The Black Cauldronquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek de engelse titel van Taran en de toverketel, zodat ik die kan downloaden![]()
weet iemand het?
She's all thatquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:14 schreef LyP0 het volgende:
ik zoek de naam van een film die laatst op yorin was, die dude uit the fast and the furious speelt er in en get gaat over een weddenschap dat die jonge een meisje prom queen kan laten worden oid
Inmiddels gevonden, het was Capital City.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef rooierooie het volgende:
Een vraag die mij op mijn werk gesteld werd (dus ik weet zelf geen andere details):
"Wat is de naam van de tv-serie uit de jaren tachtig?negentig?, die op Wall Street speelt? Een van de hoofdrollen was een paardestaartdragende jonge belegger, behoorlijk Zen, en de andere hoofdrollen waren allemaal strakke yups. Ik vermoed dat er een C en een A in de titel van de serie voorkomen, misschien zelfs het woord 'capital'."
A better tomorrow?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:58 schreef Price het volgende:
Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de held aangezien voor de misdadiger waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 20 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
Niemand die deze serie kent? of weet wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Eerder was er altijd op (vrijdagavond volgens mij) een maffia serie op een van de nederlandse zenders (ned1, 2 of 3). Er speelde ondermeer een wat dikkere man in met rood haar en uiteraard een italiaans accent.
Iemand een idee? Het is niet de soprano's.
Crime Story of Gangster Chronicles?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Niemand die deze serie kent? of weet wat ik bedoel?
stijl van de serie lijkt een beetje op third watch.
Vooral de wat dikkere man met rood rossige haar is erg kenmerkend voor de serie vond ik. Daarnaast is hij vaker in (maffia) films te zien.
Je bedoelt niet The Sopranos? Of was dat geen maffiaserie? Heb 't nooit echt gekeken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Niemand die deze serie kent? of weet wat ik bedoel?
stijl van de serie lijkt een beetje op third watch.
Vooral de wat dikkere man met rood rossige haar is erg kenmerkend voor de serie vond ik. Daarnaast is hij vaker in (maffia) films te zien.
The Silence of the Lambsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Limhes het volgende:
En maar direct de volgende vraag:
Hoe heet die (vrij zieke) film waarin een redelijk gestoorde gast een kind (meisje denk ik) opsluit in een put in zijn kelder en haar steeds aanspreekt met 'it'. Zinnen als "It has to put this and this in the basket" enzo... Die kerel had een hondje waar hij nogal gek op was en hij was ook nogal overduidelijk homo...
D'r was namelijk net een vrij wazige film op RTL5 (Joe Dirt) waarin een stukje voorkwam als parodie op die film...
Ik heb laatst een stukje van de sopranos zitten kijken, maar volgens mij bedoel ik een andere serie. Is denk ik een jaartje of 8-9 geleden dat ik die serie keek. Denk dat ie op vrijdagavond op ned1, 2 of 3 kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Limhes het volgende:
[..]
Je bedoelt niet The Sopranos? Of was dat geen maffiaserie? Heb 't nooit echt gekeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |