Jumanji http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:135482quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zoek er nóg een, een makkelijke
een spel dat word gevonden door 2 kinderen in een oud huis, ze beginnen het spel en dan gebeurt na elke beurt iets zieks (1 keer komt er een overstroming, er komen super veel giga spinnen etc.) maar ze moeten het spel afmaken en alleen zo worden al die dingen verdwenen.
op discovery channel?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:41 schreef matthijsm het volgende:
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een serie/documentaire.
Zondag was er een aflevering van "In de vuurlinie", de beelden kwamen me bekend voor en ik denk dat ze van een andere serie afkomstig zijn oid.
De omschrijving volgens tvgids.nl is:
"Een kijkje in de wereld van prestigieuze wapens uit de Tweede Wereldoorlog. In deze aflevering staan de V1 en de V2 centraal; twee van de krachtigste wapens uit Hitlers bezit."
Ik kan verder echt helemaal niks vinden over deze serie of dat ik hem ergens kan kopen op dvd. Misschien dat iemand hier het herkend en er meer over weet (kleine kans ik weet het, maar dacht ik probeer het toch
).
jumanji....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zoek er nóg een, een makkelijke
een spel dat word gevonden door 2 kinderen in een oud huis, ze beginnen het spel en dan gebeurt na elke beurt iets zieks (1 keer komt er een overstroming, er komen super veel giga spinnen etc.) maar ze moeten het spel afmaken en alleen zo worden al die dingen verdwenen.
Sorry vergeten te vermelden, het was op rtl5. Het zou goed kunnen dat dezelfde beelden op discovery channel zijn uitgezonden. (Ze hadden wel een Discovery channel feel/sfeerquote:
joa zeg hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef Dos37 het volgende:
ik zoek die film waar een groep soldaten de bossen van ik meende mississippi intrekken voor een oefening maar waar ze het aan de stok krijgen met de orginele bewoners van deze gebieden.
die laatste is het iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Je zoek naar Deliverance of Southern Comfort
iemand?quote:Hallo, ik zoek al heel lang de titel van deze film/serie:
Jaren geleden kwam ie op tv. ik keek er vaak naar. ik kan het me moeilijk herinneren, maar het ging gedeeltelijk hier over: het ging over een jongen met een glazen bol en met die bol kon je iets speciaals. er was ook een keer iemand die die bol vast hield en m bijna niet meer los kreeg. het is een science fiction geloof ik. heet ie niet iets van "the finder" of zoiets?
alvast bedankt.
fanste.
Ik heb de serie nooit gekeken, maar zulke dingen kun je eenvoudig vinden door te Googlen op highlander episode guide.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
www.tv.comquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:02 schreef Zartos het volgende:
[..]
Ik heb de serie nooit gekeken, maar zulke dingen kun je eenvoudig vinden door te Googlen op highlander episode guide.
Ik had idd ook al in die episodes guides gekeken, maar nog niet gevonden, ik dacht: misschien weet iemand toevallig uit zijn hoofd hoe die aflevering heet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
www.tv.com
Daar heb je de complete episode listing + omschrijving.
Ik heb al geprobeerd te zoeken maar ik kan niet echt in een ebschrijving vinden welke aflevering het is.
Volgens epguides.com deed Richie mee van aflevering 1 t/m 106 en daarna nog een gastoptreden in 119. Een van die twee lijkt me dus.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
Ongbak met Tommy Jaa is geweldig. Volgens mij komt de volgende er ook aan, nl. Tom yung goo of iets dergelijks.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef Bombie het volgende:
Ik zoek niet zozeer de titel van een specifieke film, maar meer van een bepaalde stroming (als daar in dit geval daadwerkelijk sprake van is). Ik heb namelijk in het verleden een paar kung fu-films gezien die absoluut absurd en hilarisch waren.
Het zijn films waarin acties voorkomen die ietwat versneld zijn opgenomen, of die simpelweg onmogelijk zijn, maar waarbij het onmogelijke er zó dik bovenop ligt, dat het enorm grappig is (een beetje Crouching Tiger, Hidden Dragon-style, maar dan grappig).
Specifieke titels zijn ook erg welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |