abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2005 @ 12:43:31 #76
6536 dwerg
chagrijn
pi_27022807
Graag gedaan. Goeie film ook.
I intend to live forever, or die trying.
pi_27086436
Ik zoek een film die ik ooit 8 jaar geleden ongeveer heb gezien. het ging over moordzuchtige baby's.. In een dorp viel iedereen plotseling flauw en vervolgens werden alle vrouwen zwanger. maar de baby's die werden geboren waren heel gemeen en hadden hele enge ogen. Ze vermoorden mensen o.a. door kokend water om te gooien en oogdruppels te verwisselen. Het lijkt misschien een comedy als je het zo leest maar het was bedoeld als horrorfilm..

Verder nog een vrij oude film die ik ooit 12/13 jaar geleden een stukje heb gezien. Ik kan me een stukje herinneren over een meisje die in het drijfzand terechtkwam en langzaam naar beneden zakte. Ze werd achtervolgd door grote gevaarlijke wezens (een soort spinnen) Weet iemand wet ik bedoel???
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:06:36 #78
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_27086503
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Miss__Monroe het volgende:
Ik zoek een film die ik ooit 8 jaar geleden ongeveer heb gezien. het ging over moordzuchtige baby's.. In een dorp viel iedereen plotseling flauw en vervolgens werden alle vrouwen zwanger. maar de baby's die werden geboren waren heel gemeen en hadden hele enge ogen. Ze vermoorden mensen o.a. door kokend water om te gooien en oogdruppels te verwisselen. Het lijkt misschien een comedy als je het zo leest maar het was bedoeld als horrorfilm..
Village of the damned met Superman Christopher Reeve?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_27086849
Village of the damned met Superman Christopher Reeve?
[/quote]

jaa klopt! dankjewel! ik heb wel weer es zin om die film nog een ste bekijken namelijk.. Vroeger vond ik hem heel eng maar nu lijkt ie me wel grappig
pi_27089983
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Rebel Heart?
Sorry helaas dat is em niet, niet die ik bedoel, hij is denk ik van ergens eind jaren 90 en speelt zich gewoon in het heden af.

maar thanks anyway!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:01:47 #81
92644 mr_anonimous
pi_27113974
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Dandilion het volgende:

[..]

Sorry helaas dat is em niet, niet die ik bedoel, hij is denk ik van ergens eind jaren 90 en speelt zich gewoon in het heden af.

maar thanks anyway!
Je had ook nog de serie Harry's Game, ging ook over de IRA maar die is al wat ouder. Begin jaren 80.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  donderdag 19 mei 2005 @ 01:03:32 #82
81237 releaze
best of both worlds
pi_27137373
grote kans dat niemand weet waar ik het over ga hebben, maar ik ga het toch proberen

zo'n 15 jaar geleden lieten ze op de publieke zenders een miniserie zien voor kinderen (3 afleveringen ofzo?) over ik geloof, een jongen, die in een bos was, met z'n hondje, en dat hondje dat ging dood. maar toen werd ie in een bootje gelokt door een meisje ofzo en met dat bootje gingen ze onder een bruggetje door, en eenmaal onder die brug, zaten ze in een heel andere wereld of tijdperk, waar veel kinderen in een soort van 19e eeuwse speeltuin aan het spelen waren. En z'n hondje leefde ook weer.

dat zijn de enige flarden die me bijgebleven zijn, ik heb geen flauw idee waar het verhaal nou eigenlijk over ging. de serie is meerdere malen uitgezonden, want ik heb het minstens twee keer gezien.

titel van de serie is niet perse belangrijk, maar ik vroeg me af of er mensen waren die deze scenes herkennen en me misschien kunnen vertellen waar de serie nou eigenlijk over ging!
pi_27155854
Ik ben achter de titel van de serie die ik zoek, ik had namelijk ook een oproepje op een ander forum gezet en daar wist iemand het.
de serie heette "Eureka Street"
You can make it ?
pi_27156663
wie kan mij helpen met het volgende;

Ergens midden jaren 80 heb ik op TV een film gezien die ging over een meisje wat viel in een champignonnengat, op een kwekerij voor champignons ofziets.
Zover ik me kan herinneren ging het over dat meisje wat gered moest worden.

Mijn zus en ik hebben het nog wel eens over die film.
Maakte toendertijd veel indruk op ons.

De film, het kan zijn in delen, werd uitgezonden bij het programma villa achterwerk op de vpro. Maar weet ik niet zeker meer.
Wat ik dus niet meer weet of de film engels of scandinavisch of anders gesproken is.

Ik heb al op de imdb site gezocht, maar daar kom ik niet veel wijs uit.

Dus wie kan me helpen aan de titel, of de film op video danwel dvd uitgebracht is.

Is er uberhaupt iemand die weet welke film ik bedoel?
You can make it ?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:35:26 #85
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_27217149
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef watchers het volgende:

[..]

Ik denk dat je One Dark Night, of Mausoleum uit 1983 bedoelt: http://www.imdb.com/title/tt0086050

Inderdaad een vrij goedkoop maar creepy filmpje

A strange man named Karl Rhamarevich (Raymar) dies shortly after discovering a way to become even more powerful in death through telekinesis. On the night of his burial in a crypt, Julie (Meg Tilly) is to spend the night there as part of an initiation rite, supervised by 2 other girls. The crypt becomes a scene of horror as Raymar returns to life and deploys his horrifying telekinetic powers, with coffins sliding out and splintering open to release decaying bodies on Raymar's command. The bodies soon begin to menace the three girls trapped inside. Will they survive the horrific night in the crypt?
JA LOL! dat is hem!
bedankt he!
pi_27217938
er heeft nog niemand gereageerd op mijn champignonnegat film oproepje....

:-(
You can make it ?
  zondag 22 mei 2005 @ 09:14:10 #87
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_27237827
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 16:08 schreef Dandilion het volgende:
er heeft nog niemand gereageerd op mijn champignonnegat film oproepje....

ik heb dan ook geen idee
pi_27239606
Jammer!!!! Ik ben echt desperate! Ik zoek al heel lang naar de titel of iets dergelijks. Was een hele spannende film hoor, dat kleine meisje in een soort put of gat.

You can make it ?
pi_27240601
Waarom stuur je niet even een mailtje naar de VPRO, Dandilion?
pi_27304513
Zou het Alice in Wonderland kunnen zijn?

"A little girl falls down a rabbit hole and discovers a world of nonsensical and amusing characters."
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Dandilion het volgende:

Ergens midden jaren 80 heb ik op TV een film gezien die ging over een meisje wat viel in een champignonnengat, op een kwekerij voor champignons ofziets.

De film, het kan zijn in delen, werd uitgezonden bij het programma villa achterwerk op de vpro. Maar weet ik niet zeker meer.
Wat ik dus niet meer weet of de film engels of scandinavisch of anders gesproken is.

Dus wie kan me helpen aan de titel, of de film op video danwel dvd uitgebracht is.

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:21:22 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27329761
tvp
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_27355989
NEEEEEEEEEEE geen alice in wonderland, het meisje zat vast in dat gat en moest gered worden, het was heel erg realistisch!

arrgghhh!
You can make it ?
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:33:19 #93
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_27368847
Ik zoek ook een film, ik probeer het hier ff.

De film is uit begin of midden jaren tachtig, met Bill Murray. Het gaat over een man (Bill) die op 1 dag zijn baan, huis en vriendin kwijtraakt. Hij besluit daarom om samen met een vriend (1 of andere lange slungel met een bril) het leger in te gaan. Hij word ingedeeld bij een gigantisch vervelende officier, en ze maken elkaar dan het leven zuur. Erg grappige film, alleen ik weet de titel niet meer
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:34:50 #94
92644 mr_anonimous
pi_27368918
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Gluttony het volgende:
Ik zoek ook een film, ik probeer het hier ff.

De film is uit begin of midden jaren tachtig, met Bill Murray. Het gaat over een man (Bill) die op 1 dag zijn baan, huis en vriendin kwijtraakt. Hij besluit daarom om samen met een vriend (1 of andere lange slungel met een bril) het leger in te gaan. Hij word ingedeeld bij een gigantisch vervelende officier, en ze maken elkaar dan het leven zuur. Erg grappige film, alleen ik weet de titel niet meer
Stripes
pi_27394484
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Dandilion het volgende:

was het niet zo'n waargebeurd verhaal iets over dat kind wat toen begin jaren 80 vast zat in een gat in de grond???
pi_27396761
Ik zoek een horrorfilm die ik een jaartje of 8 geleden heb gezien. Het gaat over handen die een eigen leven gaan leiden, en elkaar van de mensen afhakken en zo de wereld zegmaar overnemen De handjes wilen allemaal "free" zijn.

Op het eind lokt een man ze naar een dak, die zegt dat ze hem moeten volgen om "free" te zijn, hij springt van het dak af en alle handjes erachteraan, allemaal "freeeeeeeee" roepend. En zo eindigt de film ongeveer
pi_27400091
Ik zoek een jeugd serie die enkele jaren geleden op kindernet?? is geweest. Het gaat over een groepje jongeren, die op een kostschool zitten, volgens mij waren de ouders van een van de jongens op safari, en kan me ook herinneren dat er een blond super verwend meisje in zat.... Verder weet ik niets meer... Hoop dat iemand me kan helpen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:42:22 #98
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_27515662
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:35 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een horrorfilm die ik een jaartje of 8 geleden heb gezien. Het gaat over handen die een eigen leven gaan leiden, en elkaar van de mensen afhakken en zo de wereld zegmaar overnemen De handjes wilen allemaal "free" zijn.

Op het eind lokt een man ze naar een dak, die zegt dat ze hem moeten volgen om "free" te zijn, hij springt van het dak af en alle handjes erachteraan, allemaal "freeeeeeeee" roepend. En zo eindigt de film ongeveer
Idle Hands?
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_27524331
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:42 schreef Zartos het volgende:

[..]

Idle Hands?
nee het zijn de handen van een plastisch chirurg als ik me niet vergis! Wij hebben m op dvd, ik zal zo 's kijken.

Het is een stukje uit Quicksilver Highway

[ Bericht 8% gewijzigd door Lotte. op 31-05-2005 20:47:45 ]
pi_27611765
Ik zoek deze film?

Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')