Yep Kriss Kross.... Daddy Mac en Mac Daddyquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar zeker weten doe ik het niet.
Ja. Ik was het vergeten erbij te zetten. Al gefixt!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:34 schreef Toewan het volgende:
Is dat Kriss Kross, die gasten die hun kleren achterstevoren droegen ??
Wie is Jason Hervey?quote:En hier Wayne Arnold (Jason Hervey).
[afbeelding]
[afbeelding]
Z'n hoofd is er niet smaller op geworden zeg maar..
Ik kan er ook niks aan doen dat de beste man een dwerg isquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hier moet verschil tussen zitten?![]()
Jemig Cat, hoe oud ben jij ? Zometeen kom je nog met Swiebertjequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:57 schreef Copycat het volgende:
Melissa Gilbert;
Als Laura Ingalls:
[afbeelding]
en nu:
[afbeelding]
Daar zat toch zo'n heel ziek verhaal achter ofzo? Dat hij zwaar ziek is/was en eigenlijk dood had moeten zijn en dat zijn eigen ouders al zaten te azen op de erfenis...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:05 schreef El_Rolando het volgende:
Gary Coleman (uit Diff'rent Strokes)
[afbeelding]
[afbeelding]
Over goed opdrogen gesproken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:08 schreef djenneke het volgende:
Lacey Chabert (party of five)
toen:
[afbeelding]
nu:
[afbeelding]
zoiets ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De toen-foto van Edward Furlong zie ik niet. Maar die kan niet anders dan er stukken beter uitzien.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:59 schreef WaStEd het volgende:
Jemig Cat, hoe oud ben jij ? Zometeen kom je nog met Swiebertje![]()
![]()
![]()
Wayne Arnold uit The Wonder Years (de broer van Kevin Arnold (die gespeeld werd door Fred Savage))quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja. Ik was het vergeten erbij te zetten. Al gefixt!
[..]
Wie is Jason Hervey?
Jeetje die is echt behoorlijk uitgedijd!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef Toewan het volgende:
[..]
Wayne Arnold uit The Wonder Years (de broer van Kevin Arnold (die gespeeld werd door Fred Savage))
Leuk mannetje geworden alleen die muziek hequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef ThomasBerge het volgende:
Jan(tje) Smit
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat meen je niet....quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Van SeaQuest:
[afbeelding]
En tot 2003 zag hij er zo uit:
[afbeelding]
Hij heeft zelfmoord gepleegd in 2003...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:30 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Noah Hathaway (Boxey uit Battlestar Galactica)
[afbeelding]
[afbeelding]
Moest jij toen al EO kijken van je moederquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met het kleine huis op de prairie.
En stop nu maar met een goede 'oudere leeftijd' foto van Judy Garland zoeken...
Wheheh, nummer driequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:54 schreef KonnieKipke het volgende:
[afbeelding]
Niet te vergeten Atreyu.
Nou dat lijkt volgens mij inderdaad alleen zo. Het kan aan de jurk liggen e.d., want ik vond haar in Boy Meets World ook al niet dun.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:11 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mwah, een kilo of 20 erbij lijkt het wel.
Dit is niet Jeremy Jackson, dit is Brandon Call, de eerste Hobie.. Speelde ook in dat kansloze Step by Step. Werkt nu anoniem in het banzinestation van zn ouders, nadat hij in 1996 in beide armen werd geschoten in een nachtclub. Geen recente foto beschikbaar helaas..quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:02 schreef ChrisJX het volgende:
Jeremy Jackson speelde in Baywatch Hobie
[afbeelding]
toen:quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Heeft iemand Ferris Bueller al?
Matthew Broderickquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Bah Copycat.... jij gaat er weer purneu ingooienquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
Kindsterretje van een totaal andere orde:
Traci Lords.
Toen:
[afbeelding]
en recentelijker:
[afbeelding]
Toen:quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:01 schreef KonnieKipke het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:01 schreef KonnieKipke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|