26567744
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef melismay het volgende:
Ok, vraagje. Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een muziekfilm, van jaaaaaaaaaaaaaaaren terug. Erg oud dus Het is een film waarin een man samen met straatjongens (kinderen) een soort van fanfare begint. Uiteindelijk heeft hij een band met 76 trombones. Waarschijnlijk is het een film met Danny Kaye We dachten eerst dat de film "76 trombones" heette. Maar die titel klopt waarschijnlijk niet....

Heeft iemand ideeen? Ik ga nog verder zoeken, maar tips zouden welkom zijn Als ik m nog ergens op kan duiken is het misschien een leuk verjaardagskadootje

Bedankt voor de hulp alvast
The Five Pennies?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:14:54 #10
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26568223
Bedankt voor t zoeken mr_anonimous

Zelf had ik deze nog gevonden...
The music man http://www.imdb.com/title/tt0056262/

Geloof dat deze het is, nu nog zien hoe ik aan de dvd kan komen
-
  donderdag 28 april 2005 @ 13:21:51 #11
92644 mr_anonimous
pi_26568450
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef melismay het volgende:
Bedankt voor t zoeken mr_anonimous

Zelf had ik deze nog gevonden...
The music man http://www.imdb.com/title/tt0056262/

Geloof dat deze het is, nu nog zien hoe ik aan de dvd kan komen
Bij Amazon.com. The music man Moet je wel een regiovrije dvdplayer hebben.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:23:32 #12
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26568490
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Bij Amazon.com. The music man Moet je wel een regiovrije dvdplayer hebben.
Ja dat had ik al gezien, weet niet of die van ons regiosvrij is, kan het me haast niet voorstellen
-
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:27:07 #13
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_26586085
Heb nu al een weekje een film in mijn hoofd, waar ik de titel niet van weet.

Er zit een gebaar in die film, van een persoon die zijn hand verticaal (van boven naar beneden) over het gezicht van iemand anders (vrouw/vriendin of kind, dunno) beweegt.
Waarbij de vingers ook verticaal zijn.

Beetje vage omschrijving, maar volgens mij is het wel uit een bekende film.

Iemand?
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:36:48 #14
92644 mr_anonimous
pi_26589847
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef RAILGUNNER het volgende:
Heb nu al een weekje een film in mijn hoofd, waar ik de titel niet van weet.

Er zit een gebaar in die film, van een persoon die zijn hand verticaal (van boven naar beneden) over het gezicht van iemand anders (vrouw/vriendin of kind, dunno) beweegt.
Waarbij de vingers ook verticaal zijn.

Beetje vage omschrijving, maar volgens mij is het wel uit een bekende film.

Iemand?
Face/Off met John Travolta en Nicholas Cage denk ik. Travolta deed dat bij zijn kinderen.
pi_26596017
ooit in een grijs verleden heb ik een filmpje van deze gozers gezien.....

http://dickcream.com/h/04/0421/

dit is btw een zeer irri link, dit is dus een klein stukje ervan dat zich steeds weer herhaalt met een kut geluidje erbij maar dan weet je iig waar k het over heb
ik weet niet meer hoe het heet... iets met night ofzo.... wie o wie weet het
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  Donald Duck held vrijdag 29 april 2005 @ 13:41:19 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26596068
Ik zoek een serie. Het ging over supermensen, die een stap verder ontwikkeld zijn dan de gewone mens (Homo Sapiens).
Ze zijn sterker en slimmer. Volgens mij werden ze aangeduid met een nummer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:42:42 #17
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_26600869
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zoek een serie. Het ging over supermensen, die een stap verder ontwikkeld zijn dan de gewone mens (Homo Sapiens).
Ze zijn sterker en slimmer. Volgens mij werden ze aangeduid met een nummer.
Prey?
  Donald Duck held vrijdag 29 april 2005 @ 17:29:17 #18
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26602098
dat is hem. bedankt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_26609997
Eerder was er altijd op (vrijdagavond volgens mij) een maffia serie op een van de nederlandse zenders (ned1, 2 of 3). Er speelde ondermeer een wat dikkere man in met rood haar en uiteraard een italiaans accent.

Iemand een idee? Het is niet de soprano's.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:37:17 #20
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26611870
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef Talietje het volgende:
ooit in een grijs verleden heb ik een filmpje van deze gozers gezien.....

http://dickcream.com/h/04/0421/

dit is btw een zeer irri link, dit is dus een klein stukje ervan dat zich steeds weer herhaalt met een kut geluidje erbij maar dan weet je iig waar k het over heb
ik weet niet meer hoe het heet... iets met night ofzo.... wie o wie weet het
Dit fragment komt van Saturday Night Live.
Maar de film heet: A Night at the Roxbury
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_26633617
Ik zoek niet zozeer de titel van een specifieke film, maar meer van een bepaalde stroming (als daar in dit geval daadwerkelijk sprake van is). Ik heb namelijk in het verleden een paar kung fu-films gezien die absoluut absurd en hilarisch waren.

Het zijn films waarin acties voorkomen die ietwat versneld zijn opgenomen, of die simpelweg onmogelijk zijn, maar waarbij het onmogelijke er zó dik bovenop ligt, dat het enorm grappig is (een beetje Crouching Tiger, Hidden Dragon-style, maar dan grappig).

Specifieke titels zijn ook erg welkom.
  zondag 1 mei 2005 @ 01:15:05 #22
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_26633640
quote:
Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef Bombie het volgende:
Ik zoek niet zozeer de titel van een specifieke film, maar meer van een bepaalde stroming (als daar in dit geval daadwerkelijk sprake van is). Ik heb namelijk in het verleden een paar kung fu-films gezien die absoluut absurd en hilarisch waren.

Het zijn films waarin acties voorkomen die ietwat versneld zijn opgenomen, of die simpelweg onmogelijk zijn, maar waarbij het onmogelijke er zó dik bovenop ligt, dat het enorm grappig is (een beetje Crouching Tiger, Hidden Dragon-style, maar dan grappig).

Specifieke titels zijn ook erg welkom.
Kung Fu Hustle!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26633697
quote:
Op zondag 1 mei 2005 01:15 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Kung Fu Hustle!
Dank je... ik ga er achteraan.
  zondag 1 mei 2005 @ 08:57:33 #24
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26635044
quote:
Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef Bombie het volgende:
Shaolin Soccer
IMDb Vote History
pi_26658755
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 00:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dit fragment komt van Saturday Night Live.
Maar de film heet: A Night at the Roxbury
mijn dank is groot
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:17:42 #26
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_26695955
Ik zoek de engelse titel van Taran en de toverketel, zodat ik die kan downloaden
weet iemand het?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:19:15 #27
92644 mr_anonimous
pi_26696000
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek de engelse titel van Taran en de toverketel, zodat ik die kan downloaden
weet iemand het?
The Black Cauldron
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:07:16 #28
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_26712684
Ik zoek de titel van een oorlogsfilm die zich afspeelt in het Italië van WW2.
Een stel Britten moeten vluchten voor de oprukkende Italianen. Zij laten één knul achter omdat hij gewond is. Later blijkt dat iedereen opgepakt is, behalve die knul. Hij verschuilt zich bij een familie op een boerderij en wordt zo van de ene naar de andere plek geloodsd door mensen die niks op hebben met Mussolini's mannen. Ondertussen maken de Britten in het gevangenkamp het leven van hun bewakers zuur en als eenmaal de Duitsers komen, zetten de Italianen bij het weg gaan de poorten ook open en laten de Britten er vandoor gaan, tot groot ongenoegen van de Duitse troepen die later komen hehe.
Ook ontstaat er (uiteraard) een liefde tussen de vrije Brit en een Italiaans meisje.

Kent iemand deze film? Ik zag hem vorig jaar op Canvas en de sfeer in de film was geweldig. Hij was erg komisch voor een oorlogsfilm. Ik denk dat het een Britse productie is en hij is van de jaren '90 of later zelfs.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:14:34 #29
120106 LyP0
don't screw a screwdriver
pi_26716364
ik zoek de naam van een film die laatst op yorin was, die dude uit the fast and the furious speelt er in en get gaat over een weddenschap dat die jonge een meisje prom queen kan laten worden oid
pi_26716384
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 01:14 schreef LyP0 het volgende:
ik zoek de naam van een film die laatst op yorin was, die dude uit the fast and the furious speelt er in en get gaat over een weddenschap dat die jonge een meisje prom queen kan laten worden oid
She's all that
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:37:20 #31
120106 LyP0
don't screw a screwdriver
pi_26716791
thank you
pi_26727281
Een vraag die mij op mijn werk gesteld werd (dus ik weet zelf geen andere details):

"Wat is de naam van de tv-serie uit de jaren tachtig?negentig?, die op Wall Street speelt? Een van de hoofdrollen was een paardestaartdragende jonge belegger, behoorlijk Zen, en de andere hoofdrollen waren allemaal strakke yups. Ik vermoed dat er een C en een A in de titel van de serie voorkomen, misschien zelfs het woord 'capital'."
pi_26743080
Hallo, ik zoek de titel van een film die ik recentelijk op CineNova of Canal+ zag, maar met behulp van beide sites kom ik er nog steeds niet achter.
Het blijft een beetje wazig als ik probeer te bedenken hoe de namen van de mensen in de film waren. Het was een domme (romantische) komedie over een jongen en een meisje die gaan trouwen. Ze willen een bepaalde persoon eigenlijk niet uitnodigen maar hij nodigt zichzelf als het ware uit.
Verder gaan ze op pad voor een bruidsjurk en komen terecht in een gaybar waar die persoon die ze eigenlijk niet zo mogen er voor zorgt dat ze de benodigde persoon zo ver krijgen om die jurk te gaan maken.
Dan nodigen ze een 'zuster' en 'politie-agente' uit op het vrijgezellenfeestje, terwijl de bruidegom net thuis komt met zn aanstaande schoonouders.
Ook de zus van de bruid komt en twee vrienden van de bruidegom gaan daar achteraan, waaronder die persoon die niet zo gewaardeerd wordt. Die uiteindelijk 'wint' van de ander.
Deze blijkt later te rotzooien met de moeder van de persoon die niet zo gewaardeerd wordt.
Ook zorgt de persoon die niet zo gewaardeerd ervoor dat alle bloemen voor het feest naar de kl*te gaan, maar gaat er wel weer voor zorgen dat ze alsnog bloemen hebben.
Ja het was een kut film, tis puur dat ik me er vreselijk aan erger dat ik de titel niet meer weet en weet hoe de namen van de personen waren.
Snappen jullie het nog? Ik hoop dat iemand me de titel kan vertellen of namen van personen die erin spelen.

BVD
pi_26743155
American Pie: The Wedding
pi_26743244
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef Beach het volgende:
American Pie: The Wedding

Dank u!
pi_26743580
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Dank u!
Graag gedaan
pi_26748748
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef rooierooie het volgende:
Een vraag die mij op mijn werk gesteld werd (dus ik weet zelf geen andere details):

"Wat is de naam van de tv-serie uit de jaren tachtig?negentig?, die op Wall Street speelt? Een van de hoofdrollen was een paardestaartdragende jonge belegger, behoorlijk Zen, en de andere hoofdrollen waren allemaal strakke yups. Ik vermoed dat er een C en een A in de titel van de serie voorkomen, misschien zelfs het woord 'capital'."
Inmiddels gevonden, het was Capital City.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 02:58:10 #38
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_26770693
Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de held aangezien voor de misdadiger waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 20 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:24:14 #39
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_26772495
Hm, ik kom blijkbaar echt met een film aan waar nog nooooit iemand van gehoord heeft.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:48:03 #40
92644 mr_anonimous
pi_26772974
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 02:58 schreef Price het volgende:
Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de held aangezien voor de misdadiger waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 20 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
A better tomorrow?
  zondag 8 mei 2005 @ 02:11:11 #41
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_26816889
Ik zoek de volgende serie:

Eind jaren 70 of jaren 80
Het gaat over een aantal kinderen met buitengewone krachten. Degene die me is bijgebleven is de stoere bikkel met leren jas en zonnebril die hij niet gewoon op zijn n'n neus of op z'n hoofd droeg maar wel met de beentjes in z'n oren terwijl de bril lekker onder zijn kin bungelde. Volgens mij is hij de kerel die elektrische krachten heeft ...

In een bepaalde aflevering sterft hij (bijna) en zegt hij 'tell Laurie I love her, een verwijzing naar een nummer uit de jaren 60.
pi_26837532
Ik ben op zoek naar een programma. Het zal wel goed kunnen zijn dat het een serie is. Ik heb het of afgelopen donderdag of vrijdag geloof ik gezien. Het was op een Nederlands kanaal. Het was een soort reisprogramma. Er waren drie groepjes, die naar Berlijn gingen. Een stel om hun zoon daar te bezoeken, een net verloofd stel en twe vriendinnen samen. Van iedereen lieten ze dus zien waar ze logeerden, hoeveel het hen kostte, de activiteiten, die ze daar deden enzovoorts. Ik heb dat programma om iets tussen acht en negen uur s'ochtends gezien. Kan iemand me helpen wat het zou kunnen zijn geweest. Dank jullie al van tevoren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 9 mei 2005 @ 10:27:05 #43
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_26846161
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

A better tomorrow?
Dat is ´m volgens mij niet.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_26858253
Ik heb hem gisteren heel toevallig weer op tv gezien. Het is een nieuw reisprogramma van rtl 4. Het heet Boarding now. Tot nu toe hebben zij Nice, Berlijn, Stockholm en Kapstadt gehad of zo. Het is vrij leuk. Maar bedankt hoor.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_26873967
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Eerder was er altijd op (vrijdagavond volgens mij) een maffia serie op een van de nederlandse zenders (ned1, 2 of 3). Er speelde ondermeer een wat dikkere man in met rood haar en uiteraard een italiaans accent.

Iemand een idee? Het is niet de soprano's.
Niemand die deze serie kent? of weet wat ik bedoel?

stijl van de serie lijkt een beetje op third watch.

Vooral de wat dikkere man met rood rossige haar is erg kenmerkend voor de serie vond ik. Daarnaast is hij vaker in (maffia) films te zien.
Fiets
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:56:17 #46
92644 mr_anonimous
pi_26876935
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Vooral de wat dikkere man met rood rossige haar is erg kenmerkend voor de serie vond ik. Daarnaast is hij vaker in (maffia) films te zien.
Crime Story of Gangster Chronicles?
pi_26896796
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je bedoelt niet The Sopranos? Of was dat geen maffiaserie? Heb 't nooit echt gekeken...

En maar direct de volgende vraag:
Hoe heet die (vrij zieke) film waarin een redelijk gestoorde gast een kind (meisje denk ik) opsluit in een put in zijn kelder en haar steeds aanspreekt met 'it'. Zinnen als "It has to put this and this in the basket" enzo... Die kerel had een hondje waar hij nogal gek op was en hij was ook nogal overduidelijk homo...
D'r was namelijk net een vrij wazige film op RTL5 (Joe Dirt) waarin een stukje voorkwam als parodie op die film...
...when logic and proportion have fallen sloppy dead.
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:29:35 #48
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26901115
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Limhes het volgende:
En maar direct de volgende vraag:
Hoe heet die (vrij zieke) film waarin een redelijk gestoorde gast een kind (meisje denk ik) opsluit in een put in zijn kelder en haar steeds aanspreekt met 'it'. Zinnen als "It has to put this and this in the basket" enzo... Die kerel had een hondje waar hij nogal gek op was en hij was ook nogal overduidelijk homo...
D'r was namelijk net een vrij wazige film op RTL5 (Joe Dirt) waarin een stukje voorkwam als parodie op die film...
The Silence of the Lambs
IMDb Vote History
pi_26904366
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Limhes het volgende:

[..]

Je bedoelt niet The Sopranos? Of was dat geen maffiaserie? Heb 't nooit echt gekeken...
Ik heb laatst een stukje van de sopranos zitten kijken, maar volgens mij bedoel ik een andere serie. Is denk ik een jaartje of 8-9 geleden dat ik die serie keek. Denk dat ie op vrijdagavond op ned1, 2 of 3 kwam.

Vooral die man met dat rooie rossige haar (een roodharige italiaan?) kan ik mij herinneren. En de naam Frankie zegt mij iets.
Fiets
pi_26931815
Ik zoek de titel van een ierse serie die een aantal jaar geleden uitgezonden werd dacht ik op ned 3. Het ging over 2 vrienden, de een was erg dik en de ander een leuke vent, het had met de IRA te maken, geloof ik. Het waren maar een paar delen.

Ik weet alleen nog wat de hoofdrolspeler zei op het einde: "sometimes they shine my Belfast people" Hij stond daarbij op een dak en het beeld ging steeds verder weg.. over de stad Belfast

zeer mooie quote vandaar dat het me na al die jaren nog bij gebleven is.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_26942944
Ik zoek een hele oude horror film, denk zo rond 1980? ik had deze film ooit is op videoband, gekocht bij de kwantum

Maar goed, het was opzich wel erg nep maar het was zo'n creepy film, het ging over een opa van een meisje dat dood ging, die opa had een bepaalde gave ofzo wat ik er nog van weet, volgens mij was hij telekenetisch ofzo, ah fijn die opa wordt begraven/bijgezet in zo'n muur waar natuurlijk nog veel meer kisten zitten ( net zoals in Terminator 3 de scene op 't kerkhof, zo'n soort gebouw ) anyway de'r is een groep tieners waarvan twee meiden volgens mij bij wilde horen maar die moesten dan eerst ontgroent worden door een nacht in dat mortuarium te overnachten, maar één van die meisjes is die kleindochter van die opa die daar begraven ligt, gaat natuurlijk helemaal mis die opa zorgt er voor dat al die kisten openbarsten snachts en dat ze zombie achtig eruit komen kruipen om die meiden te verjagen... ja was een behoorlijk gezellig filmpie zo op me'n 13e ofzo

weet iemand welke film ik bedoel....? het waren twee films op 1 videoband, de andere film ging over een moord van schilder ofzo wat ik me er nog van herinner... iemand? :
pi_26945692
Ik ben op zoek naar een jeugdfilm uit ik denk de jaren 80. Ik heb deze film lang geleden weleens gezien op ik geloof belgie 1 die toen zondagmiddags allerlei van die films vertoonden.

Het verhaal gaat over een groep jongeren die in een kasteel verblijven omdat 1 van hen geloof ik familie is van de eigenaar en hier gaan ze op zoek naar een schat van een roofridder die vroeger in dat kasteel woonde. Ik kan me alleen herinneren dat er een schilderij was van die ridder en daar vonden ze dan op het laatst een aanwijzing dat de schat in een grot lag, ook waren er flashback scene's van die ridder die in een open plek in het bos aan zijn eind kwam toen hij werd achtervolgd door een groep. Ook was er geloof ik een scene dat ze 's nachts in de kapel aan het zoeken waren.
De film kwam geloof ik uit een Oost Europees land.

Meer weet ik niet van deze film en ik ben toch wel benieuwd welke het geweest is
man van weinig woorden
pi_26972977
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zoek een hele oude horror film, denk zo rond 1980? ik had deze film ooit is op videoband, gekocht bij de kwantum

Maar goed, het was opzich wel erg nep maar het was zo'n creepy film, het ging over een opa van een meisje dat dood ging, die opa had een bepaalde gave ofzo wat ik er nog van weet, volgens mij was hij telekenetisch ofzo, ah fijn die opa wordt begraven/bijgezet in zo'n muur waar natuurlijk nog veel meer kisten zitten ( net zoals in Terminator 3 de scene op 't kerkhof, zo'n soort gebouw ) anyway de'r is een groep tieners waarvan twee meiden volgens mij bij wilde horen maar die moesten dan eerst ontgroent worden door een nacht in dat mortuarium te overnachten, maar één van die meisjes is die kleindochter van die opa die daar begraven ligt, gaat natuurlijk helemaal mis die opa zorgt er voor dat al die kisten openbarsten snachts en dat ze zombie achtig eruit komen kruipen om die meiden te verjagen... ja was een behoorlijk gezellig filmpie zo op me'n 13e ofzo

weet iemand welke film ik bedoel....? het waren twee films op 1 videoband, de andere film ging over een moord van schilder ofzo wat ik me er nog van herinner... iemand? :
Ik denk dat je One Dark Night, of Mausoleum uit 1983 bedoelt: http://www.imdb.com/title/tt0086050

Inderdaad een vrij goedkoop maar creepy filmpje

A strange man named Karl Rhamarevich (Raymar) dies shortly after discovering a way to become even more powerful in death through telekinesis. On the night of his burial in a crypt, Julie (Meg Tilly) is to spend the night there as part of an initiation rite, supervised by 2 other girls. The crypt becomes a scene of horror as Raymar returns to life and deploys his horrifying telekinetic powers, with coffins sliding out and splintering open to release decaying bodies on Raymar's command. The bodies soon begin to menace the three girls trapped inside. Will they survive the horrific night in the crypt?
pi_26973203
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:11 schreef beyond_cool het volgende:
Ik zoek de volgende serie:

Eind jaren 70 of jaren 80
Het gaat over een aantal kinderen met buitengewone krachten. Degene die me is bijgebleven is de stoere bikkel met leren jas en zonnebril die hij niet gewoon op zijn n'n neus of op z'n hoofd droeg maar wel met de beentjes in z'n oren terwijl de bril lekker onder zijn kin bungelde. Volgens mij is hij de kerel die elektrische krachten heeft ...

In een bepaalde aflevering sterft hij (bijna) en zegt hij 'tell Laurie I love her, een verwijzing naar een nummer uit de jaren 60.
Ik heb de serie nooit gezien, maar er weleens over gelezen... doet hieraan denken: 'Misfits of science'.

http://www.imdb.com/title/tt0089602

Drs. Hayes and Lincoln are researchers in biological oddities for the Humanidyne company. When they find a man still alive after being frozen for 50 years, their greedy boss fires them and takes the Iceman to use for military experiments. Left without jobs, Hayes and Lincoln decide to get a group of "freaks" (including a telekinetic 17-year-old and a rock guitarist who shoots lightning from his hands) together to rescue the Iceman and stop their boss' reckless experiments.
pi_26973339
quote:
Op zondag 1 mei 2005 01:15 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Kung Fu Hustle!
Inderdaad... de ultieme hilarische kung-fu-film
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:24:41 #56
103563 Amethyst
zie ook mijn web-log
pi_26974045
ik ben opzoek naar de begintune van een kinderserie van kindernet, volgens mij runaway bay. weet iemand waar ik die kan vinden? ik heb al heel wat afgezocht
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:20:05 #57
92644 mr_anonimous
pi_26976074
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 00:09 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek de titel van een ierse serie die een aantal jaar geleden uitgezonden werd dacht ik op ned 3. Het ging over 2 vrienden, de een was erg dik en de ander een leuke vent, het had met de IRA te maken, geloof ik. Het waren maar een paar delen.

Ik weet alleen nog wat de hoofdrolspeler zei op het einde: "sometimes they shine my Belfast people" Hij stond daarbij op een dak en het beeld ging steeds verder weg.. over de stad Belfast

zeer mooie quote vandaar dat het me na al die jaren nog bij gebleven is.
Rebel Heart?
pi_27011868
Ben naar de titel van een film opzoek die gaat over een man in een zwarte cape met een wit masker en heeft een rode roos in zijn mond. Het speelt zich af in italie in een tijd na de middeleeuwen.

Rare omschrijving maarja.

Ik word er helemaal gek van want ik kom er niet op
Holler
pi_27011910
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:15 schreef R-Alph het volgende:
Ben naar de titel van een film opzoek die gaat over een man in een zwarte cape met een wit masker en heeft een rode roos in zijn mond. Het speelt zich af in italie in een tijd na de middeleeuwen.

Rare omschrijving maarja.

Ik word er helemaal gek van want ik kom er niet op
Phantom of the opera?
pi_27011936
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:17 schreef Parvus het volgende:

[..]

Phantom of the opera?
Nee, wel in die stijl.

In spanje noemen ze zo'n persoon een don guan. In italie is dat de naam van deze film.

Damn wordt er gek van
Holler
  Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:19:48 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27011968
Casanova.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27011996
Don Juan Demarco?
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 mei 2005 @ 21:21:39 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_27012019
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef yvonne het volgende:
Casanova.
Met Sudderland of Chamberlaine ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27012031
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef yvonne het volgende:
Casanova.
Nee het is niet Kastanova

Je deed mn topic net met tegenzin dicht he?
Holler
  Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:26:50 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012186
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:22 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Nee het is niet Kastanova

Je deed mn topic net met tegenzin dicht he?
Ik sloot hem niet
Van mij mag juist veel open blijven
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:28:12 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012229
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Met Sudderland of Chamberlaine ?

http://www.smca.at/presse/images/Plakat._Casanova.jpg Deze.

pi_27012244
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik sloot hem niet
Van mij mag juist veel open blijven
Ik ben nu aan het twijfelen of het nu wel of niet casanova was. Ik kan ook geen plaatje vinden uit deze film.

Ik dacht dat jij m gesloten had omdat je als laatste poste. Maarja
Holler
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 mei 2005 @ 21:29:14 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_27012255
quote:
Die is mooi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:50:11 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012832
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Ik ben nu aan het twijfelen of het nu wel of niet casanova was. Ik kan ook geen plaatje vinden uit deze film.

Neuh, ik poste door het slotje

Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:50:56 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012851
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die is mooi

Im Westen nichts neues, de echte uit '30 komt ene dezer dagen op TV Tong!

Admin zaterdag 14 mei 2005 @ 21:51:55 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27012882
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Ik heb zo'n filmposter voor ogen van een man met zwarte hoed en wit venetiaans masker en een roos, en ik meende dat dat casanova was

Trouwste user 2022 zaterdag 14 mei 2005 @ 21:52:30 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_27012892
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Im Westen nichts neues, de echte uit '30 komt ene dezer dagen op TV Tong!
Ok ik weet nog dat ze hem opnamen

pi_27022605
Hoe heet die man ook alweer
Of welke film was dit

Die Franse acteur met die baard
De film gaat over een slim klein meisje..
  zondag 15 mei 2005 @ 12:38:46 #74
6536 dwerg
chagrijn
pi_27022706
Ja, dat zei ik. Jean Reno in Leon. Met Natalie Portman.
I intend to live forever, or die trying.
pi_27022745
Ah ja, Leon
Senks !
  zondag 15 mei 2005 @ 12:43:31 #76
6536 dwerg
chagrijn
pi_27022807
Graag gedaan. Goeie film ook.
I intend to live forever, or die trying.
pi_27086436
Ik zoek een film die ik ooit 8 jaar geleden ongeveer heb gezien. het ging over moordzuchtige baby's.. In een dorp viel iedereen plotseling flauw en vervolgens werden alle vrouwen zwanger. maar de baby's die werden geboren waren heel gemeen en hadden hele enge ogen. Ze vermoorden mensen o.a. door kokend water om te gooien en oogdruppels te verwisselen. Het lijkt misschien een comedy als je het zo leest maar het was bedoeld als horrorfilm..

Verder nog een vrij oude film die ik ooit 12/13 jaar geleden een stukje heb gezien. Ik kan me een stukje herinneren over een meisje die in het drijfzand terechtkwam en langzaam naar beneden zakte. Ze werd achtervolgd door grote gevaarlijke wezens (een soort spinnen) Weet iemand wet ik bedoel???
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:06:36 #78
92644 mr_anonimous
pi_27086503
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Miss__Monroe het volgende:
Ik zoek een film die ik ooit 8 jaar geleden ongeveer heb gezien. het ging over moordzuchtige baby's.. In een dorp viel iedereen plotseling flauw en vervolgens werden alle vrouwen zwanger. maar de baby's die werden geboren waren heel gemeen en hadden hele enge ogen. Ze vermoorden mensen o.a. door kokend water om te gooien en oogdruppels te verwisselen. Het lijkt misschien een comedy als je het zo leest maar het was bedoeld als horrorfilm..
Village of the damned met Superman Christopher Reeve?
pi_27086849
Village of the damned met Superman Christopher Reeve?
[/quote]

jaa klopt! dankjewel! ik heb wel weer es zin om die film nog een ste bekijken namelijk.. Vroeger vond ik hem heel eng maar nu lijkt ie me wel grappig
pi_27089983
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Rebel Heart?
Sorry helaas dat is em niet, niet die ik bedoel, hij is denk ik van ergens eind jaren 90 en speelt zich gewoon in het heden af.

maar thanks anyway!
You can make it ?
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:01:47 #81
92644 mr_anonimous
pi_27113974
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Dandilion het volgende:

[..]

Sorry helaas dat is em niet, niet die ik bedoel, hij is denk ik van ergens eind jaren 90 en speelt zich gewoon in het heden af.

maar thanks anyway!
Je had ook nog de serie Harry's Game, ging ook over de IRA maar die is al wat ouder. Begin jaren 80.
  donderdag 19 mei 2005 @ 01:03:32 #82
81237 releaze
best of both worlds
pi_27137373
grote kans dat niemand weet waar ik het over ga hebben, maar ik ga het toch proberen

zo'n 15 jaar geleden lieten ze op de publieke zenders een miniserie zien voor kinderen (3 afleveringen ofzo?) over ik geloof, een jongen, die in een bos was, met z'n hondje, en dat hondje dat ging dood. maar toen werd ie in een bootje gelokt door een meisje ofzo en met dat bootje gingen ze onder een bruggetje door, en eenmaal onder die brug, zaten ze in een heel andere wereld of tijdperk, waar veel kinderen in een soort van 19e eeuwse speeltuin aan het spelen waren. En z'n hondje leefde ook weer.

dat zijn de enige flarden die me bijgebleven zijn, ik heb geen flauw idee waar het verhaal nou eigenlijk over ging. de serie is meerdere malen uitgezonden, want ik heb het minstens twee keer gezien.

titel van de serie is niet perse belangrijk, maar ik vroeg me af of er mensen waren die deze scenes herkennen en me misschien kunnen vertellen waar de serie nou eigenlijk over ging!
pi_27155854
Ik ben achter de titel van de serie die ik zoek, ik had namelijk ook een oproepje op een ander forum gezet en daar wist iemand het.
de serie heette "Eureka Street"
You can make it ?
pi_27156663
wie kan mij helpen met het volgende;

Ergens midden jaren 80 heb ik op TV een film gezien die ging over een meisje wat viel in een champignonnengat, op een kwekerij voor champignons ofziets.
Zover ik me kan herinneren ging het over dat meisje wat gered moest worden.

Mijn zus en ik hebben het nog wel eens over die film.
Maakte toendertijd veel indruk op ons.

De film, het kan zijn in delen, werd uitgezonden bij het programma villa achterwerk op de vpro. Maar weet ik niet zeker meer.
Wat ik dus niet meer weet of de film engels of scandinavisch of anders gesproken is.

Ik heb al op de imdb site gezocht, maar daar kom ik niet veel wijs uit.

Dus wie kan me helpen aan de titel, of de film op video danwel dvd uitgebracht is.

Is er uberhaupt iemand die weet welke film ik bedoel?
You can make it ?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:35:26 #85
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_27217149
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef watchers het volgende:

[..]

Ik denk dat je One Dark Night, of Mausoleum uit 1983 bedoelt: http://www.imdb.com/title/tt0086050

Inderdaad een vrij goedkoop maar creepy filmpje

A strange man named Karl Rhamarevich (Raymar) dies shortly after discovering a way to become even more powerful in death through telekinesis. On the night of his burial in a crypt, Julie (Meg Tilly) is to spend the night there as part of an initiation rite, supervised by 2 other girls. The crypt becomes a scene of horror as Raymar returns to life and deploys his horrifying telekinetic powers, with coffins sliding out and splintering open to release decaying bodies on Raymar's command. The bodies soon begin to menace the three girls trapped inside. Will they survive the horrific night in the crypt?
JA LOL! dat is hem!
bedankt he!
pi_27217938
er heeft nog niemand gereageerd op mijn champignonnegat film oproepje....

:-(
You can make it ?
  zondag 22 mei 2005 @ 09:14:10 #87
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_27237827
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 16:08 schreef Dandilion het volgende:
er heeft nog niemand gereageerd op mijn champignonnegat film oproepje....

ik heb dan ook geen idee
pi_27239606
Jammer!!!! Ik ben echt desperate! Ik zoek al heel lang naar de titel of iets dergelijks. Was een hele spannende film hoor, dat kleine meisje in een soort put of gat.

You can make it ?
pi_27240601
Waarom stuur je niet even een mailtje naar de VPRO, Dandilion?
pi_27304513
Zou het Alice in Wonderland kunnen zijn?

"A little girl falls down a rabbit hole and discovers a world of nonsensical and amusing characters."
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Dandilion het volgende:

Ergens midden jaren 80 heb ik op TV een film gezien die ging over een meisje wat viel in een champignonnengat, op een kwekerij voor champignons ofziets.

De film, het kan zijn in delen, werd uitgezonden bij het programma villa achterwerk op de vpro. Maar weet ik niet zeker meer.
Wat ik dus niet meer weet of de film engels of scandinavisch of anders gesproken is.

Dus wie kan me helpen aan de titel, of de film op video danwel dvd uitgebracht is.

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:21:22 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27329761
tvp
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_27355989
NEEEEEEEEEEE geen alice in wonderland, het meisje zat vast in dat gat en moest gered worden, het was heel erg realistisch!

arrgghhh!
You can make it ?
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:33:19 #93
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_27368847
Ik zoek ook een film, ik probeer het hier ff.

De film is uit begin of midden jaren tachtig, met Bill Murray. Het gaat over een man (Bill) die op 1 dag zijn baan, huis en vriendin kwijtraakt. Hij besluit daarom om samen met een vriend (1 of andere lange slungel met een bril) het leger in te gaan. Hij word ingedeeld bij een gigantisch vervelende officier, en ze maken elkaar dan het leven zuur. Erg grappige film, alleen ik weet de titel niet meer
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:34:50 #94
92644 mr_anonimous
pi_27368918
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Gluttony het volgende:
Ik zoek ook een film, ik probeer het hier ff.

De film is uit begin of midden jaren tachtig, met Bill Murray. Het gaat over een man (Bill) die op 1 dag zijn baan, huis en vriendin kwijtraakt. Hij besluit daarom om samen met een vriend (1 of andere lange slungel met een bril) het leger in te gaan. Hij word ingedeeld bij een gigantisch vervelende officier, en ze maken elkaar dan het leven zuur. Erg grappige film, alleen ik weet de titel niet meer
Stripes
pi_27394484
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Dandilion het volgende:

was het niet zo'n waargebeurd verhaal iets over dat kind wat toen begin jaren 80 vast zat in een gat in de grond???
pi_27396761
Ik zoek een horrorfilm die ik een jaartje of 8 geleden heb gezien. Het gaat over handen die een eigen leven gaan leiden, en elkaar van de mensen afhakken en zo de wereld zegmaar overnemen De handjes wilen allemaal "free" zijn.

Op het eind lokt een man ze naar een dak, die zegt dat ze hem moeten volgen om "free" te zijn, hij springt van het dak af en alle handjes erachteraan, allemaal "freeeeeeeee" roepend. En zo eindigt de film ongeveer
pi_27400091
Ik zoek een jeugd serie die enkele jaren geleden op kindernet?? is geweest. Het gaat over een groepje jongeren, die op een kostschool zitten, volgens mij waren de ouders van een van de jongens op safari, en kan me ook herinneren dat er een blond super verwend meisje in zat.... Verder weet ik niets meer... Hoop dat iemand me kan helpen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:42:22 #98
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_27515662
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:35 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een horrorfilm die ik een jaartje of 8 geleden heb gezien. Het gaat over handen die een eigen leven gaan leiden, en elkaar van de mensen afhakken en zo de wereld zegmaar overnemen De handjes wilen allemaal "free" zijn.

Op het eind lokt een man ze naar een dak, die zegt dat ze hem moeten volgen om "free" te zijn, hij springt van het dak af en alle handjes erachteraan, allemaal "freeeeeeeee" roepend. En zo eindigt de film ongeveer
Idle Hands?
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_27524331
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:42 schreef Zartos het volgende:

[..]

Idle Hands?
nee het zijn de handen van een plastisch chirurg als ik me niet vergis! Wij hebben m op dvd, ik zal zo 's kijken.

Het is een stukje uit Quicksilver Highway

[ Bericht 8% gewijzigd door Lotte. op 31-05-2005 20:47:45 ]
pi_27611765
Ik zoek deze film?

Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')